Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salutare,

 

Proaspat detinator de V-Strom 650 din 2010. Aveti idee cat ma costa un deflector la parbrizul meu si de unde l-as putea lua la pret decent?

salut

 

bine ai venit in club si la cat mai multi km!

eu m-am inoit la inceputul anului astuia cu un parbriz Givi Airflow, a costat ceva mai mult dar nu cred ca exista ceva mai bun pe piata in materie de protectie contra vant. am 193cm si merg cu deflectorul lasat pana jos si casca deschisa la 140kmh. zic ca merita verificat macar.

» Post actualizat in 01 Jun 2018 19:26

ajutor

 

e posibil sa indraznesc cam mult dar o sa intreb oricum.

 

este cineva care e dispus sa imi imprumute/inchirieze un topcase mai maricel? gen sa incapa 2 casti moto full face. eu am un givi e460 de 46l si nu reusesc sub nici o forma, mai ales acum ca am montat si intercomuri pe fiecare. *este vorba de aprox 2 saptamani.

Editat de tudorv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, referitor la amortizor, care să fie și cam la ce preț se învârte? Fabio îmi spusese de vreo 16 mil pe un Hyperpro, dar scorurile cred că sunt mult mai mari, gen de la 460 euro plus TVA. Al meu oricum e muci, se lasă biiiinisor pe suprafețe denivelate, deși e setat spre maxim. Când mai pun și bagajele în vară, o să cam dau cu burta de pământ.

Amortizor sh nu cumpăr, deci doar nou, cu garanție, să suporte peste 420 kg. Cu reglajul nu e problemă, îl pot regla cu cheia, o să fie la jumătate sau la maxim, oricum. Aștept ceva idei, că bani nu am deocamdată decât vreo 15 mil cash, pentru restul merg la zid să scot, dacă nu pot achita cu card (prefer varianta asta).

Help!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge reparat amortizorul original?! Foarte tentant, ar monta tot ei arcul și m-ar scuti de o treabă. Aș fi curios, până luni, cam cât durează operațiunea și la ce preț s-ar ridica totalul. Dar nu scap cu 10 mil. Care totuși e mult mai puțin decât 20 și ceva. Adică mi-aș scoate benzina pentru Grecia.

» Post actualizat in 02 Jun 2018 22:23

Le-am trimis mesaj, sunt curios ce răspuns primesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fb parca o scris ca il face cu vreo 600, mai 500 arcu mov, il dai jos pe al tau, trimiti cu cuurieru il rezolva, il primesti napoi si l pui sus. Mai scumpi sunt rulmentii de la tripod daca ii schimbi pe toti integral (nu doar cosurile ci ace)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am stat de vorbă cu Tiberiu Troia, cel mai ieftin amortizor e pe la 400 euro plus TVA. Se cam strică bugetul pentru Grecia. Urmează să mă decid zilele astea ce fac.

La amortizor, dacă se dorește, se poate pune arc mai puternic pentru 60 euro plus TVA. Deci s-ar de 25 mil lejer. Foarte posibil e să iau doar arcul mov...

 

Salut Lucian,

 

Uita-te si la anuntul de mai jos te rog - este amortizorul meu folosit pe vstrom 650 fara ABS. Cam 20k km folosit, doar strada si a avut ciorap de protectie - se vede si cum arata tija la deschidere. Vezi daca iti plac caracteristicile de cum a fost proiectat. Mai are garantie pana in 02.2019. Are rebound, low/high compression reglabile si preload hidraulic.

Eu l-am schimbata ca imi statea pe cap tot timpul amortizorul spate si in plus dupa ce am montat valve ricor pe fata ... se simtea diferenta de la cer la pamant intre suspensia fata si cea spate.

 

https://www.olx.ro/oferta/telescop-wilbers-641-suzuki-dl650-04-06-pn-641-0254-00-ID5LeYU.html

 

post-18136-0-34654200-1528003327_thumb.jpgpost-18136-0-86453200-1528003358_thumb.jpg

 

Zici tu daca te intereseaza.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge reparat amortizorul original?! Foarte tentant, ar monta tot ei arcul și m-ar scuti de o treabă. Aș fi curios, până luni, cam cât durează operațiunea și la ce preț s-ar ridica totalul. Dar nu scap cu 10 mil. Care totuși e mult mai puțin decât 20 și ceva. Adică mi-aș scoate benzina pentru Grecia.

» Post actualizat in 02 Jun 2018 22:23

Le-am trimis mesaj, sunt curios ce răspuns primesc.

Reparat la noi amotrizorul inseamna cel mult schimbat lichidul din el. Da nu m-as baza pe el mai mult de cateva mii de km. E prost ca si amortizor, punct. Cam asa arata inauntru un amortizor. Crezi ca aia de la achimoto au desfacut tot si refacut cu discuri noi si alte alea???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După cum știți, veau să îmi schimb amortizorul spate. De la o anumită firmă am primit următoarele oferte:

- Wilbers ecoline 2588 lei ,

- yss mz456 1720 lei ,

- yss mz506 1864 lei ,

- yss cu butoias de gaz 3298 lei ,

- bitubo 2758 lei ,

- hyperpro 2456 lei ,

- hyperpro BOX contine telescop spate + arcuri față progresive + ulei furcă fata la doar 2878 lei ,

- hyperpro cu butoias de gaz 3648 lei

Sincer, mă gândesc să aleg YSS mz506, din ce am înțeles, suportă maxim 506 kg și se reglează relativ ușor (pentru mine). Pot plati in cont, așa că mai am o oareșce reducere. Alte variante? Mai avea ivanp o oferă cu un Wilbers la 500 euro, folosit 20k km, cu reglaj pe robinet. Ce să aleg? Nici nu aș sparge enorm de mulți bani.

Am făcut un calcul simplu:

- motoreta cu crash-bar și cadre pentru cutii și placa topcase și scut = 230 kg

- eu plus soția + echipamentul = 160 kg

- topcase plus ceva conținut = 10 kg

Până aici ies cca 400 kg. Cutiile mele laterale au 4 kg bucata, deci 8 kg. Mai pun cort, țoale, haleu, chestii pentru excursii - sar in 440 kg. Deci trebuie ceva să susțină kilele astea cca 3 săptămâni pe an. Și să nu stau cu frică. Chiar mă gândeam la acel Wilbers al lui ivanp, dar dacă nu e bun, aia e. Merg in cea mai mare parte cu pasageră, deci cca 400 kg în permanență. Rar am ocazia să ies singur. Deci trebuie ceva care să nu dezamăgească.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Hai ca incerc sa iti raspund eu ... fara nici un interes.

Oricare dintre cele mentionate de tine sunt ok din punct de vedere greutate - toti sunt producatori cu experienta in spate si daca cauti review-uri pe adv rider o sa vezi ca nu sunt probleme de fabricatie la nici unul. Tot pe ADV rider mai gasesti gen Wilbers vs YSS vs Bitubo vs Ohlins - te mai poti documenta si de acolo pentru detalii.

Conteaza ce vrei tu sa faci cu el si cum sa il folosesti.

 

Din punctul meu de vedere - macar rebound ar trebui sa aibe un telescop.

Daca mergi cand cu sotia cand singur sau cand singur cu bagaje - trebuie preload hidraulic - altfel o sa te chinui cu o cheie sa iti gasesti loc acolo sa tot reglezi. In plus nu e simplu de reglat preload corect mai ales asa mecanic.

Spatiul este limitat acolo. piulita mare si contra piulita sunt bine stranse si cand mai e si mizerie ... mai complicat de strans corect fara sa iti belesti degetele sau cadrul/cele 2 piulite.

Daca chiar iti place mobra, vrei sa o tii si sa te bucuri si de micile diferente de comportament suspensie - cauta sa iei si cu control pe compresie - high speed si low speed, dupa ce iti vei cunoaste mobra o sa simti diferenta (nu stiu cati km ai pana acum cu vstromul).

Daca compari preturi - compara pentru telescoape cu aceleas dotari - e fara sens de ex sa compari wilbers eco cu wilbers 641 competition (641 competition e 800 euro iar ecoline e pana in 360 euro din ce vad pe ebay - nu are sens sa le compari ca e diferenta dubla de pret).

 

Mai este important si service-ul in caz ca apar probleme (se poate intampla la oricare dintre cele mentionate). Eu si la BMW - si fata si spatele le am tot de la Wilbers (mai au si ceva electronica deci si mai fragile si posibil nevoie de service).

Un transport pana la Wilbers in Nordhorn DE trimis cu posta romana cu awb era undeva la 100 de lei. Intr-o saptama il ai inapoi reparat in caz de probleme - tipii raspund instant pe mail - nu stiu de ceilalti.

 

Bafta,

Paul

 

 

 

 

 

 

După cum știți, veau să îmi schimb amortizorul spate. De la o anumită firmă am primit următoarele oferte:
- Wilbers ecoline 2588 lei ,
- yss mz456 1720 lei ,
- yss mz506 1864 lei ,
- yss cu butoias de gaz 3298 lei ,
- bitubo 2758 lei ,
- hyperpro 2456 lei ,
- hyperpro BOX contine telescop spate + arcuri față progresive + ulei furcă fata la doar 2878 lei ,
- hyperpro cu butoias de gaz 3648 lei
Sincer, mă gândesc să aleg YSS mz506, din ce am înțeles, suportă maxim 506 kg și se reglează relativ ușor (pentru mine). Pot plati in cont, așa că mai am o oareșce reducere. Alte variante? Mai avea ivanp o oferă cu un Wilbers la 500 euro, folosit 20k km, cu reglaj pe robinet. Ce să aleg? Nici nu aș sparge enorm de mulți bani.
Am făcut un calcul simplu:
- motoreta cu crash-bar și cadre pentru cutii și placa topcase și scut = 230 kg
- eu plus soția + echipamentul = 160 kg
- topcase plus ceva conținut = 10 kg
Până aici ies cca 400 kg. Cutiile mele laterale au 4 kg bucata, deci 8 kg. Mai pun cort, țoale, haleu, chestii pentru excursii - sar in 440 kg. Deci trebuie ceva să susțină kilele astea cca 3 săptămâni pe an. Și să nu stau cu frică. Chiar mă gândeam la acel Wilbers al lui ivanp, dar dacă nu e bun, aia e. Merg in cea mai mare parte cu pasageră, deci cca 400 kg în permanență. Rar am ocazia să ies singur. Deci trebuie ceva care să nu dezamăgească.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru răspunsul detaliat, apreciez!

Cu motoreta am vreo 25k km (o am din toamna lui 2016), de ceva vreme am observat că parcă e cam moale suspensia spate, adică "se cam lasă la gropi". Peste două săptămâni vrem să plecăm în Grecia și cam e nevoie de un amortizor întreg, care să facă față la 440 kg. Mobra o mai țin, consider că e potrivită pentru noi și, la cât am investit in ea, nu merită să o vând, nu are rost.

Nu ar prinde rau un kit Hyperpro, dar un amortizor cu multiple reglaje e la preț destul de... mare.

Sincer să fiu, mă uitam după YSS MZ506, din ce am discutat cu Marius este servisabil, oferă performanțe apropiate de Hyperpro (nu identice, nici gând), are un preț mai pamantesc (nu aș da bugetul de concediu pe un amortizor), iar cât despre reglaj, nu-s chiar antitalent, am specificat că merg mai mult în doi plus topcase. Și oricum nu rup stilul. 506 are reglaj și pe rebound, 30 clickuri. Și cică ar avea și el arc progresiv.

Am postat și pe Facebook (ulterior am șters postarea, prea mult mișto și atitudine superioară), un coleg a spus că amortizorul tau nu prea suportă greutatea pe care am precizat-o inițial.

Mai greu cu postatul de pe mobil, dar sper să se înțeleagă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Lucian, nimeni nu facea misto de tine pe fb, ti s-a spus clar ca il cheama streetbox si tu nu ai vrut sa intelegi ca se referea la ce ai primit pret pt box.

Cat despre greutate, eu ti-am spus ca nu ti se potriveste la greutate si constat ca inca nu esti convins de treaba asta. Da mi voie sa iti traduc din germana din actele pe care le are Paul.

greutate rider 85 kg

greutate sotie 65 kg cu prezenta 10%

bagaje 50 kg cu prezenta 10%

 

Deci un total de 200 de kg din care 115 kg doar pt 10% din timp. Tu ai cam pe acolo kilogramele (desi iti sugerez sa cantaresti topcaseul cu continutul o data la o tura lunga sa vezi ca e bine spre 15) dar nu este corect proiectat telescopul deorece tu ai greutatea asta in 80-90 % din timp. Avand in vedere ca Paul este un membru vechi pe forum si stam in acelasi sat, ne-am intalnit de mai multe ori si as fi vrut eu arcul acela, dar din pacate nu am ce face cu el din cauza setarilor acelea. De aia am spus ca nu iti este bun pt ce ai tu nevoie. Colegul si preietenul nostru Adi, care a fost in mongolia, a inlocuit telescopul cu unul configurat cum are el nevoie 80% din timp sotie si bagaje, a spus ca este ce trebuie, chiar mega incantat, dar cand merge singur zicea ceva de scuturat dinti si ceva de plombe :) Deci greutatea pt care a fost conceput este foarte importanta.

 

Mai zic o data, eu am doar arcul mov, maine poimaine 90 de mii de km, reboundul dincolo de mijloc spre rapid, compresia la maxim. Cu un pasager de ~50 de kile sau singur cu bagaje este luxul de pe lume, cand mai pun pasagera sau bagaje peste limita asta e barca, dar mult mai bine fata de arcul original. Daca merg singur pe denivelari sau offroad imi danseaza roata spate, din cauza compresiei, evident ca pe portiuni scurte nu ma dau jos sa modific nimic la preload, dar din cand in cand pe off, daca stiu ca urmeaza o portiune mai lunga ii mai dau drumu dar deobicei imi e lene chiar daca teoretic pot regla si fara sa ma dau jos de pe mobra. Cel mai nasol e cand ies de pe off si cum sunt obisnuit cu suspensia tare si incepe o portiune faina de curbe si incep sa ma dau pe ele am impresia ca s cu barca si trebuie iar sa ma dau jos sa pun la loc compresia.

 

Ti s-a zis tot pe fb de bmw, chiar nu glumeau, chiar e alta mancare de peste, dar personal nu ma inteleg cu para/teleleverul, nu e pt greutatea mea si mai ales nu e pe gustul meu.

 

Personal nu vad de ce ai da 800 de euro pe un telescop de spate extra mega hightech cand furca fata e proiectata dupa un principiu de acum zeci de ani cat se poate de lowtech. Pana una alta este o bicicleta vstromul pe langa bmw ktm ducati, care de noi costa cat 3 stroame. Cea mai ieftina investie este arcul mov urmat daca este nevoie de servisarea telscopului original, sau luat unu de pe un second cu km/ani putini, adica pleznit in fata, la un pret foarte bun. Orice alta investitie te costa minim 600 de lei in plus, ba chiar 1200 daca telescopul tau ar fi inca bun.

 

_______________________________

 

 

@marcone

Ce are pompa fata la K8 de ai vrea altceva ? intreb pt ca eu am pus acum placute noi, brembo albastre evident, cu lichid nou RBF600 din alte considerente si activez ABSul cu un deget din cand in cand, singur fara bagaje, incarcat se modifica datele problemei cea ce e si normal. Inainte de schimb cu placutele uzate si lichidul de nici un an schimbat strangeam cu 2 3 degete si imi dadeam peste celelate si parca tot nu vroia sa se opreasca. Sa nu uitam si de conductele vechi care ar fi trebuit schimbate de ceva vreme si care oricum sunt destul de moi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresit. Costa cu 1500 de euroi mai mult decat vstromul. :crack: :grinbandit:

Ti s-a zis tot pe fb de bmw, chiar nu glumeau, chiar e alta mancare de peste, dar personal nu ma inteleg cu para/teleleverul, nu e pt greutatea mea si mai ales nu e pe gustul meu.

 

Personal nu vad de ce ai da 800 de euro pe un telescop de spate extra mega hightech cand furca fata e proiectata dupa un principiu de acum zeci de ani cat se poate de lowtech. Pana una alta este o bicicleta vstromul pe langa bmw ktm ducati, care de noi costa cat 3 stroame. Cea mai ieftina investie este arcul mov urmat daca este nevoie de servisarea telscopului original, sau luat unu de pe un second cu km/ani putini, adica pleznit in fata, la un pret foarte bun. Orice alta investitie te costa minim 600 de lei in plus, ba chiar 1200 daca telescopul tau ar fi inca bun.

 

_______________________________

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caius, nu am zis nimic de intervenția ta (sau a lui Fabio), dimpotrivă, rețin că am mulțumit pentru detalii. Atitudinea altora m-a deranjat. Ceva atitudine superioară. Iar eu in momentele alea lucram in atelier, aveam aluminiu până în dinți și chef de glume nu prea.

 

Să revenim.

E tentant box-ul, dar din ce am reținut, amortizorul are tot setare "dificilă". Însă dacă tot e lăudat, aș face un efort să îl iau. Tot aveam in plan să servisez furca (curge jamba dreapta).

Acel amortizor are arcul dimensionat pentru greutatea cerută de mine? Sau să îl mai sun o dată pe Marius?

 

PS: am vorbit de servisarea amortizorului, e cu schepsis și nu se recomandă. Amortizor sh nu prea aș lua, am deja așa ceva pe motor. 😈

» Post actualizat in 06 Jun 2018 11:24

Btw, am in plan și furtune Olson pentru frâna față.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru răspunsul detaliat, apreciez!

Cu motoreta am vreo 25k km (o am din toamna lui 2016), de ceva vreme am observat că parcă e cam moale suspensia spate, adică "se cam lasă la gropi". Peste două săptămâni vrem să plecăm în Grecia și cam e nevoie de un amortizor întreg, care să facă față la 440 kg. Mobra o mai țin, consider că e potrivită pentru noi și, la cât am investit in ea, nu merită să o vând, nu are rost.

Nu ar prinde rau un kit Hyperpro, dar un amortizor cu multiple reglaje e la preț destul de... mare.

Sincer să fiu, mă uitam după YSS MZ506, din ce am discutat cu Marius este servisabil, oferă performanțe apropiate de Hyperpro (nu identice, nici gând), are un preț mai pamantesc (nu aș da bugetul de concediu pe un amortizor), iar cât despre reglaj, nu-s chiar antitalent, am specificat că merg mai mult în doi plus topcase. Și oricum nu rup stilul. 506 are reglaj și pe rebound, 30 clickuri. Și cică ar avea și el arc progresiv.

Am postat și pe Facebook (ulterior am șters postarea, prea mult mișto și atitudine superioară), un coleg a spus că amortizorul tau nu prea suportă greutatea pe care am precizat-o inițial.

Mai greu cu postatul de pe mobil, dar sper să se înțeleagă.

Salut,

 

Nu cred ca se referea la ce greutate suporta telescopul. Ci mai degraba cum a fost proiectat amortizarea sa lucreaze.

 

Eu atunci aveam 85 kg (fara echipament) si sotia 60 si bagaje 50. Pe mine ma interesa sa lucreze suspensia cat mai bine atunci cand merg singur (90% din timp).

Dar nu are legatura cu greutatea maxima suportata. Ci doar unde amortizarea lucreaza cel mai bine - solo sau cu pasager+bagaje si la mine alegerea a fost ca mai sus dar asta nu inseamna ca sunt probleme la dus 95+60+50+ mobra (cu de toate - crash, scut si alte rahaturi).

Eu zic ca nu trebuie arc progresiv pe spate - sistemul de oase de la bascula asigura acea progresivitate cu un arc liniar. Daca pui arc progresiv ... o sa fie si mai greu de controlat comportamentul.

 

Mai zic o data, eu am doar arcul mov, maine poimaine 90 de mii de km, reboundul dincolo de mijloc spre rapid, compresia la maxim. Cu un pasager de ~50 de kile sau singur cu bagaje este luxul de pe lume, cand mai pun pasagera sau bagaje peste limita asta e barca, dar mult mai bine fata de arcul original. Daca merg singur pe denivelari sau offroad imi danseaza roata spate, din cauza compresiei, evident ca pe portiuni scurte nu ma dau jos sa modific nimic la preload, dar din cand in cand pe off, daca stiu ca urmeaza o portiune mai lunga ii mai dau drumu dar deobicei imi e lene chiar daca teoretic pot regla si fara sa ma dau jos de pe mobra. Cel mai nasol e cand ies de pe off si cum sunt obisnuit cu suspensia tare si incepe o portiune faina de curbe si incep sa ma dau pe ele am impresia ca s cu barca si trebuie iar sa ma dau jos sa pun la loc compresia.

 

Caius - tu daca ai telescopul clasic cu arc mov - de unde compresie reglabila? sau te-ai referit la preload? Sau chiar ti-ai schimbat pana la urma si telescopul?

Da, Adi si-a pregatit telescopul pentru ture - adica cel putin 80% din timp cu sotie si bagaje si da, cand mergi singur iti clantzane dintii rau de tot spre inutilizabil. Stiu asta din proprie experienta de la Wilbers-ul de pe Transalp gandit cu 80% mers cu sotie si bagaje ...

 

Bafta cu cautatul.

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preload in romana se refera la compresia arcului, nu am schimbat, e foarte bun asa. Cu arcu vechi liniar, i am dat capatu de cateva ori, cu asta mov nu am reusit. Cum ziceam nu rezolvi nimic punand avioane pe spate cand fata e cum e, de banii aia, mai bine i pui deoparte si schimbi mobra, tre sa intelegem, fie ca ne place fie ca nu, ca stromul este un low budget bike care nu poate mai mult, dar in acelasi timp e printre cele mai fiabile modele.

Arcul mov duce cu vreo 20 de kile parca mai mult decat cel original si are avantajul de a nu fi liniar.

In schimb nu inteleg de ce pune lumea arcuri hyperpro in furca fata. Au aceleasi caracteristici ca cele originale si problema la suspensia fata nu e arcu(rile).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preload in romana se refera la compresia arcului, nu am schimbat, e foarte bun asa. Cu arcu vechi liniar, i am dat capatu de cateva ori, cu asta mov nu am reusit. Cum ziceam nu rezolvi nimic punand avioane pe spate cand fata e cum e, de banii aia, mai bine i pui deoparte si schimbi mobra, tre sa intelegem, fie ca ne place fie ca nu, ca stromul este un low budget bike care nu poate mai mult, dar in acelasi timp e printre cele mai fiabile modele.

Arcul mov duce cu vreo 20 de kile parca mai mult decat cel original si are avantajul de a nu fi liniar.

In schimb nu inteleg de ce pune lumea arcuri hyperpro in furca fata. Au aceleasi caracteristici ca cele originale si problema la suspensia fata nu e arcu(rile).

Total de acord cu tine cu partea a doua - arcurile fata OEM sunt progresive si nu merita schimbate. Singura modificare pe fata care schimba total ciclistica si merita toti banii sunt valvele Ricor - am spus-o si o mai spun de cate ori am ocazia.

Legat de discutia despre suspensii - compresion/compression - controlul trecerii uleiului dintr-o camera intr-alta pe comprimarea arcului - Low speed si High speed. High speed - control la datul in denivelari si Low speed de exemplu miscarea aceea de tangaj fata spate la accelerari e controlata de "butonul" de Low speed. Rebound - controlul fluxului pe relaxarea arcului.

Preload sau static sag - reglajul pentru incarcarea statica.

Toate merg legate si trebuie reglate corect - tone de turoriale pe iutube.

 

Numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi și in concluzie, decât să pun arcuri Hyperpro pe față, nu mai bine pun un amortizor decent pe spate, că oricum nu fac performanță cu mobra? Va amortiza macar la fel de bine sau ceva mai bine ca asta clasic? Da sau nu? Ține vreo 40k km până să îl servisez? Dacă răspunsurile sunt da la toate întrebările, merită luat YSS mz506? Lăsați reglajele, mă descurc eu.

In concluzie?! Aveți legătura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi și in concluzie, decât să pun arcuri Hyperpro pe față, nu mai bine pun un amortizor decent pe spate, că oricum nu fac performanță cu mobra? Va amortiza macar la fel de bine sau ceva mai bine ca asta clasic? Da sau nu? Ține vreo 40k km până să îl servisez? Dacă răspunsurile sunt da la toate întrebările, merită luat YSS mz506? Lăsați reglajele, mă descurc eu.

In concluzie?! Aveți legătura.

:)

Oricare telescop este mai bun decat cel OEM. Oricare dintre telescoapele mentionate va tine mai mult de 40k pana sa il servisezi.

Din punctul meu de vedere - nu are sens sa dai o tona de bani pe un telescop fara reglaje. Mai scremi 3 secunde si iti iei unul cu reglaje ca reglajele alea fac toata diferenta. Si apoi stai linistit.

Si nu, nu e vorba de performanta. Este vorba doar de confort la drum lung.

 

 

 

Stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi și YSS 506 are reglaj pe rebound, dar și pe compresie. Iar la vreo 17 mil, parcă e altă treabă. Nu mă interesează musai să fi mega-extra, ci doar mai bun decât ce am pe motor.

Cu restul de bani aș pune furtune metalice și, probabil, disc spate + servisat furcă etc.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pune si tu un link te rog...poate confund eu.

 

 

 

 

Păi și YSS 506 are reglaj pe rebound, dar și pe compresie. Iar la vreo 17 mil, parcă e altă treabă. Nu mă interesează musai să fi mega-extra, ci doar mai bun decât ce am pe motor.

Cu restul de bani aș pune furtune metalice și, probabil, disc spate + servisat furcă etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...