Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Sistemul original este un singur far pe faza scurta, ambele pe faza lunga. Daca il modifici sa se aprinda ambele pe faza scurta (recomandabil pentru lumini adevarate) vezi ca va trebui sa montezi urgent un cooler de calculator pe releul de incarcare, altfel se va arde in scurt timp.

 

Daca mergi cu faza lunga (ziua, bineinteles), la fel trebuie faci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super jucaria :) sa te bucuri de ea... da-l in pana mea de buton :)))

Multumesc, Galen! O sa incerc maine. Ieri si azi n-am avut rabdare sa mesteresc la ea... A fost frumos afara si am luat-o la plimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mergi cu faza lunga (ziua, bineinteles), la fel trebuie faci?

Evident! din pacate instalatia electrica la AT (generator, releu) sustine doar functionarea unei lumini frontale de 45 w si inca cam pe atat pentru restul consumatorilor (bord, pompa combustibil, pozitii, aprindere). Eu ma lupt din greu sa "storc" din ea plusul necesar ca sa-mi sustina cele doua bixenoane. Pentru asta am dublat cam toata drotaria implicata in wehicularea energiei de la generator la releu si baterie si de la baterie spre consumatorii mari (xenoane). In plus am grija sa mearga "ceas" coolerul(cat mai mare) de pe releu.Deasemenea am eliminat si inlocuit cu sir de cleme mufa de la generator si am dublat si sigurantele implicate in incarcare si la luminile frontale. (se pierde multa energie si la contactele acestora). Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si plusul pt cooler lai luat de la pozitia spate? In ideea ca ventilatorul sa porneasca doar cand mergi cu luminile aprinse?

Este o idee si asta, insa din moment ce prin lege suntem obligati sa mergem cu faza de intalnire aprinsa asta inseamna ca tot permanet functioneaza coolerul. Coolerul se poate alimenta de la +contactul releului de incarcare astfel incat sa mearga cat timp contactul este pus (consumul coolerului este relativ neglijabil 2-5 w). Doar ca trebuie schimbat o data la 2-3 ani ca inghite praf si noroi daca umbli mult off si se uzeaza destul de repede. Releul de incarcare nu prea este periclitat in tura unde datorita vitezei acesta se raceste destul de bine datorita curentului de aer. Releul se defecteaza in traficul urban unde asfaltul incins si viteza redusa duc la o rapida supraincalzire, mai ales daca se utilizeaza ambele lampi frontale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))) ai umplut curtea cu africana :))

O da ! Am avut si un dorn pe care era sa nu-l mai gasesc dupa ce m-o muscat ciocanul de deget :) . Sfat sau invatatura de minte : cauta sa ai rezervorul cat mai gol ptr astfel de operatiuni si nu uita sa inchizi si robinetul de benzina din dreapta rezervorului .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfat sau invatatura de minte : cauta sa ai rezervorul cat mai gol ptr astfel de operatiuni si nu uita sa inchizi si robinetul de benzina din dreapta rezervorului .

 

Io nu gasesc robinetul ala

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

O da ! Am avut si un dorn pe care era sa nu-l mai gasesc dupa ce m-o muscat ciocanul de deget :) . Sfat sau invatatura de minte : cauta sa ai rezervorul cat mai gol ptr astfel de operatiuni si nu uita sa inchizi si robinetul de benzina din dreapta rezervorului .

 

Bine ca nu e din ala de 40 de litri :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca treaba cu 2 robinete poate sa inlocuiasca avertizorul de benzina: mergi cu un robinet inchis pana se termina benzina dintr-un plaman. Apoi treci pe rezerva deschizand si al doilea robinet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca treaba cu 2 robinete poate sa inlocuiasca avertizorul de benzina: mergi cu un robinet inchis pana se termina benzina dintr-un plaman. Apoi treci pe rezerva deschizand si al doilea robinet.

La AT nu e voie sa se termine benzina ca se dezamorseaza instalatia de alimentare( din cauza releului de protectie al pompei aceasta baga doar cand ii dai bumbi) , ceea ce inseamna vre-o 3-6 bumburi ca sa reporneasca. Daca sistemul de protectie (releul) este cumva desfiintat se arde pompa. Asa ca ochisorii la becuri please! :) Alea sunt de neanlocuit. Cand se aprinde ala rosu, inseamna ca in 20 km te duci in pompa! Cel putin la RD-04 asta e situatia. Parca RD07 are la robinet pozitie de rezerva. Probabil ca si robinet unic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca treaba cu 2 robinete poate sa inlocuiasca avertizorul de benzina: mergi cu un robinet inchis pana se termina benzina dintr-un plaman. Apoi treci pe rezerva deschizand si al doilea robinet.

Deloc . Pe langa cele doua robinete RD04 are si doi senzori ptr nivelul de combustibil legati la doua becuri in bord : unul galben si unul rosu . Deci tot cate doua piese :) .

Editat de Arthur TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...