Korben Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 Buna seara tuturor. Sunt pe acest forum din 2008, intai posesor de Transalp, pana in mai 2015 cand am trecut la sora mai mare Africa Twin RD07( oscilam intre ea si Varadero dar africana corespunde mai mult drumurilor pe care m-am dat pana acum si pe care doresc sa merg in continuare). Am citit acest topic si fara suparare pana acum ceva pagini ( destul de multe totusi) am gasit informatii foarte bune,interesante ( care impreuna cu cele citite de pe xrv.ro m-au determinat sa pariez pe african), topic care din pacate in ultimul timp in afara de polemica aiurea nu prea mai contine nimic, exceptie mici interventii din partea unora care raspunde scopului acestui topic. Nu sunt genul de a posta de dragul postarii, sa poluez un topic doar asa din plictiseala sau sa intru in polemica cu persoane pe care nu le-am vazut in viata mea, cand am avut o intrebare ,am intrebat, si am si primit raspunsuri si sfaturi pt care inca odata multumesc celor care si au facut putin timp si mi-au raspuns, sincer imi pare rau pentru ce a devenit acest topic intr-o oarecare masura. Imi pare rau si ca pe xrv nu mai este activitate, (acest forum dedicat consider ca are in continut informatii bune si bine structurate). Imi pare rau ca nu am reusit sa ajung la intrunirile deja traditionale, dar anul urmator voi incerca sa fiu prezent. In spiritul topicului va intreb daca functionarea trip-ului este influentat de calitatea acumulatorului. Mentionez ca nu-mi mai tine in memorie distanta anterioara, resetandu-se la fiecare punere de contact.( am luat borna cateva minute dar acelasi comportament). Va mutumesc. xrv.ro e gandit mai degraba ca un knowledge base, deci nu vei vedea prea multa activitate acolo acolo gasesti informatii si cam atat verifica si cat de bine stranse sunt suruburile pe bornele acumulatorului tripmasterul are doua plusuri, unul prin contact si unul direct la acumulator, pentru alimentarea memoriei volatile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 (editat) @Solitaru In cauza sunt cei 3 condensatori electrolitici C4, C6 si C9. Ii schimbi si ai liniste. In timp se usca. Valorile le citesti ori de pe cei vechi, ori din schema electrica. Editat Noiembrie 26, 2015 de Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 (editat) In umbra ultimelor discutii de pe aici,cred ca se potriveste si la Africane ce zice asta HAI, numai bine si o iarna placuta, sa ne vedem pe schiuri si placi pana in primavara. Pe la 3:48 zice bine si ii dau dreptate Editat Noiembrie 27, 2015 de Samo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 In umbra ultimelor discutii de pe aici,cred ca se potriveste si la Africane ce zice asta Chiar foarte bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Multumesc. Am sa verific mufa trip-ului, de schimat codensatorii nu ma bag ca nici nu stiu cum arata, nu ma pricep la electronica din pacate. Îl dai jos și vi cu el la mine. Conform documentului pus mai sus se pot face și alte modificări interesante. Se poate face să-ți arate și viteza (ca un vitezometru). Al meu a fost modificat (nu de mine) și e interesant. Dacă e doar de schimbat condensatori ar trebui să nu fie probleme. Referitor la trip. Vouă vi se fâlfâie lumina la relanti? (sau cum se scrie corect idle) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Referitor la trip. Vouă vi se fâlfâie lumina la relanti? (sau cum se scrie corect idle) Nu Verifica si tu contactele, mai ales cel de la acumulator, masa pe cadru, mufa etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solitarul bv Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Multumesc tuturor pt raspunsuri, am verificat bornele la cumulator, respectiv mufa la trip si este in regula. Ramane sa apelez la bunavointa lui Sebi sa vedem poate reuseste sai dea de capat. Mutumesc. O seara frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 29, 2015 Share Postat Noiembrie 29, 2015 Nu mai stiu exact, dar parca capacitorii aia sunt SMD, si trebuie putina indemanare la inlocuit. Trebuie avut grija sa nu se parleasca cablajul. Rezistorul pentru viteza e tot SMD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Noiembrie 29, 2015 Share Postat Noiembrie 29, 2015 Nu mai stiu exact, dar parca capacitorii aia sunt SMD, si trebuie putina indemanare la inlocuit. Trebuie avut grija sa nu se parleasca cablajul. Rezistorul pentru viteza e tot SMD da, condensatorii sant smd , dar poti sa pui si clasici .cum zicea colegul Cristi trebuie avut mare grija cu lipiturile poti sa prajesti foarte usor cablajul. incearca cu un letcon mic sau cu o statie de lipit. idem si la viteza , eu recomand sa nu folosesti functia dar pana la urma e treaba de degustibus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 2, 2015 Share Postat Decembrie 2, 2015 cateva variante de calendar https://goo.gl/photos/SP3b1zRkoLH2zvDj7 https://goo.gl/photos/5kQVRBc2AMiEHsqFA https://goo.gl/photos/tqfYVo4BmfWNd1Dp8 https://goo.gl/photos/vccUoYQjHE3fApns5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 Tind sa inclin spre varianta 4 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 (editat) Colegi Africanisti , Am decis ca pe perioada primelor 2 saptamani din Martie 2016 sa fac o tura in Maroc cu a mea RD04 1991. Undeva in jur de 2500 km in Maroc . Daca cineva dintre voi vrea sa vina , are posibiliatea sa isi ia aceasta vacanta , este foarte binevenit ! Temperaturile vor fi intre 17 - 20 grade si circa 10 ore de soare pe zi . Eu zic ca e ideal. Si nici aglomeratia turistica nu este excesiva . Parcurs mixt asfalt + offroad light , fara eroisme gratuite . Cazare la cort si rar de tot la hotel, pentru un dus bun . De vazut orasele principale , muntii Atlas si Oceanul . Planul meu este ca in jur de 1 Martie sa ma urc cu tot cu motocicleta pe ferryboat in Genova, Italia si sa coboram in Tanger (cost cam 260 Euro dus-intors). Am incredere ca motocicleta isi va face treaba foarte bine . Pentru asta, insa, am nevoie de cateva sfaturi legate de pregatirea ei, respectiv : 1. Ce ar trebui revizuit obligatoriu si eventual schimbat inainte de plecare ? 2. Care ar fi inventarul de piese de schimb + accesorii pe care ar trebui sa le am la mine ? ( ex : cabluri de rezerva ? ) Ce se rupe/strica des ? Motocicleta are 90.000 km si se tine bine , dar nu stiu cum va evolua in urmatorii 5.000 -10.000 Km . 3. Orice sfat intelept e binevenit . Editat Decembrie 3, 2015 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 Ia legatura cu fratii Clinciu,in special Sebi (el a fost cu rd04 in Maroc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 1. Daca motocicleta e in mintiile ei, nu trebuie sa schimbi nimic, presupunand ca uleiul e proaspat schimbat la plecare. Curata si unge toate cablurile inclusiv cel de km. Si melcul, spalat si pusa vaselina proaspata. Curata bine mufele releului de incarcare. Verifica sa nu ai joc la vreun rulment de roata. De fapt toate astea sunt chestii pe care fiecare ar trebui sa le faca peste iarna, deci nu poti spune ca e o pregatire speciala. De lant, anvelope si placute de frana nu iti mai spun ca asta stii si tu. 2. De luat la tine ca masura de siguranta: un releu de incarcare, o pompa de benzina, camere fata/spate, kit de pana (petece, nu spray), ceva cablu electric litat, sprya de curatat lantul si spray de uns lantul, trusa de scule, pasaport, cutit, chiloti de baie 3. Nu stiu daca e intelept sfatul meu, probabil sunt carturari mai destepti ca mine care le stiu pe toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 1. kit de platini la pompa de benzină sau îți iei/faci adaptarea pentru o pompă vacumatică de benzină (50ron) - mai ieftin ca un kit nou de platini la pompă 2. ar fii bun un releu de încărcare sau fi sigur că ai bateria bună! (o incarci, o lași 4-5 ore, măsori tensiunea la borne și să fie 12.6 minim). Dacă nu faci aceste chestii ar fii bine să ai la tine un voltmetru. NU e de speriat, probabilitatea să se întâmple ceva e destul de mică... dar dacă se întâmplă aia e. 3. manete de frână și ambreiaj 4. poxilină, panduiți, ducktape 5. țuică (nu găsești pe acolo) și berea e prea grea sau se termină repede daaaaaar merită să iei și vreo 4 doze pe care le savurezi când trebuie 6. dacă te dai mai mult prin nisip să NU ungi lanțu. Ăsta îl ungi doar la asfalt. 7. ulei de motor 1L (de care ai tu în motor). Dacă-ți mănâncă ulei nu o să ai cu ce să completezi ... sau vrei să completezi cu ce ai deja în motor. 8....12313 Cam ce a zis domn' profesor. Dar, după cum te-ai prins și a zis și el... ălea sunt de bun simț. Ce am adăugat eu pe acolo s-ar putea să nu-ți trebuiască, dar pentru orice tură mai interesantă e bine să ai așa ceva. Distracție maximă. Deja îmi e dor de Maroc. /index.php?/topic/714088-moroccan-adventures-2014/?p=3804296 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 Multumesc pentru sfaturi . Am un Garmin bun , cum il incarc cu harti pentru Maroc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 Personal nu știu.... Eu sunt cu telefonu pe Android cu tot felu de hărți și răhățișuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 @Robertambrozie: cauti pe net o harta gratis a Marocului in format garmin. Este un fisier img. Probabil gasesti la cei de la openstreetmaps. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 Valize laterale de aluminiu sau de plastic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 dacă ești singur -> banană Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 (editat) dacă ești singur -> banană Adica un cilindru din ala impermeabil in care bagi toate prostiile si il fixezi in spate Editat Decembrie 3, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 Multumesc pentru sfaturi . Am un Garmin bun , cum il incarc cu harti pentru Maroc ? Cum zicea si sebi pe Android se pot folosi multe progame open source si hartile Open Street Maps. Orux Maps e unul din cele mai complexe aplicatii. http://www.oruxmaps.com/ Daca vrei sa mergi pe directia asta si ai nevoie de mai multe detalii, sa zici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Decembrie 3, 2015 Share Postat Decembrie 3, 2015 cateva variante de calendar https://goo.gl/photos/SP3b1zRkoLH2zvDj7 https://goo.gl/photos/5kQVRBc2AMiEHsqFA https://goo.gl/photos/tqfYVo4BmfWNd1Dp8 https://goo.gl/photos/vccUoYQjHE3fApns5 Eu as alege 1 sau 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Decembrie 4, 2015 Share Postat Decembrie 4, 2015 now following....again Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 Meri mă la scara ta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.