ivanp Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 aaa ... daca nu a fost schimbat uleiul din 2008 - o sa simti diferenta cu siguranta. la furca fata poti sa te joci din vascozitatea uleiului si inaltimea coloanei de aer. eu ultima data 7.5 sau 5w cu 15cm. si poate incepi sa te uiti dupa niste valve ricor intiminators. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Pai sa vedem ce-o sa zica si Fabio cu coloana de aer si vascozitatea uleiului, dar in afara de manopera si ulei, nu mai am bani si de alte valve. Si cred ca o sa fie ceva de curatat pe-acolo, dupa 6 ani cu acelasi ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klocky Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Huuu...Tre sa ma pun bine pe langa nevasta-mea.Dar prin iulie fac o tura si in Croatia.Vine careva? Sal, Uite, au am fost anul trecut in Croatia, impreuna cu stromul si nevasta din dotare. Daca vrei detalii si ai eventuale intrebari ... Am fost pe traseul Tg. Mures - Budapesta - Zagreb - Rijeka - Split - Dubrovnik si retur prin Plitvice Jezera - Zagreb etc. Sal, Uite, au am fost anul trecut in Croatia, impreuna cu stromul si nevasta din dotare. Daca vrei detalii si ai eventuale intrebari ... Am fost pe traseul Tg. Mures - Budapesta - Zagreb - Rijeka - Split - Dubrovnik si retur prin Plitvice Jezera - Zagreb etc. A, sa nu uit, poate te intereseaza o tura de Muntenegru - Albania - Grecia (pana in Zakinthos), pe care as vrea sa o fac la inceputul lui septembrie, tot cu stromul si nevasta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Pai sa vedem ce-o sa zica si Fabio cu coloana de aer si vascozitatea uleiului, dar in afara de manopera si ulei, nu mai am bani si de alte valve. Si cred ca o sa fie ceva de curatat pe-acolo, dupa 6 ani cu acelasi ulei. )) Fabio stie. oricum o sa fie o imbunatatire semnificativa dupa ce schimbi uleiul ... si pana te obisnuiesti si iarasi o sa fie nashpa - strangi bani de valve, telescoape si restul de accesorii ... numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 vreau sa imi inlocuiesc rulmentii jug (preventiv). Imi trebuie o scula din aia cu dinti sa desfac cele doua piulite crestate apoi evident de strans. Trebuie sa imi confectionez dintr-o tzeava de diametru potrivit sau stie cineva vre-o scula care poate fi folosita pt acelasi scop? multumesc, paul Am eu una pe care poti pune dinamometrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 Am eu una pe care poti pune dinamometrica. pa' pune si tu o poza. din ce tzeava este facuta (diam interior)? ca sa nu trebuiasca sa desfac si apoi sa caut prin piata. merci, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 (editat) Am rezolvat cu prelungirea aripii fata. Cauciuc + prenadez. A iesit mai bine decat ma asteptam. Nu prea am avut rabdare sa se usuce, dar se pare ca a rezistat. Am mers cam 70 km si a ramas la locul ei. Toata "treaba" a durat maxim 20 minute. Noroc! Da ai lungit-o nu te-ai incurcat ! Cred ca mai poti taia cativa cm din ea cu acelasi rezultat. Pe ploaie, usor usor, prenandezul se dezlipeste. Nu cred sa reziste prea mult. Protectia 100%. vreau sa imi inlocuiesc rulmentii jug (preventiv). Imi trebuie o scula din aia cu dinti sa desfac cele doua piulite crestate apoi evident de strans. Trebuie sa imi confectionez dintr-o tzeava de diametru potrivit sau stie cineva vre-o scula care poate fi folosita pt acelasi scop? multumesc, paul Eu am folost una din astea. Editat Februarie 22, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 Sal, Uite, au am fost anul trecut in Croatia, impreuna cu stromul si nevasta din dotare. Daca vrei detalii si ai eventuale intrebari ... Am fost pe traseul Tg. Mures - Budapesta - Zagreb - Rijeka - Split - Dubrovnik si retur prin Plitvice Jezera - Zagreb etc. A, sa nu uit, poate te intereseaza o tura de Muntenegru - Albania - Grecia (pana in Zakinthos), pe care as vrea sa o fac la inceputul lui septembrie, tot cu stromul si nevasta ... Orice tura ma intereseaza.Dar in vara merg in Croatia,prin Ungaria.Mi-ar placea si in septembrie,dar aici nu e sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 sa-i frec pe prietenii japonezi ... nu au pus simeringuri la rulmentii cu ace de la bascula, tripoda, oase ... sa-i frec! ... la propriu! are cineva codurile la rulmentii respectivi? se gasesc aftermarket sau doar suzuki? stima, paul ...hai ca le-am gasit (k4): bascula: 2 x 09263-25059 25x33x35 2 x 09263-17037 17x24x25 tripod: 1 x 09263-20073 20x27x30 2 x 09263-17037 17x24x25 1 x 09263-17034 17x24x26 luni va zic daca se gasesc la comerciantii de rulmenti si luni seara cu un pic de noroc va zic daca trebuie schimbate si bucsile alea interioare (desi nu cred!). stima, paul )) hai sa zic si preturile de la suzuki, in ordine: 09263-25059 153 lei 09263-17037 97 lei 09263-20073 117 lei 09263-17034 140 lei 'ai de ma'sa ... cred ca inteleg de ce nu le-au mai pus simeringuri. daca le schimb pe toate de la suzuki - 951 de lei - 'ai de ma'sa - sper sa le gasesc la comerciantii de rulmenti la preturi pamantene. stima. paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Pai sa vedem ce-o sa zica si Fabio cu coloana de aer si vascozitatea uleiului, dar in afara de manopera si ulei, nu mai am bani si de alte valve. Si cred ca o sa fie ceva de curatat pe-acolo, dupa 6 ani cu acelasi ulei. Oau. E ca nou uleiul ala. Crede ca ai si rame pe acolo. in mod cert o sa fiu mare diferenta. sa-i frec pe prietenii japonezi ... nu au pus simeringuri la rulmentii cu ace de la bascula, tripoda, oase ... sa-i frec! ... la propriu! are cineva codurile la rulmentii respectivi? se gasesc aftermarket sau doar suzuki? stima, paul ...hai ca le-am gasit (k4): bascula: 2 x 09263-25059 25x33x35 2 x 09263-17037 17x24x25 tripod: 1 x 09263-20073 20x27x30 2 x 09263-17037 17x24x25 1 x 09263-17034 17x24x26 luni va zic daca se gasesc la comerciantii de rulmenti si luni seara cu un pic de noroc va zic daca trebuie schimbate si bucsile alea interioare (desi nu cred!). stima, paul )) hai sa zic si preturile de la suzuki, in ordine: 09263-25059 153 lei 09263-17037 97 lei 09263-20073 117 lei 09263-17034 140 lei 'ai de ma'sa ... cred ca inteleg de ce nu le-au mai pus simeringuri. daca le schimb pe toate de la suzuki - 951 de lei - 'ai de ma'sa - sper sa le gasesc la comerciantii de rulmenti la preturi pamantene. stima. paul dar de ce trebuie sa ii schimbi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 dar de ce trebuie sa ii schimbi? sunt ruginite rau acele si joc mare la tripod in toate directiile. unde se prind oasele pe tripod erau acele dar camasa lor cred ca se tocise - acele erau libere - nu am indraznit sa le scot ca nu le mai puneam inapoi si nu am vrut sa tin moto blocat o saptamana. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 ciudat eu am demontat-o pe a mea si era ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 ciudat ca era ok. rulmentii cu ace nu-s protejati deloc - nu au simeringuri. daca mergi pe ploaie suficient de mult - intra apa sigur acolo si in timp ruginesc/se blocheaza. ciudat ca inainte de a desface - nu era joc nimic la tripod dar erau blocati total rulmentii - dupa curatire - varza - daca insistam un pic cred ca puneam acele perpendicular pe ax . cei mai afectati sunt cei doi rulmenti de unde oasele se prind de tripod - sunt cei mai expusi. daca desfaceti pe acolo - nu e rau de verificat si uns periodic cu vaselina care sa reziste la apa . stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klocky Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 E unul dintre cele mai frumoase trasee pe care le poti vizita cu motocicleta. Singura probleme ii ca in perioada in care vrei tu sa mergi, e foarte aglomerat. Inchipuie-ti un Transfagarasan pe care se circula bara la bara pe o distanta de 600 km. Iti recomand sincer sa mergi in extrasezon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 ciudat ca era ok. rulmentii cu ace nu-s protejati deloc - nu au simeringuri. daca mergi pe ploaie suficient de mult - intra apa sigur acolo si in timp ruginesc/se blocheaza. ciudat ca inainte de a desface - nu era joc nimic la tripod dar erau blocati total rulmentii - dupa curatire - varza - daca insistam un pic cred ca puneam acele perpendicular pe ax . cei mai afectati sunt cei doi rulmenti de unde oasele se prind de tripod - sunt cei mai expusi. daca desfaceti pe acolo - nu e rau de verificat si uns periodic cu vaselina care sa reziste la apa . stima, paul daca schimbi cu lant endles esti obligat sa umbli pe acolo si atunci gresezi ce este necesar,in cazul meu la 3-4 ani si e suficient ca doar nu-i submarin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 sa-i frec pe prietenii japonezi ... nu au pus simeringuri la rulmentii cu ace de la bascula, tripoda, oase ... sa-i frec! ... la propriu! are cineva codurile la rulmentii respectivi? se gasesc aftermarket sau doar suzuki? stima, paul ...hai ca le-am gasit (k4): bascula: 2 x 09263-25059 25x33x35 2 x 09263-17037 17x24x25 tripod: 1 x 09263-20073 20x27x30 2 x 09263-17037 17x24x25 1 x 09263-17034 17x24x26 luni va zic daca se gasesc la comerciantii de rulmenti si luni seara cu un pic de noroc va zic daca trebuie schimbate si bucsile alea interioare (desi nu cred!). stima, paul )) hai sa zic si preturile de la suzuki, in ordine: 09263-25059 153 lei 09263-17037 97 lei 09263-20073 117 lei 09263-17034 140 lei 'ai de ma'sa ... cred ca inteleg de ce nu le-au mai pus simeringuri. daca le schimb pe toate de la suzuki - 951 de lei - 'ai de ma'sa - sper sa le gasesc la comerciantii de rulmenti la preturi pamantene. stima. paul Incearca si la alta reprezentanta. Eu i-am schimbat acum vreo 2 ani si doar unul a fost 100 de lei. Restul vreu o 65. I-am luat de la Motorteam. La magazinele de rulmenti nu am gasit cotele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 multumesc. Se aude ca nu se gasesc la comerciantii de rulmenti (cel putin rolling tm nu - si au incercat saracii toata dimineata). am dat un mail si la motorteam sa vad daca au mai eftin decat la sursa noastra din tm. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) Am senzatia ca din fabrica rulmentii cu ace au foarte putina vaselina. Care nu a umblat niciodata acolo, poate avea probleme mai ales daca a spalat cu presiune sau a mers la greu pe ploaie. Daca umbli o data la 2 ani si ungi din belsug cu vaselina buna, rezistenta la apa, rulmentii respectivi tin o viata. Recunosc nici eu nu am umblat decat cu ocazia schimbarii lantului care, fiind nituit, necesita demontarea partiala a basculei si accesul la rulmentii respectivi pt gresare. Ultima oara, pe la 60000 km, aratau ca noi. Nu am idee cum arata acum la 90000. Editat Februarie 24, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Pai daca lantul e uzat si se schimba,il tai si gata.Ce sa mai demontezi?Si pentru nituirea noului lant nu tre sa dai jos nimic exceptand roata....Si aia,daca ai chef... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 A mai facut cineva adaptoare pentru etrierii cu 4 pistonase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Pai daca lantul e uzat si se schimba,il tai si gata.Ce sa mai demontezi?Si pentru nituirea noului lant nu tre sa dai jos nimic exceptand roata....Si aia,daca ai chef... omul vrea sa zica ca daca folosesti lant endless - ajungi sa desfaci/dai jos bascula oricum si inevitabil ajungi sa ungi. daaar e un mare DACA acolo. o singura data in viata mea de motorist mi-a venit lant endless desi comandasem deschis. si evident ca nu am dat bascula jos (nu era oricum din perioada vstrom) - am taiat lant si inchis cu za de inchidere. numai bine, paul hai sa zic si preturile de la suzuki, in ordine: 09263-25059 153 lei 09263-17037 97 lei 09263-20073 117 lei 09263-17034 140 lei paul au venit si preturile de la motorteam: 09263-20073 - 24.05eu - 110 lei 09263-17037 - 24.05eu - 110 lei 09263-17034 - 28.45eu - 128 lei 09263-25059 - 34.27eu - 155 lei aprox la fel ca la TM dar nu mai trebuie platit nici transport. stima, paul Se pare ca se pot gasi si mai jos preturile la un domn mexican - daca mai e cineva interesat: 09263-25059 - 110 lei 09263-17037 - 70 lei 09263-20073 - 90 lei 09263-17034 - 100 lei stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) Endless?Nu stiam ca se mai livreaza asa ceva.Lant,la ce lungime doresti,cu zaua si pinii de inchidere incluse,am mai vazut.Dar gata presate.....Merci,nu! Editat Februarie 24, 2014 de MOTORIOUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) Se fac in continuare lanturi endless pt majoritatea modelelor de mobre. Si nu cred ca va dispare acest tip de lant intru-cat elimina posibilitatea de a nitui gresit lantul. Poate oricand sa apara cate un Gigi caruia sa-i vina ideea de a nitui el zaua de imbinare intre doua ciocane. Pot sa spun ca eu prefer fie lant endless, fie lant cu siguranta. Calea de mijloc, cea cu nituire, imi e cea mai putin simpatica. Editat Februarie 24, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Se fac in continuare lanturi endless pt majoritatea modelelor de mobre. Si nu cred ca va dispare acest tip de lant intru-cat elimina posibilitatea de a nitui gresit lantul. Poate oricand sa apara cate un Gigi caruia sa-i vina ideea de a nitui el zaua de imbinare intre doua ciocane. Pot sa spun ca eu prefer fie lant endless, fie lant cu siguranta. Calea de mijloc, cea cu nituire, imi e cea mai putin simpatica. eu intre doua ciocane l-am nituit ) tu cum faci ? presa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.