emircea Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Povestea aia doar la intalniri cand lumea e ametita ca a doua zi sa creada ca or visat. Am mai avut si alte chestii, gen schimbat pipa si cablu, silicon la carburi...si mai is cateva. Cum imi place sa zic, afrikana e bullet proof da nu si monkey proof, ma includ si pe mine aici . [...] Povestea aia si multe altele, sunt sigur ca ai tolba plina la cat ai mesterit/reglat pe la fiare. Sper s-avem ocazia sa le-ascultam - daca restul proiectelor ne lasa sa mai ajungem pe la intalniri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 3500 pe o Africana de 750,mi se pare o gluma proasta (mie). Puteti sa incepeti sa va reglati tirul pt aruncat cu pietre in directia mea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Cand am considerat sa fac cascadoria aia cu 3500 m am raportat la o piata deja existenta. Aici nu e vb ca are 750 sau 1200, nu asta e baza de calcul, ci ceea ce ofera prin comparatie cu alte modele, accesibilitatea sau mai degraba lipsa ei, satisfactia pe care o ai pilotand o, fiabilitate crescuta. Ce e bun, frumos si rar, costa si asta se aplica la tot ceea ce ne inconjoara. Cu peste 3000eu poti face multe insa trebuie sa te gandesti bine ce iti iei la banii astia si sa nu iti mai fie dor de africa twin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 (editat) Începe sa semene a topic de alta marca . @Raoul: Cred ca Jacques ți-a făcut o oferta mai mult decât super eleganta. Eu nu am avut norocul tău cu Tenerele. Nu ca nu îți înțeleg pasa actuală... Editat Martie 22, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 (editat) Eu sunt de părere că motocicleta ar trebui să ajungă la Arthur și sunt încă odată de părere că nu sunt singurul cu această părere. Jacques, l-am informat pe Arthur să ia legătura cu tine, sper doar să vă înțelegeți, pentru că merită și omul motocicleta și motocicleta omul ! Iar raportat la prețuri tot nu înțeleg de unde atâta ură?! Cum sunt alte motocicleta care dpmdv sunt niște banalități ce se vând la prețuri exorbitante, care nu sunt performante, nu au tehnică revoluționară pentru vârsta lor, ci doar look-ul le place unor dilii. ( vezi CB-uri și alte nakeduri din '70-'80 ) Dar nu intru să arunc cu căcat în posesori și în cei care aspiră la un asemenea model. Africa Twin nu a fost cel mai performant model, cel mai frumos, cel mai fiabil(dada!), dar a fost, este și va rămâne un model care a plăcut unor anumiți oameni, cu urmările de rigoare. Sunt motocicleta mai performante și mai ieftine, mergeți de le cumpărați și lăsați-ne în cocina noastră cu troaca asta de motocicletă. Pa! Editat Martie 23, 2017 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 Eu sunt de părere că motocicleta ar trebui să ajungă la Arthur și sunt încă odată de părere că nu sunt singurul cu această părere. Jacques, l-am informat pe Arthur să ia legătura cu tine, sper doar să vă înțelegeți, pentru că merită și omul motocicleta și motocicleta omul ! 1+ pentru Arthur si de la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 Daca as fi Jacques, si as avea inima si buzunarul asa darnic, as discuta cu un motor club sa faca o chestie gen tombola la o intalnire de la vara. MCul probabil ca ar gasi ceva voluntari sa faca mobra ITP si road ready. iar suma stransa din vanzarea biletelor sa mearga la un orfelinat, o familie nevoiasa , renovarea unei camere de spital, tratamentele unui biker accidentat etc etc. Actiunile de genul acesta motiveaza oamenii sa cumpere bilete, atrage atentie, werbung, se duce vorba, e intradevar facere de bine. My 2cents! Arthur ca lead PR al Timisoara bikers ar putea convinge consiliul director de avantajele unei asemenea actiuni. Ps: @Jacques, mersi inca o data de oferta dar afrikana mea are nevoie de 500e (set garnituri, ax, manopera) pt revizia motorului si alt rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 Si eu zic ca lui Arthur i-ar veni la fix Africana aceasta. Si nici nu e genul de om care sa nu o ingrijeasca si sa nu o plimbe prin locuri frumoase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Teoria conspiratiei zice ca anu asta afrikana sufera rau de tot la bursa. https://www.olx.ro/oferta/honda-africa-twin-rd07-ID8cPpB.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Deci, cate Africane se vand si cu cat? Am castigat la casino in Marrakech si cumpar tot. Binenteles, voi vinde la suprapret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Cand am considerat sa fac cascadoria aia cu 3500 m am raportat la o piata deja existenta. Aici nu e vb ca are 750 sau 1200, nu asta e baza de calcul, ci ceea ce ofera prin comparatie cu alte modele, accesibilitatea sau mai degraba lipsa ei, satisfactia pe care o ai pilotand o, fiabilitate crescuta. Ce e bun, frumos si rar, costa si asta se aplica la tot ceea ce ne inconjoara. Cu peste 3000eu poti face multe insa trebuie sa te gandesti bine ce iti iei la banii astia si sa nu iti mai fie dor de africa twin Am mentionat cilindreea ca sa intelegi la care generatie/model fac referire (nu conteaza ca are "doar" 750cc). Si oricum postarea mea era o caterinca ieftina, vroiam sa vad daca s-aprind cateva spirite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Am mentionat cilindreea ca sa intelegi la care generatie/model fac referire (nu conteaza ca are "doar" 750cc). Si oricum postarea mea era o caterinca ieftina, vroiam sa vad daca s-aprind cateva spirite Eee..nu i bai, e superfun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Pana la urma care mai e duda cu Africana albastra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 (editat) O să ne zică Jaques la un moment dat. Eu nu știu ce să cred, dar dacă ar fi de donat, i-ași dona-o lui Raoulșerban care se chinuie de multă vreme să-și facă africană și e gata să renunțe la tot ce-a muncit pînă acum pentru faza cu axul secundar belit. Sau oricum în caz de donație, aș face o analiză temeinică a situației reale a amatorilor. Practic toți posesorii de africane ajungem în timp niște restauratori, sau apelăm la restauratori. Dar mult mai corect ar fi s-o vîndă pentru piese sau refacere, cu un preț de piață corect. Editat Martie 30, 2017 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 The Blue old lady va ajunge intr-un garaj in Timisoara . De acolo , va iesi pe rotile ei iar cand soarta va fi potrivnica isi va urma calea catre un alt suflet amarat . Se pare ca asta este menirea ei . In one piece for one soul . Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 31, 2017 Share Postat Martie 31, 2017 i-ași dona-o lui Raoulșerban care se chinuie de multă vreme să-și facă africană Așa se întâmplă când nu reusești să-ți prioritizezi activitățile și să fi realist/conștient de posibilitățile curente. Nasol pentru el următorul aspect: e a patra motocicletă în aceași situație, recidivist convins. Galen, despre modificarea șurubului actual vorbeam, eventual încărcarea axului motocicletei (partea unde e subțiat diametrul) astfel încât către spatele motocicletei (acolo unde vine șurubul) să creezi o zonă verticală dreaptă. Sau în capătul exterior al axului, unde are zimții, un șurub radial, de ce nu ? Unul de 3mm dintr-o parte în alta (cu piulită, nu complicat cu filetat) crezi că ar slăbi atât de tare axul ? Nu mai țin minte ce diametru are axul, dar minim 10mm, deci 3mm ar fi fix pix, părerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 (editat) Așa se întâmplă când nu reusești să-ți prioritizezi activitățile și să fi realist/conștient de posibilitățile curente. Nasol pentru el următorul aspect: e a patra motocicletă în aceași situație, recidivist convins. Galen, despre modificarea șurubului actual vorbeam, eventual încărcarea axului motocicletei (partea unde e subțiat diametrul) astfel încât către spatele motocicletei (acolo unde vine șurubul) să creezi o zonă verticală dreaptă. Sau în capătul exterior al axului, unde are zimții, un șurub radial, de ce nu ? Unul de 3mm dintr-o parte în alta (cu piulită, nu complicat cu filetat) crezi că ar slăbi atât de tare axul ? Nu mai țin minte ce diametru are axul, dar minim 10mm, deci 3mm ar fi fix pix, părerea mea. Probabil că Raoulșerban vine dintr-o zonă atehnică, acuma învață și perseverează Probabil că va trece Rubiconul și va crăpa motorul, că n-are de ales. Cu africana albastră se pare că Arthur a rezolvat problema. Axul meu de schimbător mai are încă zimți și la mijoc, (partea unde s-a subțiat diametrul), și pedala încă ține ok, fără joc strînsă ca lumea. Normal că am tăiat radial o felie din „inelul” pedalei ca să pot strînge șurubul fără să se atingă capetele. Dar e deja a doua pedală și ultima N-am chef să-mi facă figura undeva într-o tură cum am mai pățit. Încă meditez la o soluție de ranforsare. Faza cu șurubul de 3 se poate uita, am făcut așa la o motocicletă anterioară și s-a forfecat aproape imediat. Pînă la urmă tot soluția penei longitudinale e cea corectă, da noah, trebuie prima dată frezată bucata de ax pănă la pedală ca să poți apoi da gaura la mijloc, jumate în ax, jumate în pedală. Merci oricum! Editat Aprilie 1, 2017 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecul Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 D-nu Cristi, bine ati revenit, primim niste fotografii, scurt trip report si ce cauciucuri ati folosit? sau faceti un topic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 (editat) Eu m-am lecuit de afrikane( ironic ca azi e 1aprilie) o forjeaza altcineva. Sunt curios ce solutie a adoptat la ax. Sper ca trip reportul samd sa fie publicat pe xrv.ro, intracolo ar fi frumos sa se indrepte forumul Editat Aprilie 1, 2017 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 D-nu Cristi, bine ati revenit, primim niste fotografii, scurt trip report si ce cauciucuri ati folosit? sau faceti un topic? Yep, cu nerăbdare! Dacă din diverse motive unii nu ne-am învrednicit (îl exclud de aici pe Alecu), măcar să ne spălăm ochii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Aprilie 1, 2017 Share Postat Aprilie 1, 2017 @galen Salut, îmi zicea un coleg din BV ca s-ar putea sa mă poți ajuta cu niște sfaturi. Am pus h4 în becurile de rd04 care sunt normal cu bec cu bulb. Faza e ca faza scurta bate ca faza lunga și invers,dar niciun nu bate calumea încât sa le pot folosi invers. Dacă ai făcut și tu modificarea asta, ce ai folosit,cât ai distanțat becul sa iasă din far? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 (editat) @galen Salut, îmi zicea un coleg din BV ca s-ar putea sa mă poți ajuta cu niște sfaturi. Am pus h4 în becurile de rd04 care sunt normal cu bec cu bulb. Faza e ca faza scurta bate ca faza lunga și invers,dar niciun nu bate calumea încât sa le pot folosi invers. Dacă ai făcut și tu modificarea asta, ce ai folosit,cât ai distanțat becul sa iasă din far? Salut, o vreme scurtă am avut și eu H4 și știu că a fost mare inginerie și muncă să plasez filamentele unde trebuie, Am folosit rondele distanțoare tăiate dintr-o țeavă de plastic, prin încercări succesive, normal cu blocul optic scos de pe motor. Soclurile H4 (ceva model mare de la dezmembrări, că alea mici de dacie intrau cu totul în faruri), le-am atașat cu cîte 3 arcuri la 120 grade. Pînă la urmă le-am centrat impecabil, dar după cîteva zile am luat-o de la început, cînd mi-au venit xenoanele. Pe alea le-am pus normal fără soclu, tot cu arcuri și culmea e că nu au trebuit nici rondele, am reglat doar bătaia farurilor din șurubul acela central. De atunci umblu tot cu xenoane. Soclurile modificate nu le mai am, le-am dat la cineva tot pentru adaptări și din păcate n-am știut niciodată de la ce mașină erau, e deja o poveste veche de 7 ani. Prima dată procură ceva socluri care să se potrivească cît de cît pe găurile reflectoarelor și pe care recomand să le prinzi tot cu arcuri, asta după ce le aranjezi (le faci umere din flex să stea centrate pe rondele și pe axa optică și să nu se miște radial) . Apoi pui blocul optic seara afară prins pe ceva suport sau chiar pe motor în fața unui zid la vre-o 5 m, zid calibrat prima dată cu o altă motocicletă cu farurile ok (faci semne de înălțime pe zid pentru ambele faze). Apoi începe distracția cu centrarea. Vezi că e foarte important ca filamentul să se afle pe axa optică a farului exact ca cel vechi, altfel trebuie să folosești rondele tăiate oblic și intri în calcule science fiction. După ce am ales final rondelele le-am lipit pe blocul optic cu bizon. Ar fi super ok să faci rost de bloc optic de africană prevăzut cu H4. dar așa nu simți că trăiești Editat Aprilie 2, 2017 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 Mulțumesc. Am început cu niște capace de borcan care nu mai permit becului h4 sa stea lipit de buza exterioară a farului,din cum bat am dedus ca mai e nevoie de niște adaptări încât sa trimită filamente mai spre începutul oglinzii. O sa încerc și eu cu distanțiere din aproape în aproape; fixarea e tot cu arculețe, 2 jos și unul sus. Momentan a expirat asigurarea așa ca nu mă grabesc foarte tare. Din păcate am găsit doar faruri de rd04,de 07 era ideal dacă găseam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 Vezi ca este pe tenereclub.ro un tutorial despre adaptat halogene H4 in locul "becurilor" (mai degraba lumanarilor) tip para de 35W de la ST 750. Iti trebuie niste becuri vechi de Dacie 1310 de la care pastrezi fusta. Sau, din amintiri si experiente personale, gasesti la magazinele auto, la "raionul" pentru Dacii 13xx, niste bucse cilindrice din plastic pe care le montezi in oala de la becul Africanei si peste care montezi H4-ul. Eu le-am cumparat si nu am mai apucat sa le montez. Scriu istorie pe undeva prin garaj. » Post actualizat in 02 Apr 2017 12:08Uite aici: http://www.tenereclub.ro/index.php?p=materiale&m_id=118 Este vorba despre montare xenoane, dar cred ca ideea ramane in picioare. Nu am rasfoit tot. Vezi si tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Aprilie 2, 2017 Share Postat Aprilie 2, 2017 am rezolvat problema farurilor am postat aici pe supertenere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.