Galen Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 si plusul pt cooler lai luat de la pozitia spate? In ideea ca ventilatorul sa porneasca doar cand mergi cu luminile aprinse? Este o idee si asta, insa din moment ce prin lege suntem obligati sa mergem cu faza de intalnire aprinsa asta inseamna ca tot permanet functioneaza coolerul. Coolerul se poate alimenta de la +contactul releului de incarcare astfel incat sa mearga cat timp contactul este pus (consumul coolerului este relativ neglijabil 2-5 w). Doar ca trebuie schimbat o data la 2-3 ani ca inghite praf si noroi daca umbli mult off si se uzeaza destul de repede. Releul de incarcare nu prea este periclitat in tura unde datorita vitezei acesta se raceste destul de bine datorita curentului de aer. Releul se defecteaza in traficul urban unde asfaltul incins si viteza redusa duc la o rapida supraincalzire, mai ales daca se utilizeaza ambele lampi frontale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Schimbat bujii si rulmenti roata spate : cca 3 ore si 80 mp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 )) ai umplut curtea cu africana ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 )) ai umplut curtea cu africana ) O da ! Am avut si un dorn pe care era sa nu-l mai gasesc dupa ce m-o muscat ciocanul de deget . Sfat sau invatatura de minte : cauta sa ai rezervorul cat mai gol ptr astfel de operatiuni si nu uita sa inchizi si robinetul de benzina din dreapta rezervorului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Sfat sau invatatura de minte : cauta sa ai rezervorul cat mai gol ptr astfel de operatiuni si nu uita sa inchizi si robinetul de benzina din dreapta rezervorului . Io nu gasesc robinetul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 O da ! Am avut si un dorn pe care era sa nu-l mai gasesc dupa ce m-o muscat ciocanul de deget . Sfat sau invatatura de minte : cauta sa ai rezervorul cat mai gol ptr astfel de operatiuni si nu uita sa inchizi si robinetul de benzina din dreapta rezervorului . Bine ca nu e din ala de 40 de litri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Io nu gasesc robinetul ala Ma mir... la Rd07(a) robinetul e in dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) Io nu gasesc robinetul ala Doar la RD04 este . Cred ! Poate este si la RD03 . . . . Editat Martie 31, 2014 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 hahahah, doar 03 si 04 au 2 robinete...ahhh si parca rezervoreale gigant de o7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 eu am la Africana robineti pe ambele parti ale rezervorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) Tu esti cu doua perechi de ... robineti )) Editat Martie 31, 2014 de CipriAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Ma mir... la Rd07(a) robinetul e in dreapta Atunci m-am linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Ale noastre au fost facute pe vremea cand in nu se zgarceau la piese si materiale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Ma gandesc ca treaba cu 2 robinete poate sa inlocuiasca avertizorul de benzina: mergi cu un robinet inchis pana se termina benzina dintr-un plaman. Apoi treci pe rezerva deschizand si al doilea robinet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Ma gandesc ca treaba cu 2 robinete poate sa inlocuiasca avertizorul de benzina: mergi cu un robinet inchis pana se termina benzina dintr-un plaman. Apoi treci pe rezerva deschizand si al doilea robinet. La AT nu e voie sa se termine benzina ca se dezamorseaza instalatia de alimentare( din cauza releului de protectie al pompei aceasta baga doar cand ii dai bumbi) , ceea ce inseamna vre-o 3-6 bumburi ca sa reporneasca. Daca sistemul de protectie (releul) este cumva desfiintat se arde pompa. Asa ca ochisorii la becuri please! Alea sunt de neanlocuit. Cand se aprinde ala rosu, inseamna ca in 20 km te duci in pompa! Cel putin la RD-04 asta e situatia. Parca RD07 are la robinet pozitie de rezerva. Probabil ca si robinet unic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Salutare, cine ma poate ajuta cu un cauciuc ca alea doua marcate in poza ? Etrier fata - RD07. thanks, Editat Aprilie 1, 2014 de zyonbv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Ma gandesc ca treaba cu 2 robinete poate sa inlocuiasca avertizorul de benzina: mergi cu un robinet inchis pana se termina benzina dintr-un plaman. Apoi treci pe rezerva deschizand si al doilea robinet. Deloc . Pe langa cele doua robinete RD04 are si doi senzori ptr nivelul de combustibil legati la doua becuri in bord : unul galben si unul rosu . Deci tot cate doua piese . Editat Aprilie 1, 2014 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Redundanta ce puii mei, nu degeaba RD04 e cea mai buna Afrikana dintre toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Daaa si de aici litrul de benzina in plus...sta mereu ametit intre atatia senzori si robineti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Salutare, cine ma poate ajuta cu un cauciuc ca alea doua marcate in poza ? Etrier fata - RD07. $T2eC16FHJHIFFh,9Y5VCBRt,jv7bb!~~60_12.JPG thanks, Incearca la vecinul tau, Kampur Motors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Ma gandesc ca treaba cu 2 robinete poate sa inlocuiasca avertizorul de benzina: mergi cu un robinet inchis pana se termina benzina dintr-un plaman. Apoi treci pe rezerva deschizand si al doilea robinet. Cand aveam rezervorul original de RD07A, aveam un singur robinet, pe stanga cu tot cu rezerva. Acum, la balonul asta de 46L am doi robineti si procedez exact asa cum ai spus tu, inchid robinetul drept pana cand voi ramane fara benzina...Apoi il deschid pe cel drept. Pana acum n-am ramas fara Editat Aprilie 1, 2014 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Cand aveam rezervorul original de RD07A, aveam un singur robinet, pe stanga cu tot cu rezerva. Acum, la balonul asta de 46L am doi robineti si procedez exact asa cum ai spus tu, inchid robinetul drept pana cand voi ramane fara benzina...Apoi il deschid pe cel drept. Pana acum n-am ramas fara la 46 de litri cum dracu sa ramai fara benzina ? Asa ai toate sansele sa uiti pe unde sunt statiile peco si sa nu te miri cand te opresti intr-o zi intr-o statie si o sa realizezi ca-i in paragina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Cand se goleste rezervorul stii ca trebuie sa ii faci si schimbul de ulei ) nu mai trebuie sa umbli cu carnetelul cu schimburi dupa tine. Iar la 4rezervoate vine schimbul de cauciucuri . La 6 chit de lant...si tot asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Dupa calculele astea ajungi la consum de ..........1%.,,, sau mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Daca imi placea matematica eram departe ))) sa nu uitam ca e Africa lui Mihut orice e posibil la consum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.