sebicozaurus Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 e foarte mult 4 lire!!!! te duci frumos la magazinu de piese electronice și ceri un NTC de 460ohmi. costă 2-3 lei unu. Restul e can can! Pentru protecția senzorilor se poate face un circuit electronic cu 2 relee care la aprinderea becurilor șuntează senzorii din rezervor și gata... aceștia nu se vor mai arde niciodată. Am făcut această trăznaie la 3 africane și treaba a ieșit super. Momentan nu mai găsex schema de upgrade cu relee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 e foarte mult 4 lire!!!! te duci frumos la magazinu de piese electronice și ceri un NTC de 460ohmi. costă 2-3 lei unu. Restul e can can! Pentru protecția senzorilor se poate face un circuit electronic cu 2 relee care la aprinderea becurilor șuntează senzorii din rezervor și gata... aceștia nu se vor mai arde niciodată. Am făcut această trăznaie la 3 africane și treaba a ieșit super. Momentan nu mai găsex schema de upgrade cu relee. la africana mea cand ii pui senzori....si de care? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Ce africană? O umplu de senzori. Pot să-i pun și senzor de presiune la frâna de motor. Dacă vrei pun și senzor de pârțuri puturoase în șa și dacă pârțu nu e al tău să-i pună dop automat pârțâitorului neutorizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 e foarte mult 4 lire!!!! te duci frumos la magazinu de piese electronice și ceri un NTC de 460ohmi. costă 2-3 lei unu. Restul e can can! Pentru protecția senzorilor se poate face un circuit electronic cu 2 relee care la aprinderea becurilor șuntează senzorii din rezervor și gata... aceștia nu se vor mai arde niciodată. Am făcut această trăznaie la 3 africane și treaba a ieșit super. Momentan nu mai găsex schema de upgrade cu relee. rocket science 460 ohmi adica aproape juma' din cat arata aia a mea de pe ebay nu? si la consumu ala mW n-are teaba de cat e? Mersi pt pont. Acu sa gasesc la noi,ca initial asa aveam de gand...dar mi-a fost greu sa gasesc becuri in bord de schimb (de aia pusesem led-uri), d-apoi senzori NTC... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 http://www.qsl.net/iz7ath/moto/sonda/index.htm Aici ai cam toate detaliile de care ai nevoie, inclusiv schema pentru upgrade cu relee. Mergi la electronice și ceri NTC de 460-470 ohmi ... sau ceva foarte apropiat de această valoare. În tutorial îți arată cu bormașini și chestii complicate.... tu doar cu un patent/clește cu cioc desface partea unde intră firu în senzorul din rezervor. Dai jos partea aia rotundă de textolit și o să vezi înăuntru senzorul fecundat. Pui senzorul nou cu un pin pe carcasa aia de aluminiu și celălalt pin pe firul care trece prin mijloc. și gata vrăjala. E bine să păstrezi capsula aia de Al ca să nu afecteze citirea nivelului de benzină fiecare înclinare a motoretei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Da-i in colo de senzori. Fa rost de un robinet cu 2 pozitii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Da-i in colo de senzori. Fa rost de un robinet cu 2 pozitii. Adica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Adica cu 3 pozitii: inchis, deschis, RES. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Adica cu 3 pozitii: inchis, deschis, RES. Ma complic... daca rezolv aia 2 senzori de 8L si 4L e arhisuficient pt mine... Aveam cucuri in cap sa schimb rezervoru cu unu de PD06 (cu tot cu saua de PD06) , sa schimb ghidonu cu unu mai usor, sa dau jos tot cadru de bord, carena fata, faruri si sa pun 1 sau 2 faruri rotunde cu lupe... dar deocamdata sunt la statutul de ''planuri''. Prioritate la iarna o sa aiba suspensia fata/spate.. si o verificare la supape la motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 (editat) 1. Cristi (L de mascul, S +XS de damă). Mă bag și la haleala si la turț2. Nicu (XL) - Full option3. Zoli (XL) - és az élelmiszer4. Ralf (L) - Full option. (in cazul ca se schimba ceva, va anunt)5. Vali (XL de mascul + M de dama) -full option6. Bobi (L de mascul + S de dama) - full option7. Galen (XXL) - full option8. Andry - (S bărbaţi, S femei), all inclusive în rest ! 9. Borco (pijamale) Editat Iulie 22, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Parca vorbiti de resouri aici . Poate va iese un termoplonjon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 (editat) Ma complic... daca rezolv aia 2 senzori de 8L si 4L e arhisuficient pt mine... Aveam cucuri in cap sa schimb rezervoru cu unu de PD06 (cu tot cu saua de PD06) , sa schimb ghidonu cu unu mai usor, sa dau jos tot cadru de bord, carena fata, faruri si sa pun 1 sau 2 faruri rotunde cu lupe... dar deocamdata sunt la statutul de ''planuri''. Prioritate la iarna o sa aiba suspensia fata/spate.. si o verificare la supape la motor Corect, vezi ca termistorii ii gasesti si in Romania la cam orice magazin serios de electronice, unele sunt si online. In Cluj avem 3 Saimonelectronics Telezimex si Vitacom. Le cauti pe net. In rest monteaza-i cum ti-am spus eu cu partea cu terminale la inaltimea la care a fost tot asa baza tubuletului original. Nu trebuie sa le bagi in tubulet! Trage-le doar plasticul dezizolat de pe ceva conductor de diametru potrivit pe bulane. Nu te complica cu aberatii de montaje inutile in plus. Baietii vad ca zic ca valoarea e de 470 ohmi, asa o fi, eu nu-mi mai amintesc . Cumpara pentru siguranta vre-o 4 sau 6 sa poti face combinatii cum ti-am spus, daca nu merge perfect cu 470. Editat Iulie 22, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 .....Aveam cucuri in cap sa schimb rezervoru cu unu de PD06 (cu tot cu saua de PD06) , sa schimb ghidonu cu unu mai usor, sa dau jos tot cadru de bord, carena fata, faruri si sa pun 1 sau 2 faruri rotunde cu lupe......... Si apoi vrei sa o vinzi si te miri ca nu o vrea nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Si apoi vrei sa o vinzi si te miri ca nu o vrea nimeni mi-as bate joc de mine daca as vinde-o ulterior... n-as avea ce altceva sa-mi iau.. Oricum chiar daca as face asta (schimbarile mentionate), n-as vinde nimic din piesele stock pt ca le-as da pe 2 lei in RO ,ca apoi,daca le vreau inapoi sa platesc de 2-3 ori in plus pe ebay A inceput sa-mi placa designul la RD03,desi la inceput uram genu asta de look... Ce nu ma coafeaza e vopseaua (schema de culori,desi stiu ca multi sunt fani schema asta de culori). Un army green, ceva inchis mi-ar placea Dar repet, cucuri.. Mentenanta tehnica inainte de toate,si dupa aia gargaunii...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 V-ati facut temele sau o sa va pierdeti prin padure? Cum stati cu studiul? Ati invatat semnele care apar intr-un roadbook? » Post actualizat in 24 Jul 2015 20:48Gata, m-am hotarat si asupre variantei de culori. O sa photoshop-ez una galbena pentru Leo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Cam pe cand Noua AT? Apropo..v-zis v- am zis. Chaaa vreau sa trag pretul pietii sub 1000e la un rd04 ingrijit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_r Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 final fericit cu recuperarea africanei .....nu asta este adevarata mea identitate si vreau sa ramana asa ca nu se stie niciodata ...cand ma voi intalni cu unii din voi am sa va spun ....aveti ff mare grija in zona la borsa am vb cu mai multi politisti si au zis ca se fura motoare chiar din curtile pensiunilor si de pe munte ,de biciclete nici nu mai zic ,am stat intr-un camping si am primit un lant sa legam motoarele peste noapte cu toate ca eram la undeva sus pe munte si dormeam langa motoare sa fim siguri ca nu le fura ...asa ca mare grija in zona Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 final fericit cu recuperarea africanei .....nu asta este adevarata mea identitate si vreau sa ramana asa ca nu se stie niciodata ...cand ma voi intalni cu unii din voi am sa va spun ....aveti ff mare grija in zona la borsa am vb cu mai multi politisti si au zis ca se fura motoare chiar din curtile pensiunilor si de pe munte ,de biciclete nici nu mai zic ,am stat intr-un camping si am primit un lant sa legam motoarele peste noapte cu toate ca eram la undeva sus pe munte si dormeam langa motoare sa fim siguri ca nu le fura ...asa ca mare grija in zona 20150725_151043.jpg e trist baga-mi-as p%@#%$ in ei de handicapati.....daca nici la munte nu te poti duce cu cortul sau la pensiune...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Salut,Am nevoie de niste informatii despre o posibila problema la o Africana.Am fost sa vad ieri un RD04 din 94 care era in stare foarte buna in afara de un zgomot ciudat.Zgomotul se manifesta doar in treapta 1 si se aude in frana de motor si cand e ambreajul tinut. La accelerare nu l-am auzit.Zgomotul e un hasait destul de puternic si scadea din frecventa pe masura ce incetineam.Am oprit in frana de motor in treptele superioare (toate) si zgmotul nu s-a mai auzit.Mai vreau sa mentionez ca lantul e destul de uzat si pinionul fata nu fost schimbat de mult timp.Aveti vreo idee de unde poate sa fie zgomotul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 (editat) In primul rand, un RD04 nu poate sa fie din 1994. Cel mult 1992. In al doilea rand daca tii ambreiajul tras, nu esti in frana de motor Asa prin corespondenta e cam greu sa pui un diagnostic. Da jos pedala schimbatorului si apoi capacul care este peste pinion. Pune pedala la loc si mai fa o proba. Am intalnit cazuri cand lantul freca in acest capac. Editat Iulie 27, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Dacă e motocicleta din Alba sau undeva pe acolo, mai bine las-o. E o struţo cămilă cu de toate şi nimic original. Iar acel zgomot pe deccelerare îl aveam şi eu într-a 4-a la o AT, când era sărită cimentarea de pe dinţii unuia dintre pinioane. Rezultat? Rupt dinte pinion în mers, facut praf oala de ambreaj şi încă două pinioane. Cost total? Peste 700€ piese şi manoperă şi am avut noroc că a fost atât. ( ştiu, puteam cumpăra alt motor ). Hai în Sibiu să-ţi iei o Africana serioasă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 (editat) Zgomotul se auzea si in frana de motor si cand era ambreajul tinut. In ambele cazuri.Poate sa frece lantul numai cand e in treapta 1?Eu am banuit ca e RD 04, nu stiu sigur. Anul e sigur 1994. In primul rand, un RD04 nu poate sa fie din 1994. Cel mult 1992.In al doilea rand daca tii ambreiajul tras, nu esti in frana de motor Asa prin corespondenta e cam greu sa pui un diagnostic. Da jos pedala schimbatorului si apoi capacul care este peste pinion. Pune pedala la loc si mai fa o proba. Am intalnit cazuri cand lantul freca in acest capac. » Post actualizat in 27 Jul 2015 08:03Nu o sa specific cine e, ca nu vreau sa ii stric omului vanzarea. Nu e corect.Eu vreau sa stiu daca ar fii ceva usor de rezolvat sau nu.Am vrut sa ajung si la Sibiu. Dacă e motocicleta din Alba sau undeva pe acolo, mai bine las-o. E o struţo cămilă cu de toate şi nimic original. Iar acel zgomot pe deccelerare îl aveam şi eu într-a 4-a la o AT, când era sărită cimentarea de pe dinţii unuia dintre pinioane. Rezultat? Rupt dinte pinion în mers, facut praf oala de ambreaj şi încă două pinioane. Cost total? Peste 700€ piese şi manoperă şi am avut noroc că a fost atât. ( ştiu, puteam cumpăra alt motor ). Hai în Sibiu să-ţi iei o Africana serioasă Editat Iulie 27, 2015 de calin_n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Eu nu inteleg asta " nu o sa spun cine e, ca sa nu-i stric vanzarea".. Adica daca un motor are o problema, preferi sa taci dintr-un sentiment de rusine eronata si prost plasata si sa lasi un alt coleg care poate e mai atehnic decat esti tu , sa ia o teapa? Daca motorul ala chiar are o problema, eu cred ca e normal sa stie si altii... nu inteleg ideea asta de a sprijini mu.ia in grup.... Repet: daca chiar ARE o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 (editat) daca ar stii despre ce motor e vorba, s-ar putea ca unii dintre noi sa cunoasca motorul si ar putea da detalii/lamuriri Editat Iulie 27, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Eu nu inteleg asta " nu o sa spun cine e, ca sa nu-i stric vanzarea".. Adica daca un motor are o problema, preferi sa taci dintr-un sentiment de rusine eronata si prost plasata si sa lasi un alt coleg care poate e mai atehnic decat esti tu , sa ia o teapa? Daca motorul ala chiar are o problema, eu cred ca e normal sa stie si altii... nu inteleg ideea asta de a sprijini mu.ia in grup.... Repet: daca chiar ARE o problema. Nu asta e intentia mea dar nu o sa continui discutia asta ca nu are legatura cu ce am intrebat si nu stiu daca motorul chiar are o problema sau nu. http://olx.ro/oferta/vand-honda-africa-twin-xrv-750-ID2wFAL.html#5f38f0bb1c Alte ideei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.