Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Daca nu ai voltmetru, se intampla pur si simplu :) dar la modele vechi dupa 80 de mii conform altor forumuri. Scoti becurile si mergi mai departe :) pana noare de tot. Oricum o iau razna toate. Se aprinde ledul la ABS si nu se mai stinge, cand e voltaju in baterie prea mult. De seme ea nu mai sta la relantii ci la 3-4000 de ture. Problema cu statoru cand il schimbi e ca tre sa schimbi si garnitura si s au gandit ei sa puna senzoru de pozitie vibrochen tot acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt 25 de lei garnitura ? So putea, eu personal am schimbat si garnitura de la rezervor cand am schimbat filtrul din pompa. Chuar nu mi as bate capu cu un silicon pt o garnitura de 5 euro. Am mai schimbat si garniturile de la capacele cilindrilor cand am verificat supapele, la fel voi face si la urmatoarea verificare.

A mea garnitura s a rupt si nu cred ca reuseste cineva sa o desfaca perfect fara sa o distruga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt 25 de lei garnitura ? So putea, eu personal am schimbat si garnitura de la rezervor cand am schimbat filtrul din pompa. Chuar nu mi as bate capu cu un silicon pt o garnitura de 5 euro. Am mai schimbat si garniturile de la capacele cilindrilor cand am verificat supapele, la fel voi face si la urmatoarea verificare.

A mea garnitura s a rupt si nu cred ca reuseste cineva sa o desfaca perfect fara sa o distruga.

Pe la cati km se verifica supapele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Bucuresti sau pe aproape , ma poate ajuta cineva sa calaresc un DL650 2011 -> ,,,,cu inaltimea micsorata?

 

In primul rind vreau sa vad ce inseamna ca efect pentru mine in particular si daca imi va fi de folos , apoi as dori sa vad cum e mai confortabil cu sa low seat sau cu lowering link.

Va multumesc frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ultimul schinb de ulei am pus 10w dar de data asta cred ca bel ray. Nu prea am fost multumit. Am citit un pic despre vascozitati si cel mai apropriat de cel din manual SS8 ar fi castrolul de 15w, ba chiar un pic mai vascos, asta inseamna un rebound mai lent. In pricipiu orice cuzineti si semeringuri ai pune, vor tine 1-2 ani si vrro 15-20 de mii de km. Acum am comandat de pe motodiscount allballs si a venit alta firma, dar nu i stres, un an tot tine.

Daca mergi predominant singur e ok 10w, daca esti mai greu si mergi cu pasager si bagaje poti trece pe 15w, sau combini doua vascozitati sa iti iasa ceva echivalentul la 12-13. La 650 scrie in manual clar 524 ml, deci nu ajunge 1l. Comportamentul furcii e diferit la 500ml fata de 550.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Bucuresti sau pe aproape , ma poate ajuta cineva sa calaresc un DL650 2011 -> ,,,,cu inaltimea micsorata?

 

In primul rind vreau sa vad ce inseamna ca efect pentru mine in particular si daca imi va fi de folos , apoi as dori sa vad cum e mai confortabil cu sa low seat sau cu lowering link.

Va multumesc frumos

Cred ca model nou nu este cu inaltimea micsorata! Inca nu stiu sa fi pus careva oasele la un V-Strom din modelele noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca model nou nu este cu inaltimea micsorata! Inca nu stiu sa fi pus careva oasele la un V-Strom din modelele noi.

 

Vrajitorule , multumesc de raspuns.

 

Am cercetat pe toate sit-urile , exista totusi optiunea de low seat OEM.

Saua standard OEM , dupa verdictul lui Motovis , nu prea mai are cum sa fie coboriita..

Eu am 178 si ating cu jumatate de talpa ( calciiele in aer)

 

Astept poate exista totusi un coleg care are 650 dupa 2011 si ma lasa sa ma sui pe loc.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare vstromisti,

 

Am luat priza USB din poza atasata si firul rosu trebuie conectat la "electrode wire of power switch".

 

Intrebarea este daca il gasesc greu la mobra mea (DL650 ABS 2008) si daca trebuie sa am grija la ceva.

 

Multumesc,

Mihai

post-40775-0-45585700-1526565660_thumb.jpg

Editat de mihai.ch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia de pe plusul de la pozitii, e cel mai simplu, poti chiar de pe spate, firepe sunt sub carena stanga spate, eu acolo m-am intepat cu alarma in loc de semnalizari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia de pe plusul de la pozitii, e cel mai simplu, poti chiar de pe spate, firepe sunt sub carena stanga spate, eu acolo m-am intepat cu alarma in loc de semnalizari.

 

Mersi cooldeep.

 

Acesta e cel mai accesibil punct sa ma intep? Are cineva alta propunere?

 

Mersi,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...