Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

pei cam asa se procedeaza cu stickerele ...

intre timp puteti sa va clatiti ochii cu ce mobre participa chiar acum la Raliul Faraonilor in Egipt ..

linkul este : http://picasaweb.google.it/vincebreeze/080...008TorinoCairo#

 

acum nijte imagini direct din desert ...

post-4615-1223538907_thumb.jpg

post-4615-1223538942_thumb.jpg

post-4615-1223539005_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tot ce e in poza a costat 200 ron, deci cred ca o sa fie undeva la 8 ron/bucata. Sunt facute de Mertan, super baiat. Seara vorbeam cu el, si a doua zi erau deja in drum spre mine. Spune ca poate sa faca si broderii, si ma gandeam ca e frumos sa facem o emblema Africa Twin Romania, ceva de mici dimensiuni, care sa poata sa fie cusuta pe o geaca, sau o vesta. Ceva de genul 10x10 cm. Cum au transalpistii.

 

P.S. Sper sa ajung si eu sa particip la un raliu de genul acesta.

Editat de boieru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii ce imi place? Daca fac abstractie de vreo 2 Afrikane care au furca inversata, restul sunt cam originale. Bine, ceva navigatzie si rezervor marit, dar sunt motocicletele originale, unele destul de vechi. Si alearga in raliu contra unor motociclete noi de la KTM... Ce mandru ma simt ca posesor de Afrikana...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

batranica de RD03 inca isi face treaba chiar si dupa 20 de ani ;) ... sunt curios ce KTM v-a rezista atat ;)

 

avand in vedere politica actuala, pe plan mondial, la capitolul "rezistenta" nu stiu care va mai merge "mult si bine".

actual, punctul de vedere al producatorilor este acela de a genera consum , implicit profit.

deci fiabilitatea va fi minutios contorizata.

asadar, ne vom lovi din ce in ce mai des de aceasta problema.

ce s-a facut in urma cu 10-15 ani poarta "stigmatul" acelor vremuri si ideologii, fapt dovedit cu brio de legenda Twin-ului de la Africa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putzin off-topic... Nu are nimeni japoneza aia mica de la avatar fara tricou? Ca am vazut-o in multe tzoale, de la honda, yamaha, kawa... Dar fara, niciodata.

Revenind la subiect, Afrika Twin dupa parerea mea e un soldat universal bine antrenat si foarte rezistent. Am vazut multe filmuletze pe You Tube, in care KTM-urile se cam impotmoleau iar Afrikanele treceau fara probleme. E drept ca depinde mult si de cine o incaleca, dar inca imi mentzin parerea ca inca nu s-a inventat motocicleta care sa ma faca sa renuntz la Afrikana mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut pe Afrika Quens parca o afrika cu motor de varadero. O sa ma uit sa vad daca o mai gasesc.

 

http://www.africanqueens.de/html/twindero.html

http://www.africanqueens.de/html/marathon.html

Alea sunt de fapt niste Varadero cu furcile, rotile si carenele schimbate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neata ! !

 

are cineva idee care este motivul pt care nu mai porneste ventilatorul de la radiator ?? apa in vas este calduta daca va ajut cu ceva , nu e fierbinte precum e in radiator . am incercat mai multe variante cu firele de pe la ventilator pt. al pune pe direct dar nu i-am dat de cap . pot pune ventilatorul pe direct de la baterie pt. a verifica daca nu e ars? sper sa ma fii facut destul de clar , abia am facut ochi dupa 350 de km catre ardeal facuti in 8 h nu de alta da am prins vreo 70 km de ceata ca dreac , un accident ,coada de vreo 5 km pe buc-pitesti si altele care m-au facut sa ajung pe la 4 diminetata la ''destinatie''

 

drumuri frumoase !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neata ! !

 

are cineva idee care este motivul pt care nu mai porneste ventilatorul de la radiator ?? apa in vas este calduta daca va ajut cu ceva , nu e fierbinte precum e in radiator . am incercat mai multe variante cu firele de pe la ventilator pt. al pune pe direct dar nu i-am dat de cap . pot pune ventilatorul pe direct de la baterie pt. a verifica daca nu e ars? sper sa ma fii facut destul de clar , abia am facut ochi dupa 350 de km catre ardeal facuti in 8 h nu de alta da am prins vreo 70 km de ceata ca dreac , un accident ,coada de vreo 5 km pe buc-pitesti si altele care m-au facut sa ajung pe la 4 diminetata la ''destinatie''

 

drumuri frumoase !

 

 

1.verifica sigurante! ai acolo in cutie unde scrie FAN

2.verifica sonda de temperatura de pe radiator, parca e in stanga.

3.verifca ventilatorul daca nu e ars.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.verifica sigurante! ai acolo in cutie unde scrie FAN

2.verifica sonda de temperatura de pe radiator, parca e in stanga.

3.verifca ventilatorul daca nu e ars.

 

 

pot pune ventilatorul pe direct pe baterie?

termostatul sa il verific (sonda de temp.) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pot pune ventilatorul pe direct pe baterie?

termostatul sa il verific (sonda de temp.) ?

 

in mod normal verifica daca ventilatorul porneste legat direct la baterie.

daca merge asa, urmeaza verificarea pt siguranta si ulterior "interpelarea" termostatului.

pt termostat nu stiu cum se verifica, dar pe vremuri, tin minte ca la masina, vechea dacie, il incalzeau sa vada daca mai functioneaza contactul acela termic.

cred ca aceeasi varianta exista si in cazul de fata.

 

oricum, am si eu aceeasi problema, urmeaza sa il iau la purecat cat de curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva idee care este motivul pt care nu mai porneste ventilatorul de la radiator ??

Scoate firele de la termocontact (termostatul e altceva, daca imi permiteti), ia o sarma si pune firele in scurtcircuit, pune contactul

Ventilatorul trebuie sa porneasca

Daca porneste, posibil termocontact defect, lipsa apa in radiator sau e posibil sa fie termostatul blocat pe deschis caz in care lichidul de racire circula permanent prin motor

Nu ai specificat daca termometrul arata motor supraincalzit sau motor sub temperatura normala

Daca nu porneste ventilatorul atunci ai o siguranta arsa, e siguranta A, de 10 amperi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreo sansa sa facem vreun fel de club al africanistilor ? embleme, stickere, tricouri, intalniri ... careva ? :disappointed:

 

n-ai vazut ca prea putini si-au aratat interesul pt o intalnire pe tema data ?

asa ca ... raman sceptic in continuare vis-a-vis de aceasta "problema"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baieti, mie imi palce africa dar nu pot sa particip la intalniri din motive obiective.. nu sunt acasa... depre un club e greu de spus, dar cred ca se face mai usor o comunitate..

 

oricum, am vazut oameni de treaba pe topicul asta si sunt sigur ca daca as fi la ananghie m-ar ajuta lumea.. sau asa imi place sa cred..

 

pana atunci, de curiozitate, ca nu am timp de cautari : motorul de rd07 se pune fara probleme pe rd04 ? exceptand filtrul de aer fireste....

 

si cu parere de rau va spun ca mobra mea a trebuit sa stea demontata si acum nu am timp de ea, dar intre timp , mutandu ma am pierdut suruburile de la carene.. si tare imi e frica sa nu ramana o vreme naked complet..

 

si cum sta ea in curu gol in garaj, si am pierdut si asigurarea, nu pot iesi pe strada, dar am dat o tura fara sa. .. super pozitie si ca sa continui blasfemia : ar iesi un chopper tare din ea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Suruburile de la carene le gasesti la Louis. Cost vreo 8 euro parca un set de 10 bucatzi. Au diferite culori, au saiba de plastic, deci sunt ok.

Referitor la club, e greu daca e vrea a fie unul cu acte si tot ce trebuie, dar daca se vrea doar asa, o comunitate legata, se pot face niste embleme sau alte chestii de genul acesta, si putem a facem ca si verishorii Transalpisti o intrunire natzionala. Eu o sa incerc a fac cateva modele de embleme, o sa va arat, si alegem una. Cine se pricepe mai bine la corel, poate a faca si el cateva.

In sfarshit o sa am si eu timp de Afrikana. O sa am timp sa ii fac o revizie generala, cu cabluri schimbate, gresari pe unde e nevoie, revizie la instalatzia electrica si imbunatatziri. O sa fiu biciclist o perioada. Nu m-au prins cu 500 de km/h ca pe tipul de la stiri, dar suficient cat sa nu pot merge cu Afrika decat pe dealuri. Deci orice parte rea are si o parte buna. O sa fac sport, o sa dau din burta jos, o sa am timp sa fac revizia la motocicleta si poate si actele, sa o trec pe numele meu. Deci am liber la chefuit cu gaska, la vin fiert...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Scuze daca par off-topic, dar n-am stiut unde sa postez.

 

Vroiam sa-mi cer scuze lui Iulian (daca am inteles bine prin casca), cu B 99 TWN (parca), pentru ca nu am mai ajuns la intalnire aseara in Victoriei.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Suruburile de la carene le gasesti la Louis. Cost vreo 8 euro parca un set de 10 bucatzi. Au diferite culori, au saiba de plastic, deci sunt ok.

Referitor la club, e greu daca e vrea a fie unul cu acte si tot ce trebuie, dar daca se vrea doar asa, o comunitate legata, se pot face niste embleme sau alte chestii de genul acesta, si putem a facem ca si verishorii Transalpisti o intrunire natzionala. Eu o sa incerc a fac cateva modele de embleme, o sa va arat, si alegem una. Cine se pricepe mai bine la corel, poate a faca si el cateva.

In sfarshit o sa am si eu timp de Afrikana. O sa am timp sa ii fac o revizie generala, cu cabluri schimbate, gresari pe unde e nevoie, revizie la instalatzia electrica si imbunatatziri. O sa fiu biciclist o perioada. Nu m-au prins cu 500 de km/h ca pe tipul de la stiri, dar suficient cat sa nu pot merge cu Afrika decat pe dealuri. Deci orice parte rea are si o parte buna. O sa fac sport, o sa dau din burta jos, o sa am timp sa fac revizia la motocicleta si poate si actele, sa o trec pe numele meu. Deci am liber la chefuit cu gaska, la vin fiert...

 

cred ca ar fi mai bine sa incercam sa inchegam o mica comunitate de africanisti ... banuiesc ca stiti de ce se intampla in ungaria luna asta :D ... :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi Africani,

 

dupa TDM si KTM iata ca sunt pe cale sa devin posesorul unei Africa Twin. E vorba de un XRV din 2002 pe care urmeaza sa-l ridic in 2 saptamani din Franta. Planul pentru aceasta moto este ce ne spune si numele: Africa (deocamdata planul e Maroc-Egipt-Africa de Sud).

post-32500-1224938772_thumb.jpgpost-32500-1224938779_thumb.jpg

 

Vreau sa-i schimb toba Africanei. Am inteles ca cea originala are vreo 14kile. Am gasit un Leo Vince in Germania cu 250 de euro, nou.

 

Si-a schimbat cineva toba cu un Leo Vince? Cate kile are?

 

Si-a lasat cineva toba mai jos pe africana? (ca sa isi poata pune ambele cutii aproape de sa, deci deasupra tobei)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine toba este in spatele cutiilor

 

 

In spate, adica intre cutia dreapta si frame? sau cutiile vin fix in spatele picioarelor tale si in spatele lor e toba? Nu mi-e foarte clar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...