botezu' Postat Decembrie 5, 2017 Share Postat Decembrie 5, 2017 Ai uitat de amortizorul spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 14, 2017 Share Postat Decembrie 14, 2017 Am finalizat cricul central pt miarul nou. Cei interesati PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 14, 2017 Share Postat Decembrie 14, 2017 Faina lucrare! Ca intotdeauna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Decembrie 14, 2017 Share Postat Decembrie 14, 2017 Merg si la 650-ul nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 14, 2017 Share Postat Decembrie 14, 2017 Ma nene,faci lucrare.bv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 16, 2017 Share Postat Decembrie 16, 2017 (editat) Merg si la 650-ul nou? Nu am avut ocazia sa incerc. Mici diferente trebuie sa existe, dar in mare sunt la fel. Daca este un posesor de 650 interesat sunt pe receptie. Editat Decembrie 16, 2017 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bbaarrbbooss Postat Decembrie 16, 2017 Share Postat Decembrie 16, 2017 Salutare, Sunt interesat sa cumpar un V-Strom 650 (An 2012+) pe care as vrea sa platesc in jur de 5500 Euro, de preferat cu carte service. Prefer sa platesc extra si sa aiba niste optionale, de exemplu: cric central, crashbars, topcase etc. Astea fiind spuse, daca detintie sau cunoasteti pe cineva care detine una si doreste sa o vanda, va rog dati-mi de veste. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 16, 2017 Share Postat Decembrie 16, 2017 Poti gasi oferte de 650XT nou pana in 8000 euro. Si il iei nou, cu 0 km, ii faci tu rodajul, stii ca e ce trebuie. Si poate negociezi si ori o iei mai ieftin, ori iti mai ofera aia ceva. Pentru cca 2000 euro diferenta, as lua lucru nou. https://www.motorteam.ro/noul-suzuki-v-strom650xt-2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bbaarrbbooss Postat Decembrie 16, 2017 Share Postat Decembrie 16, 2017 Poti gasi oferte de 650XT nou pana in 8000 euro. Si il iei nou, cu 0 km, ii faci tu rodajul, stii ca e ce trebuie. Si poate negociezi si ori o iei mai ieftin, ori iti mai ofera aia ceva. Pentru cca 2000 euro diferenta, as lua lucru nou. https://www.motorteam.ro/noul-suzuki-v-strom650xt-2017 Multumesc de sfat. m-am gandit si la varianta asta, dar calculele sunt facute. Nu vreau sa dau toti banii din casa pe motocicleta si sa ajung in situatia celor care isi iau seria 7 si baga de 50 de lei benzina Si la cei 8000 Euro varianta XT sau 7600 Euro varianta standard (care sincer imi place mai mult) se mai adauga un cric central (~150 Euro), crashbar (~200 Euro), topcase + placa (~200 Euro)...deci se mai adauga la pret cateva sute de euro pentru niste accesorii must have, nu mofturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 (editat) Nu am avut ocazia sa incerc. Mici diferente trebuie sa existe, dar in mare sunt la fel. Daca este un posesor de 650 interesat sunt pe receptie. Vorbim dar abia la primavara(martie-aprilie) cand intru in posesia lui...Ca idee,cat cantareste unul? » Post actualizat in 17 Dec 2017 11:37 Multumesc de sfat. m-am gandit si la varianta asta, dar calculele sunt facute. Nu vreau sa dau toti banii din casa pe motocicleta si sa ajung in situatia celor care isi iau seria 7 si baga de 50 de lei benzina Si la cei 8000 Euro varianta XT sau 7600 Euro varianta standard (care sincer imi place mai mult) se mai adauga un cric central (~150 Euro), crashbar (~200 Euro), topcase + placa (~200 Euro)...deci se mai adauga la pret cateva sute de euro pentru niste accesorii must have, nu mofturi. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=249172003&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=23600&makeModelVariant1.modelDescription=dl&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&pageNumber=1&scopeId=MB Editat Decembrie 17, 2017 de DrDre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 Vorbim dar abia la primavara(martie-aprilie) cand intru in posesia lui...Ca idee,cat cantareste unul?] Fix 3 kg complect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 Multumesc de sfat. m-am gandit si la varianta asta, dar calculele sunt facute. Nu vreau sa dau toti banii din casa pe motocicleta si sa ajung in situatia celor care isi iau seria 7 si baga de 50 de lei benzina Si la cei 8000 Euro varianta XT sau 7600 Euro varianta standard (care sincer imi place mai mult) se mai adauga un cric central (~150 Euro), crashbar (~200 Euro), topcase + placa (~200 Euro)...deci se mai adauga la pret cateva sute de euro pentru niste accesorii must have, nu mofturi. Se poate tra si fara cris central, te asigur. Este util, dar nu indispensabil. Iti trebuie pentru curatat si uns lantul, dar exista solutii pentru a face aceste operatiuni rar sau foarte rar (ungator lant, cand o sa ai motorul ma poti cauta si iti fac unul personalizat). Un crash-bar e cam 100 euro. Tocase + placa e cca 100 euro sh, daca stii ce sa cauti. Am dat 370 lei pe ale mele si sunt multumit, au vazut o parte din Europa si nu s-a stricat. Priza se poate pune cu cateva zeci de lei. Daca nu mergi pe offroat, nu ai musai nevoie de scut. Parca ar fi pacat sa ai banii si sa nu iei lucru nou, cu garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 Salutare, Sunt interesat sa cumpar un V-Strom 650 (An 2012+) pe care as vrea sa platesc in jur de 5500 Euro, de preferat cu carte service. Prefer sa platesc extra si sa aiba niste optionale, de exemplu: cric central, crashbars, topcase etc. Astea fiind spuse, daca detintie sau cunoasteti pe cineva care detine una si doreste sa o vanda, va rog dati-mi de veste. Numai bine! Daca nu tii musai sa fie 2012+ (Wee2-ul), cred ca asta se potriveste cu cerintele tale: /index.php?/topic/750236-de-vanzare-suzuki-v-strom-dl650-2010-45000-de-km/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 Vehiculul nou sufera cea mai mare depreciere imediat dupa achizitie. Dpmdv un sh recent cu istoric verificat e o alegere f buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 Absolut. Insa daca toti ne-am lua doar SH, cum am mai gasi moto recente? Cineva trebuie sa le ia de noi, ca sa le revanda. Circuitul SH in natura . Acum, fara misto, a doua masina am luat-o noua in 2007, cu 12057 euro, leasing pe 5 ani cu avans de 60%. Dupa 6 ani am vandut-o la 90 si ceva de mii km cu 3550 euro. Au fost cateva probleme firesti, rezolvate pe garantie. In rest- o baterie si cateva maruntisuri la suspensie (am si avut drumuri nasoale prin zona), cauciucuri si benzina. La moto deprecierea e mai mica decat la auto. Cu toate astea, pentru o "mica" diferenta parca as lua mobra noua. Insa si una sh, in stare buna, face cu ochiul, trebuie sa recunosc. Optionalele costa mult, iar daca le vrei pe toate, bagi la bani in mobra de nu stii cand i-ai dublat valoarea. Doar cutiile, scutul, barele si cricul te sar lejer la 1000 euro. In orice caz, indiferent ce alegere ai face, va fi una potrivita. Motorul merita banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 Intretinerea la reprezentanta pe perioada garantiei e o cheltuiala care se aduna la depreciere. Intr-o tara normala ar fi ok (desi e ~500€ o revizie simpla la masina, ulei +filtre), dar ai o nadejde. Cu stealerii de la noi mai bine nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 La ce masina dai tu 500 euro pe fiecare revizie? Ca eu de 100 ii pun ulei si filtre si mai raman bani. SI nu pun mizerii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 495€ sapt trecuta revizie de 90k la Kia ProCeed 1.6 diesel 130cp. Ulei+filtre si niste verificari bifate. La dealer din Austria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 Daca poti sa faci efortul, eu zic sa cumperi noua. Ar fi pacat sa nu. Mai ales ca importatorul Suzuki din Ro are preturi mai bune ca in vest. Era un V-Strom 650 2017 pe olx la un dealer din Constanta, pe stoc si cu ceva plastice extra. Accesoriile le poti pune pe parcurs in functie de ce ai nevoie. Si crede-ma unele nu sunt must-have-uri. In loc de cric exista solutii gen SnapJack. Iar topcase-ul..well..eu la primavara cred ca-l scot la vanzare cu tot cu placa si rack. Nu-i gasesc rostul decat pt anumite tipuri de utilizare a mobrei. Pt oras e suficient rucsacul, pt touring soft luaggage. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 Comparația cu mașina este irelevantă...să luăm spre exemplu V-stromul de 650. Nu știu pretul de nou al modelelor anterioare dar...modelul 2017 este 7590E(am luat varianta cheala cu roți de aliaj ca sa fie mai aproape de primele 2 versiuni). Modelul 2012 se vinde acum intre 5și 6k... Concluzia-6ani2000euro devalorizare...300euro/an.Am aproximat totul,dar...in banii aia ai 2 pînă la 4ani garanție+mult mai puține batai de cap=mai multă distractie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 Concluzia-6ani2000euro devalorizare Plus o gama intreaga de accesorii, care de cele mai multe ori dubleaza suma asta, sau chiar mai mult. Nu ma intreba de unde stiu . De fapt asta este marele avantaj al S/H, cumperi tot la pret de S/H si accesoriile, care numai ieftine nu sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 Eu am luat motorul chel. Bine, nu chiar chel, avea scut home-made (care s-a cam crapat) si cutii (finute). Am bagat in el peste 1000 euro ca sa-l aduc pe aproape de standardele dorite. Si e din 2004. Cam la 3000 merge unul bun din anii respectivi. Asa ca faza cu deprecierea nu prea tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kocolinos Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 Salutare, Sunt interesat sa cumpar un V-Strom 650 (An 2012+) pe care as vrea sa platesc in jur de 5500 Euro, de preferat cu carte service. Prefer sa platesc extra si sa aiba niste optionale, de exemplu: cric central, crashbars, topcase etc. Astea fiind spuse, daca detintie sau cunoasteti pe cineva care detine una si doreste sa o vanda, va rog dati-mi de veste. Numai bine! Salut Saptamana trecuta am trecut pe la Dageco Bucuresti si aveau modelul 2015, zero km, la 6500 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bbaarrbbooss Postat Decembrie 17, 2017 Share Postat Decembrie 17, 2017 Vorbim dar abia la primavara(martie-aprilie) cand intru in posesia lui...Ca idee,cat cantareste unul? » Post actualizat in 17 Dec 2017 11:37 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=249172003&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=23600&makeModelVariant1.modelDescription=dl&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&pageNumber=1&scopeId=MB Mersi pentru link, dar stiu ofertele de pe mobile.de si autoscout24.de. Am zis sa le tin ca ultima varianta. Adusul din strainatate implica putina bataie de cap. Am luat mobra din Olanda si a fost un pic dificil cu transportul. Intr-adevar de pe site-urile alea 2 ai de unde alege si majoritatea de la 2012+ au Full Service History, multe fiind la primul proprietar. Se poate tra si fara cris central, te asigur. Este util, dar nu indispensabil. Iti trebuie pentru curatat si uns lantul, dar exista solutii pentru a face aceste operatiuni rar sau foarte rar (ungator lant, cand o sa ai motorul ma poti cauta si iti fac unul personalizat). Un crash-bar e cam 100 euro. Tocase + placa e cca 100 euro sh, daca stii ce sa cauti. Am dat 370 lei pe ale mele si sunt multumit, au vazut o parte din Europa si nu s-a stricat. Priza se poate pune cu cateva zeci de lei. Daca nu mergi pe offroat, nu ai musai nevoie de scut. Parca ar fi pacat sa ai banii si sa nu iei lucru nou, cu garantie. Da, se poate, asta fiind si motivul pentru care detin un stander Tot la un V-Strom l-am folosit, deci stiu din proprie experienta ce inseamna un cric central. Si o sa te caut pentru un ungator si cu cric si fara cric Stiu ce inseamna si ungator...operatiune de curatare a lantului pe care un prieten o facea de 2-3 ori/sezon, dintre care una la insistentele mele. Acum revenind... am un comfort psihic ca am mai ramas cu niste bani in casa si consider ca efortul e nejustificat de mare sa iau mobra de toti banii. Totusi pana in februarie cand ar fi un termen limita pentru a achizitiona mobra se pot intampla multe Daca nu tii musai sa fie 2012+ (Wee2-ul), cred ca asta se potriveste cu cerintele tale: /index.php?/topic/750236-de-vanzare-suzuki-v-strom-dl650-2010-45000-de-km/ Stiam de mobra ta. E super accesorizata, imi place mult schema de culori de la modelul 2010 si de asemenea jantele gri. Insa problema e ca am mai avut un V-Strom din 2004 si parca nu as vrea una relativ la fel... Daca poti sa faci efortul, eu zic sa cumperi noua. Ar fi pacat sa nu. Mai ales ca importatorul Suzuki din Ro are preturi mai bune ca in vest. Era un V-Strom 650 2017 pe olx la un dealer din Constanta, pe stoc si cu ceva plastice extra. Accesoriile le poti pune pe parcurs in functie de ce ai nevoie. Si crede-ma unele nu sunt must-have-uri. In loc de cric exista solutii gen SnapJack. Iar topcase-ul..well..eu la primavara cred ca-l scot la vanzare cu tot cu placa si rack. Nu-i gasesc rostul decat pt anumite tipuri de utilizare a mobrei. Pt oras e suficient rucsacul, pt touring soft luaggage. Topcase-ul il consider un must-have. Nu imi place sa ma plimb cu casca in mana si de asemenea poti tine in oarecare siguranta lucruri in topcase. Celelalte motive le-am explicat anterior. Multumesc Salut Saptamana trecuta am trecut pe la Dageco Bucuresti si aveau modelul 2015, zero km, la 6500 euro. Daca ajung la 6500 EURO sigur ajung si la 7600 EURO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenharleyd Postat Decembrie 18, 2017 Share Postat Decembrie 18, 2017 Stiam de mobra ta. E super accesorizata, imi place mult schema de culori de la modelul 2010 si de asemenea jantele gri. Insa problema e ca am mai avut un V-Strom din 2004 si parca nu as vrea una relativ la fel... OK, are sens, ca tot din motivul asta o dau si eu, parca vreau sa incerc si altceva. Multam de apreciere - daca te razgandesti, ai datele de contact . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.