Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Câte oleacă, atât cât se poate.

» Post actualizat in 03 Mar 2017 14:59

Pozele promise.

Deci, îl mai las?

Io zic ca foaia si pinionul arata ok,,,probabil lantul va trebui sa-l schimbi

 

Toate bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca schimbi doar lantul o sa se duca si ala nou rapid.

Eu am schimbat la un moment dat doar pinionul de fata si in 10000km era distrus si ala. Trebuie schimbat tot kit-ul.

Al tau arata bine. Unge lantul si o sa taca.

 

Lantul meu are vreo 45000. S-a blocat o za pe la 40000 dar si-a revenit dupa o baie de WD40. Important sa fie spalat si uns cat mai des(al meu nu prea e).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de info!

 

AM uitat sa pozez liniile de pe bascula, dar mai are 4 liniute si 1 mm. In concluzie, sotia va primi casca noua, poate mai duce sezonul asta kitul de lant, care va primi ungator cat de curand.


» Post actualizat in 04 Mar 2017 18:06

Azi i-am pus paravanturile chinezesti, nu is foarte aspectuoase, dar isi fac treaba. Sunt semi-elastice, adica rezista si la busituri (probat involuntar).

I-am grejat cu WD40 cablul ambreiaj, spalat cu spray de frane melcul de la ambreiaj, gresat biiine cu vaselina cu litiu, facut reglajele (traiasca manualul in PDF, oricand la indemana), scos o tona de jeg de la capacul pinionului de atac. Sa ma frec in el (a doua oara) spray de lant, ca multa zmacolina am mai scos de acolo. Va dau un pont: nu umblat cu spray de frane, ca-l goliti degeaba. Cel mai fain merge motorina si peria de unghii. Nu am mai facut poze, ca eram negru (cu tot cu manusi, ca le mai scoteam).

Rezultatul: ambreiajul (scurtata maneta cu vreo 3 cm) se actioneaza aproape ca la R1200. Daca gaseam dracia aia de taspoc de la spray-ul cu vaselina, ii bagam vaselina de rulmenti, insa nici cu WD40 n-a sughita cateva luni, sper.

Toba a primit luni patru nituri, ca ii pierdusem capacul si vata.

post-92464-0-88342900-1488650771_thumb.jpg

post-92464-0-94508400-1488650772_thumb.jpg

post-92464-0-10859800-1488650774_thumb.jpg

post-92464-0-26465700-1488650776_thumb.jpg

post-92464-0-44086600-1488650777_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut baieti, ma numesc vali, vin dupa un funduro si sunt in cautarea unui v-strom de 650.

am citit o mica parte din acest topic (chiar va place sa comunicati nu gluma), si cred ca e motocicleta pe care o vreau si care sper sa imi vina ca o manusa.

 

am observat ca unele au probleme cu regulatorul de tensiune, cele de 1000 cu oala de ambreaj si cam atat. ce alte probleme mai pot aparea, dupa ce sa ma uit?

 

am gasit si un anunt mai pe langa mine, cu un v-strom din 2006 la doar 29k km... stiu suna aiurea km astia. imi pare ca ati postat pe aici ca discurile ar trebui sa fie cele originale (si placutele cred) si nu ar trebui sa depaseasca 4.9mm uzura.

 

cunoaste cineva moto din imaginile de mai jos? vedeti ceva la nelalocul lui?

92444196_6_1000x700_suzuki-v-strom-.jpg

92444196_1_1000x700_suzuki-v-strom-timis

va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-am grejat cu WD40 cablul ambreiaj,

 

Vezi ca WD40 nu prea este ok de gresat cablurile. Este doar de degripat si pt curatat.

Se evapora de la caldura si o sa iti mearga mai prost ca la inceput.

Incearca cu un sprai de lant, sprai cu vaselina sau orice dedicat de uns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar din pozele alea, mare lucru nu prea se vede. Are crash-bar, parbriz after-market (AM), topcase. Ar merge puse niste hand-guards, eventual un scut (bash-plate). În rest caută un mecanic bun să o verifice. Atenție la gume, kit lanț, stare furca, eventuale carpeli. După aia, revizie completă și... plimbări.

 

Big-boy, în regim de urgență a mers și wd40, am scris că îi puneam vaselină, dar nu s-a putut, pierdusem tispocul de la spray. Cumpăr alt spray și îi dau cu vaselină lichidă (se îngroașă în câteva secunde).

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Văleu, și i-am promis soției cască... Nu am încotro, mai las lanțul, i-am promis cască.

Mulțumesc pentru sfaturi!

» Post actualizat in 06 Mar 2017 08:57

Gata, i-am dat comandă de cască, pe portocaliu. Dacă nu îi place, am pus-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

 

Vezi ca WD40 nu prea este ok de gresat cablurile. Este doar de degripat si pt curatat.

Se evapora de la caldura si o sa iti mearga mai prost ca la inceput.

Incearca cu un sprai de lanț.

Super LOL... :)))))

Da, da, încearcă cu niște superglue...

@bigboy:

Din categoria "părerile sunt pe atât de bune pe cât plătești pentru ele" pregătește-te sa ii ai pe conștiința mâine-poimâine pe cei care îți citesc și îți iau de bune postarile.

 

Ca să fiu mai elegant, tu ce spray de lanț folosești? Ești sigur ca este spray de lanț?

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super LOL... :)))))

Da, da, încearcă cu niște superglue...

@bigboy:

Din categoria "părerile sunt pe atât de bune pe cât plătești pentru ele" pregătește-te sa ii ai pe conștiința mâine-poimâine pe cei care îți citesc și îți iau de bune postarile.

 

Ca să fiu mai elegant, tu ce spray de lanț folosești? Ești sigur ca este spray de lanț?

 

 

Sa ii am pe coonstiinta? Te rog detalieaza

Da, folosesc un spray de lant.

Ce este drept ma gandeam sa cumpar asta: http://motodiscount.ro/Bel-Ray_6_in_1_spray_175ml

Te rog, daca sti ceva ce nu stiu eu, sunt deschis la a cunoaste chestii noi

Editat de big_boy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci eu sa n-aud de spray de lant!!! Uleiul de transmisie e sfant pentru mine (referitor la uns lantul). Mai zic unii de ulei de drujba, dar ala de transmisie, pe langa ca-i mai ieftin, e si mai usor de gasit, practic in orice peco, iar pretul, repet, e derizoriu. Un un litru de ulei ung lantul un sezon (si mai ramane). 11 lei, nici cat un sandwich.

 

Cum am mai zis, voi cumpara alt spray de vaselina, ca i-am pierdut tispocul la asta de-l am acum. Oilerul de la Louis.de face minuni, e usor de folosit, mai are pierderi, insa se rezolva treaba fara nervi, ca in cazul in care as folosi ceva artizanal.

 

Superglue e sfant, dar mi-e ca merg cu CVT dupa aia :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Dacă trebuie sa îți explic de ce sa nu ungi cabluri de ambreiaj cu spray de lanț atunci, ($%*), cum ar zice Tetelu, unul dintre noi este sigur în plus pe forum.

» Post actualizat in 06 Mar 2017 20:19

In cel mai fericit caz ai cumpărat o făcătură de spray de lanț.

» Post actualizat in 06 Mar 2017 20:23

Și înainte sa va uitați la hipsterul ala fardat poate găsiți și topicul de pe advrider cu toate tipurile de ringuri testate în toate tipurile de chimicale folosite vreodată pentru uns lanțuri. Atât de catolici cât și de civili.

Pace!

» Post actualizat in 06 Mar 2017 20:29

Cablurile eu le curat în/cu motorina și le ung cu ulei. De motor, fiindca din acela este cel mai mult la îndemână, nou. Măcar o data pe sezon.

Ma rog, exista ei și mecanici vedeta pe aici pe forum care te vor sfătui sa schimbi cablul când da semne de gripare :)). Trăită, nu povestita.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii scump uleiul de motor. Ala de la Socar, de transmisie, e 11 lei. Can't beat that! :D I-am dat si eu la inceput cu M20 (sau ceva de halul asta), oloi la bidon de 10 litri, romanesc, cel mai jeg de pe piata, il foloseste tata la uns lama de la drujba, e grosut, n-am stricat nicio lama pana acum.

Ca degresant, mai bun ca motorina nu cred ca fie, poate doar kerosenul (dar se gaseste mai greu). Deci suntem pe aceeasi lungime de unda. Am avut de insistat cu vreo 5-700 ml de motorina sa scot toata zmacolina de pe lant, dar la final arata impecabil. Zilele urmatoare ii mai fac o baie, ca saptamana viitoare trebuie sa merg cu vaca la ITP si vreu sa fie cat de cat prezentabila. Dupa aia o duc sa-i puna George kitul de rulmenti de la roata spate si, daca am bani, si rulmentii de la jug, ca aia chiar is pilaf (nu am joc, dar ii simt la manevre pe loc).

 

In concluzie, unii sunt cu spray de lant (curatat + uns), altii sunt mai... old-school, cu motorina si ulei (motor, transmisie, lama drujba). Cablurile o sa le ung cu vaselina la spray, cred ca iau maine alt tub.Dar inainte o sa bag oleaca de WD40, sa curata ce o mai fi pe dinauntru. Am senzatia ca n-au fost gresate pana acum (ala de la ambreiaj sigur nu a vazut asa ceva pana la mine).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă trebuie sa îți explic de ce sa nu ungi cabluri de ambreiaj cu spray de lanț atunci, ($%*), cum ar zice Tetelu, unul dintre noi este sigur în plus pe forum.

» Post actualizat in 06 Mar 2017 20:19

In cel mai fericit caz ai cumpărat o făcătură de spray de lanț.

» Post actualizat in 06 Mar 2017 20:23

Și înainte sa va uitați la hipsterul ala fardat poate găsiți și topicul de pe advrider cu toate tipurile de ringuri testate în toate tipurile de chimicale folosite vreodată pentru uns lanțuri. Atât de catolici cât și de civili.

Pace!

» Post actualizat in 06 Mar 2017 20:29

Cablurile eu le curat în/cu motorina și le ung cu ulei. De motor, fiindca din acela este cel mai mult la îndemână, nou. Măcar o data pe sezon.

Ma rog, exista ei și mecanici vedeta pe aici pe forum care te vor sfătui sa schimbi cablul când da semne de gripare :)). Trăită, nu povestita.

 

Inafara de modul agresiv de a iti impune punctul de vedere, neargumentat pana acum, eu nu vad nimic util in mesajele tale.

 

concluzia mea este simpla:

De curatat cablurile: WD40

De dat dupa ce le-ai curatat: Sprai de lant, valesina lichida (etc)

 

Uleiul are forta superficiala mai mica decat spraiul si nu stiu cat de bine "sta acolo" dar este mai simplu de gresat cablul cu el.

 

Din respect pentru oamenii de aici si forumul asta, eu nu mai continui discutia asta, daca mai vrei sa dezbatem subiectul vorbim in privat.

Editat de big_boy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nais! Cât o fo crash-bar-ul?

cumparat din Plonia cu 500 ron transport inclus

» Post actualizat in 07 Mar 2017 06:27

Unde ai modificat saua si la ce bani?

La GeoSeats din Iasi ...pret 400 ron cu tot cu broderie (cauti pe fb si dai de ei)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam as arata noul crash bar de la HEEAD si saua modificata la GeoSeats care se pare ca e foarte confortabila ,,,dupa 250 km

 

Foarte fain.

Am un singur comentariu (sper sa nu te deranjeze): schimba pozitia la proiectoare. La orice tranta mai usoara o sa iti intre in carena si o sparge. Si tot scopul crashbar-ului se duce pe apa sambetei.

Stiu cum cade un V-Strom si estimarea mea e ca asa o sa se intample. Mai bine inlocuiesti un proiector decat sa refaci o carena.

» Post actualizat in 07 Mar 2017 13:04

V-Stromania deschidere de sezon 2017 a pornit inscrierile.

Care vreti sa vedeti ce si cum si unde: http://vstromania.ro/index.php?option=com_kunena&Itemid=2&func=view&catid=58&id=10669

Asteptam inscrierile. Vom anunta si unde se face plata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...