Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Doh,,,:))).....de asta ziceam :http://motodiscount.ro/LANT-DID-X-RING-525VX-118-DESCHIS-CU-ZA-IMBINARE-NIT


» Post actualizat in 08 Mar 2017 11:47

De fapt..ma bate gandul sa fac o comanda de consumabile si ceva piese de rezerva :antigel,lichid frana, manete +cablurile, buji ....etc. La ulei cred ca o sa fac un upgrade de la 7100 la 5100. Placutele de frana sunt deja luate,,brembo albastre (multumesc Fabio). Daca aveti ceva sfaturi ,indicatii,,,sugestii, sunt binevenite.

PS: suruburi cu cap cilindric (de preferat auto) pe unde gasesc? Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam fain. Oricum ma inselasem,,,credeam ca e pretul pe kit :(

 

Si vezi ca 7100 este full sintetic dar 5100 este semi-sintetic din cate stiu. Exista sansa sa fie doar financiar upgrade-ul( adica este mai ieftin).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si vezi ca 7100 este full sintetic dar 5100 este semi-sintetic din cate stiu. Exista sansa sa fie doar financiar upgrade-ul( adica este mai ieftin).

Stiu , Bre,,,dar cica e ok si cu ala si nu-l papa asa de mult. Ma gandeam,,,ca de uns tot unge capra:))

» Post actualizat in 08 Mar 2017 14:56

Bai, lasati bautura la o parte. Azi e ziua femeilor si toata lumea pe aici vorbeste in dodii. :)

Odata,,,exista un forum unde aveam topic de baut online :))

PS: Hai noroc! Sa ne traiasca!

Editat de bogdan_fazer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru sfaturi Vrajitorul si Big_Boy!

 

Astazi am mai facut masuratori si se pare ca totul este in regula, tensiunea 13-14. Eu montasem proiectoarele cand moto era inca la iernat si bateria era "stata" cateva luni, cel putin asta cred eu. Se pare ca dupa ce am facut aprox 500km am observat ca acum nu mai scade tensiunea chiar cu proiectoarele full-power. Totusi azi am lasat motorul in service pentru intretinere si o sa imi verifice si incarcarea. Releul de incarcare a fost oricum schimbat acum aprox. 1500 km, nu este OEM.

 

Totusi am inca o intrebare: cum se poate verifica cat scoate statorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

116 zale fara abs si 118 cu abs,mai ai nevoie de pinioane,alti bani

 

Gresit! 116 inainte de 2007 si 118 dupa 2007(cu sau fara ABS)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru sfaturi Vrajitorul si Big_Boy!

 

Astazi am mai facut masuratori si se pare ca totul este in regula, tensiunea 13-14. Eu montasem proiectoarele cand moto era inca la iernat si bateria era "stata" cateva luni, cel putin asta cred eu. Se pare ca dupa ce am facut aprox 500km am observat ca acum nu mai scade tensiunea chiar cu proiectoarele full-power. Totusi azi am lasat motorul in service pentru intretinere si o sa imi verifice si incarcarea. Releul de incarcare a fost oricum schimbat acum aprox. 1500 km, nu este OEM.

 

Totusi am inca o intrebare: cum se poate verifica cat scoate statorul?

la mufa care iese din stator trebuie sa ai peste 55V pe toate trei fazele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mufa care iese din stator trebuie sa ai peste 55V pe toate trei fazele.

Multumesc pentru sfat. Verific zilele acestea si va anunt... poate informatia este de folos si altor membrii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am o problema cu niste manere incalzite marca puig, mai exact, se opresc cand le mut pe setarile high. Pe setarea 3 din 4 merg cateva minute, dar pe ultimul nivel (4 din 4)se opresc in 3-5 secunde.

Bateria este noua (are 4 zile) si nenea care mi.a montat.o a masurat incarcarea si a zis ca e ok.

v.ati lovit de problema asta pana acum ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am o problema cu niste manere incalzite marca puig, mai exact, se opresc cand le mut pe setarile high. Pe setarea 3 din 4 merg cateva minute, dar pe ultimul nivel (4 din 4)se opresc in 3-5 secunde.

Bateria este noua (are 4 zile) si nenea care mi.a montat.o a masurat incarcarea si a zis ca e ok.

v.ati lovit de problema asta pana acum ?

 

De unde iti alimentezi manerele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare: as gasi si eu pe undeva (sau la cineva) inaltatoare de ghidon de 35 mm (sau macar 30), doar partea intermediara? Eventual si suruburile alungite. As pastra partea superioara, nu vreau sa arata prea diferit. Nici de alea inclinabile parca nu as vrea. Doar piesa care se monteaza intre jug si ghidon. Ceva de genul asta http://www.redmotors.ro/cumpara/inaltatoare-lsl-35mm-pentru-ghidon-de-22mm-7476012 - poate la un pret ceva mai civilizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde iti alimentezi manerele?

Din ce am vazut sunt alimentate direct de la baterie, dar trec prin contact (nu le pot da drumu decat cu motorul pornit).

Editat de utzi22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare: as gasi si eu pe undeva (sau la cineva) inaltatoare de ghidon de 35 mm (sau macar 30), doar partea intermediara? Eventual si suruburile alungite. As pastra partea superioara, nu vreau sa arata prea diferit. Nici de alea inclinabile parca nu as vrea. Doar piesa care se monteaza intre jug si ghidon. Ceva de genul asta http://www.redmotors.ro/cumpara/inaltatoare-lsl-35mm-pentru-ghidon-de-22mm-7476012 - poate la un pret ceva mai civilizat.

 

Intreaba-l pe user-ul Tankcsapda poate mai are/face:

/index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/?p=3933202

 

sau si mai moca:

 

/index.php?/topic/104572-honda-transalp-club/?p=3441405

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam fain pentru pont! Daca tot se pot face, il intreb si pe mesterul de la Radauti...


» Post actualizat in 13 Mar 2017 08:50

Inaltatoarele alea is chiar moca, am impresia ca e mai scump transportul :D. Sa vad ce spune Petru, ori le fac la el, ori cumpar de ala din link si le ajustez. Sub adanciturile alea merge montat ulterior un suport pentru priza sau alta minune, capetele bagate in cauciuc (sa nu stresez deloc sistemul de prindere al ghidonului).


» Post actualizat in 13 Mar 2017 13:19

Inca ceva: se gaseste kit de garnituri pentru etrierul spate? Tare cred eu ca de acolo mi se trage frana teapana de care ma tot plang.


» Post actualizat in 13 Mar 2017 13:25

Am gasit http://www.grantmoto.ro/catalog/motocicleta/suzuki/650/dl-650-v-strom/?good_detail=kit-reparatie-etrier-frana-c864f80533c787b5063e11e6c45422d4m . Ce ieeeeeftin :D.


» Post actualizat in 13 Mar 2017 13:59

Poate ii este util cuiva, de vreo ora doar la chestii de genul asta ma uit

.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

» Post actualizat in 13 Mar 2017 13:59

Poate ii este util cuiva, de vreo ora doar la chestii de genul asta ma uit .

 

Cauta unul in care scoate si pistonasele. De multe ori acolo e buba serioasa. De la mizeria din spatele pistonului sau de la oxidarea luciului/uzarea suprafetei pistonului.

In cel mai fericit caz la tine pot fi ghidurile acelea despre care zice si el in film ca sunt mai mereu ruginite cand desface etrierii.

Atentie si la toate gumele (mai ales la garnitura/burduful pistonasului). In realitate nu sunt asa noi si flexibile ca cele manipulate de mecanicul din videoclipul de mai sus. Mai degraba vechi si/su coapte in functie de seriozitatea/goana dupa profit a fabricantului.

Cum unele gume nu se pot inlocui (sunt cumva "turnate" in corpul etrierului sau, pur si simplu, nu se vand separat), risti sa trebuiasca sa cumperi un etrier cu totul, nou sau sh.

 

Etrierii din filmul de mai sus erau destul de curati din pdmdv. Mi s-a parut mai mult un filmulet de dragul tutorialului. Sau servisare ca la carte, la intervalul recomandat de producator. Altfel... era cam liniste pe acolo...

Bine, eu compar cu ce am vazut la off-road, unde cantitatea de mizerie si uzura implicita este la cu totul alte valori, iar mentenanta trebuie facuta mult mai des.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Vstrom se pot inlocui garniturile. Știu cum se face, am trecut prin asta când am schimbat garnitura și burduful de la etrierul stanga spate al Octaviei. În parcare, iarna.

Am observat jeg pe marginea pistonului și cred că acolo e problema, când am schimbat lichidul, am facut ordine si cwratenie, gresat totul. Dar pistonul... l-am neglijat. Greșeala mea.

Aștept o zi mai frumoasă ca să pot umbla pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare vstromisti,

 

Se vand urmatoarele piese originale Suzuki. Le-am cumparat de la reprezentanta Suzuki din Galati, dar intre timp am vandut mobra (DL650 2006). Nu am deschis ambalajul la ele. Am dat pe ele 516 lei.

 

2 bucati GARNITURA INTINZATOR LANT 12837-27G00 GASKET,TENSIONE
2 bucati GARNIURA CHIULASA 11141-20F00 GASKET,CYLINDER
8 bucati SIMERING SUPAPE 09289-04002 SEAL,OIL,4.5X10
Mai am de vanzare un set de inaltatoare ghidon SW-Motech la 120 lei. Sunt ca cele din poza, dar culoarea e gri. Daca le vrea cineva le fac poza.
O seara placuta!

post-40775-0-29496300-1489512496_thumb.jpg

post-40775-0-35008100-1489512507_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...