Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Cel mai bun ulei dpdv al ungerii este cel mineral 100%, dar se uzeaza mai repede pierzand din vascozitate in special. Uleiurile sintetice pastreaza mai mult timp caracteristicile initiale, chiar daca sunt intens sau la limita folosite. Un ulei mineral schimbat mai des este maxim. Dar cine are rabdare si timp pt asta, ca banii sunt aceiasi.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de VStromania,

Daca tot avem tricoae, ce-ar fi sa le purtam peste echipament? Cred ca s-ar vedea frumos...

 

Vraji, daca pot sa ma razgandesc cu marimea, baga un XL pt mine.

Daca nu, lasa ca il fac si pe M sa mearga, dupa metoda grasa care isi pune blugi sexy

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3100 de km am facut pe belray semisintetic. Am recompletat pana la full cu inca 400 de ml. Nu am nici o problema de schimbat viteze, mere si suna foarte bine. Sunt foarte multumit de el si curand nu cred ca o sa mai cumpar motul. Mai toti mecanicii recomanda la motoru asta in V, datorita tolerantelor, sa se foloseasca ulei semi si nu full sintetic. Eu sunt adeptu uleiului semi sintetic dintr-un singur motiv. Atunci cand ramai fara poti completa cu ce vrei. Fie el sintetic fie el semi sintetic fie el mineral. Orice, dar absulut orice ulei in teorie se poate amesteca cu cel semisintetic. Asta inseamna ca daca pleci de niebun de acasa si dupa 1/2/3 mii de km constanti ca ai uitat magnificul bidon de ulei acasa, esti in te miri ce tara, sau pe ce coclau, iei orice marca de ulei din prima benzinarie, chiar si de masina, completezi cat o fi nevoie si mergi linistit mai departe pana acasa. Daca ai un ulei sintetic in motor.... deja incepi sa iti pui intrebari pe care cum si daca poti sa il combini. Din punct de vedere al calitatii si standardelor existente la ora actuala consider ca un ulei semisintetic e la fel de bun ca si unul sintetic.

 

Si din practica se stie ca avem un Vstrom printre noi care foloseste cel mai ieftin ulei romanesc de masina si nu are nici pe naiba :). Are si cativa zeci de mii de km deja in regimu asta de exploatare si nu da semne ca nu iar placea :) Pt detalii ca sa aprofundam si sa dezbatem subiectul mai pe larg asa ca intre oameni, la o masa, sau pe o banca, va invit la Vstromania. Discutiile pe forumuri de regula sunt pur teoretice :) si nu duc nici unde.

 

Nu inteleg, de ce ai ramane fara ulei pe traseu si ar fi nevoie sa completezi?

Ai o problema cu motorul in cazul asta, consumul de ulei este infim intre schimburi.

 

Sau ai boxer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot ati (re)deschis subiectul, m-am "sucit" de la fan Motul infocat ce eram, la Ipone si vreau sa bag la urmatorul schimb peste 1 saptamana Ipone SINTETIC 10w40 sau 10w60 (acum ca si "maestrul" Ivanp l-a pomenit).

Am auzit ca de fapt ar fi tot Motul, dar o linie "premium" a lor, specializati numai pe motociclete si putin mai scump.

Voi ce stiti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consumul de ulei este infim intre schimburi.

 

afirmatia este corecta atunci cand nu sari calu si mergi pana in 5 mii de ture. Dar in realitate exista situatii :) si autostrazi unde cifra de 5 mii e usor usor depasita :). Vreau sa vad si io vstromu ala care la 140-160 pe 2-3 mii de km nu consuma gram de ulei. Sau vstromu care da de serpentine si nu trece de 6 mii de ture.

Consumu de ulei pare sa fie direct proportional cu consumul de benizna pe suta de km : ) Asta din ce am observat eu. Deasemenea daca faci multe ture scurte, adica porniri, opriri, stationari, in oras, adica ca si cum l-ai folosi pe post de naveta, din nou incepe sa ii placa uleiul, afara nu prea ii place, ii place mai mult benzina :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot ati (re)deschis subiectul, m-am "sucit" de la fan Motul infocat ce eram, la Ipone si vreau sa bag la urmatorul schimb peste 1 saptamana Ipone SINTETIC 10w40 sau 10w60 (acum ca si "maestrul" Ivanp l-a pomenit).

Am auzit ca de fapt ar fi tot Motul, dar o linie "premium" a lor, specializati numai pe motociclete si putin mai scump.

Voi ce stiti?

:) faci misto de oamenii batrani...

cel putin in ro sunt importatori diferiti si ala care importa motul (pol distribution) aduce ca dracu de greu ipone. ne certam pe tema asta de 4 luni de zile.

din acest motiv pt primul schimb de vara asta am ramas pe motul 10w60 dar la umatorul (curand) vreau neaparat ipone - daca gasesti sa imi dai si mie sursa te rog.

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 21 Jun 2015 14:28

...

Sau ai boxer?

:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cauza lipsei de timp , nu am avut timp Sa fac vre-o poza la cutie , cutia este albastra , pretul intradevar este mare , Il dau cu 350 ca Sa fie toata lumea multumita :D , iar la schimb nu doresc OEM , OEM Il am , vreau un aftermarket , am Sa re in cu poze de indata CE ajung PE acasa

 

si cum am promis revin cu pozele si cu un numar de contact , Alin 0720397477

» Post actualizat in 21 Jun 2015 19:32

cu ce ulei va intelegi mai bine ? momentan am in ea un motul 5100 , dar se aproprie cu pasi rapizi de pensie si vreau sa iau ceva bun si fiabil

» Post actualizat in 21 Jun 2015 20:03

ma intereseaza sa-mi ridic si mobra putin , din tijele de la amortizor , trebuiesc unele mai lungi din cate am observat , se ocupa cineva de confectionarea lor sau necesita comandate ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare dintre voi are o experienta personala cu ce ulei sa puna, dar pe mobra personala si pe senzatia ce aceasta i-o da. Mergeti pe ce credeti ca va ofera cel mai moale ambreaj si cea mai lina schimbare pentru ca nineni nu poate sa stie mai bine cum va merge agregatul. Din experienta mea pe n-spe motore de vstrom pot sa va spun, ca si medie generala, ca cel mai bun ulei in clipa de fata este Motul 5100 10w50. sau pe calduri foarte mari 15w50. Am pus toate tipurile de ulei la diferite persoane, si cu foarte putine exceptii toti au ramas cel mai multumiti de Motul. Cu celelalte uleiuri, (cu exceptia celor cateva exceptii) toti au avut probleme: consum mare de ulei (sinteticul in general), cutie care agata sau zgomotoasa (belray, motorex, repsol chiar si bardhal semi sau sintetice), zgomot general al motorului mai mare...etc. Nu vreau sa conving pe nimeni nimic, dar o oarecare experieta ma face sa pun la mine in mobra Motul 10w50 pe care il schimb la max 5000. Cand pot il cumpar din Italia dar nu de pe cine stie ce site ca sa fie mai ieftin ca tot naspa e ci din magazine. E mai scump dar diferenta e enorma.

Treaba cu Ipone versus Motul o sa o povestesc la Vstromania intre patru.....beri. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare dintre voi are o experienta personala cu ce ulei sa puna, dar pe mobra personala si pe senzatia ce aceasta i-o da. Mergeti pe ce credeti ca va ofera cel mai moale ambreaj si cea mai lina schimbare pentru ca nineni nu poate sa stie mai bine cum va merge agregatul. Din experienta mea pe n-spe motore de vstrom pot sa va spun, ca si medie generala, ca cel mai bun ulei in clipa de fata este Motul 5100 10w50. sau pe calduri foarte mari 15w50. Am pus toate tipurile de ulei la diferite persoane, si cu foarte putine exceptii toti au ramas cel mai multumiti de Motul. Cu celelalte uleiuri, (cu exceptia celor cateva exceptii) toti au avut probleme: consum mare de ulei (sinteticul in general), cutie care agata sau zgomotoasa (belray, motorex, repsol chiar si bardhal semi sau sintetice), zgomot general al motorului mai mare...etc. Nu vreau sa conving pe nimeni nimic, dar o oarecare experieta ma face sa pun la mine in mobra Motul 10w50 pe care il schimb la max 5000. Cand pot il cumpar din Italia dar nu de pe cine stie ce site ca sa fie mai ieftin ca tot naspa e ci din magazine. E mai scump dar diferenta e enorma.

Treaba cu Ipone versus Motul o sa o povestesc la Vstromania intre patru.....beri. ;)

din experienta mea de incepator in ale motoarelor in v , motul 5100 am observat ca il papa , uleiul este aproape de pensie , stiu ca dupa 3000km incepe sa-si piarda din proprietati si aceasta este cauza consumului , nu mai stiu exact cat am completat ultima oara dar cert este ca il papa , nu de speriat , este normal , cutia lucreaza foarte bine din ce am observat , iar ambreiajul deasemenea , cert este ca uleiul Motul este cel mai contrafacut ulei , asa ca nu prea sti ce cumperi , nu spun ca nu este bun , dar nu esti sigur ca achizitionezi ceva de marca , am sa incerc un synpower 10w50 de la valvoline sa vad cum se comporta

Editat de AlynG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare dintre voi are o experienta personala cu ce ulei sa puna, dar pe mobra personala si pe senzatia ce aceasta i-o da. Mergeti pe ce credeti ca va ofera cel mai moale ambreaj si cea mai lina schimbare pentru ca nineni nu poate sa stie mai bine cum va merge agregatul. Din experienta mea pe n-spe motore de vstrom pot sa va spun, ca si medie generala, ca cel mai bun ulei in clipa de fata este Motul 5100 10w50. sau pe calduri foarte mari 15w50. Am pus toate tipurile de ulei la diferite persoane, si cu foarte putine exceptii toti au ramas cel mai multumiti de Motul. Cu celelalte uleiuri, (cu exceptia celor cateva exceptii) toti au avut probleme: consum mare de ulei (sinteticul in general), cutie care agata sau zgomotoasa (belray, motorex, repsol chiar si bardhal semi sau sintetice), zgomot general al motorului mai mare...etc. Nu vreau sa conving pe nimeni nimic, dar o oarecare experieta ma face sa pun la mine in mobra Motul 10w50 pe care il schimb la max 5000. Cand pot il cumpar din Italia dar nu de pe cine stie ce site ca sa fie mai ieftin ca tot naspa e ci din magazine. E mai scump dar diferenta e enorma.

Treaba cu Ipone versus Motul o sa o povestesc la Vstromania intre patru.....beri. ;)

SUBSCRIU la cele spuse de Fabio......am mers 67000km cu MOTUL 5100/ 10W-50.DL 650..nu am avut nici cea mai mica problema, iar de completat nu cred ca am pus mai mult de 400g la 6000km!!!!!! si asta in turele lungi prin europa unde regimul de mers era peste 6000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e subiectiva treaba si nu are loc sa despicam firu-n patru. Eu unul sunt multumit ca nu trebuie sa completez si sa merg cu bidonul dupa mine. Viata-i frumoasa cat cauciucul e pe asfalt. Sau pamant. Fara noroi.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 21 Jun 2015 20:03

ma intereseaza sa-mi ridic si mobra putin , din tijele de la amortizor , trebuiesc unele mai lungi din cate am observat , se ocupa cineva de confectionarea lor sau necesita comandate ?

Platbandele, sau oasele (cum vrei sa le spui) de la amortizor spate trebuie scurtate pt a ridica mobra. In raport de 1/3, respectiv daca le scurtezi cu 8 mm saua se ridica cu cca 25 mm. Sunt simplu de facut, parca Dan Cata de la Cluj se lauda ca face si pt Vstrom. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Platbandele, sau oasele (cum vrei sa le spui) de la amortizor spate trebuie scurtate pt a ridica mobra. In raport de 1/3, respectiv daca le scurtezi cu 8 mm saua se ridica cu cca 25 mm. Sunt simplu de facut, parca Dan Cata de la Cluj se lauda ca face si pt Vstrom.

am inteles , sa vad cum il gasesc , daca ma poate ajuta cineva cu contact , berula e asigurata , ms bogdan

Editat de AlynG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de ajutor :10:

sa traiesti!

daca te intereseaza dimensiunile (si ti le poate face cineva mai scurte cu cat vrei tu) - am 2 pe acasa (din cele cu lungimea standard).

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) faci misto de oamenii batrani...

cel putin in ro sunt importatori diferiti si ala care importa motul (pol distribution) aduce ca dracu de greu ipone. ne certam pe tema asta de 4 luni de zile.

din acest motiv pt primul schimb de vara asta am ramas pe motul 10w60 dar la umatorul (curand) vreau neaparat ipone - daca gasesti sa imi dai si mie sursa te rog.

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 21 Jun 2015 14:28

 

:)))

Nu fac misto, chiar apreciez tare mult sfaturile tale si abia astept sa te cunosc pe tine si Vstrom-ul tau (asta nu se va intampla prea curand, avand in vedere ca ne rugam de tine sa participi la o intalnire Vstromania de cativa ani).

:)

Legat de Ipone, am sursa aici in Sibiu, are cam toate pe stoc, sau poate aduce orice vrei....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motorteam.ro/importator-motociclete-romania/consumabile-motociclete/ulei-moto-4timpi-ipone-10w40-r4000-4L?filter=230,235&manufacturer_filter=22

nu-i in stoc dar sunt sigur ca aduce la nevoie :)

ivane daca vii la vstromania, adu si forcebrake-ul ala ca il iau eu :)

 

kit de coborare/inaltare gasiti si in bucuresti la un fost vstromist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motorteam.ro/importator-motociclete-romania/consumabile-motociclete/ulei-moto-4timpi-ipone-10w40-r4000-4L?filter=230,235&manufacturer_filter=22

nu-i in stoc dar sunt sigur ca aduce la nevoie :)

ivane daca vii la vstromania, adu si forcebrake-ul ala ca il iau eu :)

Salut Sergiu,

Nu ajunge ivan - sta langa laptop, telefon si apt de deplasare daca sunt probleme. :)

Vrei forkbrace-ul si ti-l trimit pe cineva care ajunge la intalnire (culdeep?)?

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnu' Paul, ai gresit o litera acolo :)
ori e "cooldeep" ori e "culdip :) "

am mai transportat un forkbreace la vstromania de deschidere de sezon : )

deci as mai putea transporta si acum, dar parca as transporta direct pe telescop sa vad si io cum e cu el, daca sa imi cumpar si io sau nu :)

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...