raoulserban Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 bha si cat am cautat piese pe ebay, samd si uite ca e la dezmebrare unu in tara (unde de asemenea am cautat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 momentan inca nu dau nimic ca sar putea sa rezolv ceva ( am ceva promisiuni nimic sigur ) cu actele de italia dar intro saptamana adica pana lunea viitoare aflu daca pot sa o radiez din italia si cat costa si daca merita si nu imi cer mii de eur ca din 2010 ii adusa in tara .....daca rezolv ii dau viata ( ii lipsesc ceva piese pe ea ) dar daca nu merge pe bucati ca donator din pacate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Ar fi bine sa reusesti sa o pui pe picioare si inapoi pe drumuri Sau mai ai alternativa sa cumperi de la mine un cadru de RD04 cu acte de Germania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Arunca o poza, sa ne dam cu parerea de merita parastas sau refurb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) Cu ajutorul d-lui Profesor , ieri seara am demontat ventilatorul de pe mobra si l-am testat pe bateria de la masina . Porneste , se invarte si in cca 5 sec pierde din turatie si se pare ca merge chinuit . Rezolvarea problemei : alt ventilator din stocul de iarna a lui Cristi . Problema rezolvata . Inca un pas spre Bikes on Ice . Editat Ianuarie 15, 2014 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Eu n-am mobră de Bikes on Ice. O să încerc să găsesc una pe la prietenii din Sibiu, să vedem dacă se îndură careva să-mi dea ceva pe mână Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Parca tu n-aveai permis sau ti-a adus Mos Craciun unul nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Salutare! Din ciclul de probleme matematice din culegerea de Gheba, se da: furca KTM, nu stiu ce model ca i s-a luat numarul, dar nu e la mine, (fara jugurI) pentru cine vrea sa inceapa un prototiptil. Mai am ceva piese de KTM, adica roata de spate, o roata de fata care are inelul putin crapat, dar se rezolva cu niste zeama de sudura, amortizorul spate, care e tare destept, numai ca nu se potriveste pe nici o Africana. Se cere: amortizor spate cu "harc" cu tot de RD03, amortizor spate de RD04, cu tot cu arc, si membrane de carburator de RD03. p.s. Piesele de KTM nu sunt ale mele, dar stiti cum e povestea, am un prieten, care are un prieten, care... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 ... care ştie pe unu care nu are carnet. Că-i încă la Poliţie. Da sper să mi-l dea până e de plecat la Rave Party ăsta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Cu ajutorul d-lui Profesor , ieri seara am demontat ventilatorul de pe mobra si l-am testat pe bateria de la masina . Porneste , se invarte si in cca 5 sec pierde din turatie si se pare ca merge chinuit . Rezolvarea problemei : alt ventilator din stocul de iarna a lui Cristi . Problema rezolvata . Inca un pas spre Bikes on Ice . No ala este un pas f important. Banuiesc ca il vei folosi la propulsie, ca altfel slabe sanse sa te ajute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 No ala este un pas f important. Banuiesc ca il vei folosi la propulsie, ca altfel slabe sanse sa te ajute! Nu te superi daca nu reusesc sa inteleg ironia , nu ? Anul trecut era sa fierb motorul de vreo doua ori deoarece nu pornea ventilatorul si ptr ca urmeaza un drum de Hunedoara chiar aveam nevoie de el . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Motorul il poti supra-incalzi si pe vreme rece, mai ales daca te bagi pe ceva zapada/gheata si incepi sa polizezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Cam la asta ma refeream, doar ca eu de-abia reusesc sa misc acul de temperatura pe Africana iarna. Nici pomeneala de ventilator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Poate ar trebui sa verifici termostatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Cam la asta ma refeream, doar ca eu de-abia reusesc sa misc acul de temperatura pe Africana iarna. Nici pomeneala de ventilator. Anul trecut in vara am sapat prin nisipul de la Sag si am avut surpriza sa nu porneasca ventilatorul . Fuga la asfalt si viteza sa scada apa . In toamna , dupa ce am pedalat prin oras , in loc sa parchez linistit , tura pe Aradului sa scada apa . Se incinge cand nu te astepti . Cand am schimbat ventilatorul , am lasa mobra sa mearga la relanti cca 20 - 30 min si a pornit ventilatorul . Si nu este prima Africana . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 daca ai termostat cu fite si ventilator cu personalitate asa iti trebuie la ciclop e termostat cu 20 reon de tico Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 dupa ce am pedalat prin oras , in loc sa parchez linistit , tura pe Aradului sa scada apa . Si, totusi, de ce n-ai parcat linistit? Nu se opreste ventilatorul daca iei contactul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Stiu ca nu am mai scris de ceva vreme pe aici, asa ca m-am gandit sa schimb asta! Voi va mai aduceti aminte Africana mea?.....Ei...uite-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Si, totusi, de ce n-ai parcat linistit? Nu se opreste ventilatorul daca iei contactul? Pai exact aici era problema : in 10 sec de cand pornea ventilatorul , pusca siguranta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Stiu ca nu am mai scris de ceva vreme pe aici, asa ca m-am gandit sa schimb asta! Voi va mai aduceti aminte Africana mea?.....Ei...uite-o! Ce facusi cu ea, oltene? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Pai exact aici era problema : in 10 sec de cand pornea ventilatorul , pusca siguranta . Tot nu vad necesitatea racirii motorului pe un drum de viteza dupa ce ai circulat in trafic aglomerat. Ventilatorul putea porni oricand in trafic, iar apoi sa se opreasca din cauza arderii sigurantei. Ori ca parchezi mobra, ori ca dai o tura pe un drum de viteza, motorul tot se raceste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Ce facusi cu ea, oltene? A bagat-o la apa, din ce informatii am eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Tot nu vad necesitatea racirii motorului pe un drum de viteza dupa ce ai circulat in trafic aglomerat. Ventilatorul putea porni oricand in trafic, iar apoi sa se opreasca din cauza arderii sigurantei. Ori ca parchezi mobra, ori ca dai o tura pe un drum de viteza, motorul tot se raceste. Pe mine nu ma lasa sufletul sa las motorul cu apa aproape de capat . Una este sa lasi motorul sa se raceasca de la 60* , 70* si alta e sa-l lasi cand mai are putin si tasneste din el pe te miri unde . Tot timpul am lasat motocicleta sa mearga pana scade apa sau am lasat contactul pus pana se opreste ventilatorul . Fiecare cu stolul lui . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Cea mai mare prostie sa opresti un motor supraincalzit, mai ales la un 4 in linie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Daca lasi contactul dar motorul e oprit, ventilatorul v-a raci apa din radiatoare, termostatul se va inchide, motorul v-a ramane in continuare cald pt ca apa numai circula iar bateria se v-a consuma, nemaifiind incarcata de catre motor. Tu nu faci decat sa protejezi apa, nu motorul. Daca apa se v-a dilata foarte mult, v-a incepe sa curga pe la supraplinul vasului de expansiune. Nu v-a tasni prin nici o alta parte. PS Eu sunt adeptul folosirii antigelului in concentratie 100%. Chiar daca are o racire mai proasta decat apa si ingheata mai repede decat solutia de antigel, protejeaza mai bine sistemul de racire. Adica nu apare rugina, nu apar depuneri de calcar si nu corodeaza elementele feroase ale sistemului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.