cstelia Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Poate sa imi spuna cineva, va rog, cum trebuie sa lucreze farurile? Adica ar trebui sa aiba faza scurta pe un far si lunga pe celalalt sau si scurta si lunga pe amindoua? Depinde pentru ce piata a fost facuta motocicleta. Cred ca la un moment dat am postat toate configuratiile, dar sincer, nu mai gasesc acel post Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Da, dar lui nu-i functioneaza becul din dreapta de niciun fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 asta pentru ca probabil nu a fost verificata cea mai simpla chestie! 1 - are becul dp farul in cauza ars? 2 comutatorul faza scurta lunga merge....daca nu stie 100% poate incerca cu blitz..unul din 2 tot ar trebui sa mearga Daca dupa cele 2 incercari tot nu misca ...si farul care nu se aprinde e faza lunga -- are releul ars! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_oltean Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Multumesc tuturor pentru sfaturi! Pina la urma erea scoasa/cazuta mufa de la farul din dreapta... Deci faza scurta decit stinga si faza lunga pe amindoua. Butonul de faza lunga nu reusesc sa-l fac sa stea pe aprins... In rest, ce sa zic, supermobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Multumesc tuturor pentru sfaturi! Pina la urma erea scoasa/cazuta mufa de la farul din dreapta... Deci faza scurta decit stinga si faza lunga pe amindoua. Butonul de faza lunga nu reusesc sa-l fac sa stea pe aprins... In rest, ce sa zic, supermobra! Asa e normal, asa am avut si eu, e model austriac din ce am inteles dar pana la urma am modificat modificarea si acum am ambele pe scurta si ambele pe lunga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Doar mai adaugi un fir. Asa e si la mine. Pt faza lunga: ori repari butonul original, ori faci rost de alt bloc de buroane, ori pui un comutator separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 ori dai cu niste spray de contacte din abundenta si isi revine, mai facea si la mine fitze, mai ales daca era rece afara...dar am rezolvat-o cu spary de contacte.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Multumesc tuturor pentru sfaturi! Pina la urma erea scoasa/cazuta mufa de la farul din dreapta... Deci faza scurta decit stinga si faza lunga pe amindoua. Butonul de faza lunga nu reusesc sa-l fac sa stea pe aprins... In rest, ce sa zic, supermobra!Felicitari pentru achizitie in primul rand. Mecanismul de sacadare si retentie a butonului este de vina, cel mai probabil s-a strans mizerie uscata acolo. Este moneda curenta la comenzile de tipul asta (Honda).Baga din abundenta spray VD 40 pe langa buton si actioneaza-l repetat, ar trebui sa-si revina. Daca nu trebuie sa demontezi de pe ghidon blocul respectiv, sa-l desfaci si sa vezi ce e blocat, rupt, sarit pe acolo. Sistemul original este un singur far pe faza scurta, ambele pe faza lunga. Daca il modifici sa se aprinda ambele pe faza scurta (recomandabil pentru lumini adevarate) vezi ca va trebui sa montezi urgent un cooler de calculator pe releul de incarcare, altfel se va arde in scurt timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_oltean Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Multumesc, Galen! O sa incerc maine. Ieri si azi n-am avut rabdare sa mesteresc la ea... A fost frumos afara si am luat-o la plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Sistemul original este un singur far pe faza scurta, ambele pe faza lunga. Daca il modifici sa se aprinda ambele pe faza scurta (recomandabil pentru lumini adevarate) vezi ca va trebui sa montezi urgent un cooler de calculator pe releul de incarcare, altfel se va arde in scurt timp. Daca mergi cu faza lunga (ziua, bineinteles), la fel trebuie faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Super jucaria sa te bucuri de ea... da-l in pana mea de buton )) Multumesc, Galen! O sa incerc maine. Ieri si azi n-am avut rabdare sa mesteresc la ea... A fost frumos afara si am luat-o la plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_oltean Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Multumesc, Cipri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 nu iti trebuie buton pe coclauri )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 (editat) Daca mergi cu faza lunga (ziua, bineinteles), la fel trebuie faci?Evident! din pacate instalatia electrica la AT (generator, releu) sustine doar functionarea unei lumini frontale de 45 w si inca cam pe atat pentru restul consumatorilor (bord, pompa combustibil, pozitii, aprindere). Eu ma lupt din greu sa "storc" din ea plusul necesar ca sa-mi sustina cele doua bixenoane. Pentru asta am dublat cam toata drotaria implicata in wehicularea energiei de la generator la releu si baterie si de la baterie spre consumatorii mari (xenoane). In plus am grija sa mearga "ceas" coolerul(cat mai mare) de pe releu.Deasemenea am eliminat si inlocuit cu sir de cleme mufa de la generator si am dublat si sigurantele implicate in incarcare si la luminile frontale. (se pierde multa energie si la contactele acestora). Editat Martie 30, 2014 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 si plusul pt cooler lai luat de la pozitia spate? In ideea ca ventilatorul sa porneasca doar cand mergi cu luminile aprinse? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 si plusul pt cooler lai luat de la pozitia spate? In ideea ca ventilatorul sa porneasca doar cand mergi cu luminile aprinse? Este o idee si asta, insa din moment ce prin lege suntem obligati sa mergem cu faza de intalnire aprinsa asta inseamna ca tot permanet functioneaza coolerul. Coolerul se poate alimenta de la +contactul releului de incarcare astfel incat sa mearga cat timp contactul este pus (consumul coolerului este relativ neglijabil 2-5 w). Doar ca trebuie schimbat o data la 2-3 ani ca inghite praf si noroi daca umbli mult off si se uzeaza destul de repede. Releul de incarcare nu prea este periclitat in tura unde datorita vitezei acesta se raceste destul de bine datorita curentului de aer. Releul se defecteaza in traficul urban unde asfaltul incins si viteza redusa duc la o rapida supraincalzire, mai ales daca se utilizeaza ambele lampi frontale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Schimbat bujii si rulmenti roata spate : cca 3 ore si 80 mp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 )) ai umplut curtea cu africana ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 )) ai umplut curtea cu africana ) O da ! Am avut si un dorn pe care era sa nu-l mai gasesc dupa ce m-o muscat ciocanul de deget . Sfat sau invatatura de minte : cauta sa ai rezervorul cat mai gol ptr astfel de operatiuni si nu uita sa inchizi si robinetul de benzina din dreapta rezervorului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Sfat sau invatatura de minte : cauta sa ai rezervorul cat mai gol ptr astfel de operatiuni si nu uita sa inchizi si robinetul de benzina din dreapta rezervorului . Io nu gasesc robinetul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 O da ! Am avut si un dorn pe care era sa nu-l mai gasesc dupa ce m-o muscat ciocanul de deget . Sfat sau invatatura de minte : cauta sa ai rezervorul cat mai gol ptr astfel de operatiuni si nu uita sa inchizi si robinetul de benzina din dreapta rezervorului . Bine ca nu e din ala de 40 de litri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Io nu gasesc robinetul ala Ma mir... la Rd07(a) robinetul e in dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) Io nu gasesc robinetul ala Doar la RD04 este . Cred ! Poate este si la RD03 . . . . Editat Martie 31, 2014 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 hahahah, doar 03 si 04 au 2 robinete...ahhh si parca rezervoreale gigant de o7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 eu am la Africana robineti pe ambele parti ale rezervorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.