Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Am vorbit si eu cu un transalpist. Spunea ca sunt binevenitzi si "verishorii"... Ca sa il tachinez, am spus ca noi suntem taticii, nu verishorii... Daca e atunci intrunirea, ma bag si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bine taticule, haideti si voi ,africanistii, evident ca sunteti :moto:

 

nu stiu de ce mai stai pe ganduri, te-am anuntat din timp

 

vezi ca din ploiesti plecam vineri pe la 9.30 10...tinem legatura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maneta noua gasesti la louis sau pe ebay si e cam 9 euro +-

 

spor ..

 

La Louis nu mai au manete ieftine. Au doar MotoDetail la 15 iepuroi. Am comandat deja si de frana si de ambreiaj, dar vin abia sapt viitoare. Este un pic frustrant sa merg la intrunire cu ciotul ramas....

 

Scaritza nu stiu de unde sa cumpar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Louis nu mai au manete ieftine. Au doar MotoDetail la 15 iepuroi. Am comandat deja si de frana si de ambreiaj, dar vin abia sapt viitoare. Este un pic frustrant sa merg la intrunire cu ciotul ramas....

 

Scaritza nu stiu de unde sa cumpar...

 

Manete am eu de schimb. Daca vrei sa ti le imprumut da un semn. De vindut nu m-as prea baga ca sint bune la casa omului :-)

 

cip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietzi, au venit "ZENOANELE"... Arata super in ambalaj. Maine ma apuc de mesterit, sa le vad si pe motor luminand.

boierule,

salut in primul rand. in al doilea rand cat te-au costatar zelele caci parca ar fi bunute noaptea desi am h-4. de la un African

sadea cu carnet din 1973 salut si multumesc.

 

Salutare tuturor. A venit vremea sa im trag o capra mai .... mare :D

 

Dominatorul (in dotare in prezent) imi place foarte mult, e ca o jucarie, poti face cu el cam orice,iar pentru mers solo e super. A vazut si alergatura pe plaja, si drum de munte, si autostrada (yuck) si fataiala prin oras la piata,si alergatura pe serpentine etc. Numai ca daca pui si pasager si bagaje la drum lung , nu prea mai tine smecheria. Nu e problema ca nu poate , dar "mi-a ramas mic" , mai ales ca nu sunt tocmai unul din cei 7 pitici :D Cu parere de rau va trebui sa trec la jucarii mai "de om serios" , adio giumbuslucuri, mers pe o roata samd. :D

 

...si cum visez la o Africa Twin inca de cand bateam tara cu Jawa , pentru sezonul urmator sunt in cautare de asa ceva.

 

Va rog pe cei care ati avut sau aveti @T , ceva pareri/sugestii/sfaturi. Singurele modele contracandidate la categoria asta de capre vacoase ar fi Super Tenere 750 (2 in linie, nu imi place ) DR BIG (mono, vaca, ceva probleme de fiabilitate). Restul sunt fie prea scumpe, fie prea "italiene" , samd.

 

Din cate stiu AT are unul din cele mai longevive motoare, ajung fara reparatii la rulaje impresionante, si este printre primele alegeri ale oricui se gandeste la a face inconjurul lumii pe 2 roti. Puncte slabe ar fi pompa de benzina si releul de incarcare, iar daca mergi mult ( MULT! ) cu lantul prea strans distrugi iesirea din cutie . :ok:

 

Nu cred sa am vre-o problema cu inaltimea , poate cu greutatea in iesiri inafara asfaltului, si aici astept pareri.

 

:moto:

Draga Domnule PISI,

poate ca ar fi cazul sa facem o propunere sa se infiinteze un topic Africa Twin unde sa ne adunam si cu bune si cu rele

ptiu drace pt. rele. te rog sa tii cont ca un African ce te afli. Asfaltul uscat sa-l aveti in fata. numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as dorii sa cumpar un cric centreal de africana stie cineva pe unde gasesc? multam!

 

Mie mi-a adus @cstelia de la sw-motors, original, cu 140 iepuroi. Din germanica.

Poate pare mult, dar orice lucru e scump daca nu-l folosesti.

Mie asta mi s-a parut ieftin :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Xenoanele m-au costat 400 ron, un algocalmin si 2 beri... e destul de enervant montajul, din cauza faptului ca tre sa dai carene jos, sa inghesuiesti cabluri, sa lucrezi atent.... Dar in final, a meritat. Stau si ma gansesc acum, cum draku am mers cu ea asa chioara. Cu faza lunga si proiectoarele aprinse nu faceam lumina cat fac acum cu faza scurta. Plus ca astea consuma numai 35 de watzi. Acum vad altfel drumul, sunt vazut mai bine, si imi ofera un plus de sigurantza, cel putzin mental.

Daca ai un aparat de sudura si un flex, 50 de cm de platband si ceva tzevi prin garaj, potzi sa faci singur cricul. Si te costa f. putzin. O sa pun ceva poze cu cricul facut de mine pt Afrikana. poate ca nu arata el ca cel original, dar isi face treaba foarte bine.

Salutari! Ne vedem la Brasov. Atat la Prejmer cat si la Rasnov. Drum bun si fara incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare africanilor si bine v-am gasit! De mai bine de o luna ma dau si eu pe o jucarie din asta si sunt foarte multumit de ce poate. Deocamdata nu i-am gasit nici o hiba - si am ars cam 2000 km, si sosea si ceva soft-enduro. ;)

post-443-1217560149_thumb.jpgpost-443-1217560153_thumb.jpg

In talon cica ar fi RD07 din 1996 cu 32.000 KM (mai degraba 132.000 KM!), dar pe cadru scrie RD07A... si poate ma lamureste si pe mine cineva ce-i cu modelele astea si intre ce ani s-au fabricat ele.

Fata de poze are deja ceva modificari: hand-guards, crash-guards, topcase, cauciuc spate nou (Pirelli nu mai tin minte exact modelul - seamana cu Sahara3 de la Metzeler - va spun impresii despre el duminica seara cand ma intorc de la Brasov). I-am mai schimbat si uleiul si filtrul (Motul 15W50 semisintetic 5100 Ester si filtru KN). Saptamana viitoare o sa aiba si suporti de bagaje. :D

Una peste alta imi place motoreta asta de mor! Confort, manevrabilitate, vizibilitate in trafic, cara cat un camion, o toba sport care face exact atata zgomot cat trebuie... O singura "problema" ca sa zic asa: simt destul de acut problema lipsei de putere, acum poate si pentru ca m-am dat jos de pe Honda VTR 1000 Firestorm...

 

Hai sa ne auzim sanatosi si sa ne vedem pe coclauri!

Bafta maxima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simt destul de acut problema lipsei de putere, acum poate si pentru ca m-am dat jos de pe Honda VTR 1000 Firestorm...

 

e doar o impresie, asta cu lipsa de putere; sa te vad pe unde scoti camasa cand o sa inceapa sa care ca un bivol.

te vei bucura nespus ca incap si fardurile, si servetele de noapte, si crema de picioare, si penseta, si forfecutele , si altele , cate si mai cate, si vreo 2 sticle de votca peste baxul de bulion.

si ce tie nu-ti place, altuia nu-i face !

deci nu le da jos decat pe cele nefolositoare :D

welcome to the club !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare africanilor si bine v-am gasit! De mai bine de o luna ma dau si eu pe o jucarie din asta si sunt foarte multumit de ce poate. Deocamdata nu i-am gasit nici o hiba - si am ars cam 2000 km, si sosea si ceva soft-enduro. :)

post-443-1217560149_thumb.jpgpost-443-1217560153_thumb.jpg

In talon cica ar fi RD07 din 1996 cu 32.000 KM (mai degraba 132.000 KM!), dar pe cadru scrie RD07A... si poate ma lamureste si pe mine cineva ce-i cu modelele astea si intre ce ani s-au fabricat ele.

Fata de poze are deja ceva modificari: hand-guards, crash-guards, topcase, cauciuc spate nou (Pirelli nu mai tin minte exact modelul - seamana cu Sahara3 de la Metzeler - va spun impresii despre el duminica seara cand ma intorc de la Brasov). I-am mai schimbat si uleiul si filtrul (Motul 15W50 semisintetic 5100 Ester si filtru KN). Saptamana viitoare o sa aiba si suporti de bagaje. :D

Una peste alta imi place motoreta asta de mor! Confort, manevrabilitate, vizibilitate in trafic, cara cat un camion, o toba sport care face exact atata zgomot cat trebuie... O singura "problema" ca sa zic asa: simt destul de acut problema lipsei de putere, acum poate si pentru ca m-am dat jos de pe Honda VTR 1000 Firestorm...

 

Hai sa ne auzim sanatosi si sa ne vedem pe coclauri!

Bafta maxima!

 

 

 

din poze arata parca e Africana, KTM wanabe ;) . frumoasa fetitza, satzi traiasca! in curand poate fac si eu parte din comunitatea voastra!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O singura "problema" ca sa zic asa: simt destul de acut problema lipsei de putere, acum poate si pentru ca m-am dat jos de pe Honda VTR 1000 Firestorm...

 

Eu am avut si africana si firestorm in acelasi timp. Ghici cu care am facut mai multi km? :D Daca vrei putere mai multa exista 950/990 adv ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt Mielu....RD07 A s a fabricat intre '96-'00 acu si pe la noi pe la RAR se mai scriu tampenii....mie mi au trecut in Talon rezervor de 18 desi are 23L...mai fac si ei greseli de tipar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt Mielu....RD07 A s a fabricat intre '96-'00 acu si pe la noi pe la RAR se mai scriu tampenii....mie mi au trecut in Talon rezervor de 18 desi are 23L...mai fac si ei greseli de tipar

:lol: Merci man. M-am linistit: e din '96 fix. Mi-a dat fostul proprietar manualul Hynes (printat - e cam cat 2 Biblii una peste alta! :P) si acolo am gasit istoricul modelului cu anii si modelele fabricate. Deci daca aveti careva nevoie de manual... telefon si se rezolva.

 

Bafta maxima!

 

P.S. Cum am promis, impresii despre guma spate (Pirelli MT60), dar numai pentru asfalt deocamdata: as nota-o cu 9.5 din 10 dupa ce se incalzeste bine - si asta se intampla repede. Cu bagaje si pasager am dat motoreta pana la marginea cauciucului fara sa fuga spatele, tinuta de drum exemplara.

Editat de mielu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am intors aseara de la Brasov, intalnirea transalpistilor la care s-au anuntat si africani...

Am stat de vineri pana sambata seara, apoi am plecat spre Sebes iar duminica am fost pe Transalpina cu @fade2black.

post-19875-1217845429_thumb.jpg

Salutari speciale lui @jaques si @eti_radu, singurii cu african care-au dat pe acolo zilele alea doua...

 

Fata de anul trecut , cand am fost cu bmwf650, monocilindru si mai usor, cu roata pe fata de 18, anul asta mi s-a parut mult mai lejer traseul. Si foarte placut, chiar daca solicitant.

Are africana cuplu bun la turatii joase, am mers cam cu a-ntaia a doua , portiuni dificile cu a-ntaia, si de la obarsia lotrului pana la novaci ( portiunea de 30 de km, cea dificila) aproape tot timpul in scari... Deh, investitia in inaltatoarele de la Touratech trebuia recuperata :eek:

 

AM plecat dimineata de unde am campat, dinspre Sebes aproape de lacul Oasa, si am ajuns in vreo 2 ore, cu poze si tot tacamul la Obarsia Lotrului. Drum de asfalt apoi macadam si piatra si cateva portiuni de namol de la exploatarile forestiere ( in una era sa dau de pamant ca am intrat cu a treia si cauciucurile inca umflate 2 si 2,1. Bag poza doar cu zona, n-am mai avut chef sa va pozez noroaiele.

post-19875-1217844729_thumb.jpg

Ati prins ideea, recomand ca scoateti aer pana pe la 1,5 in fiecare. Treaba se schimba dramatic, in bine, pe noroaie soft, piatra si bolovani... Apropo, am Pirelli MT 90 pe spate iar pe fata Pirelli Scorpio.

Si trageti de motor, nu-l lasati sa va traga el pe voi...

Pentru ca drumu-i in general cam asa :

post-19875-1217845502_thumb.jpg

peisajele cam asa

post-19875-1217845531_thumb.jpg

si asa

post-19875-1217845556_thumb.jpg

iar transalpistii si aradenii cu care-am fost is de treaba :lol:

post-19875-1217845607_thumb.jpgpost-19875-1217845576_thumb.jpg

 

Salut tuturor.

Un sfat tehnic: nu tineti fierul in garaj ca rugineste :P

Editat de mircealeschian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ... vineri, in drum spre mare, la putin timp dupa ce am intrat pe A2, am accelerat pana pe la 150 ... apoi m-am calmat pentru ca batea vantul tare, aveam pasager, bagaje etc. problema a aparut mai incolo pe drum cand mergand constant cu 130 ... am accelerat si ... surpriza :eek: ... mobra nu vroia nicicum sa mearga cu mai mult de 130 ... aveam gazul deschis la maxim si degeaba :lol: ... apoi sambata am incercat iar, de data asta singur si fara bagaje ... aceeasi problema, iar pe drumul de intors la fel ... nu mai are vana deloc ... trage anemic de tot ... pana pe la 100kmh e ok, apoi gata ... si pana la Valul lui Traian in 200 de km mi-a papat 16 litri de gaz ceea ce e mult pentru ca inainte imi lua cam 6% maxim 7% daca mergeam mai tare ... mentionez ca vineri inainte sa plec am schimbat uleiul si am intins un pic lantul , dar am lasat jocul necesar ... vreo idee careva ? :P

Editat de sherky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...