un_oltean Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Multumesc, Galen! O sa incerc maine. Ieri si azi n-am avut rabdare sa mesteresc la ea... A fost frumos afara si am luat-o la plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Sistemul original este un singur far pe faza scurta, ambele pe faza lunga. Daca il modifici sa se aprinda ambele pe faza scurta (recomandabil pentru lumini adevarate) vezi ca va trebui sa montezi urgent un cooler de calculator pe releul de incarcare, altfel se va arde in scurt timp. Daca mergi cu faza lunga (ziua, bineinteles), la fel trebuie faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Super jucaria sa te bucuri de ea... da-l in pana mea de buton )) Multumesc, Galen! O sa incerc maine. Ieri si azi n-am avut rabdare sa mesteresc la ea... A fost frumos afara si am luat-o la plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_oltean Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Multumesc, Cipri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 nu iti trebuie buton pe coclauri )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 (editat) Daca mergi cu faza lunga (ziua, bineinteles), la fel trebuie faci?Evident! din pacate instalatia electrica la AT (generator, releu) sustine doar functionarea unei lumini frontale de 45 w si inca cam pe atat pentru restul consumatorilor (bord, pompa combustibil, pozitii, aprindere). Eu ma lupt din greu sa "storc" din ea plusul necesar ca sa-mi sustina cele doua bixenoane. Pentru asta am dublat cam toata drotaria implicata in wehicularea energiei de la generator la releu si baterie si de la baterie spre consumatorii mari (xenoane). In plus am grija sa mearga "ceas" coolerul(cat mai mare) de pe releu.Deasemenea am eliminat si inlocuit cu sir de cleme mufa de la generator si am dublat si sigurantele implicate in incarcare si la luminile frontale. (se pierde multa energie si la contactele acestora). Editat Martie 30, 2014 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 si plusul pt cooler lai luat de la pozitia spate? In ideea ca ventilatorul sa porneasca doar cand mergi cu luminile aprinse? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 si plusul pt cooler lai luat de la pozitia spate? In ideea ca ventilatorul sa porneasca doar cand mergi cu luminile aprinse? Este o idee si asta, insa din moment ce prin lege suntem obligati sa mergem cu faza de intalnire aprinsa asta inseamna ca tot permanet functioneaza coolerul. Coolerul se poate alimenta de la +contactul releului de incarcare astfel incat sa mearga cat timp contactul este pus (consumul coolerului este relativ neglijabil 2-5 w). Doar ca trebuie schimbat o data la 2-3 ani ca inghite praf si noroi daca umbli mult off si se uzeaza destul de repede. Releul de incarcare nu prea este periclitat in tura unde datorita vitezei acesta se raceste destul de bine datorita curentului de aer. Releul se defecteaza in traficul urban unde asfaltul incins si viteza redusa duc la o rapida supraincalzire, mai ales daca se utilizeaza ambele lampi frontale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Schimbat bujii si rulmenti roata spate : cca 3 ore si 80 mp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 )) ai umplut curtea cu africana ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 )) ai umplut curtea cu africana ) O da ! Am avut si un dorn pe care era sa nu-l mai gasesc dupa ce m-o muscat ciocanul de deget . Sfat sau invatatura de minte : cauta sa ai rezervorul cat mai gol ptr astfel de operatiuni si nu uita sa inchizi si robinetul de benzina din dreapta rezervorului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Sfat sau invatatura de minte : cauta sa ai rezervorul cat mai gol ptr astfel de operatiuni si nu uita sa inchizi si robinetul de benzina din dreapta rezervorului . Io nu gasesc robinetul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 O da ! Am avut si un dorn pe care era sa nu-l mai gasesc dupa ce m-o muscat ciocanul de deget . Sfat sau invatatura de minte : cauta sa ai rezervorul cat mai gol ptr astfel de operatiuni si nu uita sa inchizi si robinetul de benzina din dreapta rezervorului . Bine ca nu e din ala de 40 de litri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Io nu gasesc robinetul ala Ma mir... la Rd07(a) robinetul e in dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) Io nu gasesc robinetul ala Doar la RD04 este . Cred ! Poate este si la RD03 . . . . Editat Martie 31, 2014 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 hahahah, doar 03 si 04 au 2 robinete...ahhh si parca rezervoreale gigant de o7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 eu am la Africana robineti pe ambele parti ale rezervorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) Tu esti cu doua perechi de ... robineti )) Editat Martie 31, 2014 de CipriAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Ma mir... la Rd07(a) robinetul e in dreapta Atunci m-am linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Ale noastre au fost facute pe vremea cand in nu se zgarceau la piese si materiale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Ma gandesc ca treaba cu 2 robinete poate sa inlocuiasca avertizorul de benzina: mergi cu un robinet inchis pana se termina benzina dintr-un plaman. Apoi treci pe rezerva deschizand si al doilea robinet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Ma gandesc ca treaba cu 2 robinete poate sa inlocuiasca avertizorul de benzina: mergi cu un robinet inchis pana se termina benzina dintr-un plaman. Apoi treci pe rezerva deschizand si al doilea robinet. La AT nu e voie sa se termine benzina ca se dezamorseaza instalatia de alimentare( din cauza releului de protectie al pompei aceasta baga doar cand ii dai bumbi) , ceea ce inseamna vre-o 3-6 bumburi ca sa reporneasca. Daca sistemul de protectie (releul) este cumva desfiintat se arde pompa. Asa ca ochisorii la becuri please! Alea sunt de neanlocuit. Cand se aprinde ala rosu, inseamna ca in 20 km te duci in pompa! Cel putin la RD-04 asta e situatia. Parca RD07 are la robinet pozitie de rezerva. Probabil ca si robinet unic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Salutare, cine ma poate ajuta cu un cauciuc ca alea doua marcate in poza ? Etrier fata - RD07. thanks, Editat Aprilie 1, 2014 de zyonbv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Ma gandesc ca treaba cu 2 robinete poate sa inlocuiasca avertizorul de benzina: mergi cu un robinet inchis pana se termina benzina dintr-un plaman. Apoi treci pe rezerva deschizand si al doilea robinet. Deloc . Pe langa cele doua robinete RD04 are si doi senzori ptr nivelul de combustibil legati la doua becuri in bord : unul galben si unul rosu . Deci tot cate doua piese . Editat Aprilie 1, 2014 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Redundanta ce puii mei, nu degeaba RD04 e cea mai buna Afrikana dintre toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.