Bogdan03 Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 asai ca ai tinut stanga? e un fenomen explicat dragut cum ca... pe un teren plat sau fara referinte, un om va merge drept pana cand isi va regasi urmele, el tinand usor stanga pana isi regaseste urmele n-am tinut stanga.. dupa cum am ajuns am realizat ca in final am tinut dreapta... dar n-am putut sa merg drept pt ca numai plat nu era terenu... era jale ) vroiam doar sa MERG, sa ies cumva.... » Post actualizat in 24 Aug 2015 20:18 Cu benzina curata nu se ia? esti ironic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 (editat) Nu. Cand eram mic, am patat mobila lu' mama cu spirt. Am dat cu spirt pe pete si am sters imediat. Si au iesit petele. N-am auzit de pete de benzina uscata. Ori a atacat vopseaua capacului, ori a ramas mizerie prelinsa. In situatia din urma eu as incerca sa sterg cu benzina. Sau spalatoria auto. PS. Bogdan03, esti din Bucuresti? Editat August 24, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivi Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 1. Cristi (L de mascul, S +XS de damă). Mă bag și la haleala si la turț 2. Nicu (XL) - Full option 3. Zoli (XL) - és az élelmiszer 4. Ralf (L) - Full option. (in cazul ca se schimba ceva, va anunt) 5. Vali (XL de mascul + M de dama) -full option 6. Bobi (L de mascul + S de dama) - full option 7. Galen (XXL) - full option 8. Andry - (S bărbaţi, S femei), all inclusive în rest ! 9. Borco (pijamale) 10. Bulinu' (L barbati + S dama) + haleala 11. Neagu - sa isi treaca singur dimensiunile si daca vrea haleala 12. Mihnea - (L barbati) + haleala Ultima strigare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 (editat) 13 - Samo - mancare si tricou barbati L. Editat August 25, 2015 de Samo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 (editat) Dacă s-a murdărit cu benzină, şterge-o cu motorină. Verifică piesa #9 din diagramă, s-ar putea ca urechile de metal ce angrenează melcul să se fi pliat. Samo, nu ţi-e ruşine, ce faci? Vrei să ieşi cu motocicleta din judeţ ? Editat August 25, 2015 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 A se intelege ca toti ce s-au scris in lista se baga si la road book? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 (editat) Nu. Cand eram mic, am patat mobila lu' mama cu spirt. Am dat cu spirt pe pete si am sters imediat. Si au iesit petele. N-am auzit de pete de benzina uscata. Ori a atacat vopseaua capacului, ori a ramas mizerie prelinsa. In situatia din urma eu as incerca sa sterg cu benzina. Sau spalatoria auto. PS. Bogdan03, esti din Bucuresti? Iasi a fost benzina prelinsa care s-a innegrit,s-a facut ca o mazga/pasta din aia pe capac... LE: cred ca o sa dau o tura la spalatorie... (ultima data (si prima) cand am fost sa o spal, dupa ce am ajuns acasa...de fapt a doua zi, cand pornea,imi curgea benzina pe la furtunasele alea de supra plin de la carburatoare ) am sechele cu spalatoria (stiu ca n-a avut nici o legatura, dar ca idee).. Editat August 25, 2015 de Bogdan03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 1. Cristi (L de mascul, S +XS de damă). Mă bag și la haleala si la turț 2. Nicu (XL) - Full option 3. Zoli (XL) - és az élelmiszer 4. Ralf (L) - Full option. (in cazul ca se schimba ceva, va anunt) 5. Vali (XL de mascul + M de dama) -full option 6. Bobi (L de mascul + S de dama) - full option 7. Galen (XXL) - full option 8. Andry - (S bărbaţi, S femei), all inclusive în rest ! 9. Borco (pijamale) 10. Bulinu' (L barbati + S dama) + haleala 11. Neagu - sa isi treaca singur dimensiunile si daca vrea haleala 12. Mihnea - (L barbati) + haleala 13. - Samo - mancare si tricou barbati L. 14. Liviu - tricou barbati M + mancare » Post actualizat in 25 Aug 2015 08:35 A se intelege ca toti ce s-au scris in lista se baga si la road book? Pune si tu un scan cu roadbook-ul, sa venim cu ele de acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 La strigare se mai adaugă: - sebicozauru + raluca - gabitzozauru + mana lui dreaptă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 La strigare se mai adaugă: - sebicozauru + raluca - gabitzozauru + mana lui dreaptă vedem vedem...poate vin fara mana dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 . Like Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Am o curiozitate. Pt un RD03 ce upgrade-uri (mai ieftine) se pot face pt a imbunatati capacitatea de franare? furtune cu camasa metalica (reising), o alta pompa de frana? sau ceva de bun simt gen verificarea pistonaselor din etrier si a garniturilor (eventual schimbarea lor) ? sau toate astea enumerate la un loc? bine, la ce-am enumerat, nu prea mai inseamna ''ieftin''. Dar cu ce ar fi bine de inceput? presupun cu servisarea etrierilor (verificarea lor in prealabil) nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Kituri de frână eu am luat acum ani buni de la wemoto. Probabil intre timp s-a mai schimbat situatia si găsesti in mai multe surse. Eu eram cam îngrozit de ideea de a schimba acest kit de pompa, dar a fost foarte simplu. Iti trebuie doar un patent din acela pentru sigurante, cu varful foarte îngust. Spre rusinea mea nu mai stiu daca a trebuit sa si aerisesc franele ulterior, dar cred ca va fi cazul daca o iau logic. Pe de alta parte, revin cu ce am mai spus pe alt tipic - notiunea de frână progresivă a anilor 80-90 era o frână mai slaba careia, pentru a opri definitiv motocicleta, trebuia sa ii tii mândră apăsată mai mult timp decat la o stradală. Asta am constatat la a mea - apăsând maneta mai mult timp frână devine treptat mai puternica. Ideea unei france mai slabe este, la motoarele de off, sa nici nu blochezi roata instant si sa derapezi imediat. Este un deziderat pentru cine stie sa se dea in derapaje controlat, dar nu pentru toti. Trăgând linie - cred ca la tine, ca si la mine, acelea sunt franele si nu au nimic. Iti recomand sa începi cu kiturile de pompa daca tot vrei sa umbli pe acolo. Furtunele de otel fac o diferenta minora la motoarele noastre si sunt si destul de rigide pentru niste ansamble cu o cursă f. mare. Nu sunt o avere (aprox 100 de lei furtunul - depinde cate ai pe motor) , dar eu, stiind ce stiu, nu mi le-as mai pune » Post actualizat in 25 Aug 2015 20:12 Scuze pt de acorduri si cuvinte fara noimă. Scriu de pe telefon si nu am nici o imagine de ansamblu a listării si exprimării. Plus autocorectia cam dubioasă pt. limba română la al meu aparat. » Post actualizat in 25 Aug 2015 20:16 A, da, acum am recitit postarea ta, Bogdane. Neaparat arunca un ochi la etrieri. Si cu ocazia asta vezi si ce plăcute ai pe ea (daca s-o mai vedea marca si modelul scris pe spatele lor). Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Sincer sa fiu pe partea de off, sunt multumit de ea. De ce? pt ca vin de pe o Aprilia RSV care avea frane din alta liga...si daca ar fi tinut pe Africana cum tineau pe aia, blocam fata de 20 mii de ori. A nu se intelege ca strang de maneta ca bivolu' sau ca am tendinta sa blochez fata, ci pur si simplu genu asta de frana a lucrat in favoarea mea.. Eu am omis sa ma exprim ca doleantele mele se refereau mai mult la asfalt (unde din pacate, mai tre sa circulam si-acolo). Bine,pe asfalt un rol major il joaca si gumele..(de care deocamdata nu ma plang) M-ai pus pe ganduri la aspectul cu furtunele cu insertie metalica (judecand logic..). Cred intr-adevar ca ar fi decent sa verific etrierii (sa ma uit si la placute)... Oricum asta DUPA ce elucidam treaba cu uleiul/consumul de ulei.... Dar inainte si de ASTA tre sa-mi rezolv vitezometru urgent ( sa vad daca e melcul, cablul sau ce dracu o fi...) Ce de (cuvant urat) e cand iti planifici niste investitii/reparatii (gen aveam in plan suspensia fata/spate pe la iarna) si vin altele neprevazute si exponential mai mari.. (gen in interiorul motorului)... Desi stiu ca e o vaca mare,submotorizata cu tehnologie veche, imi pune mereu un zambet tamp pe fata cand merg cu ea si oricum consider ca-mi ofera suficient dpdv al 'specificatiilor' raportat la ce-mi doresc si la ce am nevoie.. Also, am vazut pe topicul de transalp ca baietii si-au pus asa ceva: http://www.banggood.com/CREE-U5-Motorcycle-LED-Headlight-Waterproof-High-Power-Spot-Light-p-941300.html m-ar fi tentat si pe mine (ca ma prinde des noaptea, chiar si pe coclauri). Sunt curios daca la RD03 mai trebuie adaptate alte aspecte ce tin de ''wiring'' (gen relee in plus etc). Consumul nu ar fi o problema,pt ca vad ca e mic (15W), insa daca stau si ma gandesc bine, decat sa ma complic cu 2 proiectoare,mai bine mai astept si gandesc o solutie mai permanenta si eleganta (gen sa schimb farurile cu tot, intr-un viitor mai indepartat). Desi nici solutia asta cu 2 proiectoare nu e de neglijat, daca nu implica prea mult sex... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 (editat) La mobra veche reparatiile se tin lant, asta pana o faci ca noua. Apoi devine relativ repede din nou veche si o iei de la capat, treaba asta merge ciclic. Am luat africana acum 8 ani, cam un an am mers fara probleme, apoi a inceput tot pomelnicul, membrane de carb, etanseitati, melc, cablu vitezometru, oase, rulmenti jug, electrica, iar incarcare, iar electrica...xenoane, ungator, etc, etc, Cam in 2 ani am pus-o ca lumea la punct si am mers apoi inca mai bine de 4ani relativ fara sa pun mana. Cam de un an cere din nou atentie, asta e ciclul. Va trebui sa te obisnuiesti! Bogdane mai asculta de ce-ti spun unii de pe aici, pune-ti oglinzi sa fie LA FEL, altfel da unul peste tine si o sa-ti pui dupa aia daca scapi intreg(nu are importanta daca ambele de baie sau AMBELE OEM). Desfa linistit angrenajul (cupla) de la vitezometru ca nu-i mare lucru, in definitiv la orice pana fata va trebui sa faci cam la fel. Vezi in primul rand sa nu fie urechiusele de actionare de pe roata pliate (daca da le depliezi cu o surubelnita) daca sunt ok, vezi apoi cum e melcul daca ai sub el cele doua saibe, invarte cu o bormasina cablul sa vezi daca-i bun, (bagi un bit surubelnita in masina de gaurit sa-l poti actiona). Fii mai relaxat, ok?. Daca vrei sa inveti invata, citeste in istoricul topicului, daca nu cauta-ti un mecanic bun si gata, ai scapat de probleme. Altfel ia-ti o mobra noua si pe la 60 mii o vinzi, e varianta fara probleme, fara emotii la ture si fara garaj sau exchibitii in fata blocului! ps. La frana fata ai probabil etrierii semiblocati (pistonasele in etrieri) sau placute proaste/uzate (mai putin probabil). Demontarea si curatarea e o intreaga poveste(vezi in istoric ca am facut candva si eu DIY) si nu merge decat ori cu scule si ceva dexteritate, ori in cazul tau mai bine mecanic. Editat August 26, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 La strigare se mai adaugă: - sebicozauru + raluca - gabitzozauru + mana lui dreaptă Mergem patru motociclete din Braşov? Minune! (nr meu de înmatriculare e BV xx yyy, să nu aud comentarii) Când a fost ultima oară o aşa prezenţă a braşovenilor la o întâlnire AT? Chiar, Mihuţ ce-o fi făcând? Dar Cipri? Dar Rul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Si-a luat careva releu de incarcare de la ignitech.cz? Trimit in Romania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Eu nu pot veni, din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 (editat) La mobra veche reparatiile se tin lant, asta pana o faci ca noua. Apoi devine relativ repede din nou veche si o iei de la capat, treaba asta merge ciclic. Am luat africana acum 8 ani, cam un an am mers fara probleme, apoi a inceput tot pomelnicul, membrane de carb, etanseitati, melc, cablu vitezometru, oase, rulmenti jug, electrica, iar incarcare, iar electrica...xenoane, ungator, etc, etc, Cam in 2 ani am pus-o ca lumea la punct si am mers apoi inca mai bine de 4ani relativ fara sa pun mana. Cam de un an cere din nou atentie, asta e ciclul. Va trebui sa te obisnuiesti! Bogdane mai asculta de ce-ti spun unii de pe aici, pune-ti oglinzi sa fie LA FEL, altfel da unul peste tine si o sa-ti pui dupa aia daca scapi intreg(nu are importanta daca ambele de baie sau AMBELE OEM). Desfa linistit angrenajul (cupla) de la vitezometru ca nu-i mare lucru, in definitiv la orice pana fata va trebui sa faci cam la fel. Vezi in primul rand sa nu fie urechiusele de actionare de pe roata pliate (daca da le depliezi cu o surubelnita) daca sunt ok, vezi apoi cum e melcul daca ai sub el cele doua saibe, invarte cu o bormasina cablul sa vezi daca-i bun, (bagi un bit surubelnita in masina de gaurit sa-l poti actiona). Fii mai relaxat, ok?. Daca vrei sa inveti invata, citeste in istoricul topicului, daca nu cauta-ti un mecanic bun si gata, ai scapat de probleme. Altfel ia-ti o mobra noua si pe la 60 mii o vinzi, e varianta fara probleme, fara emotii la ture si fara garaj sau exchibitii in fata blocului! ps. La frana fata ai probabil etrierii semiblocati (pistonasele in etrieri) sau placute proaste/uzate (mai putin probabil). Demontarea si curatarea e o intreaga poveste(vezi in istoric ca am facut candva si eu DIY) si nu merge decat ori cu scule si ceva dexteritate, ori in cazul tau mai bine mecanic. Am apreciat anumite sfaturi aici,dar cu tot respectul, mai lasati-o-n p#@$a mea de oglinda, ma albiti nu alta.... M-a accidentat unul frontal in 2014 , asa ca lasati-o mai moale cu oglinda aia nenorocita, de parca as merge legat la ochi,nu alta... E pe barba mea, ok? Si nu inteleg de ce-mi spui sa fiu relaxat. Eu pur si simplu mai postez aici ca sa anim topicul, mai intreb una alta... De ce as sta sa rasfoiesc toate paginile cautand un raspuns, cand pot intreba direct aici. Cui ii cade mana daca scrie, sa nu scrie. Iar care scrie, preferabil sa nu o faca printre reprosuri... Daca activitatea mea e deranjanta, ma pot opri si pot intreba pe alte forumuri din afara, ca nu-i capat de tara, si va las aici cu glumitele voastre si bisericutele care s-au format de-a lungul timpului.... Editat August 26, 2015 de Bogdan03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 (editat) Bogdan, nu vreau sa te sacai si eu dar NEAPARAT trebuie sa faci cumva sa ai ambele oglinzi identice, nu conteaza ca-s plate, convexe, concave... :-))) Editat August 26, 2015 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Bogdan, nu vreau sa te sacai si eu dar NEAPARAT trebuie sa faci cumva sa ai ambele oglinzi identice, nu conteaza ca-s plate, convexe, concave... :-))) )) +1 nu stiam de ce nu sta relantiul fix si oscileaza....era de la OGLINZI :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Ati inebunit cu oglinzilea astea. Apropo. Stiti vreun magazin moto unde au oglinzi ,,,vreau sa-mi pun in baie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 andrei -- da livreaza in ro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 - Oglindă oglinjoară .... unde-am pus cheia de 13 iară? - Cred că-n baia de ulei ca să sparg cilindru-n trei! ... Sau o fii pe baterie că nu este jucărie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.