Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Gata, de ieri am intrat si eu oficial in grupul posesorilor de V-Strom:

 

post-6232-1212123772_thumb.jpg

 

Deocamdata e cam cheala, dar urmeaza si accesoriile in curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapinesti sanatos

 

Mai ai cite ceva de pus pe ea. Scutul este f. important

Mersi.

 

Azi a primit o parte din accesorii:

post-6232-1212166635_thumb.jpg

 

Crashbar-ul nu pare sa protejeze prea mult din carene in caz ca o scap pe jos, dar deh, mai bine decat nimic.

Topcase-ul ma impiedica sa mai scot saua si inghesuie pasagerul, trebuie sa gasesc o solutie sa-l mut mai in spate.

Oricum, avand in vedere ca toate accesoriile erau incluse in oferta, nu puteam sa le caut prea mult la dinti. :)

 

Aparatorile (de vant) de maini si manerele incalzite nu venisera inca, noroc ca nu-mi trebuie foarte urgent. :lol:

 

Am inceput sa ma obisnuiesc cu ea, ma descurc binisor in oras, desi e mult mai inalta si mult mai grea decat Savage-ul pe care mergeam pana acum.

Motorul este fantastic, chiar si tinut sub 5000rpm.

 

Am avut "placerea" sa testez si ABS-ul un pic, dar imi place, e foarte fin. Nu a fost chiar o situatie de urgenta, dar am apasat eu prea tare frana spate - deh, sechele de la frana pe tambur, care abia se simtea. :D

 

Nota 10 pana acum.

 

Edit:

Mi-am adus aminte de ceva - in astea doua zile de cand merg pe V-Strom am avut de multe ori impresia ca masina din spate e FOARTE aproape de mine. La semafor masinile par ca mai au putin si se urca pe mine. Ori oglinzile de V-Strom apropie (desi n-ar trebui), ori oglinzile de Savage departeaza prea tare, si de fapt masinile stateau chiar in fundul meu si pana acum, dar nu-mi dadeam seama. :)

Recunosc ca nu m-am uitat peste umar sa vad care e de fapt situatia, sa nu creada vreunul ca-l provoc. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ale tale par sa fie Givi si intr-adevar par sa protejeze cel mai bine.

N-au cum sa mi le schimbe pt ca oferta cuprindea doar accesorii originale Suzuki, nu altceva. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sper ca nu deranjez cu o intrebare.

 

Voiam sa intreb daca un V-Storm - eventual cu ABS ( imi plac la nebunie ) ar fi potrivita pt un incepator ca mine.. 1.72, cam 80kg... Am putina xp in motoare si cer si io un sfat de la voi posesorii de "Furtuni" :)

 

:unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot vrei sfaturi, completeaza-ti si tu profilul. Varsta ta este o componenta importanta pe langa experienta in alegerea corecta a unei motociclate. V-Stromul este totusi destul de puternic si greu pt incepator, dar daca esti cumpatat nu te surprinde cu reactii naravase. Incearca sa te urci pe una si vezi cum atingi pamantul cu picioarele, pt ca este destul de inalt (820mm inaltimea sei). Impinge-o cateva zeci de metri si trece peste cateva gropi si mici pante sa te lamuresti daca o poti satapani la manevrele pe loc. Dupa mine V-Stromul de 650 ar fi ultima motocicleta pe care un incepator o mai poate stapani in siguranta si ca sa te inveti cu ea trebuie cel putin un sezon de practica cuminte. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 1.87 si reusesc cat de cat sa pun ambele talpi jos, dar trebuie sa ma intind un pic.

Este o motocicleta excelenta, dar eu unul n-as fi vrut sa incep pe asa ceva.

Oi fi eu mai precaut din fire, am inceput la 25 de ani pe un scuter de 50cc, 3CP si 80kg pe care l-am tinut un an jumate, am continuat cu un scuter de 125cc, 11CP si 110kg inca un an, si abia dup-aia mi-am luat prima motocicleta, un Suzuki Savage de 650cc, 31CP si 170kg, si dupa inca 2 ani V-Stromul.

Sincer sa fiu, uitandu-ma in urma, cred ca am facut foarte bine, nu mi-as fi dorit sa "progresez" mai rapid, a fost foarte bine asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi.

 

Azi a primit o parte din accesorii:

post-6232-1212166635_thumb.jpg

 

Crashbar-ul nu pare sa protejeze prea mult din carene in caz ca o scap pe jos, dar deh, mai bine decat nimic.

Topcase-ul ma impiedica sa mai scot saua si inghesuie pasagerul, trebuie sa gasesc o solutie sa-l mut mai in spate.

Oricum, avand in vedere ca toate accesoriile erau incluse in oferta, nu puteam sa le caut prea mult la dinti. :)

 

Aparatorile (de vant) de maini si manerele incalzite nu venisera inca, noroc ca nu-mi trebuie foarte urgent. :D

 

Am inceput sa ma obisnuiesc cu ea, ma descurc binisor in oras, desi e mult mai inalta si mult mai grea decat Savage-ul pe care mergeam pana acum.

Motorul este fantastic, chiar si tinut sub 5000rpm.

 

Am avut "placerea" sa testez si ABS-ul un pic, dar imi place, e foarte fin. Nu a fost chiar o situatie de urgenta, dar am apasat eu prea tare frana spate - deh, sechele de la frana pe tambur, care abia se simtea. :)

 

Nota 10 pana acum.

 

Edit:

Mi-am adus aminte de ceva - in astea doua zile de cand merg pe V-Strom am avut de multe ori impresia ca masina din spate e FOARTE aproape de mine. La semafor masinile par ca mai au putin si se urca pe mine. Ori oglinzile de V-Strom apropie (desi n-ar trebui), ori oglinzile de Savage departeaza prea tare, si de fapt masinile stateau chiar in fundul meu si pana acum, dar nu-mi dadeam seama. :rose:

Recunosc ca nu m-am uitat peste umar sa vad care e de fapt situatia, sa nu creada vreunul ca-l provoc. :D

 

 

Salut! As vrea sa imi iau un V-Strom nou. Ai putea sa imi zici cat costa varianta cu ABS si care e diferenta de pret fata de cea de baza, fara ABS? E K8? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! As vrea sa imi iau un V-Strom nou. Ai putea sa imi zici cat costa varianta cu ABS si care e diferenta de pret fata de cea de baza, fara ABS? E K8? :unsure:

K8 cu ABS 7140EUR la Elf Workshop. Pana la 31 mai au avut o oferta, si m-am ales cu accesorii de cateva sute de euro incluse in pret.

Fara ABS nu stiu exact cat e, dar diferenta e destul de mica, 3-400EUR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzile alea albastre de pe jenti sunt reflectorizante? Daca da, de unde le-ai luat?

Parbrizul pare Givi - de unde l-ai luat, si cum ti se pare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma cam bate un gind sa-mi vind motorul.

Este full. Daca are cineva vreo oferta o ascult.

 

Cateva date, un pret... Hai ca sunt in cautare. Inca nu stiu daca sa imi iau nou sau sh.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asta ar fi anuntul.

/index.php?showtopic=220778

[/quote

 

Arata super motorul cu toate accesoriile pe el. Desi la prima vedere pare un pret mare, eu zic ca merita. Ganditi-va numai cat valoreaza acestea, plus manopera.

As25, iti doresc bafta la vanzare. Chiar, ma intrebam, ce vrei sa-ti iei?

 

PS-mi-am adus aminte de ziua in care ti l-ai cumparat, cu cateva minute inaintea mea....ce repede trece timpul :)

 

Bafta si astfalt uscat

 

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Alex.

Si eu zic ca merita tinind cont ca accesoriile sint aproximativ 2000 Euro. Numai toba a fost freo 450. De luat vreau sa-mi iau BMW GS 1200, altceva mai OK decit Vstromul pentru drumurile noastre nu exista, dar BMW e un altfel de motor. Oricum nu e usor manevrabil ca DL in oras. :)

Sincer chiar o sa-mi para rau de acest motor care fie vorba intre noi e ideal. Dar mai vedem poate nu o sa-l vind si asa nu va parasesc. Anuntul l-am pus, dar decizia nu e finala. :)

 

PS: Si eu imi aduc aminte. Sa mai pui si tu poze cu al tau pe net. Ce modificari i-ai facut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Alex.

Si eu zic ca merita tinind cont ca accesoriile sint aproximativ 2000 Euro. Numai toba a fost freo 450. De luat vreau sa-mi iau BMW GS 1200, altceva mai OK decit Vstromul pentru drumurile noastre nu exista, dar BMW e un altfel de motor. Oricum nu e usor manevrabil ca DL in oras. B)

Sincer chiar o sa-mi para rau de acest motor care fie vorba intre noi e ideal. Dar mai vedem poate nu o sa-l vind si asa nu va parasesc. Anuntul l-am pus, dar decizia nu e finala. :)

 

PS: Si eu imi aduc aminte. Sa mai pui si tu poze cu al tau pe net. Ce modificari i-ai facut?

 

Salve As,

 

Modificari nu i-am facut. Singurul lucru mai important a fost revizia de 25000km cand i-am schimbat cauciucurile cu niste Anakee. Acum vreau sa-mi iau un topcase. Deocamdata, il las asa, prefer sa investesc toti banii in benzina si plimbari :)

Am acum aproape 28000km si cred ca voi depasi 33000km anul acesta.

 

La un moment dat si pe mine ma tenta ideea sa-l vand dar...mai am leasing pana in aprilie 2009 si, oricum, atunci voi avea destui kilometri astfel incat sa nu iau mare lucru pe el. In concluzie, cred ca-l voi tine pana la adanci batraneti :D . Chiar, ma intrebam, oare cat rezista un V-strom daca e corect intretinut?

 

Ca ideea, daca ar fi sa-mi iau ceva, cred ca-mi voi lua o Honda VFR sau un BMW, totul depinde de fondurile pe care le voi avea.

 

Zi buna,

 

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal man! :)

Daca cineva vrea un dl 650 din 2005 , 16000Km cu cric central si suport coburi,argintiu, 3 cutii shad, etc..cam 5000 E ..astept PM

Daca nu....ma duc la mare prin Iulie..

:) B) :D

Editat de Talpa_mare
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva pe aici suport Madstad pt parbriz?

As vrea sa vad unul de aproape si sa incerc sa fac ceva asemanator.

 

Am incercat suportul original in toate cele trei pozitii prin oras. Cea de la mijloc si cea de mai sus sunt cat de cat ok.

In afara am incercat doar pozitia cea mai de sus, si de pe la 80km/h in sus e vijelie. Pe la 130 parca imi da cineva cu un ciocan de cauciuc in cap. :)

O sa incerc si pozitia de la mijloc, e putin mai inclinata si poate se mai reduc turbulentele.

Oricum, se pare ca un suport si/sau un parbriz de schimb sunt o necesitate.

 

Alta chestie - farurile sunt excelente, dar noaptea pe sosea multi soferi pareau deranjati de ele, chiar si pe faza scurta. :)

Parca n-as vrea sa dau farurile mai jos, mi se pare ca lumineaza foarte ok asa, dar nici n-as vrea sa ma bage vreun nebun in sant ca nu i-au placut farurile mele. A mai avut cineva problema asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu farurile am avut-o si eu cind am luat-o noua. Daca nu le dai mai jos risti sa nu mai vezi nici tu, mie toti imi dadeau faza lunga tinind cont ca eu eram pe scurta. Deci la un perete incearca sa le reglezi, fiecare far are 2 suruburi, unul sus/jos, celalalt stinga/dreapta.

 

Bafta

 

Are cineva pe aici suport Madstad pt parbriz?

As vrea sa vad unul de aproape si sa incerc sa fac ceva asemanator.

 

Am incercat suportul original in toate cele trei pozitii prin oras. Cea de la mijloc si cea de mai sus sunt cat de cat ok.

In afara am incercat doar pozitia cea mai de sus, si de pe la 80km/h in sus e vijelie. Pe la 130 parca imi da cineva cu un ciocan de cauciuc in cap. :)

O sa incerc si pozitia de la mijloc, e putin mai inclinata si poate se mai reduc turbulentele.

Oricum, se pare ca un suport si/sau un parbriz de schimb sunt o necesitate.

 

Alta chestie - farurile sunt excelente, dar noaptea pe sosea multi soferi pareau deranjati de ele, chiar si pe faza scurta. :)

Parca n-as vrea sa dau farurile mai jos, mi se pare ca lumineaza foarte ok asa, dar nici n-as vrea sa ma bage vreun nebun in sant ca nu i-au placut farurile mele. A mai avut cineva problema asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat suportul original in toate cele trei pozitii prin oras. Cea de la mijloc si cea de mai sus sunt cat de cat ok.

In afara am incercat doar pozitia cea mai de sus, si de pe la 80km/h in sus e vijelie. Pe la 130 parca imi da cineva cu un ciocan de cauciuc in cap. :)

 

Am experimentat si eu mai multe variante de parbriz si cel mai bun mi s-a parut parbrizul care este mai inalt decat cel original, ridicat in pozitia de sus , cu inca 4 cm. La 130-140km/h poti merge cu viziera ridicata, curentul de aer trecand peste casca.In mod inexplicabil la 7 cm peste cel original curentii te lovesc direct in cap si nici nu mai vezi soseaua direct, ci prin plasticul parbrizului.Cel pe care il am acum este si cu 5cm mai lat si protejaza mai bine zona umerilor reducandu-se mult presiunea in piept. Ca forma seamana cu cel original, doar ca este mai inalt si mai lat, putin. :)

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...