Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

salutare vstromisti,

 

poate ati observat si la stroamele voastre aceeasi mica problema: am manere incalzite Saito si cel cu acceleratia se cam rasuceste si tot trebuie sa-l invart inapoi altfel se intinde prea tare cablul.

 

aveti idee daca si cum se poate rezolva problema?

 

multumesc & numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare vstromisti,

 

poate ati observat si la stroamele voastre aceeasi mica problema: am manere incalzite Saito si cel cu acceleratia se cam rasuceste si tot trebuie sa-l invart inapoi altfel se intinde prea tare cablul.

 

aveti idee daca si cum se poate rezolva problema?

 

multumesc & numai bine!

 

Eu am folosit o cantitate mica de 2 component epoxy cu succes. Dinainte am incercat super glue dar nu tine mai mult de cateva saptamani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare vstromisti,

 

poate ati observat si la stroamele voastre aceeasi mica problema: am manere incalzite Saito si cel cu acceleratia se cam rasuceste si tot trebuie sa-l invart inapoi altfel se intinde prea tare cablul.

 

multumesc & numai bine!

eu am folosit la toate banda izolatoare intre. sau din auzite fixativ de par - freza rezista.

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit prenadez, strat subtire, iar manerele bagate pe adezivul proastat. Se intareste intr-o zi si la nevoie se dezlipesc relativ usor cu aer comprimat.

 

O intrebare poate aiurea, dar nu am mai dat jos manerele: cum se dau jos?..pur si simplu tragi de ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am gandit sa scriu cateva vorbe despre cateva imbunatatiri facute la vstromul meu 650 (L2) din 2012.

Un timp am cochetat cu ideea de a-l vinde pentru ca erau cateva chestiuni cu care nu ma intelegeam:

a. vantul

b. confortul

c. spatiul pt doi pasageri

d. preturile la accesorii / bagaje...

 

nu l-am vandut doar pt ca am avut noroc, cei care mi-au ofertat au fost mult sub plafonul asteptarilor mele si nu aveam lumanare la mine sa o dau in preturile acelea, asa ca m-am decis sa .. ii dau o sansa. asa mi-am amintit de Bogdan Harea si http://www.nsewmoto.ro/... pe care ii vanasem cu cateva luni in urma.

I-am cerut:

a. suport cutii laterale + cutii laterale 40 litri fiecare

b. un top case generos, din categoria mutat casa cu tine, volumetric peste necesitati, sa fiu acoperit daca vreau sa iau ceva extra magnetei din calatoriile mele

c. alt parbriz care sa imi linisteasca zgomotul din casca si sa ma lase sa ma bucur de calatorie in loc sa fie o chestiune de supravietuire cand sunt in spatele dubelor / camioanelor, etc. parbrizul sa fie reglabil pe inaltime pt a putea sa il adaptez vremii / chefului... etc

d. sa imi gaseasca un loc comod si bun pt camera de filmat

e. sa imi aseze undeva carcasa pt telefonul mobil, care functioneaza si ca gps si alte alea....

f. diverse alte bibileli (montat cric central, de ex).

 

Scriu NU ca sa ii fac reclama, ci ca sa dau idei constructive celor care aveau aceleasi probleme ca si mine.

 

Ieri am iesit la o tura de vreo 250 km, a fost PRIMA OARA in 15.000 km cand nu am simtit turbulentele deranjandu-ma, filmarea a fost impecabil centrata si acoperitoare ca si unghi, nu m-a deranjat in casca vantul si chiar am mers cu viziera ridicata la 140 km/h.

 

Inca nu am mers cu cutiile asa ca nu povestesc. legat de preturi, toata povestea m-a costat sub 50% din ce costau grosso - modo accesoriile si bibileli lui Bogdan la aftermarket !

 

Asadar, daca va foloseste... va invit sa incercati. poze cu motorul gasiti.... /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/page-633

 

Drumuri inveselitoare...


» Post actualizat in 23 Feb 2015 09:16

PS: e adevarat, Bogdan inca nu stie ca vreau sa ii cer sa imi confectioneze un carucior de carat 3 biciclete in spate la motor...

Editat de ccuculas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: e adevarat, Bogdan inca nu stie ca vreau sa ii cer sa imi confectioneze un carucior de carat 3 biciclete in spate la motor...

:)))

io tz-am zas sa nu dai mobra nici daca primesti pretul de nou. (e o mobra de vis - daca vrei altceva gen alta categorie - strange un pic de malai si ia si acel ceva).

PS - se poate te rog o poza cu suportul de la topcase si eventual cu fundul topcase-ului?

 

merci,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

top-case-ul e in fabricatie... avand in vedere ca e "vag" extragabaritic, nu sunt sigur ca ma voi lauda cu el in mod public. :-)

cert este ca il prefer mai putin estetic, insa sa imi multumeasca functionalitatea... in cateva zile poate dau poza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

top-case-ul e in fabricatie... avand in vedere ca e "vag" extragabaritic, nu sunt sigur ca ma voi lauda cu el in mod public. :-)

:D macar o sa te recunoasca lumea cand circuli cu el.

ce dimensiuni ti-ai ales? prinderea se face pe vechea placa existenta (givi monokey)?

 

stima,

paul

» Post actualizat in 23 Feb 2015 09:35

LE - mi-ai raspuns pe privat - merci!

:D

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce nu mi a placut la Vstrom este acelasi zgomot mizerabil si mers neregulat al motorului de Suzuki in general , atat in relanti cat si in mers si de asemenea cutia de viteze usor imprecisa.

Insa suma calitatilor ei invinge micile imprefectiuni si de aceea consider ca e cea mai buna alegere pe care o poate face cineva dintre toate motocicletele din categoria si capacitatea ei.

P.S. : am expus exclusiv parerea mea!!! In rest sa aveti drumuri bune si fara evenimente!! :)

salut.

inceraca un set nou de bujii un filtru aer curat si o sincronizare ca la carte. poate si supapele daca are oarece km. o sa fii surprins de cat de rotund se invarte motorasul asta reglat cum trebuie. la cutie e posibil sa nu ii placa uleiul pe care il are. incearca un semisintetic 10w50. de preferinta Motul (ala ii place cel mai mult) da nu e obligatoriu. drumuri bune sa ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg eu ce spui tu , dar ce zic eu e altceva . E vb de mersul in general al oricarui motor de suzuki . Cum a spus un coleg mai sus " se aude ca o masina de cusut". Corect el se aude rotund dar în felul lui. Problema este ca motocicletele merg in ture f mari si proiectantii nu au reusit sa le faca sa meargă la fel de rotund si la relanti si in 10000ture. Se pare singurul care totusi a reusit sa conceapă distributia aerului si benzinei f bine astfel incat motorul sa sune bine on orice turatie este Honda. Despre asta vb.

» Post actualizat in 23 Feb 2015 15:23

Si apropos de Motul . Cred ca e uleiul preferat al oricarei motorete. Din cate m am documentat este cel mai vechi fabricant de uleiuri ptr motociclete si in general ptr masini de curse. El s a nascut sa zicem asa in SUA si mai apoi a fost vandut in Franta (producătorul). Si din ce avem cel putin pe piata romaneasca nu prea ii egalează calitătile vreun alt producator . :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 23 Feb 2015 15:23

Si apropos de Motul . Cred ca e uleiul preferat al oricarei motorete. Din cate m am documentat este cel mai vechi fabricant de uleiuri ptr motociclete si in general ptr masini de curse. El s a nascut sa zicem asa in SUA si mai apoi a fost vandut in Franta (producătorul). Si din ce avem cel putin pe piata romaneasca nu prea ii egalează calitătile vreun alt producator . :)

Uite ca mai sunt persoane care sunt de aceeasi parere.

Cand ii mai aud pe unii care zic ca motul e panarama si recomanda ca sa se bage:putoline,motorex si alte uleiuri "aromate" pentru facut salate,incep sa rad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ca mai sunt persoane care sunt de aceeasi parere.

Cand ii mai aud pe unii care zic ca motul e panarama si recomanda ca sa se bage:putoline,motorex si alte uleiuri "aromate" pentru facut salate,incep sa rad

Salve,

Pe aici cel putin nu cred ca are cineva o parere proasta despre motul ... nici 5100 si nici 7100 (10w40 sau 10w60).

(eu dupa cativ ani buni de 7100 cu folosit 10w40 iarna si 10w60 vara, dupa ce am gasit Jaso MB doar la Ipone si pus intr-un scuterache din pura curiozitate o sa testez si un 10w60 pe dl - vedem cum se comporta).

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit un schimb 5100, unul 7100 si unul 300v pe sv650 (same shit) , cu 7100 m-i s-a parut ca a mers cel mai bine cutia. 300v-ul il consuma foarte repede, dupa 1500 km am trecut inapoi la 7100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rolul uleiului intr un motor este de a forma un film lubrifiant intre piesele aflate in miscare ale unui motor. Un ulei bun face ca motorul sa se uzeze f putin intr un anumit nr de km. Ca sa putem face diferente ar trebui sa putem folosi diferite uleiuri intr un fel de motor si dupa un anumit nr de km să măsurăm uzura motorului. Si asa putem face diferenta intre uleiuri care e mai bun sau nu, restul sunt doar supoziții. De aceea etalonul sunt materialele scrise de specialitate de care ar trebui sa tinem cont, ele făcând aceste teste....restul ca ne mai trezim cate unul care chipurile stim ,am auzit noi ca nu e bun , ca nu stiu ce zgomot are motorul sau mai stiu eu ce...e doar un motiv sa fim gigi contra. Ar fi culmea ca eu un biet motociclist sa contrazic un mare producator de uleiuri cu ingineri care fac tot felul de teste la elaborarea unui ulei ca vezi doamne nu e bun. Numai bine !!

» Post actualizat in 24 Feb 2015 19:49

Su mai e o probléma. Un ulei super performant folosit la un motor care mű e conceput sa foloseasca ágra formula va da da rezultate proaste....dar asta nu ca e uleiul prost ci ám alles női formula gresită. Acum nu stiu daca am inteles bine, pai daca te apuca sa bagi mitul 300v intr un motor de v strom....mare greseală. Ala e un ulei foarte bun avand calitătile specifice unui motor de viteza nu de ce avem noi. Este foarte subtire ptr a ajunge rapid la presiune specifica unui motor cu ture de 10000-12000 . Daca il pui intr un motor de v strom nu ai sa constati decat ca se consuma. Inca odata repet chiar daca un ulei este cel mai bun nu inseamna ca se potriveste motocicletei tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit un schimb 5100, unul 7100 si unul 300v pe sv650 (same shit) , cu 7100 m-i s-a parut ca a mers cel mai bine cutia. 300v-ul il consuma foarte repede, dupa 1500 km am trecut inapoi la 7100.

cu 300v ai aruncat banii pe apa Sambetei ...

a fost uleiul cu care am facut primul schimb ... l-am scos dupa 1000 km. nu il consuma transalpul dar nu imi placea cum se auzea motorul cu el. l-a catalogat ca si ulei racing - te dai cu el 1000km si faci schimbul.

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi aduc aminte de un experiment facut de mine acum multi ani. Doar ce aparuse uleiul Aral , care formula e ce mai buna?! Fireste 0w ca e fullsintetic. Ptr ca lucram cu ele zic hai sa bag si eu repede la Dacia mea de atunci , merita si ea saraca. Zis si facut ...cand pornesc motorul dupa ce am pus uleiul mult laudat ce sa vezi nu se mai stingea becul la ulei si nici nu mai urca manometrul uleiului neam....Ce sa fie?! era prost oare uleiul Aral? Descoperisem eu asta?! Marele savant din mahala?! Oare toti nemtii din fabrica aia or fi fost cu totii prosti?! Cam nu prea....de fapt uleiul 0w este un ulei destinat exclusive motoarelor de super viteza cum ar de BMW( autoturisme) unde lagarele dintre piesele din miscare sunt f mici si cu pompe de ulei de mare debit sa faca fata cand turai motorul rapid....uleiul sa poata urca rapid pe rampa. Apai eu Dacia aia cu ditamai distantele intre cuzineti si tot asa trebuia un ulei cat mai gros cum se stia ca e 20w.

Morala e simpla trebuie sa folosim un ulei adecvat tipului de motor pe care il avem chiar daca alt tip de ulei e mai performant decat cel recomandat. :)


» Post actualizat in 24 Feb 2015 20:01

sau correct cum a scris colegul 300v este ulei racing....n are ce cauta in v strom.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) pacat bre Emiliano.

dar pana la urma bine ca esti fericit cu uleiul ce il folosesti acum.

eu mai am o pasarica cu bardhal dar inca nu am vazut prin tm si-s comod tare ca sa il fac efort sa comand de pe net ... dar mai e vreme.

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 24 Feb 2015 20:12

Astazi am vopsit capatul de la toba, protectia termica pentru pasager si am taiat putin din capatul ala. https://www.youtube.com/watch?v=qe8aBksiurY

tu doar te lauzi?

(va video-ul e private ... la mine cel putin asa scrie).

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista clar diferente intre motul 10w40 ce se gaseste pe piata din RO fata de ce se gaseste pe piata din DE. V stromului meu ii place sa inghita uleiu asta din RO. Deja e stresant sa tot ma uit pe gemulet daca mai e sau nu zeama in motor, bine ca nu tre sa scoatem joja :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...