Galen Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Merci pt sfaturi domnilor, tare chestia cu furtunul! de retinut. Eu il las pe al meu in pace.Tachetii abia se aud cu urechea ciulita si consumul de ulei e mai mult decat rezonabil la cei 250k cat are rulaj. (in functie de cat trag de el cam 1 l la 2500-3000km), Consumul eu zic la fel ca nu va scadea oricum semnificativ, majoritatea e din uzura setului. Cata vreme merge perfect si nu am alte motive sa ma bag in el, mi se pare exagerat sa-l dau jos de pe cadru ca sa reglez tachetul ala. Dar in iarna asta am sa-mi pregatesc probabil motorul de schimb (60 mii km reali). Astuia cred ca merita sa-i schimb simeringurile. Stie careva dimensiunile? Varadi, eu zic sa lasi motorul asa cum e, pana nu apar alte probleme care sa justifice darea jos de pe cadru. Tare ma tem ca in cazul tau merge cu exces de benzina si dilueaza uleiul, de aia il consuma, verifica membranele, regleaza si sincronizeaza carburile. In afara ca l-ai belit si julit pe toate partile ( ca ti-a trebui motor de 240 kile) motorul ala merge si trage bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 (editat) Asta e linkul. Se poate vedea din poze ca motorul a fost montat fara capace. Am vazut si eu poza acum. Nu stiu ce sa zic. Daca te uiti atent la poza o sa vezi ca la cilindrul spate e aproape imposibil sa mai pui capacul peste prezoane din cauza cadrului. Acum, sunt 2 variante: - ori a pus omul motorul in cadru doar ca sa regleze distributia. Trebuie invartit motorul si cadrul are doar rol de fixare - ori e vreo vrajitorie de care eu inca nu m-am prins. Sa fiu sincer am sucit de capacul ala in toate directiile si nu am reusit sa-l scot nicicum. Varadi, eu zic sa lasi motorul asa cum e, pana nu apar alte probleme care sa justifice darea jos de pe cadru. Tare ma tem ca in cazul tau merge cu exces de benzina si dilueaza uleiul, de aia il consuma, verifica membranele, regleaza si sincronizeaza carburile. In afara ca l-ai belit si julit pe toate partile ( ca ti-a trebui motor de 240 kile) motorul ala merge si trage bine. De motorul lui Paul nu cred ca s-a avut grija asa cum trebuie in trecut. Suruburile de reglaj ale carburatoarelor erau deschise 3 si 4 ture, desincronizate total. In mod cert are mizerie in ele. Din pacate nu am avut timp sa il disec asa cum trebuie si sa fac treaba nemteasca. L-am curatat cu spray doar prin admisie, l-am reglat si sincronizat. Sa vedem cat consuma acum. In plus toba aceea de esapament e o mizerie, nu are nici macar o absorbtie fonica. Nu cred ca palnia aia face bine la supapele de evacuare. Editat Noiembrie 22, 2013 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 Stelia are dreptate, nu-mi venea nici mie sa cred ca honda a putut face asa ceva, dar asta e realitatea, nu poate fi scos capacul ala fara a mai demonta ceva. Eu nu m-am prins ce anume altceva decat motorul dat jos. Personal cred ca ar fi trebuit sa faca cadrul demontabil in zona aia. Am auzit ca Paul ajunge la tine, poate ca ii gasesti in timp o toba originala. Eu am "terminat" deja una, era aproape "gata" cand am luat motorul. Sunt de 5 ani deja pe toba de rezerva. S-au tot spart diverse compartimente, are o constructie complicata. Cand umblam cu ea sparta consumul crestea cu 1-1,5 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 ca tot vorbiti de Paul, el si Andry castiga detasat premiul pentru cele mai "Muncite" Motociclete AT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 Crede-ma, se poate si mai rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 legat de melcii de pe axul spate, cei care ajuta la intinderea corecta a lantului, cand puneti kit nou de lant, cu pinioane standard, melcii sunt pe pozitia 0 sau 2-3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 Daca pui kitul standard nou, intinzatorul la RD07 se aseaza la 22. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 (editat) ...la mine parca era pe 21 Oare la roata spate pe partea cu pinionul potriveste simering de 47mm exterior in loc de 47.2? Editat Noiembrie 23, 2013 de Dimethylmercury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 DA. am pus simering romanesc si a fost la fix. cand am pus simering strainez a trebuit sa adaug niste silicon sa stea locului, am vazut la altii ca au pus banda de teflo de la instalatii de gaz/apa ca sa se aseze la fix. 0,2 ala functie de firma/calitate se simte au ba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 Daca nu pupa pe diametru si n-ai dispozitie sa dai triplu pe original, pui un pic de silicon de instalatii si e super ok. Vezi sa ai o cursa relaxata a lantului de aprox. 3cm in jos si in sus fata de bascula in punctul de intersectie a extremitatii anvelopei suprapus peste bascula(spre motor vorbind), cu motocicleta pe roti dar nu incarcata cu pilot si/sau cu pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Sa incerc atunci sa caut Simering Fartec de Brasov. Astea is in jur de 5 lei, pe cand Honda minim 50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Poti sa pui linistit semering romanesc, face acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Legat de lanţ, mi-am pus un kit 16/42 cu lanţ 122 zale ( 124 original, am scos 2 zale ) şi întinzătorul a trebuit setat la poziţia 15 sau 16 , nu mai ştiu exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Inca un RD03 de pe "linia de productie" a iesit pe drumuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 (editat) Inca un RD03 de pe "linia de productie" a iesit pe drumuri. IMG_20131123_131726087.jpg foarte fain arata doar ca ii lipseste aparatoarea de pe esapament :-) Editat Noiembrie 25, 2013 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Nu-i rau deloc, in primavara sper sa dau si eu drumul la "linia de productie" sa-l pun pe Moby-Dick la punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 foarte fain arata doar ca ii lipseste aparatoarea de pe esapament :-) piulitele sudate pe galerie sunt distruse si nu mai am cum sa le prind. O sa inventez eu ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Inca un RD03 de pe "linia de productie" a iesit pe drumuri. IMG_20131123_131726087.jpg Scutul acela e ca nuca-n perete. Nus e imbumba deloc, aluia pe TA ii vine bine, impreuna cu un rezervor si o sa asa faina ca aia din poza , iar o iau pe ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 De ce ii lasata asa mult din telescoapele de fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 (editat) kit reparatie pompa, pret 120 lei, a costat 140 http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&products_id=1698 100 lei, pt cine are nevoie sa il tina ca si rezerva Editat Noiembrie 25, 2013 de red Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Cred ca-i cu prelungitoare la tuburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Iar eu cred ca e pt o parte feminina din familia Cstelia. Nevasta sau fiica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 And the winner is... Mihutz Are prelungitoare, pe care le-am scos intre timp, pentru ca noul proprietar e mai scurt in picioare si chiar erau degeaba. Am lasat si spatele mai moale pana la limita acceptabila. Andrei, Pe nevasta-mea n-o sa o vezi conducand motor in viata asta )) Iar pentru fiica-mea deocamdata Kawasaki-ul KX85 e suficient. Pentru cand ajunge la 18 ani, am deja la naftalina un RD03 stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 O pata de culoare in acest topic!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 O pata de culoare in acest topic!!Ai putea s-o bagi in productie de serie. Succes garantat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.