cstelia Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 (editat) Eu nu stiu ce naiba citit voi in franceza, ca eu habar nu am. Dar in germana scrie sa: -tragi socul in pozitia deschis complet - apesi butonul demarorului - lasi motorul sa se incalzeasca pana ajunge sa mearga uniform cu socul in pozitia inchis complet. Nu scrie niciunde sa accelerezi cu socul tras. Editat Noiembrie 12, 2011 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
escovent Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 m-am apucat sa desfac putin mobra , sa mai curat pe ici pe colo si am dat de asta (vezi poze) mentionez ca mobra functiona la parametrii normali si dupa cum vad eu problema asta este cam veche la motorul meu , dar eu numai acum am descoperit-o are cineva cumva posibilitatea sa ma ajute cu o mufa ca cea din poza de la vre-un releu defect . mufa de pe motor este si ea carbonizata , ar trebui schimbata si ea poate are careva din greseala o instalatie electrica demontata de pe care s-ar putea recupera acea mufa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 tai mufele si cositoresti firele sau treci pe la mine si cotrobaim prin garaj dupa o mufa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
escovent Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 tai mufele si cositoresti firele sau treci pe la mine si cotrobaim prin garaj dupa o mufa oki o sa vb luni la servici , mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Eu nu stiu ce naiba citit voi in franceza, ca eu habar nu am. Dar in germana scrie sa: -tragi socul in pozitia deschis complet - apesi butonul demarorului - lasi motorul sa se incalzeasca pana ajunge sa mearga uniform cu socul in pozitia inchis complet. Nu scrie niciunde sa accelerezi cu socul tras. ba scrie dar probabil se refera la ce o zis galen, in caz ca da sa se opreasca sa tragi usor de gaz! in fine, am pus ce scrie in manual pt ca i mie mi semparea ceva ciudat in traducerea mea si am vrut sa am parte de o cunoastere aprofundata singura mobra adevarata la EICMA 2011 INTREBARE! bobina cu fisa si cu pipa bujiei cum sunt impreunate? eu mi-am luat fise silicon si pipe noi ca am vrut sa le schimb si cand m-am apucat am vazut ca bobina cu fisa e lipita si am lucrat de asa natura incat am fost nevoit sa cumpar una sh. ideeea este ca eu nu am ajuns la nici un rezultat doar ca am intalnit pe adv un tip ce zicea ca le-a avut lipite si tare mult s-o chinuit sa pastreze bobina. voi ce cunostinte aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Raoul, Un mos croitor pe care il stiam eu imi spunea ca el masura de 3 ori inainte sa taie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 (editat) cam asa e, doar ca pe mine cand ma apuca nabadaile tai de trei ori dupa care masor si ma-nervez si mai tare pana fac totu una cu pamantu! despre zona asta e vorba imi vine greu sa cred ca e forever gandit ansamblul! aahhhh, cati dintre voi au masurat rezistenta din pipa bujiei? ps: la pipele astea noi nu mai ai acces la rezistenta! Editat Noiembrie 13, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 m-am apucat sa desfac putin mobra , sa mai curat pe ici pe colo si am dat de asta (vezi poze) mentionez ca mobra functiona la parametrii normali si dupa cum vad eu problema asta este cam veche la motorul meu , dar eu numai acum am descoperit-o are cineva cumva posibilitatea sa ma ajute cu o mufa ca cea din poza de la vre-un releu defect . mufa de pe motor este si ea carbonizata , ar trebui schimbata si ea poate are careva din greseala o instalatie electrica demontata de pe care s-ar putea recupera acea mufa Nu inlocui mufa cu alta veche, ca se va arde si aia.Instalatia electrica e punctul slab al africanei.E subdimensionata, mai ales daca folosesti consumatori cu mari virfuri de curent cujm sint xenoanele. Aceleasi surprize poti sa le ai si la suportul sigurantei principale, da un ochi si acolo. Solutia e simpla, cumpara un sir de cleme de la orice magazin electric si fa astfel imbinarea, doar sa nu uiti sa cositoresti capetele firelor inainte de a le stringe in cleme. Raoul, Un mos croitor pe care il stiam eu imi spunea ca el masura de 3 ori inainte sa taie La fel,ce merge trebuie lasat in pace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 imi vine greu sa cred ca e forever gandit ansamblul! De ce? E cea mai buna metoda pentru a fi dust&waterproof. Daca ai desfacut vreodata fise vechi ai fi vazut ca de obicei apare o cocleala verde pe firele de cupru la capetele dinspre pipa sau dinspre bobina, tocmai din cauza ca nefiind imbinarile etanse, condensul si praful "lucreaza". Africa Twin a fost gandita sa fie folosita intr-un regim variat de temperaturi si umiditate, ca urmare injenerii de la Honda au luat decizia asta. Ca nu ne convine noua, asta e alta mancare de peste. Nu vad ce e nevoie sa inlocuiesti fisele si pipele daca nu sunt defecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 (editat) aham! deci asta estem explicatia dar cati dintre voi au masurat rezistenta din pipa(curiozitate, eu am 4 kohmi in loc de 5)? rezistenta respectiva e vreun soi de extraterestru sau se gaseste pe toate drumurile? La fel,ce merge trebuie lasat in pace. din pacate sunt altfel cablat si trebuie sa vad daca e totu in parametri Editat Noiembrie 14, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Mi-ar trebui si mie urmatoarea piesa pentru carburator: http://www.freeimagehosting.net/81cb3 Are cineva piesa incercuita aruncata pe undeva pe acasa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 aham! deci asta estem explicatia dar cati dintre voi au masurat rezistenta din pipa(curiozitate, eu am 4 kohmi in loc de 5)? rezistenta respectiva e vreun soi de extraterestru sau se gaseste pe toate drumurile? din pacate sunt altfel cablat si trebuie sa vad daca e totu in parametri 1.Lasa in pace please instalatia de inalta tensiune, iti bati cuie in talpi. C stelia are perfecta dreptate, e gindita water/dust proof, de aia tine si la mine fara sa umblu la ea de 20 de ani. 2.O diferenta mai ales in minus la valoarea unei rezistente nu inseamna absolut nimic! Scoate afara bujiile si pune-le pe toate in pipe avind grija sa le legi masele la fierul motorului. Apoi da frumos la automat si urmareste scinteile. Trebuie sa fie egal de puternice si de aceeasi culoare, adica aproape albe. Daca una dintre ele e rosie sau firav albastra schmba bujia respectiva si repeta. Daca te lamuresti rotind bujiile ca totusi la una din fise scinteia e SENSIBIL mai slaba, doar atunci schimbi ansamblul respectiv (bobina fisa). Dar sincer ma indoiesc, e calitate japoneza si nu am auzit sa fi cazut la cineva. 3. Nu mai umbla unde nu "fierbe". Ma ingrozesc posturile tale Eu am mobra de 5 ani si am facut 70 mii cu ea da n-am umblat la ea nici 10% din cit ai tot scormonit tu intr-un an Sau macar intreaba inainte sa tai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Va salut Ma intereseaza si pe mine, la pret de criza, de iarna, de.... ma rog, cat mai ieftin, pentru un RD03, urmatoarele: 1. Roata fata 2. Roata spate 3. Sa Rotile le vrea de rezerva, saua vreau s-o trimit la tapitat/modificat in stil Corbin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Va salut Ma intereseaza si pe mine, la pret de criza, de iarna, de.... ma rog, cat mai ieftin, pentru un RD03, urmatoarele: 1. Roata fata 2. Roata spate 3. Sa Rotile le vrea de rezerva, saua vreau s-o trimit la tapitat/modificat in stil Corbin Domnu' Tibor, Putem sa discutam... am cam tot ce iti doreste inimioara... nu stiu acuma cum e cu criza asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Daca nu e stricat, nu repara... Asta e un sfat bun de urmat, in cazul Africanelor. Din pacate a venit vremea sa repar "porul" acela de 3 cm din membrana carburatorului ca nu se mai poate asa. Rade mereu Leo de mine cand plecam pe dealuri. Cand suntem pe urcare, a lui trage, a mea trage sa moara... Ma poate ajuta cineva care se pricepe cu shoppingul pe net? Ca eu imi prind mereu degetele. Si as vrea si kitul acela dyno-jet. Dau de baut. Am uitat sa precizez. Nu trimiteti sei la modificat la tipul ala celebru nu pentru seile de buna calitate, ci pentru timpul fantastic de asteptare, pentru nervii provocati proprietarului care asteapta o tura cu motorul de mai buine de 2-3 luni, si pentru calitatea de 2 lei a lucrarii. BYK, pana nu s-a dus peste el, dupa 2 luni de cand ii trimisese seaua la tapitat, nu a rezolvat nimik. Si nici nu merita modificarea dupa parerea mea, pentru ca el doar decupeaza buretele original, si asta nu e bine, pentru ca o sa va rupeti coorul la drum... Cel mai bine cautati pe youtube, si faceti singuri modificarile, si daca va pricepeti putin la chimie, le faceti direct cu gel. Huse pentru imbracat seaua le gasiti la Louis, un pistol de capse se gaseste si el, si un prieten care sa va ajute se gaseste oricand. La noi e o vorba "dai o tuica, faci treaba..." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 "dai o tuica, faci treaba..." La mine tuica/palinca/vin este tot timpul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 @boieru- daca nu sare cineva eu ti-as recomanda sa dai un tel sau mail la baiatu acesta http://www.dillypoint.ro/ atat pentru membrane cat si pt dynojet(desi asta il gasesti si la louis prin kronaumoto.ro la pret de site). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Sar'na! Merci Raul. O sa ma apuc de telefoane, sa vedem unde iesim mai ieftin. Tibi, pai cu o palinca faci husa la tot motorul... O sa studiez putin problema cu seile cu gel. O sa vorbesc si cu inginerul chimist de la mine de la munca, sa vad daca e asa complicat de facut rost de substantele care trebuiesc amestecate. Daca imi iese, te anunt. Sper sa reusesc sa fac si codita de la Cstelia, ca a trecut o gramada de timp, si ea tot la mine pe birou sta. Acum mi-am tras ditamai "laboratorul", deci o sa am destul loc sa ma desfasor. Timp sa fie... Laboratorul Africa Twin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 http://www.motomike.eu/autonet/category/10412050300 sunt fel de fel ....din romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Acum mi-am tras ditamai "laboratorul", deci o sa am destul loc sa ma desfasor. Timp sa fie... Laboratorul Africa Twin... Succes cu laboratorul Ai construit, nu gluma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jacques Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Cat de late si de lungi se pot pune scarite pe Africana fara sa implice nici un inconvenient? Eu simt nevoia sa le modific prin sudura gheolbaneasca. Totusi, nici acuma nu prea imi iese sa schimb vitezele cu Tech3-urile..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Sper sa reusesc sa fac si codita de la Cstelia, ca a trecut o gramada de timp, si ea tot la mine pe birou sta. Acum mi-am tras ditamai "laboratorul", deci o sa am destul loc sa ma desfasor. Timp sa fie... Laboratorul Africa Twin... Magnific laboratorul La Bâsca Chiojdului/Tabla Buții ziceai ceva de cric central pt RD07A Sunt convins că ai uitat, nici nu mă gândesc la altceva Am uitat sa precizez. Nu trimiteti sei la modificat la tipul ala celebru nu pentru seile de buna calitate, ci pentru timpul fantastic de asteptare, pentru nervii provocati proprietarului care asteapta o tura cu motorul de mai buine de 2-3 luni, si pentru calitatea de 2 lei a lucrarii. aka Darian? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Da dom'le, Darian... Uitasem cum se intituleaza miselul... Nu prea l-am vazut pe Bogdan nervos, dar stiu sigur ca mai avea putin si il lua la bataie. Numai ca nu prea avea ce sa bata. E mai mult decat neserios, iar carpelile lui sunt de cea mai proasta calitate. Nu te-am uitat cu cricul, numai ca nu am avut deloc timp de lucru. In ultima vreme am stat foarte putin pe acasa. Dar vine iarna, o sa fiu mai liber, si ma bag la garaj. O sa fac mai multe cu ocazia asta, sa nu mai cad de neserios. O sa imi fac un stoc mic, pentru ca sunt convins ca doritori mai sunt. Primele 3 cricuri sunt deja promise. P.S. Laboratorul e structurat dupa cum urmeaza. Stanga jos garaj masina + motoare sau salon de bal, dreapta jos atelier, si la mansarda loc de baut mintile si de dormit pentru calatori osteniti... Jaques, scaritele le-am latit cu niste platband in forma de U, aplicat peste scaritele originale. Am postat imagini pe la jumatatea forumului. O sa le caut, si daca le gasesc le pun pe XRV. Practic, sunt cu 1 cm mai lungi acum, si au cam 7 cm latime. Sunt mult mai comode acum, mai ales la mersul in picioare. Si datorita santurilor facute in platband, nici nu aluneca ghetele pe scarite atunci cand se incarca cu noroi. Cu schimbatul e alta treaba, reglezi levierul schimbatorului in functie de cizma si de stilul de pilotat. Eu am mai ridicat-o cu vreo 2 cm, si e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 ... Laboratorul e structurat dupa cum urmeaza. Stanga jos garaj masina + motoare sau salon de bal, dreapta jos atelier, si la mansarda loc de baut mintile si de dormit pentru calatori osteniti... ... aham...deci ne putem auto invita la un vin fiert or o tuica fiarta , musai cu piper in ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 http://www.wemoto.ro/bikes/Honda/XRV_750_L_M_Africa_Twin_RD04/90-91/picture/Carburettor_Diaphragm/ la astia iti trebe cont in euro sau pay-pal http://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/vehicle/18005/article/132541?show=gallery asta este cel mai serios baiat pe care il stiu, cumpar de la el de ani de zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.