Mihutz77 Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 (editat) Ce parere ai Mihutz...unii n au si altii se lafaie! Stau si ma intreb la ce-mi trebuie doua ventilatoare? La propulsie? Poate o transforma un U-Boat :-))) Ma gandeam sa ii sugerez sa puna ventilatoare si in fata radiatoarelor :-))) Cred ca la mine s-a blocat termocupla, nu cred sa fie problema cu motorasu'. Sa se mai incalzeasca un pic afara si o verific. Editat Aprilie 6, 2015 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 (editat) salut tuturor si sarbatori fericite am o intrebare pentru posesorii de africane, cat de tare va este ambreiaju? La mine este destul de tare si in oras este destul de neplacut pt ca imi oboseste mana tot tragand de maneta. De curand am schimbat cablu, placile de frictiune si arcurile crezand ca o sa rezolv problema dar nu este nici o diferenta, ambreiaju este la fel de tare. cautand pe ebay o oala de ambreiaj, am data peste asta : http://www.ebay.com/itm/FRIZIONE-IDRAULICA-MECDRAULIC-HONDA-AFRICA-TWIN-750-97-/381168195614?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item58bf65181e&vxp=mtr are cineva asa ceva pus pe africana lui ? va multumesc Editat Aprilie 11, 2015 de chemical Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Nu e moale, aia e clar Important e sa fie uns cablul si sa fie aliniat la iesirea de jos din camasa, la mine era putin oblic si a ros vreo doua lite din cablu O sa te obisnuiesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 multumesc pt raspuns Korben, sper sa ma obisnuesc, intre timp m-am uitat mai bine si cablu de ambreiaj nu era dus corect, intre timp am rezolvat si problema asta citind urmatorul topic, poate mai intereseaza pe cineva http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/27801-route-clutch-cable.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 Anu asta, membrii de vaza primesc cardul platinum la Ncity, hotline la 112Cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 ??? Ne pregatesti tu vreo surpriza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Am redescoperit printre fiarele mele un pinion de atac OEM de Africana, o foaie JT folosita, dar fara uzura si o pereche de stuturi de admisie (intake manifold) Tourmax pt RD07. Daca cineva le doreste, detalii discutam pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Am redescoperit printre fiarele mele un pinion de atac OEM de Africana, o foaie JT folosita, dar fara uzura si o pereche de stuturi de admisie (intake manifold) Tourmax pt RD07. Daca cineva le doreste, detalii discutam pe PM. Nu poti primi PM, probabil ai casuta plina. Ma intereseaza pinionul de atac OEM; in ce stare e si cat costa? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 RD04 are 210kg in stare "originala". Cu crash-bar, suporti de bagaje si ce mai adaugi pe ea ajunge la maxim 220. mai pui 25 de litrii de benzina, se fac 237-238 la plin, echipata complet. Nu este mai grea decat altele din categoria ei. Consumul normal este pe la 6% daca te dai "intr-un ritm sustinut" pe drumuri normale (adica infipt dar maxim 60-70 in localitati si 110-120 in afara, nu 150) si ai mobra bine reglata. RD03 fiind mai mic motorul, posibil sa suga nitel mai putin dar nu cu mult. Ultimele modele, produse cand deja se uitau astia la norme de poluare, mananca mai putin, in jur de 5 in aceleasi conditii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 S3RJ vad ca la profil scrie Iasi / XRV750. Esti de vazut prin iasi cu Africana? sau doar in Buc? ...... Africana mea inca nu e inmatriculata si e de fapt un proiect. Daca reusesc sa o termin de asamblat (si ar cam trebui pt ca m-am intins cam mult), o sa ajung in curand la Iasi cu ea pt formalitatile de inmatriculare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 RD04 : 220 km ( bagaje cca 25 kg ) , 120 km/h la 5000 rpm : 13.4 litri . Timisoara - Lugoj - Caransebes - Hateg - Petrosani . 190 km ( pasager , cca 55 kg ) , 110 km/h la 4500 rpm : 11.8 litri . Petrosani - Hateg - baraj Raul Mare - Sarmisegetuza - Petrosani . In ambele ture am avut lazile laterale montate si topcase-ul si stilul de mers a fost putin mai sportiv . Recordul meu de consum a fost de 5,2 % in conditiile in care am insotit cativa incepatori si nu am avut bagaje , lazi , pasager , etc si nu aveam nici toba de acum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Am redescoperit printre fiarele mele un pinion de atac OEM de Africana, o foaie JT folosita, dar fara uzura si o pereche de stuturi de admisie (intake manifold) Tourmax pt RD07. Daca cineva le doreste, detalii discutam pe PM. S3RJ, am facut loc in casuta si ti-am trimis mesaj. Am mai gasit niste piese de rezistenta, precum un surub de fixare a cablului de soc un carb (RD07), un capac plastic de la axul basculei si o pereche de garnituri pt coturile de esapament spre chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 ce fel de proiect, ce ganduri ai cu ea ? @Arthur ms pt info. Am inteles ca RD04 e cea mai insetata,nu? Pai niste suspensii de KTM, rezervor de Transalp si carena fata in stil rally raid in linii mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 ??? Ne pregatesti tu vreo surpriza? neeh, n-am pacalit pe nimeni anu asta de 1aprilie, sapoi 112 si hotline se confunda si subliminal vroiam sa aduc in atentie Nadragul...da vad ca inca e departe in timp si spatiu pt. discutii. conform standardelor actuale, toate afrikanele sunt insetate. ultimele modele au cateva gizmouri electronice mai destepte pt a reduce consumul. stiu ca se pot adapta carburatoarele de 07 la 04, dar pt consum si turatii scazute la viteze mari se merge pe alta configuratie la pinioane. 03ul e la mare cautare de anul trecut incepand. e considerata ceva oldtimer/classica si cele in stare buna buna sunt vanate prin strainatate. personal 03ul il vad pe aceeasi linie cu 04ul. unul are motor si greutate mai mica iar celalalt are motor si greutate mai mare, castigurile si minusurile se anuleaza si ajungi pe aceeasi linie...si tare cred ca si consumul e apropiat. atata tot ca 03ul e mai pretabil celor nu asa de inalti. alege ce iti place, intr-o stare cat de cat ingrijita si desigur in bugetul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 S3RJ, am facut loc in casuta si ti-am trimis mesaj. Am mai gasit niste piese de rezistenta, precum un surub de fixare a cablului de soc un carb (RD07), un capac plastic de la axul basculei si o pereche de garnituri pt coturile de esapament spre chiulasa. O sa râzi, dar vreau eu capacul, daca nu l-a revendicat altcineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 pt. ce mai Korben san, ca sa pimpui afrikana si sa o vinzi pe mercador Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 O sa râzi, dar vreau eu capacul, daca nu l-a revendicat altcineva Eu nu rad, am cautat si eu la randul meu. Sa vedem cum ajunge la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Africa Twin 1499 euro http://bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=am&ID=598786 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Poate sa confirme cineva daca scaritele de CR80 se potrivesc la RD04? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Poate sa confirme cineva daca scaritele de CR80 se potrivesc la RD04? Pune si tu o poza » Post actualizat in 15 Apr 2015 19:46 Eu nu rad, am cautat si eu la randul meu. Sa vedem cum ajunge la tine. Cu posta romana, plata ramburs. O bagi intr-un plic Iti trimit detaliile pe PM » Post actualizat in 15 Apr 2015 19:47 pt. ce mai Korben san, ca sa pimpui afrikana si sa o vinzi pe mercador Nici acum nu te-ai prins ca e pusa la vanzare ca sa ridic pretul celor care vor sa vanda cu adevarat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Pune si tu o pozaCu ce? Cu scaritele sau cu RD04? https://www.google.ro/search?q=cr+80+foot+pegs&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=jcQuVbniCOHfywPXi4HAAQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=900 Ma intereseaza daca a incercat cineva varianta asta, concret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 https://www.google.ro/search?q=cr+80+foot+pegs&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=jcQuVbniCOHfywPXi4HAAQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=900 Ma intereseaza daca a incercat cineva varianta asta, concret. Din ce stiu la scaritele mele aftermarket scria ca se potrivesc si la o gramada de CR-uri... Pe logica asta ar trebui sa fie bune. » Post actualizat in 16 Apr 2015 06:44 Africa Twin 1499 euro http://bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=am&ID=598786 Mare reducere... parca cereai 1999 pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 cstelia, mai stii ce firma sunt scaritele tale aftermarket? Ca sa fac niste comparatii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Sunt noname. Le-am luat de pe ebay cu vreo 50 eur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniel1954 Postat Aprilie 17, 2015 Share Postat Aprilie 17, 2015 SALUT! Am nevoie urgent de presa lant pentru a schimba chitul de lant la Honda Transalp PD 10. 0722661428 Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.