bozoro Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 aha, a mea e baba rau atunci!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Salut, M-am hotarat ca vand accesoriile separat - mai jos lista de preturi. Motoretul ramane cu dotarile standard (o sa fac o poza fara astea de mai jos) plus gentile Givi (mi-e lene sa desfac suportii) - 3300eu. fork brace Rich Hughes - 60eu http://www.adventure...4-to-20011.html footpeg lowering kit - 40eu http://www.adventure...4-to-20011.html sa dl1000 - 100eu mai lata si mai comoda parbriz MRA Vario - 80eu crashbar Givi - 70eu scottoiler - 50eu arcuri Sonic liniare - 80eu 0.85kg/mm Sonic Springs (50S-085), 100kg, touring evacuare Arrow Titan (galerii+toba+silencer) - 350 eu inaltator ghidon SW-Motech - (3cm high/2cm back) - 50eu sunt din aluminiu gri mat, nu trebuiesc modificate comenzile http://www.louis.de/...tnr_gr=10021487 manete scurte reglare rapida - 50eu stau tot timpul cu doua degete pe frana - pt mine au fost mai comode engine bar SW-Motech si scut SW Motech aluminiu - 120 eu 2 simeringuri rulmenti jug noi - 20eu un cablu de ambreiaj de rezerva nou - 15eu Daca doreste cineva ceva - pm. multumesc, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Si al meu a facut 50k sambata.. am udat evenimentul prin toate sleaurile din apuseni & ploaie cat incape.. a fost un chef reusit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 LMA tuturor taraboantelor,da' cum dracu il fac pe al meu sa mearga ok?Sa fie din cauza km.parcursi zilnic prin oras?Nu fac prea multi pe zi...Oricum nu e motor de oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 LMA tuturor taraboantelor,da' cum dracu il fac pe al meu sa mearga ok?Sa fie din cauza km.parcursi zilnic prin oras?Nu fac prea multi pe zi...Oricum nu e motor de oras. Chiar daca nu-s mecanic eu bag mana in foc ca nu e nici de la faptul ca o folosesti in oras. Poti sa descrii un pic cum merge si ce anume te nemultumeste? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Porneste bine,relantiul urca normal pana la vreo 1500-1600 rpm.dupa care coboara cam repejor la 900-1000 rpm si acul cam oscileaza.Dupa o incalzire de 3_4 min.urca la vreo 1100,iar dupa ce rulez purtin sta la corectul 1200 rpm.La repornire sta la 1200,uneori,iar alteori face din nou figuri chiar daca motorul e cald.Daca merg vreo 20-30 km.uneori vad acul la vreo 1400rpm.alteori la 1200 rpm.In bord nu apar erori.Motorul nu moare,eventual se balbaie uneori putin la pornire.Unde altadata mergeam cu a 3-a,de exemplu acum tre sa ii dau a 2-a.La 20km/h intr-a 2-a se comporta ca si cu as fi intr-o viteza mult prea mare pentru turatia respectiva...Deci...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Salut, Din ce zici - fast idle merge corect deci ala nu are treaba cu problema ta. Poate ar trebui sa urce un pic mai sus la prima pornire dar e oki si atat. ca iti variaza relantiul -a fost sincronizat vre-odata? sau pozitiile la clapetele secundare? nu am idee de ce asa mari diferentele de turatie de relanti la cald in diverse moment - poate altii mai cu cap tehnic or sti ce sa iti recomande. nici eu nu sunt mare doxa de tehnic dar daca ai garaj pot sa trec sa bibilim un pic. eventual gasim de imprumut un manometru pt echilibrare. numai bine, paul Porneste bine,relantiul urca normal pana la vreo 1500-1600 rpm.dupa care coboara cam repejor la 900-1000 rpm si acul cam oscileaza.Dupa o incalzire de 3_4 min.urca la vreo 1100,iar dupa ce rulez purtin sta la corectul 1200 rpm.La repornire sta la 1200,uneori,iar alteori face din nou figuri chiar daca motorul e cald.Daca merg vreo 20-30 km.uneori vad acul la vreo 1400rpm.alteori la 1200 rpm.In bord nu apar erori.Motorul nu moare,eventual se balbaie uneori putin la pornire.Unde altadata mergeam cu a 3-a,de exemplu acum tre sa ii dau a 2-a.La 20km/h intr-a 2-a se comporta ca si cu as fi intr-o viteza mult prea mare pentru turatia respectiva...Deci...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Sa va traisaca MILR-urile! Ce am observat la ultima plecare: La pornire la rece, am tinut f putin apasat butonul de pornire, parca l-as fi luat cu o milisecunda inainte sa aud cum porneste (haha "The hand is quicker than the eye", se pare ca si than the ear). Nu a urcat turometrul destul si se comporta ca si cand ar fi fost intr-o treapta de viteza prea mare. Nu am plecat asa cu ea sa vad cum se comporta in mers. Am oprit. Am repornit, am tinut putin mai mult apasat butonul, cat sa aud ca a pornit cum trebuie. Si a mers fara pb. Nu am repetat testul. E normal sau ar trebui sa imi fac griji? (pt moto ca pt mine e alta discutie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Exact ca si la mine.Uneori dau la buton si dupa ce iau degetul porneste.Se si comprta de parca as fi in viteza gresita... Dupa aceste simptome merge din ce in ce mai nasol... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Bai sunt straine de mine lucrurile astea chiar si la -10 grade porneste la prima atingere delicata a starterului, la fel si sv-ul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 salut, am eu. suna-ma 0733546951. Salut Bozoro, Ai reusit sa trimiti plasticul? mersi, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 salut, da l-am trimis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Exact ca si la mine.Uneori dau la buton si dupa ce iau degetul porneste.Se si comprta de parca as fi in viteza gresita... Dupa aceste simptome merge din ce in ce mai nasol... io as incerca un acumulator nou/bun si incarcat la 100% pe redresor. daca face la fel as merge la cineva care stie sa faca toate verificarile si reglajele; ti-au fost recomandati fabio (bozoro pe forum) si tng, daca ai probleme mari eu zic ca merita sa pierzi o zi la bucuresti, oricum din cind in cind trebuie facute si alte operatiuni in afara de schimb ulei si filtre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 AUUU....Am ce pedala din B-N pana la Bucale.Plus ca prefer sa intru in rush-hour-ul din Tokio decat in cel din Bucuresti.Nu cunosc Bucurestiul deloc....Dar poate ca o fac si pe asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 salut, da l-am trimis. L-am primit azi dimineata, l-am montat. Totul e in regula Mersi, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Acumulatorul e bun,altfel nu ar invarti ca dracu.Cu ploile astea nu l-am ponit o saptamana si tot invarte beton.Atata stiu si eu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) Acumulatorul e bun,altfel nu ar invarti ca dracu.Cu ploile astea nu l-am ponit o saptamana si tot invarte beton.Atata stiu si eu.... Eu din cate stiu la cele de dupa '07 fast idle nu se poate regla ci doar reseta. Nu stiu daca e cazul tau. Daca ai dupa '07 atunci se pune motorul in dealer mode se pune cheia pe on apoi pe off se asteapta 5 sec se scoata motocicleta din dealer mode si cam asta e. Daca vb cu fabio si vrei sa vii in Bucuresti atunci te iau eu de la intrare ca sa nu mai ai chestia asta cu orasul. si te duc eu la el. In alta ordine de idei verifica contactul de ambreiaj ca mie de la ala imi facea o groaza de fite. Legat de subiectul spalatul motorului. Voi cum spalati motorul? Eu am observat ca de cand il duc la spalatorie plasticele negre devin gri si urate si matuite. Editat Mai 29, 2013 de butrosica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) Legat de subiectul spalatul motorului. Voi cum spalati motorul? Eu am observat ca de cand il duc la spalatorie plasticele negre devin gri si urate si matuite. Eu spal foaret des motorul, imi place sa fie TZUTZ si n-am problema ta! Sfatul meu este sa schimbi spalatoria. Pe langa asta, am gasit pe la benzinariile OMV, niscai servetele umede, pentru curatarea bordului masini. Sunt pentru diferite pentru suprafete mate sau lucioase. Foloses din cele mate dupa spalarea si uscarea motoretei pentru toate componentele de plastic negru. Juri ca-i ca-n prima zi motoreta. Editat Mai 29, 2013 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giny Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Am piese din dezmembrarea unui DL650 din 2005 daca va intereseaza Cricul central si toba s-au vandut. Roata fata si telescopul fata nu sunt de vanzare (erau de pe alt DL650) https://plus.google.com/photos/104722547616129707800/albums/5877866059824842497 info la 0724721181 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Eu spal foaret des motorul, imi place sa fie TZUTZ si n-am problema ta! Sfatul meu este sa schimbi spalatoria. Pe langa asta, am gasit pe la benzinariile OMV, niscai servetele umede, pentru curatarea bordului masini. Sunt pentru diferite pentru suprafete mate sau lucioase. Foloses din cele mate dupa spalarea si uscarea motoretei pentru toate componentele de plastic negru. Juri ca-i ca-n prima zi motoreta. Pt plasticele negre exista Armorol, sau alte solutii similare. Alb laptos cu un miros parfumat . Folosit de 2-3 ori pe an pastreaza suprafata plasticului ca noua, altfel intradevar se deterioreaza iremediabil dpdv aspect. Cine doreste din Buc am ceva rezerve. Numa sa aduca o sticluta sa-i dau. Editat Mai 30, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 wd40. si plasticul arata ca nou. pana la urmatoarea spalare cand il dai iar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Salut, cablu de ambreiaj, fork brace, kit de coborare, arcuri sonic au mers la Cluj. Raman la vanzare: sa dl1000 - 100eu parbriz MRA Vario - 80eu crashbar Givi - 70eu scottoiler - 50eu evacuare Arrow Titan (galerii+toba+silencer) - 350 eu inaltator ghidon SW-Motech - (3cm high/2cm back) - 50eu sunt din aluminiu gri mat, nu trebuiesc modificate comenzile http://www.louis.de/...tnr_gr=10021487 manete scurte reglare rapida - 50eu 2 simeringuri rulmenti jug noi - 20eu @Vrajitoru - scuze ca am anuntat doar pe topicul de vanzare moto. Numai bine, Paul Editat Mai 30, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Se poate fiindca de aia are surub de reglaj dar ai la dispozitie vreo 45 de secunde.Daca nu reusesti tre sa-l lasi iar la racire completa...Referitor la spalare evita spuma "activa"... Eu din cate stiu la cele de dupa '07 fast idle nu se poate regla ci doar reseta. Nu stiu daca e cazul tau. Daca ai dupa '07 atunci se pune motorul in dealer mode se pune cheia pe on apoi pe off se asteapta 5 sec se scoata motocicleta din dealer mode si cam asta e. Daca vb cu fabio si vrei sa vii in Bucuresti atunci te iau eu de la intrare ca sa nu mai ai chestia asta cu orasul. si te duc eu la el. In alta ordine de idei verifica contactul de ambreiaj ca mie de la ala imi facea o groaza de fite. Legat de subiectul spalatul motorului. Voi cum spalati motorul? Eu am observat ca de cand il duc la spalatorie plasticele negre devin gri si urate si matuite. Se poate fiindca de aia are surub de reglaj dar ai la dispozitie vreo 45 de secunde.Daca nu reusesti tre sa-l lasi iar la racire completa...Referitor la spalare evita spuma "activa"... Cand o sa am cascaval suficient te anunt(acum am altele pe cap)desi eu m-am cam saturat de basina asta numita V-Strom si e ultima oara cand voi mai baga bani intr-un motor aproape nou....Daca cineva e dispus,putem discuta si despre vanzare.In caz ca cineva are chef sa se distreze cu "minunata" electronica si senzoraraie...Oricum,multumesc ca esti atat de amabil si daca voi decide sa vin incolo te anunt.... Editat Mai 30, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 sa nu te superi pe mine dar io zic ca n-are treaba cu motorul in sine. sper sa iti gasesti doctor la el si sa nu ramai dezamagit. numai bine, paul ... numita V-Strom si e ultima oara cand voi mai baga bani intr-un motor aproape nou.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 desi eu m-am cam saturat de basina asta numita V-Strom si e ultima oara cand voi mai baga bani intr-un motor aproape nou....Daca cineva e dispus,putem discuta si despre vanzare.In caz ca cineva are chef sa se distreze cu "minunata" electronica si senzoraraie... Domnule viata e prea scurta sa mergi pe motocicleta nepotrivita si in sensul asta iti doresc mult succes Tare sunt curios ce-ti vei lua daca o vinzi. Motocicleta ta trebuie reglata bine de cineva priceput, de un mecanic. Daca nu ai pe langa tine altceva inafara de "schimbatori de piese" singura solutie este sa inveti sa reglezi un tps, sa faci o sincronizare, un joc la supape, etc. Stroama inca este motorul care se poate repara fara interfata de diagnoza in majoritatea cazurilor. Sa vinzi motocicleta ca s-a dereglat e ca si cum ai divorta ca a racit nevasta, parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.