boro tm Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Buna . La un RD 03 as vrea sa cumpar un ghidon nelovit, standard. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 calin_n, daca nu te grabesti, la anul poate o vand eu pe a mea eu i-am schimbat toata cutia de viteze, inca o mai am pe cea veche complecta, doar ca la pinionul de la viteza a 2-a ii este usa cementarea, initial am vrut sa il schimb doar pe acela dar mecanicul la care am dus-o a zis ca e mai bine sa o schimb pe toata, am avut noroc ca am gasit una pe ebay.co.uk exac in acea perioada » Post actualizat in 27 Jul 2015 16:35acum vin si eu cu o intrebare, saptamana trecuta am observat o balta de benzina sub motor dupa ce am parcato, benzina curgea dintr-unul din furtunasele care pleaca din carburator inspre injos iar celalalt capat este liber. Din ce cauza ar putea sa curga benzina pe acolo ? puna acum nu mi s-a mai intamplat, sau cel putin nu am mai vazut eu puna acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 » Post actualizat in 27 Jul 2015 16:35 acum vin si eu cu o intrebare, saptamana trecuta am observat o balta de benzina sub motor dupa ce am parcato, benzina curgea dintr-unul din furtunasele care pleaca din carburator inspre injos iar celalalt capat este liber. Din ce cauza ar putea sa curga benzina pe acolo ? puna acum nu mi s-a mai intamplat, sau cel putin nu am mai vazut eu puna acum Mizerie pe cuiul poantou de la carb-ul respectiv, acesta nu inchide si carbul debordeaza. In cel mai rau caz plutitorul spart. Incearca urmatorul trick: pornesti motorul si deconectezi apoi alimentarea de la pompa de benzina, eventual de la releul acesteia. Sau poti strangula cu o cheie franceza furtunul care iese din pompa. Motorul se opreste dupa un minut, doua minute. Acum ai camerele de nivel goale, plutitoarele jos si cuiele poantou afara din scaune. Reconectezi pompa/elimini strangularea si dai constincios la automat in reprize de 5 secunde pana reporneste motorul. Aceasta manevra poate curata cuiul poantou care nu inchide. Daca nu tine, asta e! Desfaci carburile, verifici plutitoarele, cureti eventual rodezi cu pasta de dinti cuiul poantou respectiv in scaunul sau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 cum a zis Galen, cuiul pontou..... am avut fix aceeasi problema ca si tine chemical. de fapt la mine incepea sa balteasca sub ea cand o porneam. daca era oprita,nu curgea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=608802&selpic=1&zoom=1#foto Colorit original ? » Post actualizat in 28 Jul 2015 14:19Acum , odata cu aparitia noului model Africa Twin , m-am decis ca atunci cand voi castiga la loto sa-mi cumpar una . . . . . una bucata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 (editat) Nu stiu, dar estetic arata bine ! as incepe iar cu 3500 pt o Africana, dar imi da ori Korben ori Cstelia ban )))))) LE: rezervorul bag mana in foc ca e revopsit. Editat Iulie 28, 2015 de Bogdan03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 (editat) Carenele sunt in culorile originale , dar rezervorul nu mai este . Si nu cred sa aiba km aia decat daca a fost sifonata si reconditionata dupa muuuult mult timp . Sau cine stie pe unde a stat ascunsa pana acum . Editat Iulie 28, 2015 de 5129114 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 (editat) Nu prea e umblata Chiar daca zice ca e in Arad, eu nu am vazut-o niciodata Incerc sa-mi fac timp sa o vad, ca ma mananca palma Daca nu ma insel, e a unui mecanic, dar se vede ca e vopsita, nici ghidonul nu e original, nici oglinzile, poate mai sunt si altele » Post actualizat in 28 Jul 2015 20:17 Nu stiu, dar estetic arata bine ! as incepe iar cu 3500 pt o Africana, dar imi da ori Korben ori Cstelia ban )))))) LE: rezervorul bag mana in foc ca e revopsit. Da, 3500 pentru o africana Daca esti curios, aia din Rasnov (care a fost a lui Raul Gherghel - rul) s-a dat tot cu 3500 in 3 zile Africanele nu sunt pentru mofturosi ca tine, ci pentru pasionati » Post actualizat in 28 Jul 2015 20:22 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=608802&selpic=1&zoom=1#foto Colorit original ? » Post actualizat in 28 Jul 2015 14:19Acum , odata cu aparitia noului model Africa Twin , m-am decis ca atunci cand voi castiga la loto sa-mi cumpar una . . . . . una bucata BMW-R-1200-GS-Adventure-2014-Outdoor-Detail-12.jpg ai baut apa dupa caine? Editat Iulie 28, 2015 de Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Stiti ceva detalii despre motocicleta aceasta?Vad ca a revopsit carena din fata si lateralele.http://olx.ro/oferta/africa-twin-750-ID4kuuI.html#5f38f0bb1c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Nu-mi mai cumpăr veci pururi Africana, le iau şi nu mai scap de ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 (editat) calin_n, on 29 Jul 2015 - 08:23, said: Stiti ceva detalii despre motocicleta aceasta? Vad ca a revopsit carena din fata si lateralele. http://olx.ro/oferta/africa-twin-750-ID4kuuI.html#5f38f0bb1c Asta cred că e in Şiria, a vazut-o Cristi anul ăsta Faptul că e revopsită nu e neapărat ceva rău Te intersează să meargă bine, să nu trebuiască să mai bagi bani in ea L.E. Am aflat ca e la Chişineu Criş Poate dau o fugă in weekend Editat Iulie 29, 2015 de Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Calin, de ce nu o iei pe a lui Andry? E adusa de mine din Germania, a fost bibilita de Zoli. E chiar ok jucaria, din cate stiu eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Apropos, e careva de aici tentat de noua Africa Twin? (bine, stiu ca-i diferenta mare de bani intre vechea si noua...) Cand zic tentat ma refer la modul realist, ca asa....toti visam la ea cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 (editat) Arată bine, îmi place aproape totul la ea dpdv estetic. Motorizarea nu-mi place, deşi ei spuneau (acum 2 ani) că va fi în aşa fel construit şi reglat încât să-ţi ofere aceleaşi caracteristici ca şi un V2 (sâc!). Per total îmi pare o motocicletă foarte modestă, poate chiar mai puţin reuşită chiar şi în comparaţie cu Crosstourer. Editat Iulie 29, 2015 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Cosmin din Chisineu Cris are motoare ok. Sunt aduse din Italia, sunt bibilite la estetica ca sa dea bine la ochi, probabil si umblate pe la km dar cine nu face asta dintre vânzătorii en-gros de motoare. Am un prieten cu care am mers de si-a luat motor de acolo. Toate bune si ok, motorul merge si acum dupa 3 sau 4 ani. Omul are preturi sincere. Cat dai atat primesti. Ba chiar mai bine decat la altii. Mereu mai lasa ceva la pret. Am vrut sa imi iau un Pan European 1300 de la el, dar avea prea multa rugină sub care ne, desi pretul era f tentant. » Post actualizat in 29 Jul 2015 18:22 Am mai fost de-am vazut un AT 07 negru cu portocaliu acum aprox 3 luni. Pret tot cam asa - 2500 pe acolo. Scurt pe doi - eu as lua linistit motor de la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Am gafat-o nasol... Mi-am schimbat becurile din bord, am schimbat toba, am bibilit mobra......dar de cand am luat-o, nu i-am verificat nivelul la ulei. Mereu imi aminteam in casa, dar cand ieseam cu ea, uitam total. Cand am luat-o i-am schimbat uleiul (a fost primu lucru care s-a schimbat la ea),dar de atunci am facut vreo 3000si un pic de km. Azi cand am pornit-o , dupa vreo 15 sec am dat socul mai incet, si pt o secunda a dat sa se opreasca si a clipit de 2 ori becu de ulei. Am zis ca poate a facut asa ca era sa moara motoru si n-am dat importanta. Dupa ce am plecat...am observat un sunet mai accentuat ca de distributie sau ceva de genu...si cand am ajuns la benzinarie am verificat uleiul si era jale. Dupa ce-am sters tija si am bagat-o sa verific,am scos-o USCATA. Am luat un 1L de ulei 15W-40 de la OMV pe loc, si am completat usor pana ma pus tot bidonul de 1 L. Chiar si cu tot bidonul pus, dupa ce am mers un pic si am verificat abia am 2mm de ulei in varful tijei... De cand o am am mers cu ea preponderent sub 100/110 km/h. Rar varfuri de 120/130 (f rar chiar). Dar fix acu 3 zile la o iesire i-am dat mai tare (120-130) si 6000 rpm.. (stiu,unii radeti probabil cand zic ca asta inseamna tare, insa mie-mi place la nebunie pana in 90/100 km/h cu ea si maxim 4500-5000 RPM). Nu inteleg de ce a papat atata ulei. Cand am luat-o i-am facut test de compresie si era foarte ok. Vreau sa-i schimb uleiul inainte sa mai ies cu ea si apoi sa urmaresc daca si cum il consuma.. Am inteles ca e normal sa consume,ca-i motor vechi, mai ales daca se merge tare cu ea,dar eu am avut un regim normal, sub nici o forma tare... Idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Eu nu bag decat mineral sau semisintetic in Temere. 20w50. Am de cativa ani un fix cu Valvoline 20w50 semi de la Ciclop (parca esti din TM,nu?). Si am mai băgat în ea si a mers bine si Motulul acela 20w50 5100 mineral parca (maxim semisintetic). Asta ar putea fi, dpmdv. Semeringuri supape...? » Post actualizat in 29 Jul 2015 22:33 120-130 nu e tare nici pentru a mea darămite pentru bicilindrul tau. Eu zic ca a ta nu e chinuită deloc pana in 120-13o. Daca ziceai 150-160 constant mai întelegeam. Personal mi se pare ca mergi catrinel bine, nu glumă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 (editat) A mea are 95000 km si nu consuma deloc. Am luat-o la 87000 din Germania. I-o fi schimbat neamtu setul motor, dar ma indoiesc. Consumul de ulei nu e caracteristic Africanei. Asta e lucrul care ma incanta cel mai mult fata de fostul Temere care e un model celebru pt consumul de ulei. Bine TNR are peste 3.5 litri de ulei, are de unde, dar era deranjant sa tot completez cu ulei.... PS Dupa ce schimbi uleiul, verifici joja. Mai dai o tura, mai verifici. Nu te culci pe o ureche ca ai pus cantitatea din manual si totul e OK.... Editat Iulie 30, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 (editat) Sunt foarte tentat si de asta dar e putin peste bugetul meu.Pana acum nu am reusit sa ne sincronizam si sa ne intalnim undeva sa o vad. Dar este timp. Calin, de ce nu o iei pe a lui Andry? E adusa de mine din Germania, a fost bibilita de Zoli. E chiar ok jucaria, din cate stiu eu. » Post actualizat in 30 Jul 2015 05:32 Mersi mult pentru informatii.Din cat am povestit la telefon mi-am dat seama ca omu e ok si sambata o sa merg sa vad motocicleta. Cosmin din Chisineu Cris are motoare ok. Sunt aduse din Italia, sunt bibilite la estetica ca sa dea bine la ochi, probabil si umblate pe la km dar cine nu face asta dintre vânzătorii en-gros de motoare. Am un prieten cu care am mers de si-a luat motor de acolo. Toate bune si ok, motorul merge si acum dupa 3 sau 4 ani. Omul are preturi sincere. Cat dai atat primesti. Ba chiar mai bine decat la altii. Mereu mai lasa ceva la pret. Am vrut sa imi iau un Pan European 1300 de la el, dar avea prea multa rugină sub care ne, desi pretul era f tentant.» Post actualizat in 29 Jul 2015 18:22Am mai fost de-am vazut un AT 07 negru cu portocaliu acum aprox 3 luni. Pret tot cam asa - 2500 pe acolo. Scurt pe doi - eu as lua linistit motor de la el. Editat Iulie 30, 2015 de calin_n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 De la schimb la schimb , la 100300 km nu completez ulei . Vezi sa nu ai alta problema . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 (editat) De la schimb la schimb , la 100300 km nu completez ulei . Vezi sa nu ai alta problema . Care schimb la schimb, mai? tu abia ai iesit cu ea, pana acum ai tinut-o in garaj De aia vrei sa cumperi bmw? » Post actualizat in 30 Jul 2015 06:49 Apropos, e careva de aici tentat de noua Africa Twin? (bine, stiu ca-i diferenta mare de bani intre vechea si noua...) Cand zic tentat ma refer la modul realist, ca asa....toti visam la ea cred Eu as cumpara-o IERI Vezi ca exista topic /index.php?/topic/720029-honda-true-adventure-crf1000l-urmasa-xrv750-africa-twin/?p=4024394 Editat Iulie 30, 2015 de Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 PS Dupa ce schimbi uleiul, verifici joja. Mai dai o tura, mai verifici. Nu te culci pe o ureche ca ai pus cantitatea din manual si totul e OK.... Pai aia e, ca am fost prost dupa ce l-am schimbat...si nu neaparat ca m-am culcat pe o ureche,dar tot uitam ca boul sa-l verific. Imi aminteam mereu cand eram la munca sau cand mobra nu era in preajma... Daca papa ulei, unde ar trebui sa ma uit? (ma refer la ce piese ma astept ca trebuie schimbate?) Segmenti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 Daca nu curge din motor, atunci segmenti, pistoane, cilindri, garnituri supape. Cica daca iese fum pe acceleratie e de la segmenti+cilindri si daca iese fum pe deceleratie e de la gariniturile supapelor. Esti sigur ca arde ulei? Poate pur si simplu ai pus prea putin de prima data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 Daca nu curge din motor, atunci segmenti, pistoane, cilindri, garnituri supape. Cica daca iese fum pe acceleratie e de la segmenti+cilindri si daca iese fum pe deceleratie e de la gariniturile supapelor. Esti sigur ca arde ulei? Poate pur si simplu ai pus prea putin de prima data. prima data s-a pus un pic cam mult si am scos putin cu o seringa.... De fum habar n-am cum scoate, ca nu ma uit in spate, dar o sa dau cuiva mobra sa vad ce si cum.... Motorul era singurul lucru unde speram sa n-am belele. In rest, la alte subansamble...nu e asa mare fu.tai....o furca o mai schimbi o mai servisezi,o roata/janta la fel...dar la motor mi-e acru... pt ca e si f costisitor » Post actualizat in 30 Jul 2015 10:02 Imi poate spune cineva codurile pt simeringurile de la supape de pe link-ul asta ? http://www.bike-parts-honda.com/moto-honda-identification-XRV650K-13292.html Sau cum se numesc in engleza, ca nu-mi dau seama efectiv din schema ia. Segmentii i-am gasit usor, dar simering-urile alea de la supape.... Incerc sa ma pregatesc psihic pt ce-i mai rau si sa-mi fac niste calcule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 (editat) Am gafat-o nasol... Mi-am schimbat becurile din bord, am schimbat toba, am bibilit mobra......dar de cand am luat-o, nu i-am verificat nivelul la ulei. Mereu imi aminteam in casa, dar cand ieseam cu ea, uitam total. Cand am luat-o i-am schimbat uleiul (a fost primu lucru care s-a schimbat la ea),dar de atunci am facut vreo 3000si un pic de km. Azi cand am pornit-o , dupa vreo 15 sec am dat socul mai incet, si pt o secunda a dat sa se opreasca si a clipit de 2 ori becu de ulei. Am zis ca poate a facut asa ca era sa moara motoru si n-am dat importanta. Dupa ce am plecat...am observat un sunet mai accentuat ca de distributie sau ceva de genu...si cand am ajuns la benzinarie am verificat uleiul si era jale. Dupa ce-am sters tija si am bagat-o sa verific,am scos-o USCATA. Am luat un 1L de ulei 15W-40 de la OMV pe loc, si am completat usor pana ma pus tot bidonul de 1 L. Chiar si cu tot bidonul pus, dupa ce am mers un pic si am verificat abia am 2mm de ulei in varful tijei... De cand o am am mers cu ea preponderent sub 100/110 km/h. Rar varfuri de 120/130 (f rar chiar). Dar fix acu 3 zile la o iesire i-am dat mai tare (120-130) si 6000 rpm.. (stiu,unii radeti probabil cand zic ca asta inseamna tare, insa mie-mi place la nebunie pana in 90/100 km/h cu ea si maxim 4500-5000 RPM). Nu inteleg de ce a papat atata ulei. Cand am luat-o i-am facut test de compresie si era foarte ok. Vreau sa-i schimb uleiul inainte sa mai ies cu ea si apoi sa urmaresc daca si cum il consuma.. Am inteles ca e normal sa consume,ca-i motor vechi, mai ales daca se merge tare cu ea,dar eu am avut un regim normal, sub nici o forma tare... Idei? Asta inseamna un consum de circa 1l la 2000km. E deja mare.A mea consuma de cand am luat-o cam 1L la 5000km, avea pe atunci cam 120k km. Acum are circa 300k km si inainte sa schimb termostatul consuma cam cat a ta. Acum ca merge dintr-o data cald m-a speriat putin, a baut cam 1l la 1500km, e drept pe canicula si drumuri de munte. De scos fum nu scoate vizibil Depinde f mult si ce ulei bagi, daca incepe sa consume, pune vara ulei ieftin si gros gen 20w50.. Si normal, verifica la fiecare mie macar nivelul. Apoi vezi cu adevarat cat consuma. Daca ai avut ulei subtire consumul tau e irelevant. Abia dupa ce iti faci consumul real cu ulei gros de vara si depaseste 1l/2500 decizi sa segmentezi. Nefiind motor de ture (se foloseste undeva pe la 3500-4500) nu-ti fa probleme ce ulei folosesti, eu de ex. bag de vre-o 4 ani ulei de taxi heavy duties 20w-50. Editat Iulie 30, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.