the insider Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 the insider, nu vii la intruniri.... chiar speram anul asta sa ajung la una, si nu-s ironic....dar n-a fost sa fie... » Post actualizat in 21 Jun 2016 07:15 Pai are motorul stricat, doar daca vine Loganizat. Si asa e bine, macar cunoaste trupa de fanatici nici nu cred ca-l repar prea curand, mi-am dat demisia de la jobul 'bine platit' si vreau sa fac o schimbare in viata mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Zgomotul de ambreaj = aşa fac (aproape) toate, nu crapă nimic în ele, nu afectează deloc funcţionalitatea. Numai vei avea un cloncănit la ralantii, pe liber. Dacă nu ai fost încă să vezi motocicleta, de ce să nu vorbeşti cu colegii mai sus menţionaţi ? Dacă vor avea timp, e foarte probabil să te ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Zgomotul de ambreaj = aşa fac (aproape) toate, nu crapă nimic în ele, nu afectează deloc funcţionalitatea. Numai vei avea un cloncănit la ralantii, pe liber. Dacă nu ai fost încă să vezi motocicleta, de ce să nu vorbeşti cu colegii mai sus menţionaţi ? Dacă vor avea timp, e foarte probabil să te ajute. Am vazut motocicleta. In mare pare ok. Are zgomot la oala de ambreiaj (din ce am citit, problema este cu arcurile din oala). Frana fata mi s-a parut cam elastica..puteam s-o trag pana aproape de manson..in mers n-am ajuns pana acolo..la voi cum e? Nu mi-am dat seama daca are ceva zgomot la supape sau nu...un posesor si-ar fi dat seama imediat.. In rest, trebuie schimbate anvelopele, kit lant, rulmentii de la jug.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Am vazut motocicleta. In mare pare ok. Are zgomot la oala de ambreiaj (din ce am citit, problema este cu arcurile din oala). Frana fata mi s-a parut cam elastica..puteam s-o trag pana aproape de manson..in mers n-am ajuns pana acolo..la voi cum e? Nu mi-am dat seama daca are ceva zgomot la supape sau nu...un posesor si-ar fi dat seama imediat.. In rest, trebuie schimbate anvelopele, kit lant, rulmentii de la jug.. cand e vorba de achizitionat o mobra, nu mai bine iei un mecanic (atat bun,cat si de incredere) cu tine? Eventual nu un retard cu idei preconcepute (Despre Honda, despre italience etc), ci unul obiectiv... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Daca ai auzi zgomotul supapelor, ar fi grav, la jocuri chiar putin iesite din parametri tot nu auzi mare lucru, alea se verifica cu lera Zgomotul ambreiajului la relanti e de la rulment, nu de la arcuri, eu am schimbat arcurile si tot asa face Pe de alta parte, la cum arata motocicleta in poze e posibil sa fie km apropiati de realitate (dar nu 52000, la km astia nu ar trebui sa se auda rulmentul de ambreiaj), a mea are 150000 km si se cam vede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Daca ai auzi zgomotul supapelor, ar fi grav, la jocuri chiar putin iesite din parametri tot nu auzi mare lucru, alea se verifica cu lera Zgomotul ambreiajului la relanti e de la rulment, nu de la arcuri, eu am schimbat arcurile si tot asa face Pe de alta parte, la cum arata motocicleta in poze e posibil sa fie km apropiati de realita/index.php?/topic/36157-honda-africatwin-xrv650750/page-569te (dar nu 52000, la km astia nu ar trebui sa se auda rulmentul de ambreiaj), a mea are 150000 km si se cam vede Ce rulment zici ca ar fi responsabil pentru zgomotul ambreiajului? cel de la placa de presiune sau cel cu ace pe care sta oala? Eu am citit ca foarte multe cauze ar fi de la arcuri - sunt cateva videouri pe tub care arata asta..si tot pe un forum (xrv.org.uk din ce-mi amintest) se plangeau posesorii cu mai putin de 52k km. Nici eu nu cred ca sunt reali, dar cum ai zis si tu, aproape.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Zgomotele vin de la arcurile astea de pe spatele oalei, in momentul in care ele isi fac joc in acel locas. Daca rulmentul e defect deja e alta poveste si se simte si se aude, toata oala avand un joc transversal pe ax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Am luat-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Sa fie intr-un ceas bun! Sa ai drumuri bune cu ea si sa pui si tu niste poze mai faine sa o vedem mai in detaliu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 salut, v-am tot cerut parerea in legatura cu o problema la motocicleta mea , AT RD07A din 1998 (intre 3000 si 4000 rot/ min isi pierdea din putere), toata lumea inclusiv mecanici la care am dus-o au zis ca e din carburatoare. carburatoarele au fost curatate, sincronizate si reglat amestecul de catre mai multi mecanici, dar motorul mergea la fel. Am cumpatrat alte carburatoare de pe o AT din 2000, am pus carburatoarele sus si motorul merge bine (cel putin din cate mi-am dat eu seama din primi 5 km pe care am apucat sa ii fac de la mecanic puna acasa). Mecanicul mi-a aratat o diferenta intre acele de dozaj de la cele doua carburataoare. Carburatoarele pe care le-am avut eu pe motocicleta aveau acele de dozaj drepte (imi pare rau dar nu pot/nu stiu cum sa atasez o poza aici sa va dati seama), acele de dozaj din carburatoarele pe care le-am cumparat sunt conice de la jumatate in jos . Acum am o intrebare pentru cei care au mai desfacut carburatoare de AT, care dintre cele 2 tipuri de cuie sunt cele bune ? precizez ca ambele carburatoare sunt pentru RD07A, cele cu senzor TPS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Salut, Era acu mai mult timp un anunț cu cineva care făcea ceva tobe și nu mai găsex anunțu. Toate anunțurile să apeleze la mine! Vreau un cot de legătură pentru o tobă neoriginală și nu prea am unde face. Dacă știți ceva ce mă poate ajuta... nu țineți în voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 (editat) salut, v-am tot cerut parerea in legatura cu o problema la motocicleta mea , AT RD07A din 1998 (intre 3000 si 4000 rot/ min isi pierdea din putere), toata lumea inclusiv mecanici la care am dus-o au zis ca e din carburatoare. carburatoarele au fost curatate, sincronizate si reglat amestecul de catre mai multi mecanici, dar motorul mergea la fel. Am cumpatrat alte carburatoare de pe o AT din 2000, am pus carburatoarele sus si motorul merge bine (cel putin din cate mi-am dat eu seama din primi 5 km pe care am apucat sa ii fac de la mecanic puna acasa). Mecanicul mi-a aratat o diferenta intre acele de dozaj de la cele doua carburataoare. Carburatoarele pe care le-am avut eu pe motocicleta aveau acele de dozaj drepte (imi pare rau dar nu pot/nu stiu cum sa atasez o poza aici sa va dati seama), acele de dozaj din carburatoarele pe care le-am cumparat sunt conice de la jumatate in jos . Acum am o intrebare pentru cei care au mai desfacut carburatoare de AT, care dintre cele 2 tipuri de cuie sunt cele bune ? precizez ca ambele carburatoare sunt pentru RD07A, cele cu senzor TPS Toate carburatoarele pe care le-am vazut eu au avut ace conice. Cu diverse pante, dar conice. Ci aici par conice: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=&T=XRV750&Y=1998&L=HO-XRV750W&O=CARBURETOR%20(COMPONENT%20PARTS)&F=HO-XRV750Y-QK&L2=HO-XRV750T-QK Editat Iunie 24, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Sa fie intr-un ceas bun! Sa ai drumuri bune cu ea si sa pui si tu niste poze mai faine sa o vedem mai in detaliu Multam! Scarita stanga este mai lunga decat cea dreapta sau nu este originala? (moto a fost cazuta, scarita indoita si indreptata la cald) Ghidonul este stramb - recomandati vreun aftermarket? Si-a montat cineva setul de furtunase din otel? Merita banii? (pt frana fata) SAUA! Nu e deloc ok pt 2..vreau sa cumpar una sh si sa caut pe cineva care s-o modifice. Aveti vreuna in plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 inainte de furtunase de frana, vezi si tu etrierii, daca trebuie servisati, placutele, serviseaza furca, etc chestii de bun simt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Asa sunt scaritele originale la AT, asimetrice. Eu mi-am pus de CR80 pt ca sunt mai late. Ghidon poti sa pui orice alt model vrei tu. Pentru cele de 28 trebuie adaptare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 inainte de furtunase de frana, vezi si tu etrierii, daca trebuie servisati, placutele, serviseaza furca, etc chestii de bun simt De furtunase intreb pt ca si la F650 am schimbat si s-a simtit. Sunt convins ca se simte si la AT, dar diferenta de pret fiind de aprox 2x-3x, mi-ar fi de folos un feedback. Am vazut pe alte forumuri ca sunt destui care cauta sa faca upgrade, intr-un fel sau altul.. Asa sunt scaritele originale la AT, asimetrice. Eu mi-am pus de CR80 pt ca sunt mai late. Ghidon poti sa pui orice alt model vrei tu. Pentru cele de 28 trebuie adaptare. E ok atunci. M-am gandit si la 28...sunt cam scumpe, dar o sa vad ce gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 am eu 28 cu tot cu adaptoare pt vanzare. daca ajung pe afrikana poate negociem.http://olx.ro/oferta/ghidon-moto-pe-28-cu-adaptoare-pt-prinderi-pe-22-ID6w3XO.html sigurat se simt furtunele de frana cu insertie metalica. ia-o usurel...la o batrana doamna trebuiesc toate verificate/upgradate-schimbate . ahhh...sa nu te astepti sa tina pasul cu noua AT sau chestii similare, dar e o moto buna ce isi face treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 raoul: esti ironic la faza cu furtunele de frana cu insertie metalica, nu? (just checking) nu de alta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Racing bro! De aveam intelepciunea de acum la prima afrikana ...cine stie. Urmatorul hobby tre sa fie o dubita camping style cu biciclete atarnate si poate si un 125cc pt fun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Racing bro! De aveam intelepciunea de acum la prima afrikana ...cine stie. Urmatorul hobby tre sa fie o dubita camping style cu biciclete atarnate si poate si un 125cc pt fun. de ce spui asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 ........ SAUA! Nu e deloc ok pt 2..vreau sa cumpar una sh si sa caut pe cineva care s-o modifice. Aveti vreuna in plus? Nu ai ce sa modifici la sa, e relativ scurta pentru rider si pasager adult si bine crescut In paranteza fie spus, sa vezi tu saua de la Yamaha SuperTenere 750 ala vechi, din anii '90, care cica era concurentul direct al africanei Daca ai poponeata mare si pasagerul un pic de burta, el sta pe stop, nu pe sa Asa sunt astea enduro-touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Daca ai poponeata mare si pasagerul un pic de burta, el sta pe stop, nu pe sa Asta doar daca faci schimb cu nevasta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 si nevasta poate avea burta, o sa vezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Nu ai ce sa modifici la sa, e relativ scurta pentru rider si pasager adult si bine crescut In paranteza fie spus, sa vezi tu saua de la Yamaha SuperTenere 750 ala vechi, din anii '90, care cica era concurentul direct al africanei Daca ai poponeata mare si pasagerul un pic de burta, el sta pe stop, nu pe sa Asa sunt astea enduro-touring Burti inca n-avem, dar tot stam destul de inghesuiti..as vrea ceva asemanator ca in poza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 si nevasta poate avea burta, o sa vezi... ... dar sper ca eu nu o sa am curu' mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.