Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

aaa ... daca nu a fost schimbat uleiul din 2008 - o sa simti diferenta cu siguranta.

:D

la furca fata poti sa te joci din vascozitatea uleiului si inaltimea coloanei de aer. eu ultima data 7.5 sau 5w cu 15cm.

si poate incepi sa te uiti dupa niste valve ricor intiminators.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Huuu...Tre sa ma pun bine pe langa nevasta-mea.Dar prin iulie fac o tura si in Croatia.Vine careva?

Sal,

Uite, au am fost anul trecut in Croatia, impreuna cu stromul si nevasta din dotare. Daca vrei detalii si ai eventuale intrebari ...

Am fost pe traseul Tg. Mures - Budapesta - Zagreb - Rijeka - Split - Dubrovnik si retur prin Plitvice Jezera - Zagreb etc.

 

Sal,

Uite, au am fost anul trecut in Croatia, impreuna cu stromul si nevasta din dotare. Daca vrei detalii si ai eventuale intrebari ...

Am fost pe traseul Tg. Mures - Budapesta - Zagreb - Rijeka - Split - Dubrovnik si retur prin Plitvice Jezera - Zagreb etc.

A, sa nu uit, poate te intereseaza o tura de Muntenegru - Albania - Grecia (pana in Zakinthos), pe care as vrea sa o fac la inceputul lui septembrie, tot cu stromul si nevasta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sa vedem ce-o sa zica si Fabio cu coloana de aer si vascozitatea uleiului, dar in afara de manopera si ulei, nu mai am bani si de alte valve.

Si cred ca o sa fie ceva de curatat pe-acolo, dupa 6 ani cu acelasi ulei.

:))) Fabio stie.

oricum o sa fie o imbunatatire semnificativa dupa ce schimbi uleiul ... si pana te obisnuiesti si iarasi o sa fie nashpa - strangi bani de valve, telescoape si restul de accesorii ...

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa imi inlocuiesc rulmentii jug (preventiv). Imi trebuie o scula din aia cu dinti sa desfac cele doua piulite crestate apoi evident de strans.

Trebuie sa imi confectionez dintr-o tzeava de diametru potrivit sau stie cineva vre-o scula care poate fi folosita pt acelasi scop?

 

multumesc,

paul

Am eu una pe care poti pune dinamometrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am rezolvat cu prelungirea aripii fata. Cauciuc + prenadez. A iesit mai bine decat ma asteptam. Nu prea am avut rabdare sa se usuce, dar se pare ca a rezistat. Am mers cam 70 km si a ramas la locul ei. Toata "treaba" a durat maxim 20 minute. Noroc!

Da ai lungit-o nu te-ai incurcat ! Cred ca mai poti taia cativa cm din ea cu acelasi rezultat. Pe ploaie, usor usor, prenandezul se dezlipeste. Nu cred sa reziste prea mult. Protectia 100%.

 

vreau sa imi inlocuiesc rulmentii jug (preventiv). Imi trebuie o scula din aia cu dinti sa desfac cele doua piulite crestate apoi evident de strans.

Trebuie sa imi confectionez dintr-o tzeava de diametru potrivit sau stie cineva vre-o scula care poate fi folosita pt acelasi scop?

 

multumesc,

paul

Eu am folost una din astea.

post-8769-0-71877400-1393042075_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,

Uite, au am fost anul trecut in Croatia, impreuna cu stromul si nevasta din dotare. Daca vrei detalii si ai eventuale intrebari ...

Am fost pe traseul Tg. Mures - Budapesta - Zagreb - Rijeka - Split - Dubrovnik si retur prin Plitvice Jezera - Zagreb etc.

 

A, sa nu uit, poate te intereseaza o tura de Muntenegru - Albania - Grecia (pana in Zakinthos), pe care as vrea sa o fac la inceputul lui septembrie, tot cu stromul si nevasta ...

Orice tura ma intereseaza.Dar in vara merg in Croatia,prin Ungaria.Mi-ar placea si in septembrie,dar aici nu e sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-i frec pe prietenii japonezi ... nu au pus simeringuri la rulmentii cu ace de la bascula, tripoda, oase ... sa-i frec! ... la propriu!

are cineva codurile la rulmentii respectivi? se gasesc aftermarket sau doar suzuki?

 

stima,

paul



...hai ca le-am gasit (k4):

 

bascula:

2 x 09263-25059 25x33x35

2 x 09263-17037 17x24x25

 

tripod:

1 x 09263-20073 20x27x30

2 x 09263-17037 17x24x25

1 x 09263-17034 17x24x26

 

luni va zic daca se gasesc la comerciantii de rulmenti si luni seara cu un pic de noroc va zic daca trebuie schimbate si bucsile alea interioare (desi nu cred!).

 

stima,

paul



:)))

hai sa zic si preturile de la suzuki, in ordine:

 

09263-25059 153 lei

09263-17037 97 lei

09263-20073 117 lei

09263-17034 140 lei

 

'ai de ma'sa ... cred ca inteleg de ce nu le-au mai pus simeringuri.

daca le schimb pe toate de la suzuki - 951 de lei - 'ai de ma'sa - sper sa le gasesc la comerciantii de rulmenti la preturi pamantene.

 

stima.

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sa vedem ce-o sa zica si Fabio cu coloana de aer si vascozitatea uleiului, dar in afara de manopera si ulei, nu mai am bani si de alte valve.

Si cred ca o sa fie ceva de curatat pe-acolo, dupa 6 ani cu acelasi ulei.

Oau. E ca nou uleiul ala. Crede ca ai si rame pe acolo. in mod cert o sa fiu mare diferenta.

 

sa-i frec pe prietenii japonezi ... nu au pus simeringuri la rulmentii cu ace de la bascula, tripoda, oase ... sa-i frec! ... la propriu!

are cineva codurile la rulmentii respectivi? se gasesc aftermarket sau doar suzuki?

 

stima,

paul

...hai ca le-am gasit (k4):

 

bascula:

2 x 09263-25059 25x33x35

2 x 09263-17037 17x24x25

 

tripod:

1 x 09263-20073 20x27x30

2 x 09263-17037 17x24x25

1 x 09263-17034 17x24x26

 

luni va zic daca se gasesc la comerciantii de rulmenti si luni seara cu un pic de noroc va zic daca trebuie schimbate si bucsile alea interioare (desi nu cred!).

 

stima,

paul

:)))

hai sa zic si preturile de la suzuki, in ordine:

 

09263-25059 153 lei

09263-17037 97 lei

09263-20073 117 lei

09263-17034 140 lei

 

'ai de ma'sa ... cred ca inteleg de ce nu le-au mai pus simeringuri.

daca le schimb pe toate de la suzuki - 951 de lei - 'ai de ma'sa - sper sa le gasesc la comerciantii de rulmenti la preturi pamantene.

 

stima.

paul

dar de

ce trebuie sa ii schimbi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar de ce trebuie sa ii schimbi?

sunt ruginite rau acele si joc mare la tripod in toate directiile. unde se prind oasele pe tripod erau acele dar camasa lor cred ca se tocise - acele erau libere - nu am indraznit sa le scot ca nu le mai puneam inapoi si nu am vrut sa tin moto blocat o saptamana.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D

ciudat ca era ok.

rulmentii cu ace nu-s protejati deloc - nu au simeringuri. daca mergi pe ploaie suficient de mult - intra apa sigur acolo si in timp ruginesc/se blocheaza.

ciudat ca inainte de a desface - nu era joc nimic la tripod dar erau blocati total rulmentii - dupa curatire - varza - daca insistam un pic cred ca puneam acele perpendicular pe ax :D. cei mai afectati sunt cei doi rulmenti de unde oasele se prind de tripod - sunt cei mai expusi.

 

daca desfaceti pe acolo - nu e rau de verificat si uns periodic cu vaselina care sa reziste la apa :D.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E unul dintre cele mai frumoase trasee pe care le poti vizita cu motocicleta.

Singura probleme ii ca in perioada in care vrei tu sa mergi, e foarte aglomerat.

Inchipuie-ti un Transfagarasan pe care se circula bara la bara pe o distanta de 600 km.

Iti recomand sincer sa mergi in extrasezon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D

ciudat ca era ok.

rulmentii cu ace nu-s protejati deloc - nu au simeringuri. daca mergi pe ploaie suficient de mult - intra apa sigur acolo si in timp ruginesc/se blocheaza.

ciudat ca inainte de a desface - nu era joc nimic la tripod dar erau blocati total rulmentii - dupa curatire - varza - daca insistam un pic cred ca puneam acele perpendicular pe ax :D. cei mai afectati sunt cei doi rulmenti de unde oasele se prind de tripod - sunt cei mai expusi.

 

daca desfaceti pe acolo - nu e rau de verificat si uns periodic cu vaselina care sa reziste la apa :D.

 

stima,

paul

daca schimbi cu lant endles esti obligat sa umbli pe acolo si atunci gresezi ce este necesar,in cazul meu la 3-4 ani si e suficient ca doar nu-i submarin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-i frec pe prietenii japonezi ... nu au pus simeringuri la rulmentii cu ace de la bascula, tripoda, oase ... sa-i frec! ... la propriu!

are cineva codurile la rulmentii respectivi? se gasesc aftermarket sau doar suzuki?

 

stima,

paul

 

...hai ca le-am gasit (k4):

 

bascula:

2 x 09263-25059 25x33x35

2 x 09263-17037 17x24x25

 

tripod:

1 x 09263-20073 20x27x30

2 x 09263-17037 17x24x25

1 x 09263-17034 17x24x26

 

luni va zic daca se gasesc la comerciantii de rulmenti si luni seara cu un pic de noroc va zic daca trebuie schimbate si bucsile alea interioare (desi nu cred!).

 

stima,

paul

 

:)))

hai sa zic si preturile de la suzuki, in ordine:

 

09263-25059 153 lei

09263-17037 97 lei

09263-20073 117 lei

09263-17034 140 lei

 

'ai de ma'sa ... cred ca inteleg de ce nu le-au mai pus simeringuri.

daca le schimb pe toate de la suzuki - 951 de lei - 'ai de ma'sa - sper sa le gasesc la comerciantii de rulmenti la preturi pamantene.

 

stima.

paul

 

Incearca si la alta reprezentanta. Eu i-am schimbat acum vreo 2 ani si doar unul a fost 100 de lei. Restul vreu o 65. I-am luat de la Motorteam.

La magazinele de rulmenti nu am gasit cotele astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc.

Se aude ca nu se gasesc la comerciantii de rulmenti (cel putin rolling tm nu - si au incercat saracii toata dimineata).

am dat un mail si la motorteam sa vad daca au mai eftin decat la sursa noastra din tm.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am senzatia ca din fabrica rulmentii cu ace au foarte putina vaselina. Care nu a umblat niciodata acolo, poate avea probleme mai ales daca a spalat cu presiune sau a mers la greu pe ploaie. Daca umbli o data la 2 ani si ungi din belsug cu vaselina buna, rezistenta la apa, rulmentii respectivi tin o viata. Recunosc nici eu nu am umblat decat cu ocazia schimbarii lantului care, fiind nituit, necesita demontarea partiala a basculei si accesul la rulmentii respectivi pt gresare. Ultima oara, pe la 60000 km, aratau ca noi. Nu am idee cum arata acum la 90000.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca lantul e uzat si se schimba,il tai si gata.Ce sa mai demontezi?Si pentru nituirea noului lant nu tre sa dai jos nimic exceptand roata....Si aia,daca ai chef...

omul vrea sa zica ca daca folosesti lant endless - ajungi sa desfaci/dai jos bascula oricum si inevitabil ajungi sa ungi. daaar e un mare DACA acolo.

o singura data in viata mea de motorist mi-a venit lant endless desi comandasem deschis. si evident ca nu am dat bascula jos (nu era oricum din perioada vstrom) - am taiat lant si inchis cu za de inchidere.

:D

 

numai bine,

paul

 

hai sa zic si preturile de la suzuki, in ordine:

 

09263-25059 153 lei

09263-17037 97 lei

09263-20073 117 lei

09263-17034 140 lei

 

 

paul

 

au venit si preturile de la motorteam:

09263-20073 - 24.05eu - 110 lei
09263-17037 - 24.05eu - 110 lei
09263-17034 - 28.45eu - 128 lei
09263-25059 - 34.27eu - 155 lei
aprox la fel ca la TM dar nu mai trebuie platit nici transport.
stima,
paul

 

Se pare ca se pot gasi si mai jos preturile la un domn mexican - daca mai e cineva interesat:

 

09263-25059 - 110 lei

09263-17037 - 70 lei

09263-20073 - 90 lei

09263-17034 - 100 lei

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Endless?Nu stiam ca se mai livreaza asa ceva.Lant,la ce lungime doresti,cu zaua si pinii de inchidere incluse,am mai vazut.Dar gata presate.....Merci,nu!

Editat de MOTORIOUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se fac in continuare lanturi endless pt majoritatea modelelor de mobre. Si nu cred ca va dispare acest tip de lant intru-cat elimina posibilitatea de a nitui gresit lantul. Poate oricand sa apara cate un Gigi caruia sa-i vina ideea de a nitui el zaua de imbinare intre doua ciocane. Pot sa spun ca eu prefer fie lant endless, fie lant cu siguranta. Calea de mijloc, cea cu nituire, imi e cea mai putin simpatica.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se fac in continuare lanturi endless pt majoritatea modelelor de mobre. Si nu cred ca va dispare acest tip de lant intru-cat elimina posibilitatea de a nitui gresit lantul. Poate oricand sa apara cate un Gigi caruia sa-i vina ideea de a nitui el zaua de imbinare intre doua ciocane. Pot sa spun ca eu prefer fie lant endless, fie lant cu siguranta. Calea de mijloc, cea cu nituire, imi e cea mai putin simpatica.

 

eu intre doua ciocane l-am nituit :))

tu cum faci ? presa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...