Sari la conținut

Noul meu motor.. BUSIT


hardKnot
 Share

Postări Recomandate

da! in sfarsit, il am.. :blink: sv650s 2003.. busit in drum spre casa la 3 ore dupa cumparare.. accidentul era inevitabil, il conducea un prieten, bine ca n-a fost mai rau.

 

DAR.. what about me? deci motoru' ridica semne de intrebare..si cele mai importante sunt ZGARIETURILE PE CADRU si cele de pe BLOCUL MOTOR :P .

 

sa incepem cu inceputul>

 

1. Cadru zgariat. Zgarietura are cam 1mm adancime, daca ma hazardez pot sa zic chiar mai adanc. Lungime vreo 5 cm :)

Intrebarea mea e daca asta inseamna dauna totala?? (ceea ce nu-mi convine prea tare chiar daca mi-as lua mai multi bani decat ar face motorul).

 

2. Bloc motor ciupit. Ca si cum ar fi din plastilina, si ai lua o bucata cu unghia.. sau 2 bucati :) In cazul asta merge asa, sau trebuie schimbat??(asta insemnand interventie majora in motor, desfacut profund, etc etc).

 

 

 

Ce-or sa-mi zica baietii la service cand voi merge cu asigurarea celelaltei parti la ei? Cum sa fac si ce sa le zic? Ce sa le cer, si la ce pot sa ma astept?

Ideea e ca am carte verde de la ala, si eu am motorul in Valcea acum. Stiti cumva ce societati de asigurare lucreaza cu asa ceva? Politistul cu accidentul nu mi-a zis mare lucru ca nu stia nici el, a facut o constatare a pagubelor cat de cat si mi-a dat foaie.

 

 

 

Apoi, motorul porneste, dar in momentul in care il bag in viteza moare. Mi-a scuipat si o farama de antigel ramas pe-acolo, pompa de apa fiind sparta. E posibil sa fie ceva gripat pe acolo, sau e de la pompa si daca o schimb e totul ok?

Initial credeam ca nu mai porneste, dar bagat pe liber porneste injectia sau ce face el acolo inainte sa apesi pe buton(presupun ca porneste doar pe liber?).

 

 

 

Orice sfat sau indicatie mi-ar fi de folos. Pls :cheers:

post-27956-1243273053_thumb.jpg

post-27956-1243273082_thumb.jpg

post-27956-1243273108_thumb.jpg

post-27956-1243273156_thumb.jpg

post-27956-1243273207_thumb.jpg

post-27956-1243273230_thumb.jpg

post-27956-1243273238_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da!

 

pune mana si mergi cat mai repede in service.suna comapania de asigurari si deschide dosarul(trebuie sa faci asta in 48 de ore in mod normal).vezi ca au agenti de teren si trebuie sa vina la service unde impreuna cu mecanicul de acolo va face constatarea daunelor.cere pentru fiecare act care il lasi un numar de inregistare(asta sa nu faca ei vreun act "pierdut" si pe urma sa spuna ca nu ti-au incheiat dosarul ca nu ai depus tu nus ce acte)..sa nu uiti sa ceri o instiintare de la directorul tehnic al service-ului pentru cadru si blocul motor cum ca ele nu se repara, ci se inlocuiesc!

daca am inteles bine si masina e inmatriculata afara atunci ai o problema mare cu asigurarea(pregateste-te pentru ca o sa dureze ceva).poti sa recupererzi banii ori de la cel care te-a lovit si ulterior el sa ii recupereze de la asigurari ori sa ii iei tu de la asigurarile de fond

 

 

ps: orice ar spune oricine si oricat de calificat ar fi nu inseamna ca are dreptate!!!cere intotdeauna o a doua parere!!!

pps: citeste aici bine /index.php?...c=608&st=30

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine zis mai sus. Cere neaparat schimbul pieselor, in schimb nu toate companiile de asig vor cere piesele schimbate, pisibil sa ramai cu plusuri pe care le poti revalorifica....bafta multa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cere pentru fiecare act care il lasi un numar de inregistare(asta sa nu faca ei vreun act "pierdut" si pe urma sa spuna ca nu ti-au incheiat dosarul ca nu ai depus tu nus ce acte)

 

Corrrrrrrect! F.f. important ce-i mai sus... inclusiv daca nu-ti mai cer nimic ar trebui sa incerci sa obtii o chestie mai "oficiala" ca nu mai ai nimic de depus...

 

Eu am un dosar de dauna totala (auto) si dupa 3 luni de zile de la deschidere de-abia a fost considerat incheiat... intre timp am trimis copii dupa talon si carte de identitate de vreo 3 ori ca tot imi ziceau ca dosarul e incomplet...

 

L.E.: incheiat = toate actele depuse ( a n-a oara ) - de atunci incep sa curga termenele contractuale

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce rahat.. deci asa merge treaba..inteleg de ce se plange toata lumea in legatura cu asigurarile si service si asa mai departe..

 

asa o sa fac, acum baiul e ca nu stiu daca am in Valcea service Suzuki, vad ca vorbesc pe site doar de service masini suzuki, dar nimic de moto..si 48 de ore au cam trecut de la accident...

 

 

Speram sa iasa mai bine de atat..dar se pare ca motorul meu o sa ajunga oricum bucati....pacat, cumparasem motor 'giugiuc' :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. nu trebuie sa treaca 48 ore, te poti duce si dupa o saptamana.

2. problema mai grava este sa nu fie aia asigurare naspa.... se fac pe naspa cu 50 - 100 lei asigurari la masinile cu nr straine. in cazul asta ....... intelegi la ce ma refer. cauta acolo pe cartea verde uin nr pt romania si suna. vezi dc este valabila polita de asigurare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. nu trebuie sa treaca 48 ore, te poti duce si dupa o saptamana.

2. problema mai grava este sa nu fie aia asigurare naspa.... se fac pe naspa cu 50 - 100 lei asigurari la masinile cu nr straine. in cazul asta ....... intelegi la ce ma refer. cauta acolo pe cartea verde uin nr pt romania si suna. vezi dc este valabila polita de asigurare.

 

Numarul acela de telefon e la comisia de asigurari sau asa ceva...suni si intrebi ce firma de asigurare este intermediar pentru cea de afara aci la noi. Dupa aia te duci la astia de la noi...si abia atunci ei vor trimite cartea verde la asiguratorul de afara si in maxim 3 luni primesc raspuns. Daca se trece de 3 luni de la aceasta confirmare de carte verde, ca atare, conform legii internationale ale europei de asigurari, polita cu cartea verde este automat valabila si se face plata catre pagubit.

 

Am trecut prin asa ceva...nervi de otel si la mai mare....eu am stat aproape 4 luni pe bara din cauza asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur sa vad ca ti-ai luat motor in cele din urma, e foarte frumos. Sa-l stapanesti sanatos si sa-l repari cat mai repede. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, cu cadrul eu zic sa nu-ti faci iluzii...eu am avut o bucata rupta + cadrul stramb si l-au bagat la reparatie...asta pt cine nu stie, cadrul se repara, doar daca este f avariat se schimba, adica de genul daca are jugul rupt.......s-ar putea ca si lovitura la carter sa o repare....

Editat de BodoR1redline
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da! in sfarsit, il am.. :blink: sv650s 2003.. busit in drum spre casa la 3 ore dupa cumparare.. accidentul era inevitabil, il conducea un prieten, bine ca n-a fost mai rau.

 

DAR.. what about me? deci motoru' ridica semne de intrebare..si cele mai importante sunt ZGARIETURILE PE CADRU si cele de pe BLOCUL MOTOR :P .

 

sa incepem cu inceputul>

 

1. Cadru zgariat. Zgarietura are cam 1mm adancime, daca ma hazardez pot sa zic chiar mai adanc. Lungime vreo 5 cm :)

Intrebarea mea e daca asta inseamna dauna totala?? (ceea ce nu-mi convine prea tare chiar daca mi-as lua mai multi bani decat ar face motorul).

 

2. Bloc motor ciupit. Ca si cum ar fi din plastilina, si ai lua o bucata cu unghia.. sau 2 bucati :) In cazul asta merge asa, sau trebuie schimbat??(asta insemnand interventie majora in motor, desfacut profund, etc etc).

 

 

 

Ce-or sa-mi zica baietii la service cand voi merge cu asigurarea celelaltei parti la ei? Cum sa fac si ce sa le zic? Ce sa le cer, si la ce pot sa ma astept?

Ideea e ca am carte verde de la ala, si eu am motorul in Valcea acum. Stiti cumva ce societati de asigurare lucreaza cu asa ceva? Politistul cu accidentul nu mi-a zis mare lucru ca nu stia nici el, a facut o constatare a pagubelor cat de cat si mi-a dat foaie.

 

 

 

Apoi, motorul porneste, dar in momentul in care il bag in viteza moare. Mi-a scuipat si o farama de antigel ramas pe-acolo, pompa de apa fiind sparta. E posibil sa fie ceva gripat pe acolo, sau e de la pompa si daca o schimb e totul ok?

Initial credeam ca nu mai porneste, dar bagat pe liber porneste injectia sau ce face el acolo inainte sa apesi pe buton(presupun ca porneste doar pe liber?).

 

 

 

Orice sfat sau indicatie mi-ar fi de folos. Pls :cheers:

Problema cu opritul motorului cand bagi in viteza, este din cauza cricului, ori este cricul pus ori este senzorul busit

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. problema mai grava este sa nu fie aia asigurare naspa.... se fac pe naspa cu 50 - 100 lei asigurari la masinile cu nr straine. in cazul asta ....... intelegi la ce ma refer. cauta acolo pe cartea verde uin nr pt romania si suna. vezi dc este valabila polita de asigurare.

nu cred ca e cazul, cealalta parte e un TIR de Polonia... :P

 

Dupa aia te duci la astia de la noi...si abia atunci ei vor trimite cartea verde la asiguratorul de afara si in maxim 3 luni primesc raspuns. Daca se trece de 3 luni de la aceasta confirmare de carte verde, ca atare, conform legii internationale ale europei de asigurari, polita cu cartea verde este automat valabila si se face plata catre pagubit.

Merci frumos de info, inca o intrebare. Am sunat la Suzuki Valcea, mi'au zis ca repara si moto, dar nu stia tanti aia sa'mi explice mare lucru. Eu unde merg pentru constatarea pagubelor?? Ea mi'a zis sa vin in service cu daunele deja constatate de societatea de asigurare. Dar ma gandesc ca doar n'o veni agentul de asigurari la mine in garaj, iar de plimbat cu motoru bucati de colo colo nu-mi prea vine... Deci pana la urma UNDE trebuie sa merg prima data?? :cheers:

 

Ma bucur sa vad ca ti-ai luat motor in cele din urma, e foarte frumos. Sa-l stapanesti sanatos si sa-l repari cat mai repede. Bafta!

Da man, si uite ce-am facut cu el... ghinionu' masii.. a fost motor foarte ok, actele ok, proprietar ok... si drumu' spre casa s-a terminat prematur. Acum inghit in sec, ca n'am ce sa mai fac.. asta e si trebuie vazut cum e cu service-ul..

 

Problema cu opritul motorului cand bagi in viteza, este din cauza cricului, ori este cricul pus ori este senzorul busit

Bafta !

 

sa stii ca e posibil, ca e normal ca n'am mai ridicat cricul.. ce de tehnologie domne :)

 

 

 

Inca o intrebare..si o sa mai pun pe masura ce or sa se mai ridice, merci tuturor care mi'au raspuns, merci de sfaturi, pareri tot..

 

Daca politistul nu a scris tot tot tot pe procesul verbal, ma va trimite asigurarea inapoi la el? (in conditiile in care politistul e in Arad).. De ex caz concret, cand am constatat pagubele cu politistul la accident, am zis pompa de apa sparta, dar n'am vazut ca e blocul motor/carterul zgariat si el..asa ca nu am zis nimic de el. In rest am incercat sa trec cat mai multe din pagube.. oricum partea asta cu blocul e importanta pt ca presupun ca e ceva bani..+manopera..

 

in fine, o sa incerc azi sa sun si pe cei de la asigurari..sa vad unde ma trimit astia cu cartea lor verde cu tot..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, realist vorbind, iti trebuie doar un capac de pompa de apa. Cadrul din cate observ eu e intact, aia e zgarietura, atata tot. Singura chestie mai nasoala este ruptura aia din capacul de la blocul motor - acolo unde se vede surubul ala dezgolit - dar chiar si acolo, nu pare sa fie o zona de rezistenta, insa trebuie totusi sudat acolo, asta va fi operatiunea mai delicata, ca sa ai strangere pe surubul respectiv. Cauti unde e aparatura cea mai buna de sudat aluminiu din Valcea si gata.

Tu alegi - bagi 3 milioane si cateva ore de munca si 2-3 saptamani de cautat capacul de la pompa de apa pe la cineva care dezmembreaza vreun sv, dar te plimbi sezonul asta, sau stai pe bara si iti faci nervi cu asigurarile :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, realist vorbind, iti trebuie doar un capac de pompa de apa. Cadrul din cate observ eu e intact, aia e zgarietura, atata tot. Singura chestie mai nasoala este ruptura aia din capacul de la blocul motor - acolo unde se vede surubul ala dezgolit - dar chiar si acolo, nu pare sa fie o zona de rezistenta, insa trebuie totusi sudat acolo, asta va fi operatiunea mai delicata, ca sa ai strangere pe surubul respectiv. Cauti unde e aparatura cea mai buna de sudat aluminiu din Valcea si gata.

Tu alegi - bagi 3 milioane si cateva ore de munca si 2-3 saptamani de cautat capacul de la pompa de apa pe la cineva care dezmembreaza vreun sv, dar te plimbi sezonul asta, sau stai pe bara si iti faci nervi cu asigurarile :P .

Sincer m'am gandit si la varianta asta..dar eu ce fac daca vreau sa vand motorul ulterior? il vand pe piese in 2 ani? asa sunt sigur ca nu se inghesuie lumea sa il cumpere..si sa fim seriosi trebuie sa mai si scot ceva din el la revanzare, pt ca altfel platesc creditul ala fix ca prostu'.

 

Si pe langa asta sunt gramada strambe pe el, care costa bani: manetele amandoua, ghidoanele(cel putin acceleratia e chizdita din tir), scarite ruptE si strambE, carene zgariate, toba indoita, vopsea si altele..sunt multe cacatzisuri atinse din cauza ca e lovita pe ambele parti(partea cu cardul zgariat a dat in tir, cealalta a dat pe jos).

 

Acum nu stiu nici eu ce sa zic.. astept si dupa astia la service sa vedem ce zic si ei.. sincer am luat motor bun si ma cam doare inima cand ma gandesc la el acuma. Plus ca nici nu ma prea pricep.. e primul motor si am facut un sacrificiu sa il iau..acum parca nu'mi vine sa merg cu el carpit dupa atatea sperantze.. stiu ca am asteptat 2 ani, mai astept umpic da macar sa mi'l faca calumea, ca mi se pare ca arunc banii aiurea in caz contrar..bani pe care nu'i am :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu te cred, dar iti zic sigur ca nimeni nu iti poate da "dauna totala" pentru doua zgarieturi. Sfatul meu este sa iti faci reparatia in "regie proprie", sa obtii chitante/facturi pentru piesele pe care le inlocui - capac apa, scarite, manete eventual, pe care apoi sa mai recuperezi ceva bani. Perspectiva cealalta este sa lasi motorul in service, sa rugineasca vreo juma de an pe-acolo prin vreun coltz, sa se duca dracu si bateria, si restul de probleme date de statul pe loc al unui vehicul - supape ruginite, carburatoare infundate etc... si tot aia e...

 

Esti incepator, deci o sa mai trantesti motoreta, o sa mai indoi manete, o sa mai rupi scarite, o sa mai aduni zgarieturi. Cat despre treaba cu revanzarea, preturile la motoare scad de la o luna la alta, motorul e o pasiune, nu o poti evalua asa, la modul "investitie/profit" :) .

 

Deci, in varianta sugerata de mine, mergi pe o varianta convenabila pentru toata lumea - pe procedura "reparatie in regie proprie" - iti faci si motorul, te dai cu el, iti recuperezi si ceva din bani, insa castigi in primul rand TIMP de dat cu motorul si kilometri de experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai voiam sa zic ceva - ca mi-am amintit ca ai zis ca nu te pricepi deloc -

1 - nu mai lasa motorul cu farul aprins - si contactul pus presupun, si motorul oprit - pentru ca iti goleste bateria aiurea.

2 - nu mai porni motorul fara sistemul de racire (fara apa in ea si fara pompa - fara capacul ala, pompa nu baga apa deloc). e foarte riscant sa-ti prajesti garnitura de chiulasa - temperatura creste rapid la nivel local, in lipsa apei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-mi pare rau pt. ce ai patit. Totusi cum s-a intamplat accidentul? Am exact acelasi motor ca tine si m-ar durea sufletul daca ar pati ceva. Capul sus si bafta la reparat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles. Am primit ceva sfaturi si pe topicul de pe subforumul "Service", multumesc mult de tot.

 

O sa fac in felul urmator, pt ca si sfatul tau @moshulik e demn de luat in calcul. O sa termin dosarul pt asigurare, sa poata trimite astia datele la verificat in Polonia la societatea de asigurari de acolo. Intre timp duc moto la service in Valcea, sa imi constate daunele, si din cate am inteles imi dau ei si factura proforma cu daunele.

 

Apoi in cazul in care nu imi dau dauna totala/schimb de cadru/schimb carter, nu il las acolo, ci il fac pe cont propriu si imi decontez "totul" ulterior. Daca in schimb cei din service or sa zica, ca imi inlocuiesc cadru/carter(sau chiar dauna totala :P ), atunci o sa il las acolo si..asta e astept mult, dar stiu ca mi'l fac oamenii.

 

Deci ar fi bine sa astept raspunsul de la astia si sa actionez in functie de ceea ce zic si ei. Cel putin asa cum vad eu lucrurile acum, asta ar fi cam cea mai buna solutie.. DAca considerati ca mai e ceva de stiut, va rog sa imi spuneti.

 

 

@moshulik -- in legatura cu ultimul post, atunci am pus contactul si am pornit motorul prima oara dupa accident, nu stiam daca mai porneste. L'am oprit repede, iar farurile s'au aprins la contact, nu stiu daca pot sa le sting cat e contactul pus.

 

Merci pt tot ce ati postat aici, va tin la curent cu desfasurarea daca sunteti curiosi. Orice sfat ati mai avea imi va fi de folos. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kex -- eu eram cu masina in fata, prietenul pe moto in spate la vreo 20m. Un tir vroia sa faca stanga prin fata mea sa intre in parcare, dar a franat si am crezut ca ne-a vazut(eu fiind in masina), dar cand ne'am mai apropiat s'a bagat pe toata banda. Noi cu masina l'am ocolit cu 2 roti pe strada si 2 roti pe griblura, in ultimul moment fara timp de frana. Prietenul cu moto a franat aia 20m cat avea la dispozitie dar a intrat in tir in lateral, pe langa el nu putea sa vireze pt ca tirul deja apucase sa ocupe ambele benzi. A zis ca s'a blocat roata fata de vreo 3 ori pana la tir, si cauciucurile erau vechi desi nu erau tocite. Noi mergeam cu 70 in afara localitatii.. deci viteza nu era mare, doar ca tirul a intors din scurt si nu a mai putut evita. El are un picior rupt, bine ca n'a fost mai rau.. ce'a fost a fost si asa s'a intamplat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da man, si uite ce-am facut cu el... ghinionu' masii.. a fost motor foarte ok, actele ok, proprietar ok... si drumu' spre casa s-a terminat prematur. Acum inghit in sec, ca n'am ce sa mai fac.. asta e si trebuie vazut cum e cu service-ul..

 

Lasa ca nu e problema, si eu am motor de la inceputul anului si am mers de putine ori cu el. E nevoie de anumiti banuti sa mentii in stare de functionare o motocicleta, mai ales una veche ca a mea.

 

Ai rabdare si nu te pripi sa iesi cu e ala drum cu consumabile ce trebuiesc schimbate sau defecte ce trebuiesc reparate. O dai din alte probleme si iti poti pune chiar si pielea in pericol.

 

Asteapta, pune-ti banuti deoparte si mergi si rezolvi cate o problema, sau toate odata.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bomba de la compania de asigurari: cica vezi doamne contractul de vanzare-cumparare nu are nushtiu ce stampila pusa de biroul la care am incheiat contractul. Ideea e ca asa cum stiu eu nici macar nu e NEVOIE de o astfel de stampila, pt ca in primul rand nu exista pe contract nici un loc pentru stampile sau alte chestii. Importante sunt semnaturile noastre si datele din contractul respectiv.

 

Daca stiti ceva despre chestia asta sfatuiti-ma pls, ca de la Bucuresti pana la Arad e ceva drum si n-am chef sa ma puna astia aiurea pe drumuri.. the stress begins :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am vorbit la tel cu cei de la reprezentanta Suzuki din Valcea, si mi-au spus ca ei se iau dupa ce le zice compania de asigurari. Daca astia le spun sa repare cadrul ei or sa incerce sa il repare. Cica doar in cazul in care nu poate fi reparat in nici un chip vor face inca o foaie prin care spun ca nu pot face reparatia respectiva si trebuie schimbat. Deci ei pana la urma nu se iau dupa specificatii de la producator sau alte chestii.

 

Si pe langa asta am aflat ca e posibil sa ma rupa de bani proforma respectiva, pt ca asta o sa coste 3% din valoarea constatata. Deci la un 200 de mil. o sa scot din buzuner vreo 6 mil.

 

Acum DIN NOU n-am habar ce sa fac, pt ca tanti de la asigurari mi-a zis ca nu e nevoie, sa nu scot, iar pe de alta parte e posibil sa scot si sa scot degeaba..

 

HELP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu asigurarile va fi activitate sexuala intensa... pregateste-te.. mie asiromul mi-a platit o amarata de dauna de 10 milioane in 9 luni.

 

am avut accident cu masina, si compania de casco facea figuri (incepand cu agentul constatator care stabilea o intalnire, si dupa aceea nu mai raspunde la telefon). asa ca le-a trimis scrisoare un avocat si s-a rezolvat instant.

chiar dupa ce casco ne-a despagubit, ca masina aia sa ajunga noua am mai platit din buzunar 1000e. problema este ca masina facea cam 4500-5000 maxim si desi numai fara era busita (sueprficial as zice) manopera "la service respectabil"+ piesele au dus la 6000+1000 (6000e dati de casco).

 

dauna totala nu inseamna ca iti plateste toate reparatiile. motorul tau e evaluat intr-un catalog, si in caz de dauna totala aia e valoarea care ti se restituie si nu pretul reparatiilor.

daca in conformitate cu catalogul companiei de asigurari motorul tau e evaluat la 1000e(exemplu stupid) si reparatiile costa 1500, cei 500 ii platesti tu..

 

eu as face ce a zis moshulik, dar daca nu, ia proforma cu piesele+estimarea manopereii si daca se ridica mai mult decat iti da compania de asigurari fie platesti tu diferenta, fie te judeci (eu nu as face asta la nivel international ca nu ma tin nervii si buzunarul), fie o declari epava, o pastrezi si vezi cat ti se da pe deasupra si rezolvi in regie proprie.

 

zgarieturi o sa mai aiba, cazaturi o sa mai traga. tu sa fii sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi si ca sa o declar epava ce trebuie sa fac?? pt ca asta m'ar avantaja cel mai tare. Iau dauna totala si asta e, mai departe ma descurc.

 

La asigurari mi'a zis tanti ca nu ii trebuie proforma, si asta ma deruteaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca in conformitate cu catalogul companiei de asigurari motorul tau e evaluat la 1000e(exemplu stupid) si reparatiile costa 1500, cei 500 ii platesti tu..

 

Nope. Daca e asigurat/evaluat la 1000 si vrei sa-l repari, asigurarile o sa-ti dea undeva in jur de 75% din valoare din care incep sa scada eventuale chestii preexistente deci atunci te costa cam 750 real reparatiile... ei considera din oficiu un 25% din valoare ca fiind in piesele care iti raman ( aka epava ). Daca decizi sa le-o dai sa se spele pe cap cu ea, nici acolo nu e asa simplu pt ca trebuie sa astepti s-o liciteze in sistem propriu dupa care vin si-ti zic sa o vinzi lui X pe suma Z si ei iti dau 1000-Z.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...