boieru' Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 am mai citit despre faza asta. se rupe surubul care tine amortizorul in articulatia din partea de jos. si la mine era putin uzat, asa ca l-am schimbat. uzura se manifesta sub forma unor socuri mici pe care le simti atuni cand ai spatele suspendat si tragi de bascula in sus si in jos. bine ca nu e amortizorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 am suspensie buna acum....deocamdata.....deoarece curge ulei.probabil de la soc nu stiu ce are dar a inceput sa scape ulei.pana la urma tot trebuie schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 Intrebare pentru africanisti: ce lungime are cablul de ambreiaj la voi? Daca se poate, o poza cu el, are cineva? Ma intereseaza sa vad daca e compatibil cu cel de domi, eventual sa fie mai lung Multumesc cablu de ambreiaj de RD04 are o lungime de 119 cm si alt cod de produs la Honda ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 salutare, fratilor, vreau sa-mi marit capritza... Ea saracuta, desi este din '89 merge exemplar, nu bate, nu troncane, este dichisita si echipata de drum la orice ora. O sa dau nu link cu anuntul zilele urmatoare, daca exista doritori, pm sau 0766 572 581. Caprita este un RD 03 foarte bine intretinut si nemodificat fata de fabrica, culori originale. km 74.000 si motorul nu a fost desfacut,merge brici. Multiple imbunatatiri. Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 nasol. banuiesc ca o dai ca sa iti cumperi modelul rd04, sau rd07, nu? ai grija, ca daca iar apari la intrunire cu vreo panarama, a doua zi iar o vinzi... Halatul, cat e halatul? sa mai arunc si eu o vorba in stanga, in dreapta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 Pai as da-o pe capritza pt ceva mai marisor... pretul am zis 2300 euro,in conditiile in care i-am pus pe ea crash-bar, xenoane, manere incalzite, priza 12v, voltmetru, caucioace, kit lant nou, placute frana fata noi, bujii iridiu, alarma, suporti side-case-uri, deflector vant la parbriz,ochelari protectie la faruri. Am facut calcule si aici mi-a dat pretul corect...poate o sa capete si un ungator de lant intre timp. si apropo boiere, nu-i halat ca nu te imbraci cu ea, e camila ca te duce, dar mai important e ca te si aduce intotdeauna Numa bine, sa ne vedem la "Branza Chiojdului" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 (editat) Am eu de vanzare un RD-07A http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-africa%20twin%2075o%20rd07a-din-1997-388838.html cu ulei Motul 300V, crash bar, suporti de side-case, parbriz touring, handguarduri schimbate,baterie varta , si altele puse pe ea Si daca vi se pare scumpa, am si RD04 din 93 (cu tripmaster)pe care ai si vazut-o la Andrei Stefan, care este mai ieftina. Se vinde din cauza ca mama este in spital, si este nevoie de bani pe orinde te duci Editat Iulie 17, 2011 de Mociclistu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 gata, am suit anuntul pe net. in poze nu apat toate imbunatatirile. http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--honda-africa%20twin%20650-din-1989-392624.html numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 (editat) Mociclistu', top-case-ul separat il dai ? Daca da, la ce pret ? Editat Iulie 18, 2011 de oqkoq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 nu-l dau separat. sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Va salut Am si eu o rugaminte. Am vazut in pozele de la intalnirea de anul trecut o Africa Twin cu atas. Deoarece si familia noastra s-a mai inmultit, ma gandesc sa echipez si eu Africana cu un atas pentru la anu'. Pe aceasta cale, rog pe cei care pot da cateva sfaturi, detalii tehnice, poze, etc... sa ma ajute si pe mine. Apropo. Trebuie inmatriculata separat? Trebuie nr, talon, verificare, asigurare si toate cele ca si la moto? Sau doar o faci sa fie sigura, si poti sa mergi cu ea asa. Astept. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 (editat) Eu am pus atas la Simson si am rezolvat-o si legal. Deoarece exista in baza de date RAR Simson cu atas, nu era f complicat. Doar costa vreo 5 mil hartogaria. La Africana e mult mai comlicat si nu cred ca poti sa ii faci omologarea. Cea din Bucuresti a fost adusa din Germania gata omologata. Deci legal nu cred ca vei putea reusi. NU trebuie ITP, asigurare, etc. ca la remorca. Doar ca la ITP trebuie sa ai atasul atasat. Nici asigurarea nici impozitul nu cresc. Editat Iulie 19, 2011 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Eu am pus atas la Simson si am rezolvat-o si legal. "Senzatie majora cu 40 la ora".Nu era vorba de Simson. Acum 2 ani am fost si eu prezent la omologarea RAR a africanei cu ataj, proprietar Razvan Petrescu care mai are una solo, si sotia lui Olga care are rd 03.A fost adusa de afara cu tot cu anexa unde a si fost inscrisa, si de aceea rar-ul din Buc a admiso. Referitor la omologarea atajului, am fost si eu la rar sa fac aceeasi treaba, raspunsul unui inspector rar a fost: -Nu exista in romania un atelier specializat in a atasa o anexa unei motociclete din fabricatie solo si sa si asigure securitatea agregatului.-. In concluzie nu se poate. Mai sunt citiva din N-V-estul tarii care si alte marci dar tot asa aduse de afara. Traim in Romania, si asta ne face sa o injuram toata ziua, tu-i romanica masi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 "Senzatie majora cu 40 la ora".Nu era vorba de Simson. Acum 2 ani am fost si eu prezent la omologarea RAR a africanei cu ataj, proprietar Razvan Petrescu care mai are una solo, si sotia lui Olga care are rd 03.A fost adusa de afara cu tot cu anexa unde a si fost inscrisa, si de aceea rar-ul din Buc a admiso. Referitor la omologarea atajului, am fost si eu la rar sa fac aceeasi treaba, raspunsul unui inspector rar a fost: -Nu exista in romania un atelier specializat in a atasa o anexa unei motociclete din fabricatie solo si sa si asigure securitatea agregatului.-. In concluzie nu se poate. Mai sunt citiva din N-V-estul tarii care si alte marci dar tot asa aduse de afara. Traim in Romania, si asta ne face sa o injuram toata ziua, tu-i romanica masi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 (editat) Salutare...am pe "teava" o comanda de gume de pe seit-ul "mynetmoto.ro" si mai este loc de un pneu in acest transport..cine este amator sa ia legatura cu userul "marcone" pt detalii..ce pot sa spun eu ca : comanda se v-a lansa vineri chiar si fara a 3-ia bucata dar fiind preturi bune sper sa-i fie de folos unui "africanist"!!numai bine!! Editat Iulie 20, 2011 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Mie doar ce mi-a venit o comanda de la mynetMoto. Ca idee, puteti comanda linistiti 4 gume (2 fata 2 spate ) ca le trmit in 35euro. Eu am fost multumit de ce am primit de la ei, cauciucurile aveau dot 4710. Insa m au lungit 10 zile pana sa dea drumul comenzii desi plata a fost facuta instant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Mie doar ce mi-a venit o comanda de la mynetMoto. Ca idee, puteti comanda linistiti 4 gume (2 fata 2 spate ) ca le trmit in 35euro. Eu am fost multumit de ce am primit de la ei, cauciucurile aveau dot 4710. Insa m au lungit 10 zile pana sa dea drumul comenzii desi plata a fost facuta instant. Ce gume ti-ai comandat pt "negresa"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Continental Escape. Le am avut inainte pe transalp si mi s-au parut minunate. Nu sunt genul Anakee mi se pare ca nu dau bine pe motor. Si cum Contiutile tin frumos peste 10 000km cu jumatate uzura ...am ales tot Conti. Inca ceva..... Poate cineva sa imi faca si mie o poza sub motocicleta lor sa vad cum vin aranjate furtunele alea....ca la mine le am bus si stau aiurea...sunt sigur ca nu erau asa!. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 @Marius Roibu peste 10 000km cu jumatate uzura ... Fara suparare.... eventual impins ajungi la nr. acesta de km. Si... nu te lua ce dupa ce ti-a spus cumva vanzatorul, scrie despre km facuti de tine. Inca nu am ajuns sa fac cu un cauciuc pe spate mai mult de 12.000 km. Crede-ma, am uzat cateva cauciucuri pana acum. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 @Marius.Roibu Am avut si eu pe Africana Conti Escape, si sincer nu mi-au placut tocmai din motivul ca nu au avut durabilitate. In 8000 km deja eram cu el la minim. Acum cred ca tine si de stiulul de condus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Am spus din ceea ce am testat eu nu din auzite, ca altfel nu avea rost sa vorbesc . Le am avut pe transalp si in 12 000km din 1.1cm cat aveau floare au mai ramas cu 6 mm. Poate a contat ca erau 130/80/17 si au fost pe un transalp pe care nu am tras offroad ci doar foarte rar cate un forestier...as zice 95% on 5% off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Am spus din ceea ce am testat eu nu din auzite, ca altfel nu avea rost sa vorbesc . Le am avut pe transalp Man, nu compara cuplul Africanei cu cel al transalpului La aceleasi anvelope si acelasi stil de pilotaj vei vedea ca Africana consuma gume mai repede Si lantul de asemenea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Era evident si asta....uff...dar saritori mai sunteti la remarci d'astea! Haideti sa va reamintesc ca voiam si eu o poza cu furtunele de sub motocicleta, ca vreau sa le aranjez si eu in ordine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Eu zic sa lasi prostiile si sa te apuci de lucruri serioase. Pune mana si pune crampoane pe ea. Lasa vrajelile astea de gume de strada. Vrei sa pleci la un drum lung? Daca da, pune Anakee sau Tourance, daca nu, orice alt cauciuc fara crampoane e frectie. Eram si eu sceptic la inceput, dar iti garantez ca stau tot atat de bine pe sosea si cele cu crampoane, si cine a mers cu mine pe Cheia, Transfagarasan, Transalpina, adica pe zone puternic virajate pot sa comfirme cat de mult te poti inclina cu motorul fara sa pierzi aderenta. Radea un prieten cu o vitezana de mine, si spunea ca pentru mine mai trebuia un rand de crampoane pe lateral. Si daca nu ma insel, esti din Craiova, adica Paris-Dakar 2... Daca te baga Lupul Shui la nisipuri, o sa vezi ca fara cramponate e mai greu, si pierzi toata distractia. Eu acum imi caut karoo 2, de care am fost foarte multumit. Si ma gandesc sa imi iau si un rand de cauciucuri de cross, profil pentru piatra, sa le testez putin pe munte, sa vad cum se comporta la greutatea Africanei. http://www.google.ro/imgres?q=karoo+2&um=1&hl=ro&sa=N&tbm=isch&tbnid=_V3L4fRErKJvWM:&imgrefurl=http://www.motorhelmets.com/htm-bodyparts/metzeler/2009-08/metzeler-bodyparts-motorcycle-tires-dual-sport-mce-karoo-2.htm&docid=bCfU55ZrtcSabM&w=600&h=600&ei=qzcpTvDVC4rDswbIhJiIDA&zoom=1&iact=hc&vpx=661&vpy=56&dur=559&hovh=225&hovw=225&tx=103&ty=161&page=1&tbnh=143&tbnw=143&start=0&ndsp=30&ved=1t:429,r:21,s:0&biw=1280&bih=909 http://anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.browse&option=com_virtuemart&Itemid=1 uite aici vad ca au preturi destul de bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Si ma gandesc sa imi iau si un rand de cauciucuri de cross, profil pentru piatra, sa le testez putin pe munte, sa vad cum se comporta la greutatea Africanei. Dom'le, bolnav mai poti fi! Te admir, sincer, fara limbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.