Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Ieri am facut Buc-Ruse. Gradul de satisfactie a scazut de la 80% la 60%. Pe drum, am cautat gropile si nu am ratat nici una. Au fost cateva nu foarte adanci (3-4 cm, parcurse cu 40-60km/h), dar cu peretii drepti, acelea ce par decupate cu preduceaua, in care zgomotul a fost mai mare, deranjant. In gropile mai adanci ,dar cu marginile tesite nu se aude nimic. Urmatoarea incercare am sa pun inapoi uleiul original care este mai subtire( W7,5), incercand astfel sa micsorez amortizarea la viteze mari de deplasare a rotii in sus. Putina rabdare si sper sa reusesc, dar este al dracului de complicata teoria asta a amortizarii. Alt fel, ca tinuta de drum, nota 10!!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Sunt fericitul posesor al unui V-Strom 1000 2007.

Am in jur de 3000 km si pot sa zic ca este o motocicleta incredibila.

:wink:

 

 

 

Sa-l calaresti sanatos fara nici un fel de incidente.Cum se comporta in oras?Ce consum are?Cum ti se pare

in comparatie cu fosta?(daca a fost).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sant nou. Am V-Strom-ul de o saptama. Inainte am mers pe F650/99. Mi se pare o motocicleta extraordinara. Destul de usoara, puternica, cu un cuplu fenomenal, foarte comoda la drum lung, sprintena si docila in oras. Am numai 400 de Km cu ea, si deja m-am acomodat. Nu i-mi vine sa ma mai urc pe BMW, pe care inca nu l-am vandut. Singurele probleme, setarea suspensiilor si un zgomot suparator in suspensia fata la trecerea peste gropi. Acum incerc diverse variante de reglaj si incerc sa identific sursa exacta a zgomotului.Daca aveti idei, solutii ar fi bine venite. V-Stromul meu este din 2006 si are 3000Km. Salutari tuturor V-Strom-istilor si asfalt uscat :wink:

 

 

 

Salut Bogdan! Si eu am un DL 650 - din 2004, din ianuarie si cam 1000km. Am observat aceeasi "problema" cu zgomotul de la furca - un "clank" la trecerea peste denivelari mai mari. Ai reusit sa-i dai de capat? Salutari la toata lumea si la cat mai multe DL-uri pe drumurile patriei ! :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Bogdan! Si eu am un DL 650 - din 2004, din ianuarie si cam 1000km. Am observat aceeasi "problema" cu zgomotul de la furca - un "clank" la trecerea peste denivelari mai mari. Ai reusit sa-i dai de capat? Salutari la toata lumea si la cat mai multe DL-uri pe drumurile patriei ! :wink:

 

 

bun venit si sa te bucuri de de motor,vezi ca sunt mai multe informatii pe celalalt topic(nu prea am inteles de ce sunt doua) /index.php?...4740&st=240

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozele cu tankbag-ul pe care l-am achizitionat.

Desi era un frig de nu iti venea sa iesi din casa si ningea, am coborat pana la garaj si i-am facut cateva poze, dar nu l-am si legat cu chingile. Se prinde cu magneti de rezervor, si mai are doua chingi pentru rigidizare.

Are 3 compartimente, doua mici si unul exensibil. Cel de deasupra are compartiment pentru harta. Fiecare compartiment poate fi eliminat sau adaugat in functie de necesitati. Are maner si o chinga pentru carat pe umar. Este impermeabil, dar pentru ploaie violenta are si o folie care se pune deasupra.

 

 

Editat de comieu2005
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pt poze. Spui ca tankbag-ul se aseaza bine pe rezervor. M-am lamurit , urmeaza sa vad pe unde gasesc ceva asemanator. Vad ca problema cu zgomotul suspensiei fata face noi victime!!!! Ma chinui de 6 luni sa-i dau de cap cu bani putini si nu pot sa spun ca sant multumit 100%. Totusi prin schimbarea arcurilor si a uleiului am mai redus ceva din busitura. Se pare o schimbare majora in bine se face numai daca se inlocuieste si cartusul (pistonul) amortizorului cu toate saibele de atenuare a amortizarii. Deocamdata abandonez subiectul ca nu mai am idei si cartusul nu il schimb din lipsa de bani si timp (ar trebui unul RACETECH). Voi vedea la sfarsitul sezonului cand oricum vor trebui schimbate bucsi, O ringuri, simeringuri la furca fata, sau poate schimb motorul ca tare imi face cu ochiul F800 GS de la BMW.Salutare si un sezon plin cu drumuri frumoase. :kiss: :wink:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut proprietari de V-STROM.Am cumparat si eu unul nou in ianuarie anul trecut din Italia.Din pacate am mers doar 270 km cu el, dupa care am avut un accident destul de serios cu o alta motocicleta.Insa Dumnezeu mi-a dat zile si in septembrie anul trecut mi-am pus fundul din nou pe V-strom -ul meu , Domnul mi-e martor ca alta motocicleta nu voi calarii in viata asta , daca im-i voi permite peste ani imi voi schimba tot cu un V-strom de 650 (ca e de ajuns)Din pacate starea mea de sanatate inca nu-mi permite sa ma aventurez in ture lungi dar incepand din mai incerc sa-mi gasesc prieteni (stromeri de preferat ) cu care pot face ture de 2-300 km.Pana atunci mai urmaresc topic-ul .daca aveti drumuriin zona(harghita) fac cinste cu o bere la oricine din gasca V-strom - istilor .

 

asfalt uscat si nu mereti mai rapid ca ingerii pazitori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost la revizia de 1000km la B&S Motors. Schimbat uleiul, intins si curatat lantul, reglaje, 296 lei cu TVA. Ora de manopera e 70 lei si in prezent au reducere 20%. Deasemenea au promotii si la uleiuri. Am bagat cel mai bun ulei, circa 60 lei litrul. Eu am fost placut surprins de atitudinea tuturor iar mecanicul, Vali e un baiat de nota 10, bun profesionist si serios. In afara de traficul infernal de pe Centura, am avut o zi buna, ceea ce va doresc si voua! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motul, 15 W 50. Are o culoare verde-fosforescent. Legat de cloncanitul furcii fata au spus ca n-au ce sa-i faca si nici cei de la Magyar-Suzuki nu stiu. Patronul B&S Motors are tot un DL 650 si la fel face. A mai zis ca nu-i nici o problema. Sanatate! :cheers:

Editat de DANELUTA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu zgomotul se rezolva, dar nu cu piese de la" suzuki" si costa cca 700$ (arcuri, cartus amortizoare, ulei), daca montajul il faci singur. Pana la toamna subiectul este inchis pt mine. Cu toate schimbarile pe care le-am facut s-a redresat putin situatia, dar nu perfect. Asfalt uscat si un sezon fara evenimente neplacute !!!! :P :) :D :jump: :haha: ^_^ :lol: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost la revizia de 1000km la B&S Motors. Schimbat uleiul, intins si curatat lantul, reglaje, 296 lei cu TVA. Ora de manopera e 70 lei si in prezent au reducere 20%. Deasemenea au promotii si la uleiuri. Am bagat cel mai bun ulei, circa 60 lei litrul. Eu am fost placut surprins de atitudinea tuturor iar mecanicul, Vali e un baiat de nota 10, bun profesionist si serios. In afara de traficul infernal de pe Centura, am avut o zi buna, ceea ce va doresc si voua! :)

 

Ai dreptate cu ceea ce spui. Baietii de la B&S sunt excelenti. Mi-am facut ultimele 4 revizii la ei si tot timpul au fost foarte amabili. Nu incerc sa le fac reclama aici dar ....asta e adevarul :P

 

 

Apropo de revizii, trebuie sa-mi fac revizia si sa-mi schimb cauciucurile. Imi puteti recomanda vreun model in mod special. Mentionez ca nu fac hard-enduro cu Stromu ( si nici nu am de gand)...doar niste amarate de drumuri neasfaltate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o sa le schimb cu Metzler Tourance. Am avut pe BMW f650 si mi s-au parut compromisul perfect intre aderenta ud/uscat, sosea/ forestier si durabilitate. :)

 

 

am citit in cateva teste despre Mezeler Turance si nu au iesit foarte bine mai ales pe ud.Bridgestone sa descurcat ceva mai bine dar mult mai bun a fost Dunlop Trailmax D607 si pe primul loc a fost Michelin Pilot Road care dupa mine e 100% pentru asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator alexman

Eu am schimbat cauciucurile in toamna, am pus Michelin Anakee - http://www.calsci.com/motorcycleinfo/VStrom3.html

 

Daca ai nevoie, vorbesc cu cel care mi le-a adus mie si te pun in contact. Eu le-am primit din germania, au fost parca 180 de eur amandoua. Mai greu a fost cu montatul, am ajuns la reprezentanta kawasaki sa le montez :burnout:.

 

Revizie 12.000 la B&S: schimbat ulei (Motul 7100), filtru de ulei, bujii si filtru de aer (era cam imbacsit si l-am schimbat tot acum), strans tot ce misca, gresat, verificat ..... total 520 RON manopera si piese de schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve tuturor. Multumesc pentru raspunsuri. Cred ca imi voi lua Metzeler Tourance.

 

Hai sa va povestesc o intamplare. M-am gandit sa-mi schimb placutele de frana, erau cam uzate. Am fost la BS in Pipera, au cautat pe computer :wave: si raspunsul a fost...71 Euro fata ( una bucata), adica 142 euro doua bucati fata si pentru spate inca vreo 80 euro ( cred, ca nu i-am mai intrebat ). Mi s-au parut cam scumpe. M-am dus in alta parte ( nu dau numele firmei ca sa nu zica lumea ca fac reclama :crack: ) si cu 395 RON mi le-am pus pe toate 3, inclusiv montatul.

 

Astfal uscat :burnout:

Editat de EricDraven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve tuturor. Multumesc pentru raspunsuri. Cred ca imi voi lua Metzeler Tourance.

 

Hai sa va povestesc o intamplare. M-am gandit sa-mi schimb placutele de frana, erau cam uzate. Am fost la BS in Pipera, au cautat pe computer :wave: si raspunsul a fost...71 Euro fata ( una bucata), adica 142 euro doua bucati fata si pentru spate inca vreo 80 euro ( cred, ca nu i-am mai intrebat ). Mi s-au parut cam scumpe. M-am dus in alta parte ( nu dau numele firmei ca sa nu zica lumea ca fac reclama :crack: ) si cu 395 RON mi le-am pus pe toate 3, inclusiv montatul.

 

Astfal uscat :burnout:

 

Nici eu nu le fac reclama celor de la B&S, dar ai grija sa nu trebuiasca sa schimbi mai repede discurile decat trebuie in mod normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se par scumpe si la 395 ron. Acum ceva timp am intrebat la magazinul MANN de pe Plevnei de unde cumpar regulat filtre de ulei si placute frana si o pereche de placute era cca 70-80 ron, FERODO. Din astea am folosit la BMW F650 si au fost foarte bune. Au mai multe feluri pt acelasi tip de motocicleta (race ,turing, offrod) cu mici diferente de pret intre ele. Iar de B&S ce sa zic e hotie pe fata la piese .Ingrasam la japonezi ,unguri si romani ca fiecare isi pune adaus comercial min 30% si asa platim orice dublu. :burnout:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se par scumpe si la 395 ron. Acum ceva timp am intrebat la magazinul MANN de pe Plevnei de unde cumpar regulat filtre de ulei si placute frana si o pereche de placute era cca 70-80 ron, FERODO. Din astea am folosit la BMW F650 si au fost foarte bune. Au mai multe feluri pt acelasi tip de motocicleta (race ,turing, offrod) cu mici diferente de pret intre ele. Iar de B&S ce sa zic e hotie pe fata la piese .Ingrasam la japonezi ,unguri si romani ca fiecare isi pune adaus comercial min 30% si asa platim orice dublu. :burnout:

 

 

Cu cat camperi tu un filtru de ulei MANN Filter de la magazinul respectiv pentru DL 650 ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...