Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salutare la toata lumea.

Am intrat si eu in turma posesorilor de V-Strom. Excelenta motocicleta. E un Suzuki V-Strom DL 650. Groaznic de mare pe langa KTM-ul de 125 cu care am facut scoala. Pot sa spun ca e enorma. Cel putin asta e prima impresie pentru mine.

Sa o stapanesti sanatos, e o motocicleta excelenta, dar nu e chiar cea mai potrivita pt incepatori. E destul de mare, grea si inalta si la orice greseala o dai pe jos.

 

Duminica am facut 100 km. LA sf zileii, probabil de oboseala, m-am speriat de o masina care mi-a aparut de dupa un colt (nu aveam nici km/h), am strans tare frana fata si l-am dat pe jos. Singurele distrugeri au fost zgarierea carenei si spargerea semnalului dreapta.
De-asta mi-am luat eu cu ABS, chiar si cand ai experienta mai faci prostii din astea din cand in cand. Eu pot sa zic ca ABS-ul m-a salvat de la 2-3 cazaturi la viteza mica, si cel putin un accident nasol la viteza mare.

 

Vreau sa cumpar niste crash-bar-uri si scut de moto. Crash-bar pentru a evita ceea ce deja s-a intamplat si scut pentru momentul in care ma apuca nebuniile si vreau sa o iau pe drumuri forestiere (avem destule prin zona).

 

Daca stiti de unde mai pot face rost de oferte as fi fericit daca mi-ati da mai multe sugestii.

Poti sa incerci si la www.elfworkshop.ro - sunt reprezentanta Suzuki si uneori aduc piese mai repede ca B&S (cel putin asa se lauda),

Dar cel mai ieftin cred ca tot pe www.louis.de gasesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De-asta mi-am luat eu cu ABS, chiar si cand ai experienta mai faci prostii din astea din cand in cand. Eu pot sa zic ca ABS-ul m-a salvat de la 2-3 cazaturi la viteza mica, si cel putin un accident nasol la viteza mare.

 

ABS-ul functioneaza de la 8km/ora,deci incheierea franarii se incheie tot cu blocarea roti si la o aderenta foarte scazuta,ajungi pe jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ABS-ul functioneaza de la 8km/ora,deci incheierea franarii se incheie tot cu blocarea roti si la o aderenta foarte scazuta,ajungi pe jos

Teoria ca teoria, dar importanta e practica: ai ajuns tu pe jos cu o motocicleta cu ABS?

Pe ulei proaspat sau gheata, e posibil. :laugh:

In rest, n-am simtit vreodata sa se blocheze roata la sfarsitul franarii, nici macar pe asfalt ud. Daca ar fi asa, ar pica toti ca mustele.

Chiar daca ABS-ul nu mai functioneaza sub 5-10km/h, nu inseamna ca se blocheaza roata automat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneti-mi si mie ,mai exact cum se manifesta motocicleta cu abs la o franare brusca ? Ca proaspat posesor de asa ceva inca nu am avut ocazia sa probez,am mers incercand sa anticipez ce se intampla in trafic si astfel n-am fost nevoit sa pun vreo frana mai tare.deocamdata am evitat mersu in oras,am fost pana la Giurgiu si inapoi.Perioada de acomodare cu motoru si cu dimensiunile sale.In ciuda recomandarilor nu este totusi un motor pentru incepatori,odata pornit la drum e excelenta ,dar problemele apar la stat pe loc mai ales pentru cei nu prea inalti (cazul meu).Stiam asta dar imi place motoru prea mult ca sa renunt la ideea de ami lua unu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ABS-ul functioneaza de la 8km/ora,deci incheierea franarii se incheie tot cu blocarea roti si la o aderenta foarte scazuta,ajungi pe jos

 

Nu vreau sa te contrazic, insa din spusele tale rezulta ca ABS-ul nu mai are nici un rol. Pai tocmai asta e ideea, sa mentina o viteza cit mai aproape de zero dar sa nu opreasca roata.

 

Eu cred ca lucrurile stau in alt fel, daca ai citit acest lucru undeva, cu cei 8 km/h.

Este activ la frinari care au loc la peste 8 km/h. Asta mai are sens.

 

Spuneti-mi si mie ,mai exact cum se manifesta motocicleta cu abs la o franare brusca ? Ca proaspat posesor de asa ceva inca nu am avut ocazia sa probez,am mers incercand sa anticipez ce se intampla in trafic si astfel n-am fost nevoit sa pun vreo frana mai tare.deocamdata am evitat mersu in oras,am fost pana la Giurgiu si inapoi.Perioada de acomodare cu motoru si cu dimensiunile sale.In ciuda recomandarilor nu este totusi un motor pentru incepatori,odata pornit la drum e excelenta ,dar problemele apar la stat pe loc mai ales pentru cei nu prea inalti (cazul meu).Stiam asta dar imi place motoru prea mult ca sa renunt la ideea de ami lua unu.

 

Daca te referi in general la motociclete cu ASB lucrurile stau ca mai jos. Daca te referi la V-Strom scuze de off-topic.

 

Am incercat in CBF 600 S cu ABS, la care am apasat respectiv strins frina, cu "nesimtire" in linie dreapta de la 40-50 km/h.

Motocicleta ramine dreapta, fara sa oscileze roata spate in stinga sau dreapta. Roata fata sta dreapta, si se opreste frumos.

 

Fara ABS, roata spate aluneca intr-o parte daca e blocata, iar cea din fata, daca se blocheaza iti va vira intr-o parte sau alta si...... jos.

 

Diferenta intre un CBF 600 S cu ABS si un GS 500 F fara ABS, la frinarea brusca de la 40 km/h, este de aprox 10 m ca distanta de frinare, folosind doar frina spate (din cite imi mai amintesc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca la o franare brusca te mentine drept pe sosea,asta indiferent daca asfaltul e ud sau uscat?Distanta de franare se scurteaza?

Atunci ar fi mare lucru si te poate scoate din multe belele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este activ la frinari care au loc la peste 8 km/h. Asta mai are sens.

 

exact ce spuneam si eu dar cu alte cuvinte,plus am mentionat ca pe un asfalt cu o aderenta f. scazuta(ulei,gheata)in curbe la umbra,unde ai nevoie de cea mai mare aderenta(asta spun specialisti-fabricanti)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea.

Am intrat si eu in turma posesorilor de V-Strom. Excelenta motocicleta. E un Suzuki V-Strom DL 650. Groaznic de mare pe langa KTM-ul de 125 cu care am facut scoala. Pot sa spun ca e enorma. Cel putin asta e prima impresie pentru mine.

Duminica am facut 100 km. LA sf zileii, probabil de oboseala, m-am speriat de o masina care mi-a aparut de dupa un colt (nu aveam nici km/h), am strans tare frana fata si l-am dat pe jos. Singurele distrugeri au fost zgarierea carenei si spargerea semnalului dreapta.

 

Vreau sa cumpar niste crash-bar-uri si scut de moto. Crash-bar pentru a evita ceea ce deja s-a intamplat si scut pentru momentul in care ma apuca nebuniile si vreau sa o iau pe drumuri forestiere (avem destule prin zona).

 

Daca stiti de unde mai pot face rost de oferte as fi fericit daca mi-ati da mai multe sugestii.

 

Recunosc faptul ca nu am citit inca toate posturile acestui forum dar promit sa o fac.

 

Poze dinainte de distrugeri:

 

/index.php?...t&id=410492

/index.php?...t&id=410491

/index.php?...t&id=410490

 

si daca tot am ajuns aici: de unde pot sa iau si eu niste semnale fata?

 

Pentru crash-bar-uri poti comanda Givi TN528.. 100 de euro costa si le importa cei de la United Motors (sunt pe Soseaua Pipera pe langa sediul politiei rutiere aproximativ). Dupa testarea involuntara facuta de mine sunt cam cea mai buna alegere. Am cazut pe partea dreapta si doar am luat vopseasua de pe crash-bar, carena nefiind afectata si semnalul dreapta pliindu-se. Crash-bar-ul in combinatie cu scaritele de pasager te vor feri de orice zgarietura asupra motocicletei in sine. Pentru semnale poti comanda la B&S (foarte scumpe dupa parerea mea dar asta e politica Suzuki), sau pe ebay unde gasesti si OEM si aftermarket.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici varianta veche de GIVI nu se crapa la cazatura, ci din cauza vibratiilor in timp fara ca motorul sa fi cazut nici o data. Pe vstrom.info spuneau americanii ca au facut reclamatie la producator si le schimbau pe cheltuiala lor fara discutii, cu varianta noua care avea acelasi aspect numai o mica diferenta constructiva la urechea de prindere din dreptul cilindrilor. Eu eram curios care este acea mica diferenta. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Barele acestea de protectie, sunt facute din teava cu pereti subtiri. In dreptul sudurilor sunt foarte vulnerabile.

Fisureaza atunci cind sunt montate fortat si se induc tensiuni in suduri. Am patit si eu la CBF, si mai stiu un tip care a patit-o la fel, tot pe un CBF. S-au fisurat in acelasi loc. Am mai largit gaurile prin care trec suruburile, pentru a se monta lejer. De atunci nu am mai avut probleme.

 

In concluzie, aveti grija atunci cind le montati sa nu le "trageti" din suruburi. Montajul trebuie sa se faca lejer.

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ia adus si mie Mos Nicolae un V-strom de 650 (bine inteles ca mosu eram chiar eu).

(mi-am amintit de Mr. Bean care isi trimitea cadouri de craciun si se bucura, la fel ca mine acum)

L-am luat de la un broscan si e din 2004 cu 27000km. Prima impresie: e cam mare si greu fata de pegaso-ul ce l-am avut, de plimbat nu am apucat decat prin curte deoarece nu e inmatriculat inca, iar acum nu ma grabesc pana la primavara.Bineinteles ca o sa am timp toata iarna sa-l bibilesc cu toate ca a fost bine intretinut si nu are probleme vizibile.

Am vreo cateva nedumeriri: in carte scrie ca la 24.000 km trebuie reglate supapele, voi ati facut asa ceva?

Am vrut sa ajung la filtru de aer dar mi-am prins urechile si am renuntat, deoarece am vazut ca trebuie demontate carenele si bordul, poate ma ajuta careva.

La V-stromu-l de 1000 am vazut un scut mult mai estetic decat cel din tabla de aluminiu ce se vinde si la louis, se potrivesc oare ?

Uleiul folosit de italian este castrol 10w40, ce ziceti sa folosesc acelasi ulei?

Am luat de pe net manualul care are vreo 550 de pagini, asa ca iarna asta am timp sa ma documentez.

Va salut si asfalt uscat la primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stapanesti sanatos. Intradevar fata de alte motoare ca sa ajungi la bujii sau filtru de aer trebuie sa demontezi jumatate de motocicleta, dar este greu prima data pana inveti ce si cum, apoi te joci si nici nu trebuie sa umbli prea des. Atentie la clipsurile ce prind diversele piese ale carenajului intre el (cele negre mici din plastic). Ca sa le demontezi trebuie sa apesi cu ceva ascutit ( pix) chiar in centru si inima clipsului intra in interior 2mm si se poate trage afara cu totul. Apoi ca sa-l pui la loc, inpingi partea centrala spre exterior 5-6mm, il pui in gaura, si inpingi aceeasi parte centrala la fata si se blocheaza din nou. Baga poze :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa te bucuri de el cat mai mult ,sa-l stapanesti sanatos si bine ai venit in randul v-stromistilor.

Si eu sunt de curand posesor de v-strom ,al meu e din 2007 . De mers am mers cu el destul de putin si mi se pare excelenta la drum,ca ciclistica si ofera si comfort,problema mea e la stat pe loc neajungand cu toata talpa jos iar motorul greu trebuie sa fiu tot timpul atent. Dar incet, incet ne obisnuim unucu altu.Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca tot mai multa lume se "echipeaza" cu V-Stroame.

 

Asa se pare.

Si asta deoarece ofera cel mai bun raport pret calitate, cred.

 

Este o motocicleta frumoasa cu care poti accesa mai toate tipurile de teren.

Eu am un CBF si simt nevoia unui enduro-touring. Nu te poti limita mereu la drumuri asfaltate, daca chiar vrei te bucuri de plimbarile prin natura.

 

Urmaresc cu interes acest topic, pentru a fi la curent cu informatiile legate de aceste motoare (650 sau 1000).

Sincer, parca as opta pentru DL 1000, insa mai intii sa reusesc sa vind CBF-ul.

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, sunt interesata sa inchiriez o suzuki v-strom 650 pentru o zi sau mai putin. Am cautat un centru de inchirieri moto in Bucuresti si nu exista.

Am epuizat toate variantele posibile si nu mi-a ramas decat sa va intreb pe voi :laugh: .

Sunt practic intr-o situatie destul de disperata pentru ca vreau sa fac o surpriza cuiva care si-l doreste foarte mult si intentioneaza sa isi cumpere pe viitor . ( momentan are tot o suzuki)

ASA CA...

 

STITI DE UNDE AS PUTEA INCHIRIA UN V-STROM 650, NEAPARAT ACEST MODEL ?

 

VA ROG EXTREM DE MULT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa le calariti sanatosi si fara probleme fratilor!

In legatura cu Castrol, eu am bagat la un schimb pentru ca nu am gasit Motul si nu mi-a placut cum merge. Cutia zgomotoasa, schimba treptele mai greu, motorul parca se tura mai greu....

Am facut 1500 km Romania-Italia si l-am schimbat cum am ajuns. Eu bag Motul 10w-40 si schimb filtrul de fiecare data ca nu e asa scump.

Pozele cu crash-bar-urile mai intarzie ca motorul e acoperit cu jumatate de metru de zapada... :laugh:

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, sunt interesata sa inchiriez o suzuki v-strom 650 pentru o zi sau mai putin. Am cautat un centru de inchirieri moto in Bucuresti si nu exista.

Am epuizat toate variantele posibile si nu mi-a ramas decat sa va intreb pe voi :laugh: .

Sunt practic intr-o situatie destul de disperata pentru ca vreau sa fac o surpriza cuiva care si-l doreste foarte mult si intentioneaza sa isi cumpere pe viitor . ( momentan are tot o suzuki)

ASA CA...

 

STITI DE UNDE AS PUTEA INCHIRIA UN V-STROM 650, NEAPARAT ACEST MODEL ?

 

VA ROG EXTREM DE MULT

 

se pare ca numai cineva din bucuresti te poate ajuta...

si am mari indoieli ca cineva si-ar da motocicleta pe mana unui necunoscut si pentru cateva minute, daramite pentru o zi.

imi pare rau ca ti-o spun asa direct.

eu mai repede mi-as da masina pe mana unui necunoscut decat mobra...

poate sa inchiriezi V-Stromul cu tot cu calaret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit zvonuri cum ca V-strom-ul de 1000 nu ar fi asa de reusit ca 650-ul. Este adevarat?

La o prima vedere pare a fi cam aceeasi motocicleta, numai cu un motor mai mare.

Sper ca zvonurile sa nu fie adevarate, avind in vedere intentia mea de a achizitiona unul de 1000.

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit zvonuri cum ca V-strom-ul de 1000 nu ar fi asa de reusit ca 650-ul. Este adevarat?

La o prima vedere pare a fi cam aceeasi motocicleta, numai cu un motor mai mare.

Sper ca zvonurile sa nu fie adevarate, avind in vedere intentia mea de a achizitiona unul de 1000.

 

Numai bine.

 

consumul la 650 este de 4%, la 1000 de 6% (7.5% in oras). greutatea la gol la 650 este de 190 kg (parca), la 1000 de 208 kg. pe curbe toata lumea zice ca e mai usor de condus cel de 650.

 

io am de 1000 si nu l-as schimba cu cel de 650.

 

insa merg rar si putin prin oras cu el. nu recomand 1000 pentru uz orasenesc. ma scoate din sarite ca trebuie sa merg foarte mult cu treptele 1 si 2 prin bucuresti din cauza traficului. sint convins ca la cel de 650 as putea folosi treptele 2 si 3 ceea ce ar fi mult mai bine, atit pentru consum cit si pentru comoditatea condusului. in treapta intii cel de 1000 te cam smuceste indiferent de cit de atent esti cu mansonul acceleratiei.

 

pentru calatorii medii - lungi este BETON cel de 1000. cred ca fata de cel de 650 ai in plus posibilitatea unui mers mai sportiv atunci cind ai chef de joaca. iar pe curbe uscate io am mereu chef de joaca.

 

succes

adrian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...