Edutzu Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Cat este un anakee 2 fata pt un vstrom.am inteles k pe vstromania ar fi redus.pe spate acum am pus nou si as vrea si fata.am avut brigestone bw pe ambele.spatele mort si fata as mai trage de ea ,dar vreau nou.Ms ast ceva informatii.numai bine. Informatia este pe site-ul vstromania la sectiunea parteneri. http://www.vstromania.ro/parteneri Discount-ul se aplica pentru un set de anvelope la dimensiuni de Vstrom. Dar ia legatura in prealabil cu Fabio (bozoro). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Am revenit cu rezultatul operatiunii de curatare rezervor si pompa. Dupa o prima plimbare se pare ca totul a revenit la normal fara sa mai intrerupa acceleratia. Totusi in momentul in care actionez, spre exemplu faza lunga, pompa are un sunet putin mai pronuntat, aproape insesizabil. Acest sunet se aude doar o fractiune de secunda cat este actionat butonul fazei lungi dupa care revine la normal. Nu am ascultat la alte Stroame sa imi dau seama daca este normal sau nu, acelasi lucru intamplandu-se si la actionarea semnalizarii sau a avariilor. Seara faina Asa face toate, stai linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Salutare, De curand sunt posesor de V-Strom 650 - 2004 si la prima plimbare de la RAR la garaj, ~ 10 km am observat faptul ca la ~4000 rot/min, in anumite trepte de viteza motocicleta numai tragea, se plafona si cadea treptat turatia motorului. Problema se rezolva in momentul in care cobor o treapta si apoi, din nou, merge normal. De asemenea, dupa pornire, in momentul in care accelerez pe loc pompa de benzina se aude mult mai strident decat in mod normal, iar daca actionez semnalizarile sau avariile sunetul pompei se aude in ritmul accestora. Observand faptul ca interiorul rezervorului este ruginit, m-am gandit ca ar putea fi imbacsita pompa de benzina, respectiv sita si alte componente,. In continuare, am demontat rezervorul si am procedat la curatarea acestuia. Intr-adevar in interior era foarte multa rugina, iar pompa era imbacsita cu rugina si alte sedimente (cel putin sita aproape ca nu se mai vedea de rugina). La pompa nu am apucat sa-i fac poze insa arata mult mai bine acum, fara mizerii, iar mai jos am atasat poze din timpul curatarii rezervorului prin metoda electrolizei. Dupa curatarea rezervorului am mers cu el la o spalatorie unde a mai fost curatat cu jetul sub presiune in interior, curgand foarte multa apa ruginie. Zilele viitoare o sa montez rezervorul si pompa si o sa revin cu rezultatul. Din ce am citit pe forum o problema ar putea fi si senzorul TPS, care nu stiu exact ce face, insa am observat ca la dereglarea acestuia motorul moare brusc insa la mine nu se manifesta in acest fel. Orice sfat e bine venit... problema probabil se va reprenzata (mai devreme sau mai tarziu), dar nu din cauza pompei ci din cauza filtrului de inalta presiune care nu se poate curata definitiv. o sa trebuiasca sa il bypass-ezi si sa pui un filtro de pompa dupa 2007. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Fabio am un PM pt tine in legatura cu un cauciuc.Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bbaarrbbooss Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Asa face toate, stai linistit. Merci! problema probabil se va reprenzata (mai devreme sau mai tarziu), dar nu din cauza pompei ci din cauza filtrului de inalta presiune care nu se poate curata definitiv. o sa trebuiasca sa il bypass-ezi si sa pui un filtro de pompa dupa 2007. Se pare ca problema s-a rezolvat. Mersi de sfat, dar te rog explica-mi ce anume presupune procesul de "bypass"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 ce anume presupune procesul de "bypass"? ... in principiu dai o gaura ca in poza asta (gaura e aia rotunda de langa aia triunghiulara - parca de 8): /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/?p=3584130 stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 exact. trebuie gaurit filtrul de inalta presiune original sa permita trecerea benzinei fara sa treaca prin elementul filtrant care probabil este compromis si in loc de filtrul primar de plasa pui filtru de pompa dupa 2007 care este din element filtrant. » Post actualizat in 04 Feb 2015 07:39cat despre bujii, ele pot merge si 100000km dar pe riscul vostru. problema nu este ca nu dau scanteie ci ca ceramica care imbraca electrodul central imbatraneste si nimeni nu o garanteaza mai mult de 25-30000km. credeti-ma ca ceramica sparta si metalul nu se prea impaca bine. eu tot repet chestia asta da nimeni nu ma crede. am vazut bujii sparte si stiu ce pagube pot face. pentru 100 de lei pe an cred ca merita efortul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Gataa,sa fixat si data SMAEB .Super dupa paste ,poate si vreme buna.Sa ne vedem sanatosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Colegi (de suferinta), Asa e ca nu ati mai primit demult intrebari despre "ce ulei ...blabla"? Caut un ulei sintetic JASO MB. (Motul vad ca nu face nici unul Jaso MB) Aveti vre-o (alta) recomandare? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 (editat) Colegi (de suferinta), Asa e ca nu ati mai primit demult intrebari despre "ce ulei ...blabla"? Caut un ulei sintetic JASO MB. (Motul vad ca nu face nici unul Jaso MB) Aveti vre-o (alta) recomandare? » Post actualizat in 09 Feb 2015 10:22 Pai internetul zice ca RED LINE 10W40 JASO MB dealer in Romania ROMANIA - Boutique Oils SRL New for 2013 Red Line Dealer for Romania. Shipping available across the EU. Please contact us for details Str. Lucian Blaga 9A, Alba Iulia, Alba 510149, Romania 0040 744 539335 0040 747 060934 admin@syntheticoil-europe.eu www.syntheticoil-europe.eu Dar daca te uiti la pret o sa vezi aceeasi vesnica politica a UE de conversie a preturilor din dolari La ei 14,95 $ sfertul de galon...la noi 20,13 EURo = plus ceva maruntis ca taxa verde Editat Februarie 9, 2015 de Edutzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Pai internetul zice ca RED LINE 10W40 JASO MB dealer in Romania merci. parca m-as baga la ceva mai cunoscut ... gen un Motorex dar vad ca nici aia nu fac jaso mb. interesant ca la motul am gasit Scooter Power LE 5w40 dar pare ca nu e importat in Ro - ciudat. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Maestre de ce ai vrea sa pui MB si in ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 (editat) vezi ca MB se foloseste im marea majoritate a cazurilor la uleiurile pentru 2 timp datorita coeficientului de frecare mic. problema e durata lui. care e foarte redusa dar la 2 timpi nu conteaza ca oricum se arde si vine altul proaspat. tu de ce l-ai vrea la 4 timpi???? si mai e si problema ambreajului. s-ar putea sa patineze in draci. tocmai pentru ca are coeficientul mic nu e recomandat la ambreajele umede. Editat Februarie 9, 2015 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 (editat) Maestre de ce ai vrea sa pui MB si in ce? pt ca ala e cel recomandat de producator si e pentru un scuter (honda sh150i, 4T pentru discutiile ce vor urma). si tind sa cred ca pentru motoare cu ambreiaj separat e mai potrivit JASO MB la ungerea motorului versus JASO MA. JASO 904:2006 friction test: JASO MA JASO MB Dynamic Friction Characteristic Index (DFI) ≥1.45 and <2.5 ≥0.5 and <1.45 Static Friction Characteristic Index (SFI) ≥1.15 and <2.5 ≥0.5 and <1.15 Stop Time Index (STI) ≥1.55 and <2.5 ≥0.5 and <1.5 stima, paul Editat Februarie 9, 2015 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Pai bre aici e topic de VSTROM!!!!! Specifica si mata ca bagi lumea in ceata de tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Pai bre aici e topic de VSTROM!!!!! Specifica si mata ca bagi lumea in ceata de tot! pai as fi zis dar dupa aia ma trimiteati direct la scutere fara sa cititi mai departe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiulik22 Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 Gataa,sa fixat si data SMAEB .Super dupa paste ,poate si vreme buna.Sa ne vedem sanatosi. cum super frate??? e odata cu Vstromania de primavara(deschidere de sezon), ceea ce nu e prea super sincer. deci SMAEB va fi ratat de data asta de catre multi de-ai nostrii,atmosfera vstromania si meleagurile bucovinei fiind mult mai tentante decat belirea de ochi de la smaeb. ar fi fost frumos totusi sa le bifam amandoua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Salatutare Vstromisti, Poate imi puteti da un pont. Gasesc undeva sa cumpar suruburi la cel fin imaginea atasata? E de la aparatoare de lant si are un mic gat sa zic asa. DIn surubul din poza lipsesc vreo 3mm deaorece a trebuit sa-l tai sa-l pot da jos. Multumesc, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 salut. ori piezi vremea prin targuri si vezi ce gasesti ori la Suzuki. e marfa de contrabanda. )) » Post actualizat in 10 Feb 2015 08:04cum super frate??? e odata cu Vstromania de primavara(deschidere de sezon), ceea ce nu e prea super sincer. deci SMAEB va fi ratat de data asta de catre multi de-ai nostrii,atmosfera vstromania si meleagurile bucovinei fiind mult mai tentante decat belirea de ochi de la smaeb. ar fi fost frumos totusi sa le bifam amandoua s-a anuntat data de SMAEB de vreo luna. se putea organiza totul fara se se suprapuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 eu am pierdut un capacel de ala de plastic nichelat de la cele 4 suruburi de la prinderea ghidonului de furca. La magazinul moto de la care cumpar eu piese l-am comandat si a venit. Cam orice piesa se gaseste pe original, unele dureaza in schimb cateva saptamani sa ajunga, dar ajung. Habar nu am cu ce dealeri lucreaza dar in principiu cu schema explodata si codul produsului cred ca se poate comanda orice. Cum orice magazin auto aduce piese pt orice, la fel ar trebui sa fie si cu magazinele moto. Singura problema va fi ca acel surub o sa coste vre 2-4 euro sau va veni la set de 3 5 bucati, presupun doar din experieta avuta cu alte piese comandate pt yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 se gaseste separat si e 1,89 daca imi aduc bine aminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 ...dar placute de frana EBC HH nu are nimeni nevoie (ma tot impiedic de cele din semnatura de vre-o iarna si-o vara incoace). PS - am gasit ulei JASO MB - Motul Scooter Power 5W40 ... dar nu se importa in Romania ... pana mea ... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Un Vstrom 650 recent "dotat cu detonate". Poze detaliate pt inspiratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 ...dar placute de frana EBC HH nu are nimeni nevoie (ma tot impiedic de cele din semnatura de vre-o iarna si-o vara incoace). PS - am gasit ulei JASO MB - Motul Scooter Power 5W40 ... dar nu se importa in Romania ... pana mea ... stima, paul E ceva ce nu gasesti? » Post actualizat in 10 Feb 2015 18:09 Vad din pozele de mai sus k are saua retapitata,Unde este facuta???Ms, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 E saua originala dar e modelul dupa 2012, nici eu nu am observat prima data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.