Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Poate sa imi spuna cineva, va rog, cum trebuie sa lucreze farurile? Adica ar trebui sa aiba faza scurta pe un far si lunga pe celalalt sau si scurta si lunga pe amindoua?

 

Depinde pentru ce piata a fost facuta motocicleta. Cred ca la un moment dat am postat toate configuratiile, dar sincer, nu mai gasesc acel post :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

asta pentru ca probabil nu a fost verificata cea mai simpla chestie!

1 - are becul dp farul in cauza ars?

2 comutatorul faza scurta lunga merge....daca nu stie 100% poate incerca cu blitz..unul din 2 tot ar trebui sa mearga

Daca dupa cele 2 incercari tot nu misca

 

...si farul care nu se aprinde e faza lunga -- are releul ars!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru sfaturi! Pina la urma erea scoasa/cazuta mufa de la farul din dreapta... Deci faza scurta decit stinga si faza lunga pe amindoua. Butonul de faza lunga nu reusesc sa-l fac sa stea pe aprins... In rest, ce sa zic, supermobra!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru sfaturi! Pina la urma erea scoasa/cazuta mufa de la farul din dreapta... Deci faza scurta decit stinga si faza lunga pe amindoua. Butonul de faza lunga nu reusesc sa-l fac sa stea pe aprins... In rest, ce sa zic, supermobra!

Asa e normal, asa am avut si eu, e model austriac din ce am inteles :)

 

dar pana la urma am modificat modificarea si acum am ambele pe scurta si ambele pe lunga...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar mai adaugi un fir. Asa e si la mine.

Pt faza lunga: ori repari butonul original, ori faci rost de alt bloc de buroane, ori pui un comutator separat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru sfaturi! Pina la urma erea scoasa/cazuta mufa de la farul din dreapta... Deci faza scurta decit stinga si faza lunga pe amindoua. Butonul de faza lunga nu reusesc sa-l fac sa stea pe aprins... In rest, ce sa zic, supermobra!

Felicitari pentru achizitie in primul rand. Mecanismul de sacadare si retentie a butonului este de vina, cel mai probabil s-a strans mizerie uscata acolo. Este moneda curenta la comenzile de tipul asta (Honda).Baga din abundenta spray VD 40 pe langa buton si actioneaza-l repetat, ar trebui sa-si revina. Daca nu trebuie sa demontezi de pe ghidon blocul respectiv, sa-l desfaci si sa vezi ce e blocat, rupt, sarit pe acolo.

 

Sistemul original este un singur far pe faza scurta, ambele pe faza lunga. Daca il modifici sa se aprinda ambele pe faza scurta (recomandabil pentru lumini adevarate) vezi ca va trebui sa montezi urgent un cooler de calculator pe releul de incarcare, altfel se va arde in scurt timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sistemul original este un singur far pe faza scurta, ambele pe faza lunga. Daca il modifici sa se aprinda ambele pe faza scurta (recomandabil pentru lumini adevarate) vezi ca va trebui sa montezi urgent un cooler de calculator pe releul de incarcare, altfel se va arde in scurt timp.

 

Daca mergi cu faza lunga (ziua, bineinteles), la fel trebuie faci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super jucaria :) sa te bucuri de ea... da-l in pana mea de buton :)))

Multumesc, Galen! O sa incerc maine. Ieri si azi n-am avut rabdare sa mesteresc la ea... A fost frumos afara si am luat-o la plimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mergi cu faza lunga (ziua, bineinteles), la fel trebuie faci?

Evident! din pacate instalatia electrica la AT (generator, releu) sustine doar functionarea unei lumini frontale de 45 w si inca cam pe atat pentru restul consumatorilor (bord, pompa combustibil, pozitii, aprindere). Eu ma lupt din greu sa "storc" din ea plusul necesar ca sa-mi sustina cele doua bixenoane. Pentru asta am dublat cam toata drotaria implicata in wehicularea energiei de la generator la releu si baterie si de la baterie spre consumatorii mari (xenoane). In plus am grija sa mearga "ceas" coolerul(cat mai mare) de pe releu.Deasemenea am eliminat si inlocuit cu sir de cleme mufa de la generator si am dublat si sigurantele implicate in incarcare si la luminile frontale. (se pierde multa energie si la contactele acestora). Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si plusul pt cooler lai luat de la pozitia spate? In ideea ca ventilatorul sa porneasca doar cand mergi cu luminile aprinse?

Este o idee si asta, insa din moment ce prin lege suntem obligati sa mergem cu faza de intalnire aprinsa asta inseamna ca tot permanet functioneaza coolerul. Coolerul se poate alimenta de la +contactul releului de incarcare astfel incat sa mearga cat timp contactul este pus (consumul coolerului este relativ neglijabil 2-5 w). Doar ca trebuie schimbat o data la 2-3 ani ca inghite praf si noroi daca umbli mult off si se uzeaza destul de repede. Releul de incarcare nu prea este periclitat in tura unde datorita vitezei acesta se raceste destul de bine datorita curentului de aer. Releul se defecteaza in traficul urban unde asfaltul incins si viteza redusa duc la o rapida supraincalzire, mai ales daca se utilizeaza ambele lampi frontale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))) ai umplut curtea cu africana :))

O da ! Am avut si un dorn pe care era sa nu-l mai gasesc dupa ce m-o muscat ciocanul de deget :) . Sfat sau invatatura de minte : cauta sa ai rezervorul cat mai gol ptr astfel de operatiuni si nu uita sa inchizi si robinetul de benzina din dreapta rezervorului .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfat sau invatatura de minte : cauta sa ai rezervorul cat mai gol ptr astfel de operatiuni si nu uita sa inchizi si robinetul de benzina din dreapta rezervorului .

 

Io nu gasesc robinetul ala

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

O da ! Am avut si un dorn pe care era sa nu-l mai gasesc dupa ce m-o muscat ciocanul de deget :) . Sfat sau invatatura de minte : cauta sa ai rezervorul cat mai gol ptr astfel de operatiuni si nu uita sa inchizi si robinetul de benzina din dreapta rezervorului .

 

Bine ca nu e din ala de 40 de litri :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...