Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Azi am avut frecusul dracului: scos pistonul din etrierul spate, dat jos jegul de pe el, degresat tot ce inseamna piese in miscare. Placutele sunt Brembo albastre (jos e poza), cam uzate, mai au cca 2-3 mm (santul e un pic peste 1 mm). Boltul era jegos, a fost facut lux, dat cu vaselina cuprata Forch, tablitele toate facute luna si date cu aceeasi vaselina, la fel si aparatoarele placutelor. In burdufe am pus vaselina universala (nu mai stiu marca, dar e ceva bun), culisantul era si el jegos, acum arata ca nou. S-a pus alt lichid de frana, aerisit, facut proba- eee, acum pot doza frana. Singur pe motor, blocheaza apasand mai tare pe pedala, inainte nu trebuia sa ma chinui deloc. Mi-a dat bataie de cap surubul de 14, care a incalecat filetul din suportul etrierului si m-am chinuit doua ore ca sa-l bag normal.

Garniturile zic eu ca mai merg o perioada, insa altele noi nu mi-ar strica (astept un pont de unde sa iau inclusiv garniturile de la etrierii fata).

Am lucrat de la 3 jumatate pana pe la 6 jumatate, desi credeam ca o sa imi ia maxim o ora jumatate.


» Post actualizat in 15 Mar 2017 18:19

Btw, imi da cineva un link pentru setul complet de placute Brembo albastre? Cam bate vant de schimbare si le-as lua din timp.

post-92464-0-42252900-1489600172_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci fain pentru pont!

Tot albastre aș pune și pe spate. Văd că sunt ceramice, așa or fi și ale mele?

Pe față trebuie stânga/ dreapta sau două seturi identice?

» Post actualizat in 16 Mar 2017 08:37

E bine așa?

post-92464-0-87547500-1489653461_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un set placute de fata cred k americane ,puse 400-500 km .eu am dat vstromul si le vand.am dat 200 lei de la ivan p din timis.,le dau cu 150 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasati prostiile si ieftinelile. Mergeti pe marci cunoscute. Nissin, Brembo, EBC..... restul e can-can. Cu Ferodo era sa cad de pe Transfagarasan. La a patra frana nu a mai oprit mobra, noroc ca nu venea nimic de pe contrasens. Cu Kyoto dupa 6 frane mai agresive s-a albastrit placuta, era ca ceramica. Viata e una, frana e importanta. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi s-au montat riserele, pozitia si dispozitia mea s-au schimbat mult. A fost ceva de munca la intins cablurile, au ajuns la fix, inca 5 mm si nu mai era ok. E fix ce trebuie pe V-strom, ma bucur enorm ca am dat refresh paginii in acea noapte. Mihai_ch- mii de multumiri!

Suruburile inferioare au fost date cu thread-locker, cele superioare inca nu, deoarece am dorit sa scot motorul la o proba de traseu inainte sa le fixez definitiv. E un must-have la orice V-strom, din punctul meu de vedere. Culoarea nu e cea mai fericita, totusi, dar le-as putea vopsi in camp electrostatic sa semene cu jugul, insa chiar nu ma doare capul.


» Post actualizat in 18 Mar 2017 19:37

Sa inteleg ca acestea sunt placutele?

Bozoro, sunt cele de care imi spuneai? Pana nu am confirmarea de la tine, nu le comand.

post-92464-0-09370100-1489856242_thumb.jpg

post-92464-0-64276600-1489856243_thumb.jpg

post-92464-0-90900000-1489856244_thumb.jpg

post-92464-0-19882900-1489856246_thumb.jpg

post-92464-0-65788700-1489865808_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi s-au montat riserele, pozitia si dispozitia mea s-au schimbat mult. A fost ceva de munca la intins cablurile, au ajuns la fix, inca 5 mm si nu mai era ok. E fix ce trebuie pe V-strom, ma bucur enorm ca am dat refresh paginii in acea noapte. Mihai_ch- mii de multumiri!

 

Si eu simt nevoia de niste risere. Cablurile ajung ok cand brachezi ghidonul maxim?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai cumva vreun cod dupa care sa le identific la ei pe site? Vad ca la SW-Motech sunt undeva la 45 de euro... Si le-as lua in calcul. Vad ca au mai multe modele, de diferite inaltimi, si sunt curios ce model ai tu, sa iau de inaltimea maxima asta. As pune niste risere dar nu am niciun chef sa schimb cabluri si furtunase


» Post actualizat in 18 Mar 2017 21:44

Unrelated issue:

Imi explica cineva cam cum functioneaza indicatorul de benzina la Strom?

 

Conform manualului, ar trebui sa ca dupa ce ramai cu mai putin de 4.5 litri, sa inceapa sa clipeasca semnul de pompa. Dupa ce ramai cu mai putin de 3.5 litri sa inceapa sa clipeasca si ultima linie.

 

Cum am vazut la mine:

 

Am facut plin. Dupa vreo 200 de km, a disparut prima linie de sus.

Mai aveam 150 de km pana acasa, asa ca am zis ca am suficienta benzina.

In urmatorii 150 de km am ajuns sa imi clieasca ultima linie (ceea ce insemna ca ar trebui sa am sub 3.5 litri). Am mai condus vreo 10-20 de km, si am alimentat: au incaput doar 18 litri. - asta in drum de tura

 

Prin oras: dau sa plec de acasa, pornesc motorul cu ea pe cricul lateral, imi arata o linie. Plec, imi arata 2 linii. Ok. Am indreptat motorul si probabil indicatorul merge bine doar cand e motocicleta dreapta. Ajung la munca, o las - cand sa plec, dau sa o pornesc tot pe cricul lateral, nu vrea sa porneasca. bateria invartea de zor, moto nu pornea. O indrept, si porneste la sfert dupa care incepe sa clipeasca doar pompa (nu si ultima linie). Mai fac vreo 10 km si alimentez. Imi incap doar 17 litri.

Asa e la toti, sau e decalibrat indicatorul la mine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil plutitorul semi-dus.

Cu pornitul- poate e senzorul ala care taie alimentarea dacă pică motorul pe o parte.

 

Nu știu ce cod au riserele, eu le-am luat de la cineva care le-a avut pe V-strom.

 

Am în plan să schimb conductele cu unele metalice pe viitor, oricum. Cablurile ajung cam la fix, dacă le-aș putea trage doar 1 cm, ar fi perfect.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indicatoru de benzina functioneaza cam asa.
Prima linie se duce dupa 100 si muuuulti km (180-190). Cu cat sunt mai putini cu atat ai mers pre atare in ultima perioada. Daca meri numai in oras prima linie poate sa cada si la 80-90 de km. Cand e inclinat, mai arata baliverne, isi mai revine dupa o perioada, cateodata. Rezerva zici ? :) Aproape 3 km am impins motoru pe la Sibiu in toamna :) . Cu alimentatu e dificil. Dupa ce sare pompa mai intra 3 4 litri. Oricum mai mult de 21 de litri si un pic nu poti baga, chiar daca zice 22 parca in carte, pe testate :) Deci mere bine indicatoru de benzina, e asa orinetativ, cam la fel si consumu, in functie de viteza. Eu resetez contoru de la trip 1 la fiecare alimentare. In functie de stilul de condus te vei obinui.

Eu am risere de la SWMotech, cele de pe louis, am ABS si furtunu de frana e la fix. La restu mai e loc. Din cand in cand mi-as dori sa fie mai spre mine ghidonu, dar as sta probabil prea relaxat cu spatele si asta in timp nu face bine la vertebre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...