Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Eu nu stiu ce naiba citit voi in franceza, ca eu habar nu am. Dar in germana scrie sa:

-tragi socul in pozitia deschis complet

- apesi butonul demarorului

- lasi motorul sa se incalzeasca pana ajunge sa mearga uniform cu socul in pozitia inchis complet.

Nu scrie niciunde sa accelerezi cu socul tras.

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

m-am apucat sa desfac putin mobra , sa mai curat pe ici pe colo si am dat de asta (vezi poze)

 

mentionez ca mobra functiona la parametrii normali si dupa cum vad eu problema asta este cam veche la motorul meu , dar eu numai acum am descoperit-o

 

are cineva cumva posibilitatea sa ma ajute cu o mufa ca cea din poza de la vre-un releu defect .

 

mufa de pe motor este si ea carbonizata , ar trebui schimbata si ea

 

poate are careva din greseala o instalatie electrica demontata de pe care s-ar putea recupera acea mufa

 

post-13933-0-14041400-1321094802_thumb.jpgpost-13933-0-61265000-1321094820_thumb.jpgpost-13933-0-24580600-1321094777_thumb.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu ce naiba citit voi in franceza, ca eu habar nu am. Dar in germana scrie sa:

-tragi socul in pozitia deschis complet

- apesi butonul demarorului

- lasi motorul sa se incalzeasca pana ajunge sa mearga uniform cu socul in pozitia inchis complet.

Nu scrie niciunde sa accelerezi cu socul tras.

ba scrie dar probabil se refera la ce o zis galen, in caz ca da sa se opreasca sa tragi usor de gaz!

in fine, am pus ce scrie in manual pt ca i mie mi semparea ceva ciudat in traducerea mea si am vrut sa am parte de o cunoastere aprofundata :smoke:

 

singura mobra adevarata la EICMA 2011 :P

p1020832small.th.jpgp1020857small.th.jpgp1020859small.th.jpgp1020861small.th.jpg

 

INTREBARE! bobina cu fisa si cu pipa bujiei cum sunt impreunate?

eu mi-am luat fise silicon si pipe noi ca am vrut sa le schimb si cand m-am apucat am vazut ca bobina cu fisa e lipita si am lucrat de asa natura incat am fost nevoit sa cumpar una sh.

ideeea este ca eu nu am ajuns la nici un rezultat doar ca am intalnit pe adv un tip ce zicea ca le-a avut lipite si tare mult s-o chinuit sa pastreze bobina. voi ce cunostinte aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam asa e, doar ca pe mine cand ma apuca nabadaile tai de trei ori dupa care masor si ma-nervez si mai tare pana fac totu una cu pamantu!

despre zona asta e vorbafd8h.th.jpg imi vine greu sa cred ca e forever gandit ansamblul!

aahhhh, cati dintre voi au masurat rezistenta din pipa bujiei?

ps: la pipele astea noi nu mai ai acces la rezistenta!

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am apucat sa desfac putin mobra , sa mai curat pe ici pe colo si am dat de asta (vezi poze)

 

mentionez ca mobra functiona la parametrii normali si dupa cum vad eu problema asta este cam veche la motorul meu , dar eu numai acum am descoperit-o

 

are cineva cumva posibilitatea sa ma ajute cu o mufa ca cea din poza de la vre-un releu defect .

 

mufa de pe motor este si ea carbonizata , ar trebui schimbata si ea

 

poate are careva din greseala o instalatie electrica demontata de pe care s-ar putea recupera acea mufa

 

post-13933-0-14041400-1321094802_thumb.jpgpost-13933-0-61265000-1321094820_thumb.jpgpost-13933-0-24580600-1321094777_thumb.jpg

Nu inlocui mufa cu alta veche, ca se va arde si aia.Instalatia electrica e punctul slab al africanei.E subdimensionata, mai ales daca folosesti consumatori cu mari virfuri de curent cujm sint xenoanele. Aceleasi surprize poti sa le ai si la suportul sigurantei principale, da un ochi si acolo. Solutia e simpla, cumpara un sir de cleme de la orice magazin electric si fa astfel imbinarea, doar sa nu uiti sa cositoresti capetele firelor inainte de a le stringe in cleme.

 

Raoul,

Un mos croitor pe care il stiam eu imi spunea ca el masura de 3 ori inainte sa taie :)

La fel,ce merge trebuie lasat in pace. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi vine greu sa cred ca e forever gandit ansamblul!

 

De ce? E cea mai buna metoda pentru a fi dust&waterproof. Daca ai desfacut vreodata fise vechi ai fi vazut ca de obicei apare o cocleala verde pe firele de cupru la capetele dinspre pipa sau dinspre bobina, tocmai din cauza ca nefiind imbinarile etanse, condensul si praful "lucreaza". Africa Twin a fost gandita sa fie folosita intr-un regim variat de temperaturi si umiditate, ca urmare injenerii de la Honda au luat decizia asta. Ca nu ne convine noua, asta e alta mancare de peste. Nu vad ce e nevoie sa inlocuiesti fisele si pipele daca nu sunt defecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aham! deci asta estem explicatia

dar cati dintre voi au masurat rezistenta din pipa(curiozitate, eu am 4 kohmi in loc de 5)? rezistenta respectiva e vreun soi de extraterestru sau se gaseste pe toate drumurile?

 

La fel,ce merge trebuie lasat in pace. :)

din pacate sunt altfel cablat si trebuie sa vad daca e totu in parametri

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aham! deci asta estem explicatia

dar cati dintre voi au masurat rezistenta din pipa(curiozitate, eu am 4 kohmi in loc de 5)? rezistenta respectiva e vreun soi de extraterestru sau se gaseste pe toate drumurile?

 

 

din pacate sunt altfel cablat si trebuie sa vad daca e totu in parametri

1.Lasa in pace please instalatia de inalta tensiune, iti bati cuie in talpi. C stelia are perfecta dreptate, e gindita water/dust proof, de aia tine si la mine fara sa umblu la ea de 20 de ani.

 

2.O diferenta mai ales in minus la valoarea unei rezistente nu inseamna absolut nimic! Scoate afara bujiile si pune-le pe toate in pipe avind grija sa le legi masele la fierul motorului. Apoi da frumos la automat si urmareste scinteile. Trebuie sa fie egal de puternice si de aceeasi culoare, adica aproape albe. Daca una dintre ele e rosie sau firav albastra schmba bujia respectiva si repeta. Daca te lamuresti rotind bujiile ca totusi la una din fise scinteia e SENSIBIL mai slaba, doar atunci schimbi ansamblul respectiv (bobina fisa). Dar sincer ma indoiesc, e calitate japoneza si nu am auzit sa fi cazut la cineva.

 

3. Nu mai umbla unde nu "fierbe". Ma ingrozesc posturile tale :cheers: Eu am mobra de 5 ani si am facut 70 mii cu ea da n-am umblat la ea nici 10% din cit ai tot scormonit tu intr-un an :) Sau macar intreaba inainte sa tai :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut

 

Ma intereseaza si pe mine, la pret de criza, de iarna, de.... ma rog, cat mai ieftin, pentru un RD03, urmatoarele:

1. Roata fata

2. Roata spate

3. Sa

Rotile le vrea de rezerva, saua vreau s-o trimit la tapitat/modificat in stil Corbin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut

 

Ma intereseaza si pe mine, la pret de criza, de iarna, de.... ma rog, cat mai ieftin, pentru un RD03, urmatoarele:

1. Roata fata

2. Roata spate

3. Sa

Rotile le vrea de rezerva, saua vreau s-o trimit la tapitat/modificat in stil Corbin

 

Domnu' Tibor,

Putem sa discutam... am cam tot ce iti doreste inimioara... nu stiu acuma cum e cu criza asta :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu e stricat, nu repara... Asta e un sfat bun de urmat, in cazul Africanelor. Din pacate a venit vremea sa repar "porul" acela de 3 cm din membrana carburatorului ca nu se mai poate asa. Rade mereu Leo de mine cand plecam pe dealuri. Cand suntem pe urcare, a lui trage, a mea trage sa moara... Ma poate ajuta cineva care se pricepe cu shoppingul pe net? Ca eu imi prind mereu degetele. Si as vrea si kitul acela dyno-jet. Dau de baut.

 

Am uitat sa precizez. Nu trimiteti sei la modificat la tipul ala celebru nu pentru seile de buna calitate, ci pentru timpul fantastic de asteptare, pentru nervii provocati proprietarului care asteapta o tura cu motorul de mai buine de 2-3 luni, si pentru calitatea de 2 lei a lucrarii. BYK, pana nu s-a dus peste el, dupa 2 luni de cand ii trimisese seaua la tapitat, nu a rezolvat nimik. Si nici nu merita modificarea dupa parerea mea, pentru ca el doar decupeaza buretele original, si asta nu e bine, pentru ca o sa va rupeti coorul la drum... Cel mai bine cautati pe youtube, si faceti singuri modificarile, si daca va pricepeti putin la chimie, le faceti direct cu gel. Huse pentru imbracat seaua le gasiti la Louis, un pistol de capse se gaseste si el, si un prieten care sa va ajute se gaseste oricand. La noi e o vorba "dai o tuica, faci treaba..."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@boieru- daca nu sare cineva eu ti-as recomanda sa dai un tel sau mail la baiatu acesta http://www.dillypoint.ro/ atat pentru membrane cat si pt dynojet(desi asta il gasesti si la louis prin kronaumoto.ro la pret de site).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sar'na! Merci Raul. O sa ma apuc de telefoane, sa vedem unde iesim mai ieftin. Tibi, pai cu o palinca faci husa la tot motorul... :) O sa studiez putin problema cu seile cu gel. O sa vorbesc si cu inginerul chimist de la mine de la munca, sa vad daca e asa complicat de facut rost de substantele care trebuiesc amestecate. Daca imi iese, te anunt. Sper sa reusesc sa fac si codita de la Cstelia, ca a trecut o gramada de timp, si ea tot la mine pe birou sta. Acum mi-am tras ditamai "laboratorul", deci o sa am destul loc sa ma desfasor. Timp sa fie...

 

Laboratorul Africa Twin...

post-3626-0-91851600-1321467379_thumb.jpg

post-3626-0-62788100-1321467402_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de late si de lungi se pot pune scarite pe Africana fara sa implice nici un inconvenient?

Eu simt nevoia sa le modific prin sudura gheolbaneasca. Totusi, nici acuma nu prea imi iese sa schimb vitezele cu Tech3-urile.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa reusesc sa fac si codita de la Cstelia, ca a trecut o gramada de timp, si ea tot la mine pe birou sta. Acum mi-am tras ditamai "laboratorul", deci o sa am destul loc sa ma desfasor. Timp sa fie...

 

Laboratorul Africa Twin...

 

Magnific laboratorul :friends:

La Bâsca Chiojdului/Tabla Buții ziceai ceva de cric central pt RD07A

Sunt convins că ai uitat, nici nu mă gândesc la altceva :makeout:

 

Am uitat sa precizez. Nu trimiteti sei la modificat la tipul ala celebru nu pentru seile de buna calitate, ci pentru timpul fantastic de asteptare, pentru nervii provocati proprietarului care asteapta o tura cu motorul de mai buine de 2-3 luni, si pentru calitatea de 2 lei a lucrarii.

 

aka Darian?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da dom'le, Darian... Uitasem cum se intituleaza miselul... Nu prea l-am vazut pe Bogdan nervos, dar stiu sigur ca mai avea putin si il lua la bataie. Numai ca nu prea avea ce sa bata. E mai mult decat neserios, iar carpelile lui sunt de cea mai proasta calitate. Nu te-am uitat cu cricul, numai ca nu am avut deloc timp de lucru. In ultima vreme am stat foarte putin pe acasa. Dar vine iarna, o sa fiu mai liber, si ma bag la garaj. O sa fac mai multe cu ocazia asta, sa nu mai cad de neserios. O sa imi fac un stoc mic, pentru ca sunt convins ca doritori mai sunt. Primele 3 cricuri sunt deja promise.

P.S. Laboratorul e structurat dupa cum urmeaza. Stanga jos garaj masina + motoare sau salon de bal, dreapta jos atelier, si la mansarda loc de baut mintile si de dormit pentru calatori osteniti...

 

Jaques, scaritele le-am latit cu niste platband in forma de U, aplicat peste scaritele originale. Am postat imagini pe la jumatatea forumului. O sa le caut, si daca le gasesc le pun pe XRV. Practic, sunt cu 1 cm mai lungi acum, si au cam 7 cm latime. Sunt mult mai comode acum, mai ales la mersul in picioare. Si datorita santurilor facute in platband, nici nu aluneca ghetele pe scarite atunci cand se incarca cu noroi. Cu schimbatul e alta treaba, reglezi levierul schimbatorului in functie de cizma si de stilul de pilotat. Eu am mai ridicat-o cu vreo 2 cm, si e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Laboratorul e structurat dupa cum urmeaza. Stanga jos garaj masina + motoare sau salon de bal, dreapta jos atelier, si la mansarda loc de baut mintile si de dormit pentru calatori osteniti...

 

...

aham...deci ne putem auto invita la un vin fiert or o tuica fiarta , musai cu piper in ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...