Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Montat oglinda fantoma, de vibrat nu vibreaza asa tare cum ma asteptam,aproape isesizabil fata de cea normala, doar ca vag, apropie. Dar imi fac treaba lejer cu ea asa pana o sa-mi iau alta (sau pana gasesc alt tip de sticla)

 

Beleaua e alta, numai ce-am schimbat melcul de la vitezometru acu o luna.........si azi subit, a murit iar. Trebuie sa vad daca-i iar melcul,sau altceva. Mor de draci,tocmai schimbasem uleiul si incepeam sa notez km ca sa-l monitorizez......si acu teapa..

E bine s-o schimbi si pe cealalta, sau sa-ti cumperi cat de curand una after market dar convexa. Oglinda pe care ai pus-o nu apropie, dar nici nu departeaza ca cealalta. Din cauza asta se poate sa nu poti aprecia corect distantele (creierul e zapacit de diferenta de perceptie dintre cele doua oglinzi).

 

Era bine sa schimbi si cablul deodata cu melcul sau macar sa-l umpli cu ulei de motor.

 

E foarte probabil sa se fi rupt acum cablul, dar verifica si urechile de actionare de la butucul rotii. Vezi sa nu fie pliate. Sau ai uitat sa pui saibele de reglaj de sub melc, caz in care noul melc "s-a ros".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La RD04 ajung cu mana la el, chiar in timpul mersului. O sa pun o juma de picatura de Loctite pe el. Ma refer la cablul de kilometraj, capatul dinspre ceas.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine s-o schimbi si pe cealalta, sau sa-ti cumperi cat de curand una after market dar convexa. Oglinda pe care ai pus-o nu apropie, dar nici nu departeaza ca cealalta. Din cauza asta se poate sa nu poti aprecia corect distantele (creierul e zapacit de diferenta de perceptie dintre cele doua oglinzi).

 

Era bine sa schimbi si cablul deodata cu melcul sau macar sa-l umpli cu ulei de motor.

 

E foarte probabil sa se fi rupt acum cablul, dar verifica si urechile de actionare de la butucul rotii. Vezi sa nu fie pliate. Sau ai uitat sa pui saibele de reglaj de sub melc, caz in care noul melc "s-a ros".

 

Pe care cealalta? stanga e aia cu care a venit mobra, dreapta era aia pe care am pocnit-o si am schimbat-o cu sticla de la geamgii.

 

Sunt curios care e explicatia voastra cu privire la faptul ca oglinda de la geamgii nu apropie,cand eu ma uit cand in una cand in alta, pe loc si se vede cu ochiu liber ca apropie (nu mult,dar vizibil). Nu e deloc zapacit creierul. Am pus-o doar sa vad daca am vehicol acolo,nu ma intereseaza sa apreciez distanta. Cum am zis, in curand o sa iau o oglinda normala. Cred ca am batut campii cu oglinda asta suficient,se poate abandona subiectul :) Am inteles si respect opinia voastra ..

 

Melcul nu l-am montat eu, cum am zis, n-am aptitudini mecanice si mai ales n-am scule sau un loc unde sa lucrez (spre deosebire de altii,nu ma dau in vant sa desfac mobra in fata blocului)

 

Sper sa fie desfiletat cablul,cum zicea Andrei Belcic, decat sa fie iar melcul :((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii de ce observi ca oglinda de baie apropie? Pt ca nu observi ca oglinda moto departeaza.

 

Oglinzile de baie sunt f bune pt ca nu modifica distanta la care vezi traficul din spate. Neajunsul lor este ca acopera un unghi destul de mic, marind unghiul mort. Trebuie sa misti foarte mult capul ca sa acoperi un unghi mai mare. Oglinzile auto-moto acopera un unghi mult mai mare dar pacatuiesc prin modificarea distantei la care se vede traficul din spate. In industria auto-moto s-a considerat ca este mult mai important in a avea un unghi cat mai mare acoperit de oglinzile retrovizoare decat a aprecia corect distanta la care se afla traficul din spate. De aceea pe unele oglinzi se precizeaza ca obiectele din oglinda nu sunt la distanta la care par a fi. Se pare ca nu este o norma europeana, astfel incat nu pe toate oglinzile se afla aceasta nota.

 

PS. Nu stiu daca mai exista in oraselul copiilor aleea cu oglinzi caraghioase. Daca da, te imbraci in ninja, te duci noaptea pe aleea respectiva, alegi o oglinda care te face slab, te admiri nitel in ea, iei un bolovan, o spargi si iei cioburile mai mari. Apoi te duci la geamgiu si montezi ciobul in oglinda moto. Atentie, totusi, la directia montarii. Sa nu vezi toata soseaua si tot cerul dar nici un trotuar.... Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii de ce observi ca oglinda de baie apropie? Pt ca nu observi ca oglinda moto departeaza.

 

Oglinzile de baie sunt f bune pt ca nu modifica distanta la care vezi traficul din spate. Neajunsul lor este ca acopera un unghi destul de mic, marind unghiul mort. Trebuie sa misti foarte mult capul ca sa acoperi un unghi mai mare. Oglinzile auto-moto acopera un unghi mult mai mare dar pacatuiesc prin modificarea distantei la care se vede traficul din spate. In industria auto-moto s-a considerat ca este mult mai important in a avea un unghi cat mai mare acoperit de oglinzile retrovizoare decat a aprecia corect distanta la care se afla traficul din spate. De aceea pe unele oglinzi se precizeaza ca obiectele din oglinda nu sunt la distanta la care par a fi. Se pare ca nu este o norma europeana, astfel incat nu pe toate oglinzile se afla aceasta nota.

 

PS. Nu stiu daca mai exista in oraselul copiilor aleea cu oglinzi caraghioase. Daca da, te imbraci in ninja, te duci noaptea pe aleea respectiva, alegi o oglinda care te face slab, te admiri nitel in ea, iei un bolovan, o spargi si iei cioburile mai mari. Apoi te duci la geamgiu si montezi ciobul in oglinda moto. Atentie, totusi, la directia montarii. Sa nu vezi toata soseaua si tot cerul dar nici un trotuar.... Succes!

 

Andrei, eu cand am zis ca ''apropie'', ma refeream in comparatie cu cealalta oglinda, nu cu alte standarde :) Poate m-ai inteles gresit sau m-am exprimat eu gresit...

 

Oricum,chiar si la o oglinda moto normala, tot imi misc capul, asa m-am invatat... Ma bate gandul sa-mi lipesc una din aia convexa,mica, peste asta ''de baie''... (si poate si peste cealalta).

» Post actualizat in 24 Aug 2015 09:00

E foarte probabil sa se fi rupt acum cablul, dar verifica si urechile de actionare de la butucul rotii. Vezi sa nu fie pliate. Sau ai uitat sa pui saibele de reglaj de sub melc, caz in care noul melc "s-a ros".

 

http://www.bike-parts-honda.com/pieces-honda-detail-5953-13MS8J42-XRV650K-1989-F__1000-AFRICA+TWIN+650.html

 

#16 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei, eu cand am zis ca ''apropie'', ma refeream in comparatie cu cealalta oglinda, nu cu alte standarde :) Poate m-ai inteles gresit sau m-am exprimat eu gresit...

 

Tu nu ai inteles. Nu e vorba despre standarde, ci de realitate, de fenomenul fizic propriu-zis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu nu ai inteles. Nu e vorba despre standarde, ci de realitate, de fenomenul fizic propriu-zis.

 

Ba am inteles la ce te referi, stiu ca oglinzile din auto is facute pt a acoperi un unghi mai amplu, exact cum ai spus tu, iar oglinda aia ce-am pus-o...reflecta...doar realitatea. Eu cand am zis ca apropie ma refeream raportat la cea din stanga (care cred ca-i stock).

» Post actualizat in 24 Aug 2015 12:04

am zis ca nu ies de pe forestiera, pt ca a plouat zilele astea si sigur o sug pe pamant cu K60 Scout-urile din dotare....

dar nu stiu cum se face ca din forestiera s-a facut poteca, si din poteca ..s-a facut nimic...si m-am trezit intre copaci ...

 

Am reusit ceva inimaginabil,am mers cumva in cerc de-am gasit la un moment dat propria urma prin pamant (dupa mers 20 min cu a 1-a atent printre copaci)

 

Un miracol ca n-am scapat-o pe acolo... nici semnal n-aveam..

» Post actualizat in 24 Aug 2015 13:48

LE: mai am o intrebare. Benzina aia uscata pe capacul de la stator, care s-a innegrit/murdarit acu, poate fi curatata cu spray de frana? sau ataca ceva spray ul ala? intreb pt ca nu ma pricep exact ce compusi contine fiecare substanta/spray si nu vreau sa fac o gafa...

 

Vreau sa curat aia de acolo si sa pun alt colier mic la furtunul de benzina care intra in filtrul de benzina (tre sa ma uit atent sa fie intr-adevar colierul,si sa nu fie vreo fisura/crapatura super fina la furtun/capatul furtunului).

post-90463-0-30049400-1440417800_thumb.jpg

post-90463-0-30379700-1440417801_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asai ca ai tinut stanga? e un fenomen explicat dragut cum ca... pe un teren plat sau fara referinte, un om va merge drept pana cand isi va regasi urmele, el tinand usor stanga pana isi regaseste urmele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asai ca ai tinut stanga? e un fenomen explicat dragut cum ca... pe un teren plat sau fara referinte, un om va merge drept pana cand isi va regasi urmele, el tinand usor stanga pana isi regaseste urmele

 

 

n-am tinut stanga.. dupa cum am ajuns am realizat ca in final am tinut dreapta... dar n-am putut sa merg drept pt ca numai plat nu era terenu... era jale :)) vroiam doar sa MERG, sa ies cumva.... :)

» Post actualizat in 24 Aug 2015 20:18

Cu benzina curata nu se ia?

 

esti ironic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu.

Cand eram mic, am patat mobila lu' mama cu spirt. Am dat cu spirt pe pete si am sters imediat. Si au iesit petele.

N-am auzit de pete de benzina uscata. Ori a atacat vopseaua capacului, ori a ramas mizerie prelinsa. In situatia din urma eu as incerca sa sterg cu benzina. Sau spalatoria auto.

 

PS. Bogdan03, esti din Bucuresti?

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

1. Cristi (L de mascul, S +XS de damă). Mă bag și la haleala si la turț

2. Nicu (XL) - Full option

3. Zoli (XL) - és az élelmiszer

4. Ralf (L) - Full option. (in cazul ca se schimba ceva, va anunt)

5. Vali (XL de mascul + M de dama) -full option

6. Bobi (L de mascul + S de dama) - full option

7. Galen (XXL) - full option

8. Andry - (S bărbaţi, S femei), all inclusive în rest !

9. Borco (pijamale)

10. Bulinu' (L barbati + S dama) + haleala

11. Neagu - sa isi treaca singur dimensiunile si daca vrea haleala

12. Mihnea - (L barbati) + haleala

Ultima strigare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă s-a murdărit cu benzină, şterge-o cu motorină.

Verifică piesa #9 din diagramă, s-ar putea ca urechile de metal ce angrenează melcul să se fi pliat.

 

Samo, nu ţi-e ruşine, ce faci? Vrei să ieşi cu motocicleta din judeţ ? :eek:

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu.

Cand eram mic, am patat mobila lu' mama cu spirt. Am dat cu spirt pe pete si am sters imediat. Si au iesit petele.

N-am auzit de pete de benzina uscata. Ori a atacat vopseaua capacului, ori a ramas mizerie prelinsa. In situatia din urma eu as incerca sa sterg cu benzina. Sau spalatoria auto.

 

PS. Bogdan03, esti din Bucuresti?

 

Iasi

 

a fost benzina prelinsa care s-a innegrit,s-a facut ca o mazga/pasta din aia pe capac...

 

LE: cred ca o sa dau o tura la spalatorie... (ultima data (si prima) cand am fost sa o spal, dupa ce am ajuns acasa...de fapt a doua zi, cand pornea,imi curgea benzina pe la furtunasele alea de supra plin de la carburatoare :) ) am sechele cu spalatoria (stiu ca n-a avut nici o legatura, dar ca idee)..

Editat de Bogdan03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

1. Cristi (L de mascul, S +XS de damă). Mă bag și la haleala si la turț

2. Nicu (XL) - Full option

3. Zoli (XL) - és az élelmiszer

4. Ralf (L) - Full option. (in cazul ca se schimba ceva, va anunt)

5. Vali (XL de mascul + M de dama) -full option

6. Bobi (L de mascul + S de dama) - full option

7. Galen (XXL) - full option

8. Andry - (S bărbaţi, S femei), all inclusive în rest !

9. Borco (pijamale)

10. Bulinu' (L barbati + S dama) + haleala

11. Neagu - sa isi treaca singur dimensiunile si daca vrea haleala

12. Mihnea - (L barbati) + haleala

13. - Samo - mancare si tricou barbati L.

14. Liviu - tricou barbati M + mancare

» Post actualizat in 25 Aug 2015 08:35

A se intelege ca toti ce s-au scris in lista se baga si la road book?

Pune si tu un scan cu roadbook-ul, sa venim cu ele de acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o curiozitate. Pt un RD03 ce upgrade-uri (mai ieftine) se pot face pt a imbunatati capacitatea de franare? furtune cu camasa metalica (reising), o alta pompa de frana? sau ceva de bun simt gen verificarea pistonaselor din etrier si a garniturilor (eventual schimbarea lor) ? sau toate astea enumerate la un loc? bine, la ce-am enumerat, nu prea mai inseamna ''ieftin''. Dar cu ce ar fi bine de inceput? presupun cu servisarea etrierilor (verificarea lor in prealabil) nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Kituri de frână eu am luat acum ani buni de la wemoto. Probabil intre timp s-a mai schimbat situatia si găsesti in mai multe surse. Eu eram cam îngrozit de ideea de a schimba acest kit de pompa, dar a fost foarte simplu. Iti trebuie doar un patent din acela pentru sigurante, cu varful foarte îngust. Spre rusinea mea nu mai stiu daca a trebuit sa si aerisesc franele ulterior, dar cred ca va fi cazul daca o iau logic.

Pe de alta parte, revin cu ce am mai spus pe alt tipic - notiunea de frână progresivă a anilor 80-90 era o frână mai slaba careia, pentru a opri definitiv motocicleta, trebuia sa ii tii mândră apăsată mai mult timp decat la o stradală. Asta am constatat la a mea - apăsând maneta mai mult timp frână devine treptat mai puternica. Ideea unei france mai slabe este, la motoarele de off, sa nici nu blochezi roata instant si sa derapezi imediat. Este un deziderat pentru cine stie sa se dea in derapaje controlat, dar nu pentru toti.

Trăgând linie - cred ca la tine, ca si la mine, acelea sunt franele si nu au nimic. Iti recomand sa începi cu kiturile de pompa daca tot vrei sa umbli pe acolo. Furtunele de otel fac o diferenta minora la motoarele noastre si sunt si destul de rigide pentru niste ansamble cu o cursă f. mare. Nu sunt o avere (aprox 100 de lei furtunul - depinde cate ai pe motor) , dar eu, stiind ce stiu, nu mi le-as mai pune

» Post actualizat in 25 Aug 2015 20:12

Scuze pt de acorduri si cuvinte fara noimă. Scriu de pe telefon si nu am nici o imagine de ansamblu a listării si exprimării. Plus autocorectia cam dubioasă pt. limba română la al meu aparat.

» Post actualizat in 25 Aug 2015 20:16

A, da, acum am recitit postarea ta, Bogdane. Neaparat arunca un ochi la etrieri. Si cu ocazia asta vezi si ce plăcute ai pe ea (daca s-o mai vedea marca si modelul scris pe spatele lor). Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer sa fiu pe partea de off, sunt multumit de ea. De ce? pt ca vin de pe o Aprilia RSV care avea frane din alta liga...si daca ar fi tinut pe Africana cum tineau pe aia, blocam fata de 20 mii de ori. A nu se intelege ca strang de maneta ca bivolu' sau ca am tendinta sa blochez fata, ci pur si simplu genu asta de frana a lucrat in favoarea mea..


Eu am omis sa ma exprim ca doleantele mele se refereau mai mult la asfalt (unde din pacate, mai tre sa circulam si-acolo). Bine,pe asfalt un rol major il joaca si gumele..(de care deocamdata nu ma plang)

 

M-ai pus pe ganduri la aspectul cu furtunele cu insertie metalica (judecand logic..). Cred intr-adevar ca ar fi decent sa verific etrierii (sa ma uit si la placute)...

 

Oricum asta DUPA ce elucidam treaba cu uleiul/consumul de ulei.... Dar inainte si de ASTA tre sa-mi rezolv vitezometru urgent ( sa vad daca e melcul, cablul sau ce dracu o fi...)

 

Ce de (cuvant urat) e cand iti planifici niste investitii/reparatii (gen aveam in plan suspensia fata/spate pe la iarna) si vin altele neprevazute si exponential mai mari.. (gen in interiorul motorului)...

 

Desi stiu ca e o vaca mare,submotorizata cu tehnologie veche, imi pune mereu un zambet tamp pe fata cand merg cu ea si oricum consider ca-mi ofera suficient dpdv al 'specificatiilor' raportat la ce-mi doresc si la ce am nevoie..

 

Also, am vazut pe topicul de transalp ca baietii si-au pus asa ceva: http://www.banggood.com/CREE-U5-Motorcycle-LED-Headlight-Waterproof-High-Power-Spot-Light-p-941300.html

 

m-ar fi tentat si pe mine (ca ma prinde des noaptea, chiar si pe coclauri). Sunt curios daca la RD03 mai trebuie adaptate alte aspecte ce tin de ''wiring'' (gen relee in plus etc). Consumul nu ar fi o problema,pt ca vad ca e mic (15W), insa daca stau si ma gandesc bine, decat sa ma complic cu 2 proiectoare,mai bine mai astept si gandesc o solutie mai permanenta si eleganta (gen sa schimb farurile cu tot, intr-un viitor mai indepartat). Desi nici solutia asta cu 2 proiectoare nu e de neglijat, daca nu implica prea mult sex...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...