Korben Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 Scurt update pentru intalnirea de la Nadrag. Ce ziceti daca anul asta ii dam o sansa si lui Tibor sa ajunga sa faca traseul? Cu alte cuvinte gulasul sa fie facut vineri seara (trebuie sa fiarba cateva ore bune). Iar sambata sa bagam un mix grill (pui/mici/ceafa)? Si daca mai doreste cineva tricou sa faca bine sa anunte, pentru ca va trebui sa inchid lista curand. Păi eu știu că Tibor face gulașul voluntar, nu are nicio obligație față de cineva, deci nu are cine de ce să se supere că vrea și el să iasă pe traseu Pe de altă parte, știi că eu nu mă dau în vânt să ies pe traseu, așa că nu m-ar deranja să mă ocup de gulaș sâmbătă Tibor trebuie doar să pregătească ingredientele și instrucțiuni precise Plus, dacă vin colegii din Ungaria, nu mai avem probleme cu rețeta, ne descurcăm și fără maestru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 TRASEUL ESTE OBLIGATORIU !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 (editat) 1. Subsemnatu' (RD04)2. Zoli (RD03)3. Arthur (RD04)4. Bulinu' (RD04)5. Adi Silindean (Trans-Africa)6. Mihnea (RD03)7. Neagu (RD07a)8. Korben (RD07a)9. Ralf (RD07)10. Bobi (RD03)11. Vali (Transalp)12. Andry (RD07a)13. tibor_mt (RD03)14. Boieru' (RD04 in dezmembrare), si normal, Roxy 15. Leo (RD07 cam galbejita) P.S. Dace e lista pentru tricouri, pentru mine 2 buc XXL, Roxy 1 buc S dama, Leo 1 buc sutien, ca s-a obisnuit cu clavicula, dar sa fie modelul cu maneca lunga, ignifug, de preferinta din azbest. Editat Mai 3, 2015 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 (editat) Nu stiu atii cum sunt , dar eu mi-am promis ca o sa am o Africana candva ... Mai devreme decat credeam , iat-o in garaj ! Bum , bum , bum ! 62 de caluti japonezi inca vigurosi se aud tropaind. Buna treaba, bine ati venit ! Motocicleta e in stare foarte buna , am putine reprosuri de facut si toate sunt minore . Porneste inainte de sfert , nu are probleme cu incarcarea ( firele galbene sunt ok ) , nu scoate fum , socul merge bine , pompa de benzina e ok , melcul de kilometraj a fost schimbat si are doar o crapatura in carena din dreapta , langa parbriz , urmare a unei cazaturi usoare . Insa ii lipseste aparatoarea galeriei de evacuare a cilindrului posterior . Are cineva asa ceva ? Multumesc ! Editat Mai 3, 2015 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Aftermarket, mai greu pt rd03. Arata bine in poze. Sa o stapanesti sanatos. Pentru mentenanta si alte subiecte nu ezita sa rasfoiesti xrv.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Bum , bum , bum ! 62 de caluti japonezi care 52? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 (editat) Aftermarket, mai greu pt rd03. Arata bine in poze. Sa o stapanesti sanatos. Pentru mentenanta si alte subiecte nu ezita sa rasfoiesti xrv.ro Multumesc pentru urare , dar de ce RD03 ? In talonul ei scrie RD04 ...o fi o eroare ? Editat Mai 4, 2015 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 se referea la postul meu (inaintea ta) A ta e de 750 (RD04), a mea e de 650 (RD03) Arata tare fain rd03 ul tau! De unde l ai luat si cat ai dat pe el! -- e marfa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Felicitari la amandoi pentru achizitii! Poate le prezentati la Nadrag in 12-14 iunie ;-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Felicitari ptr achizitii , domnilor si bine ati venit in familie . Ambele motociclete vad ca sunt ingrijite si sunt sigur ca va vor aduce destule satisfactii calare pe ele si poate le si adunam pe toate la Nadrag . Rugaminte : se poate organiza parcarea la Nadrag in asa fel incat sa nu mai amestecam 04 cu 07 , 07 cu strutocamilele , etc ? Nu da bine in poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 TRASEUL ESTE OBLIGATORIU !!! Aha, dar prezenţa, nu » Post actualizat in 04 May 2015 08:23 Unde gasesc o evacuare aftermarket? Ca asta stock e ca dracu atat la sunet cat si ca look (am unele zone unde a dat rugina) iar la V2 cu toba stock pt mine e ca un uscator de par la sunet. Las-o aşa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Nu stiu atii cum sunt , dar eu mi-am promis ca o sa am o Africana candva ... Mai devreme decat credeam , iat-o in garaj ! Bum , bum , bum ! 62 de caluti japonezi inca vigurosi se aud tropaind. Buna treaba, bine ati venit ! Motocicleta e in stare foarte buna , am putine reprosuri de facut si toate sunt minore . Porneste inainte de sfert , nu are probleme cu incarcarea ( firele galbene sunt ok ) , nu scoate fum , socul merge bine , pompa de benzina e ok , melcul de kilometraj a fost schimbat si are doar o crapatura in carena din dreapta , langa parbriz , urmare a unei cazaturi usoare . Insa ii lipseste aparatoarea galeriei de evacuare a cilindrului posterior . Are cineva asa ceva ? Multumesc ! 20150503_111013 (1).jpg Felicitari pentru adevaraciunea achizitionata! Aparatoarea aia e o urgenta. N-am avut-o nici eu de la inceput, si am devenit un client consecvent al magazinelor de blugi! Intr-o zi m-am enervat insa si am manufacturat-o foarte usor (30 min.) dintr-o bucata de aluminiu ciocanita astfel incat sa capete si curbura interioara similara macar ca intentie cu originalul. Se dau cele doua gauri si apoi se vopseste cu spray negru termorezistent. Pana cand am cumparat o mobra "donator" si-a facut treaba exact ca si originalul. Te sfatuiesc sa imprumuti de la cineva una de model, asa am facut si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Nu vreau sa par naspa,dar de ce as lasa-o asa? Stiu ca Africana nu mai e o mobra de impresionat pixde si stiu exact de ce am luat-o,dar asta nu inseamna ca nu am voie sa ma bucur de sunetul V2 produs de o evacuare aftermarket decenta (in loc de partzaitoarea aia stock) Exista vreun considerent tehnic pe care te bazezi cand spui sa o las asa? sau e doar vorba de gusturi ? user-ul Kyk are o toba care a fost pe o Africa Twin RD07 si avea un sunet super . Este un Arrow de carbon , luat de pe o sportiva si adaptata . Sper sa o mai aiba si sa poti sa o adaptezi la Africana ta . Asta ar fi ca varianta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Aparatorile de caldura e bine a fi facute din materiale slab conducatoare de caldura, de ex fier captusit cu azbest. Aluminiu e bun pt radiatoare, nu pt aparatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 user-ul Kyk are o toba care a fost pe o Africa Twin RD07 si avea un sunet super . Este un Arrow de carbon , luat de pe o sportiva si adaptata . Sper sa o mai aiba si sa poti sa o adaptezi la Africana ta . Asta ar fi ca varianta Nu e buna pentru RD03, unghiul tevii de legatura e diferit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Aparatorile de caldura e bine a fi facute din materiale slab conducatoare de caldura, de ex fier captusit cu azbest. Aluminiu e bun pt radiatoare, nu pt aparatori. Probabil ca ar merge si din materiale compozite Originalul e din tabla de fer avnd o captusala de folie aluminizata in interior.Ideea e sa reflecte caldura cat de mult si sa se incalzeasca rezonabil, mult sub temperatura evacuarii. Daca o faci insa din aluminiu e bine sa fie chiar eloxat (lucios). Daca n-ai aluminiu lucios ii dai un polish pe interior sau chiar dublezi cu folie de aluminiu interiorul. Exteriorul se va incalzi la temperaturi nepericuloase, garantez. Am mers vre-o doi ani asa si am schimbat protectia doar din ratiuni estetice si pentru ca aveam piesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 @RobertAmbrozie Africanele se uda in mod regulat in centrul vechi, la Bier O'Çlock din pasajul Villacrosse » Post actualizat in 04 May 2015 09:201. Subsemnatu' (RD04)2. Zoli (RD03)3. Arthur (RD04)4. Bulinu' (RD04)5. Adi Silindean (Trans-Africa)6. Mihnea (RD03)7. Neagu (RD07a)8. Korben (RD07a)9. Ralf (RD07)10. Bobi (RD03)11. Vali (Transalp)12. Andry (RD07a)13. tibor_mt (RD03)14. Boieru' (RD04 in dezmembrare), si normal, Roxy 15. Leo (RD07 cam galbejita) 16. Pilu (Transalp 700) 17. Nicu (EXC450) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 (editat) Domnilor , Multumesc pentru urari si sfaturi . Africana e ok , proprietarul era serios si mi-a aratat facturile cu tot ce facuse el pentru ea . Singura mea problema este ca ma aflu in Franta si trebuie sa asigur motocicleta aici , ceea ce e nesimtit de scump. De aceea nici nu pot sa execut o udare regulamentara , dar sper ca o voi executa la Nadrag . Sau va faceti voi o gasca vesela si va invit la RGA ( Route de Grandes Alpes ) , al carui traseu incepe aproape de zona in care ma aflu . Daca ati putea gandi o astfel de tura , din considerente practice si chiar de costuri, se pot trimite mobrele cu camionul . Mai stiu un grup ( EMA ) care incarca motoarele intr-un camion la Bucuresti si ei se deplaseaza cu avionul pana la locul turei . In rest , francezul mi-a tinut o teorie despre caldura si regulator . Ca efect al studiilor lui , el a facut o modificare a tobei , in sensul ca a modificat galeria si a montat o toba de RD03 cu 30 - 40 cm mai jos . Si apoi, adio probleme de regulator . Poza atasata arata totul . Ce ziceti de asta ? Nu stiu de ce s-a salvat poza sucita ... Editat Mai 4, 2015 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Parerea mea e ca nu caldura tobei provoaca neaparat problemele regulatorului. La RD03 releul este sub sa, iar la RD07/RD07a e pe partea cealalta, deci departe de toba. Si totusi, la toate modelele mai devreme sau mai tarziu ajungi sa schimbi releul. Si ca sa fim cinstiti pana la capat, indiferent ca e Honda, Yamaha, Suzuki, etc releele folosind tehnologia respectiva clacheaza la un moment dat. E deajuns sa arunci un ochi pe forumurile dedicate marcilor si sa vezi ca problema releului regulator apare peste tot, deci nu e o "buba" a Africanei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 E deajuns sa arunci un ochi pe forumurile dedicate marcilor si sa vezi ca problema releului regulator apare peste tot, deci nu e o "buba" a Africanei. Eram pregatit sa o vand daca era buba lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Nu vreau sa par naspa,dar de ce as lasa-o asa? Stiu ca Africana nu mai e o mobra de impresionat pixde si stiu exact de ce am luat-o,dar asta nu inseamna ca nu am voie sa ma bucur de sunetul V2 produs de o evacuare aftermarket decenta (in loc de partzaitoarea aia stock) Exista vreun considerent tehnic pe care te bazezi cand spui sa o las asa? sau e doar vorba de gusturi ? Tocmai din considerente tehnice am scris sa o lasi asa, e de la mama ei daca te deranjeaza tonul, pot reformula: nu e obligatoriu sa o schimbi, toba e calculata si realizata de Honda, deci are un raport optim intre zgomot si putere Better? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Cumperi unul cu mosfeti sau cehesc cand o crapa asta -- si stai fara grija! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Are cineva la indemana un manual de RD04 ? Multumiri anticipate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 (editat) Si in final am intrat in randul posesorilor de Africa Twin Unde gasesc o evacuare aftermarket? Ca asta stock e ca dracu atat la sunet cat si ca look (am unele zone unde a dat rugina) iar la V2 cu toba stock pt mine e ca un uscator de par la sunet. Trebuie sa-i schimb uleiu si filtrul de ulei si sa vad la distributie care-i treaba,ca parca aud un zgomot (ca un tzacanit ,nu prea pronuntat). E tot cu reglaj la supape cu pastile,nu e cu tacheti,nu? Lasa toba pe mai incolo... ;-) Tacanitul este aproape sigur de la ambreiaj. Daca dispare cand tragi maneta de ambreiaj, aici este cauza. Lasa-l si pe ala pe mai incolo:-)) Reglajul e pe tacheti. Editat Mai 4, 2015 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 (editat) 1. Subsemnatu' (RD04)2. Zoli (RD03)3. Arthur (RD04)4. Bulinu' (RD04)5. Adi Silindean (Trans-Africa)6. Mihnea (RD03)7. Neagu (RD07a)8. Korben (RD07a)9. Ralf (RD07)10. Bobi (RD03)11. Vali (Transalp)12. Andry (RD07a)13. tibor_mt (RD03)14. Boieru' (RD04 in dezmembrare), si normal, Roxy 15. Leo (RD07 cam galbejita) 16. Pilu (Transalp 700) 17. Nicu (EXC450) 18. Dar nu ultimul, Mihuuut cu BigBlack (RD07A gestanta) :-))) » Post actualizat in 04 May 2015 20:14 Oricum am o obsesie sa schimb uleiul,filtru de ulei ,filtru de aer si bujii, doar pt linistea mea sufleteasca restu.......se pot face oricand Obsesia asta o avem cu to(n)tii de cand ne urcam pe doua roti :-)) » Post actualizat in 04 May 2015 20:22Sa vezi dileme, teme de discutie cu nevasta, cu prietenii si cu necunoscutii cand nu o "ia" la "sfert"... Editat Mai 4, 2015 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.