Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma gandesc ca treaba cu 2 robinete poate sa inlocuiasca avertizorul de benzina: mergi cu un robinet inchis pana se termina benzina dintr-un plaman. Apoi treci pe rezerva deschizand si al doilea robinet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca treaba cu 2 robinete poate sa inlocuiasca avertizorul de benzina: mergi cu un robinet inchis pana se termina benzina dintr-un plaman. Apoi treci pe rezerva deschizand si al doilea robinet.

La AT nu e voie sa se termine benzina ca se dezamorseaza instalatia de alimentare( din cauza releului de protectie al pompei aceasta baga doar cand ii dai bumbi) , ceea ce inseamna vre-o 3-6 bumburi ca sa reporneasca. Daca sistemul de protectie (releul) este cumva desfiintat se arde pompa. Asa ca ochisorii la becuri please! :) Alea sunt de neanlocuit. Cand se aprinde ala rosu, inseamna ca in 20 km te duci in pompa! Cel putin la RD-04 asta e situatia. Parca RD07 are la robinet pozitie de rezerva. Probabil ca si robinet unic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca treaba cu 2 robinete poate sa inlocuiasca avertizorul de benzina: mergi cu un robinet inchis pana se termina benzina dintr-un plaman. Apoi treci pe rezerva deschizand si al doilea robinet.

Deloc . Pe langa cele doua robinete RD04 are si doi senzori ptr nivelul de combustibil legati la doua becuri in bord : unul galben si unul rosu . Deci tot cate doua piese :) .

Editat de Arthur TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca treaba cu 2 robinete poate sa inlocuiasca avertizorul de benzina: mergi cu un robinet inchis pana se termina benzina dintr-un plaman. Apoi treci pe rezerva deschizand si al doilea robinet.

 

 

Cand aveam rezervorul original de RD07A, aveam un singur robinet, pe stanga cu tot cu rezerva. Acum, la balonul asta de 46L am doi robineti si procedez exact asa cum ai spus tu, inchid robinetul drept pana cand voi ramane fara benzina...Apoi il deschid pe cel drept. Pana acum n-am ramas fara :tempted:

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand aveam rezervorul original de RD07A, aveam un singur robinet, pe stanga cu tot cu rezerva. Acum, la balonul asta de 46L am doi robineti si procedez exact asa cum ai spus tu, inchid robinetul drept pana cand voi ramane fara benzina...Apoi il deschid pe cel drept. Pana acum n-am ramas fara :tempted:

la 46 de litri cum dracu sa ramai fara benzina ? Asa ai toate sansele sa uiti pe unde sunt statiile peco si sa nu te miri cand te opresti intr-o zi intr-o statie si o sa realizezi ca-i in paragina :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand se goleste rezervorul stii ca trebuie sa ii faci si schimbul de ulei :)) nu mai trebuie sa umbli cu carnetelul cu schimburi dupa tine. Iar la 4rezervoate vine schimbul de cauciucuri . La 6 chit de lant...si tot asa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca imi placea matematica eram departe :)))) sa nu uitam ca e Africa lui Mihut orice e posibil la consum :P

CE MA MAI DISTREZ CU TINE CAND TE CITEZ : fa km nu postari!!! :-))) Ti-ai pornit Africana anul asta?

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La AT nu e voie sa se termine benzina ca se dezamorseaza instalatia de alimentare( din cauza releului de protectie al pompei aceasta baga doar cand ii dai bumbi) , ceea ce inseamna vre-o 3-6 bumburi ca sa reporneasca. Daca sistemul de protectie (releul) este cumva desfiintat se arde pompa. Asa ca ochisorii la becuri please! :) Alea sunt de neanlocuit. Cand se aprinde ala rosu, inseamna ca in 20 km te duci in pompa! Cel putin la RD-04 asta e situatia. Parca RD07 are la robinet pozitie de rezerva. Probabil ca si robinet unic.

 

E bine atunci. Mi-am pus pompa vacumatica, deci nu mai am treaba cu amorsari sau relee. Dar treaba cu ventilatorul pe releul de incarcare m-a pus pe ganduri. Sa vad cum incape. Ma gandesc sa-i fac prinderea din aluminiu, ca sa fie si pe post de radiator suplimentar.

 

P.S. Am RD04 dar o sa o trec la profil cand voi face primii km cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spre vânzare un set de crashbar-uri Givi pentru RD07 / RD07A ( 1993 - 2003 ) în stare foarte bună, preţ 250 lei.

Braşov, 0726 277 393 - Andry Boss Talent.

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))) stare foarte buna? ... sper ca nu is de pe africana ta :)))

 

vezi ca un_oltean am vazut ca nu are, si nici nu te cunoaste inca :P poate ii trebuie lui! bafta la vanzare!

Are, are... Ereau la vopsit, le-am montat ieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...