Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Pe langa alea 3 tuburi mari de CO2 (din set) mi-am mai luat doua de la Decathlon. Surprise, inca n-am folosit niciunul, dar cu 4 din ele e de ajuns (zic unii) sa umflu roata spate. Compresorul nu l-am mai luat cu mine, ca e cam marisor, iar sa imi iau unul de 150 lei, model mic, n-am avut chef.

 

Si eu am avut gaurit un crampon pe spate, n-a avut niciun stres, a mai mers asa cateva mii de km si anvelopa nu pierdea deloc aer.

 

Bre, unii mai este treji ca mai are de editat. N-am chef, sar sar mirii la beregata si trebuie sa le livrez pozele.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fi vazut ce moaca am facut cand mi-a zis un prieten: bai, da' ce piatra ai in cauciuc? Nu era piatra, ci ditamai cuiul, pe care l-am luat in localite, pe un drum pe care pana atunci l-am evitat. Avantajul vietii la tara, unde gasesti cuie cam pe oriunde.


» Post actualizat in 26 Jul 2018 22:55

De ce n-am aflat mai din timp de draciile astea oare?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Snurul nu tine ! Este o solutie temporara cam de 200 de km pana la prima vulcanizare.

Roata pe spate ajunge la 3,4-3,6 bari atunci cand este foarte cald afara, viteza de deplasare e mare si ai pasager. La presiunea asta, snurul efectiv se deformeaza si incepe sa scape aer. Pe fata nu trece de 2,4 si nu are nici pe draq, dar pe spate nu, pur si simplu pe spate se deformeaza snurul si incepe sa scape.

 

Guma de motor se vulcanizarea cu petec pe interior la fel ca si orice alt cauciuc la o vulcanizare care aplica petece nu snururi. In mod normal nu ar trebui sa existe vulcanizare care sa bage snururi, ci ar trebui toate sa aibe petece, unele la cald, altele la rece. Dar operatiunea e simpla, aia cu petecul la rece. Se freaca guma pe dinuntru cu ceva scula cu piatra sau perie de sarma, se aplica un adeziv foarte puternic pe baza de prenandez, se lasa la uscat, se pune petecu, se preseaza, gata. Nu mai are moarte. Intr-adevar, teoria zice ca sa nu vulcanizezi ca rugineste sarma din guma, se rupe si se deformeaza carcasa, dar daca schimbi gumele ca mine oricum la 12-20 de luni, nu apuca. Am mers vreo 12 mii de km cu un petec, si vreo 3 mii cu 2 petece, abusulut nici o problema. Un petec o data l-am pus la minus 5 grade, dar am plecat de acasa cu pistolu de incalzit aer, si am incalzit guma cam la vreo 20 ( pe moment) apoi s-a racit instant, dar a tinut pana in vara fara probleme.

 

Roata se da jos foarte simplu. O cheie/tubulara de 24 si una de 22 (din amintiri), scoti axul, dai roata jos, pleci cu ea in portbagaj la masina, taxi, uber ce o fi. Ajuns la vulcanizare guma se dejanteaza pe masinaria lor la fel ca de pe o janta de masina, deci nu e nici o filozofie. Cu pusu rotii e un pic mai complicat, caci tre nimerit discu in etrier, dar cu niste vb de duh sfinte, parca mere treaba ca unsa :) Mai ales cu unsoarea de pe lant, daca ai manusi e chiar mai bine :) Daca nu poti singur sa o dai jos sau nu ai cu ce sau nu vrei, mergi la mecanicul moto si de acolo pleci cu roata si in juma de ora esti inapoi cu ea rezolvata. Practic daca te pui singur sa dai roata jos la vulcanizare, nu iti ia mai mult de o ora sa pleci de acolo, tubulare pe marimile astea au toti.

 

Mai zic o data snurul este temporar si obligatoriu trebuie aplicat petec pe interior. Am kitul de snururi to titmpu cu mine, o data pe an iau de la cate o vulcanizare niste snururi noi, 5 lei la baiatu, unii dau 2, altii dau 5. Imi iau noi deoarece se coc de la caldura alea de stau in moror sub sa. Inca nu am folosit niciodata cartusele de co2, dar se gasesc la pret decent la decathlon. Tot timpu am gasit un compresor de aer pe undeva. Am mers pe pana si 2 km pana la aer... Ba chiar aveam un next de aruncat si am plecat cu el de acasa fara aer pe janta pana la cel mai apropriat compresor (ca tine snururl), culmea nu s-a dejantat si nici janta nu am indoito, iar cauciucul nu a avut nici pe draq, doar vreo 60 de grade. Si ca tot vb de snur, sa vezi ce fain e sa il bagi in cauciuc intre 0 si minus 5 grade...

Deci fara snur, petec, 2 chei, dai roata jos singur sau asistat.
Si da e fain sa ai senzori de presiune la roti, stii tot timpu cat aer ai, cat sunt de calde gumele si mai ales cand ai o pana cam ajungi pana la un compresor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca snurul e solutie temporara si multi nici nu vor sa auda de el. Practic, cate roti de masina am snuruit, n-am avut decat o singura data probleme, ca era gaura piezisa si nu mi-a iesit mie pasenta. La moto am facut doua pene, la motorul meu si al lui Cata Ambro. Al meu a plecat la cele sfinte dupa cateva mii de km (mai mergea, dar trebuia sa ajung in Apuseni si nu am vrut sa ma risc cu cauciuc ros), al lui Cata am impresia ca si acum e pe motor, cu el a fost la Herculane, cu el si in Apuseni. Si n-are nici pe dreq. Sa dai jos roata (fara cric central, la cine stie ce ora, pe frig sau ploaie) nu stiu cat de amuzant este. Daca faceam pana prin Domogled, bunica venea sa ma ajute cu roata sau cu compresorul. Da' bunicile mele is moarte amandoua. Mie imi era sa nu se taie guma, cuie nu stiu daca erau pe acolo. Nu ma contrazic cu voi, stiu ca unii oricum nu sunteti de acord cu ideile/parerile mele, totusi am o bruma de experienta si pot afirma ca PENTRU MINE functioneaza de minune solutia cu snur. Poate ma pricep eu mai bine sa il aplic. Si pe unde am mers asta vara si luna asta nu vedeam tipenie de om zeci de km. Si nici vulcanizari nu prea am zarit, ca pe la noi. Am avut noroc si n-am facut pana, totusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mergi cu pasager, pui 2,8 bar la rece in roata spate, cum spune manualul, cand incepi sa gonesti ajungi rapid la 3,4 bari.

La peste 3 bari pur si simplu snurul ala il auzi cum incepe sa pocneazsca. Daca te uiti la el vezi cum incepe sa faca besicute care se sparg si se lipesc, dar la un momentdat se subtiaza si scapa pe langa. Am incercat si varaianta cu adeziv si nu tine. Nu la 2,8 la rece. Sau ca sa fiu mai explicit, nu pe Nexturi. Ca sa nu mai spun de deformarile gumei. La fiecare inclinare, in functie de viteza, guma are alta forma. Am avut la pene si pe moto si la masini incat le iau ca o pe o stare de fapt. La masina tin cu anii snururile, ca deh asa se vulcanizeaza la noi, la moto nu tin.
Si nu dai roata la frig ploaie si intuneric jos, pt aia exista snurul, sa ajungi acasa sau la prima vulcanizare, dar nu il ti acolo cu zilele/luniile/anii. Am mai ajuns eu seara in wend la cluj. Meme stii vreo vulcanizare, da stiu, dai si un compresor, normal. Perfect, A doua zi, da -o draq de roata ca tine, uite compresoru, las ca nu mai merg la vulcanizare. Bine. Cu 60 de km inainte de a ajunge acasa, cine alerga din peco in peco sa mai bage niste aer...

Deci bursyllac cu snuru ala te mai dai pana gasesti o vulcanizare cu petec. :)

Horia la fel, maine sigur gasesti una.

 

Lucian, lasa prostiile de plastice de aspirator, ca pe acolo iti mai intra naibii o viespe si sa vezi ce fain e. Mi-am luat si pantaloni si geaca, fastway hot season, trei sfert din echipament e mesh, nici macar la eclipsa nu te poti uita prin el ca i prea rar. Insfarsit nu mai circul in tricou si insfarsit pot sa port altceva decat pantaloni scurti. Singura problema ca o data cu lasarea serii, se face frig :) tare frig. Contrar asteptarilor tricoul de bumbac tine chiar mai bine de frig, decat tricourile alea tehnice caci o data udat (de trasnpiratie sau de la robinet din benzinarie) apa se evapora mai incet, nu instant, iar convectia este mult mai efcienta. Avantaju e ca nu mai transpiri in nestire si poti baga mai multi km fara dezhidratare.

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai descântat șnurul, de aia nu o ținut. 😎

Am pantaloni ok și pe căldurile lui pește prăjit, cu 4 aerisiri, mesh, waterproof (testat și foarte plăcut surprins), iar geaca e de la Spidi, fără mesh, cu ceva aerisiri și o grămadă de reglaje. Nasol e cu parbrizul mare, la care se adaugă paravânturile. Mai am o geacă non-wind/water-proof, dar aia e de fâțâială câțiva km, pe căldurile crâncene. Și una de piele cu inserții textile, mă bate vântul ca pe perdea. Totuși mă gândeam la plasticele alea că ar ajuta la direcționarea aerului spre antebraț, că, deși am mănuși fara manșetă lungă, nu mă ventilez din cauza paravanturilor. Pe care nu le-aș da jos, că prind taaaaare bine pe ploaie și temperaturi până în 25 grade. Dar o sa îmi fac de probă niste dracii de alea, să văd cum o fi. Musai cu sită, că nu vreau gâze prin geacă. Dacă nu e bun, nu pierd nimic.

 

Hai, la culoare! Pe la 11 plec să îmi pun gume la tractor și să îi fac geometria. V-am salutat! 🤘

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am snur in guma spate (Anakee 2) intre crampoane si e acolo de aproximativ 7 mii km si nu are nici o problema.

:)

Povestim dupa prima tura lunga pe calduri si incarcat cu pasager si bagaje ...

(si eu sunt adeptul petecelor - 30 de lei in tm cu dus roata data jos)

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni,

Am un V-strom 650 2014, 2nd hand dar f putini km (3000), luat de curand. Motoreta la care visez de ani de zile.

 

Mi se pare ca vibreaza; Simt buzz in picioare, maini si fund, e normal? Mai am un TDM 850 din 1997 care este sesizabil mai smooth in mers, adica ala nu vibreaza mai deloc. Sincer nu ma asteptam.

Putere are, dar la capitolul vibratii ma duce cu gandul mai degraba la BMW F650-ul pe care il aveam mai demult - monocilindru.

 

Incerc sa programez un test drive cu un Vstrom ca sa imi fac o parere de cum se simte si altul, dar probabil au modele mai noi; Nu stiu daca motoarele sunt asa diferite.

 

Pana atunci, dati-mi si mie din experienta voastra, e normal sa vibreze? Nu vibreaza la un anumit RPM ci pur si simplu, Brrr-ul motorului se simte buzz.

Tre sa mentionez ca nu-s in Romania, ci in Belgia.

 

Inca ceva: la ture f joase smuceste. De exemplu treapta 1 la relanti (1300rpm?) si ceva mai sus, trebuie ori sa fiu f gentil cu acceleratia ori sa o tin din ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

Povestim dupa prima tura lunga pe calduri si incarcat cu pasager si bagaje ...

(si eu sunt adeptul petecelor - 30 de lei in tm cu dus roata data jos)

 

stima,

paul

 

:) Nu mai apuca tura lunga ca am comandat Pirelli Scorpion Rally STR si trebuie sa ajunga saptamana asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Bun asa, sa ne spui cum ti se par dupa tura. Ai doar asfalt sau iesi si pe drumuri neasfaltate?

 

Ies si pe off road, dar nu ceva extrem. Weekendul acesta planuiesc sa trec Calimanii din Toplita spre Gura Haitii si dupa sa trec inapoi la Bilbor prin Pasul Bursucariei. E destul de pietros traseul cu 2-3 zone de posibil noroi. Am mai facut traseul acesta in trecut tot cu DL650, dar incaltata cu Anakee 2 - nu am scapat mobra :). Voi vedea acum daca e ceva diferenta cu Scorpion Rally STR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.

Am dat jos roata, am fost la vulcanizare, 15 Ron, snur. A zis ca nu pune petic, ca trebuie sa rada cauciucu' pana la sarma etc. A ramas ca daca am pb ma duc din nou, dar cica nu o sa am.. Ramane de vazut.

 

Apoi, cred, sper, am pus roata bine la loc.

Insa nu stiu ce sa fac cu suruburile alea cu cap de inbus de 5 de pe bascula. Cand le-am scos am numarat 6 ture la ambele, cel de pe dreapta parea mai iesit. Cand le-am pus la loc, cel de pe dreapta mi se pare mult mai iesit dupa 6 ture, chiar prea iesit, posibil sa cada la vibratii? Ce fac? Are ceva daca le strang la mana sau sta roata stramba daca le strang aiurea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imburile alea nu ar trebui sa umblii la ele, iar inainte strangi piulitele de pe ax ar fi indicat sa bagi o surubelnita intre lant si pinion in partea de jos si sa invarti usor roata, astfel incat ea se va trage exact cat ii permit acele suburi cu imbusuri.

Acu daca le-ai desfacut pe alea.... intinzi lantul fix ca si procedeul din manual. Atata pe stanga cat si pe dreapta ai niste gradatii acolo pe cadru, stanga tre sa fie la aceasi gradatie ca si dreapta, iar daca vrei sa fi mai catolic decat papa folosesti un subler cu care masori de unde incepe bascula, adica unde intra capacu ala de aluminiu pana la chestia aia dreptunghiulara care e pe ax.

https://www.v-strom.co.uk/downloads.htm

 

Eu in locul tau cautam o alta vulcanizare, nu e acceptabil si ar trebui interzis sa iti vulcanizeze cineva o roata, fie si la masina cu snur. Faptu ca trebuie sa rada cauciucul pana l asarma sunt povesti ...

Eu cand eram in atla zona a orasului si mi-a trebuit, m-am dus la vreo 3 vulcanizari si le am cerut sa imi arate peticele ce le au, toate 3 vulcanizarile aveau aceasi dimensiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm cele spuse de Caius. Omul de la vulcanizare o fi fost... omul de serviciu.

 

In alta dezordine de idei, azi a venit la mine Ambro (Vstrom 650 K5) si, dupa ceva bibileli pe la motorul lui (cosmetica, reglaj pedala schimbator), cand sa plece, nema lumini la far. Adica lunga/scurta. verificam sigurante- ok. Masurat daca vine curent la mufe- ciuciu. Pozitiile functionau, la fel si semnalizarile etc. Sun pe Fabio, problema la unele din mufele de dupa radiator. Era cam seara si nu am mai putut sa demontez toate celea ca sa ajung la mufe, asa ca omul a mers pana acasa cu "proiectoarele", un fel de lumanari care luminau la 2-3 metri in fata.

Sigur se va descoperi c amufele ori sunt topite, ori au contactele oxidate, insa pana atunci, nu ne-ar strica sa le mai verificam, macar la doi ani. Eventual cand se schimba filtrul de aer. Ale mele au fost desfacute, suflate, date cu WD40, ca altceva nu aveam pe atunci.

Oricum, nasoala situatie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca tot dezbateti pe aici despre pene, snur si petic. Intamplarea face ca am schimbat acum cateva zile niste gume uzate, sa zicem, cam 100%. Anvelopa spate e atat de subtire pe mijloc ca intra lejer degetul in ea. Culmea, am vazut ca are un snur! Tot pe mijlic, unde e subtire de tot. Moto de ~260kg, a mers acum cateva luni cu pasager pe A2 din Buc la maresi retur. A tot trecut pe la mine cu una sau alta, i-am verificat presiunea de fiecare data si nu am constatat pierderi suspecte. L-am intrebat si snurul nu e pus in ultimul an de cand are mobra, nu a avut nici o pana. Deci poate sa tina si cu snur!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai zis: depinde si cine pune snurul ala.

 

Dar aia cu razuitul cauciucului pana la sarma a fost maxima!


» Post actualizat in 30 Jul 2018 23:21

Am un tub de furca ciobit, mi-a cam omorat simeringul de ulei, ar merita sa cumpar acest tub nou? http://vicma.ro/tub-furca-suzuki-dl-650-strom-an-fabricatie-04-10-p-28517.html?osCsid=jmkrsutveks0oteb02qt8j3j71 Eventual alte sugestii?

Tubul e ciobit in doua locuri, posibil sa mearga "pacalit" cu ceva superglue sau lac de unghii, insa nu cred. Bine, a tinut asa din 2016, daca il "repar" poate mai tine un an. Simeringurile oricum se schimba, dooh...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se mai intampla sa ramai fara lumini din cauza blocului de lumini din dreapta .eu am patit la model 2010,curatat si a mers,stiam asta de Ivan P.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...