Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

... sa fie topcase-ul de vina?

Sigur influenteaza, mai influenteaza si (dez) echilibratul rotilor.

Cu prietena in spate sigur nu ai mers la aceeasi viteza si in plus prietena in spate incarca SI roata fata (care ajuta la neaparitia voblajului).

cam la ce viteza te-ai distrat?

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

*80 km/h :D ... un pic prea mult pentru acest gen de motocicleta dar ce pot sa zic... cand te mananca te scarpini

:))

macar fa-o fara topcase ...

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Vstromisti!

 

De un an sunt posesor de V-strom si pot sa zica ca sunt multumit de el exceptant problema clasica cu furca si de urmatoarea problema care a aparut anul acesta.

In primavara am scos-o din iernat, am schimbat uleiul si filtrul de aer si de atunci in timpul mersului (nu mereu ) cand decelerez, iar apoi accelerez dinnou, da senzatia ca se inneaca. Cateodata la semafor trebuie sa o tin putin din acceleratie, dar is revine imediat relantiul. Treaba e ca nu face mereu, doar cand si cand. Moto este din 2007 varianta cu 2 bujii pe cilindru.

Eu suspectez bujiile dar totusi banuiesc ca o bujie care nu functioneaza e moarta tot timpul.

 

Va rog daca stiti cumva rezolvarea sa imi spuneti.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu chiar... temperatura motorului se citeste de undeva la systemul de racire.. radiator(termocupla ceva).

Chestia asta transmite ecm-ului ca temperatura aerului este mai joasa decat in realitate, si intradevar ecm-ul decide sa bage mai multa benzina.

 

Am cautat destul de mult pe forumuri externe si am gasit multe review-uri foarte bune... in special de la oamenii cu BikesMadeWeird

 

Am facut o plimbare recent cu un naked de 600 (4 cilindrii in linie) si am descoperit ca puteam sa merg in treapta a 6-a la 50 km/h pe cand cu v-strom meu nu depasesc a 3-a in oras. Pe langa asta motorul meu e destul de brutal cand este subturat.

 

Cautand solutii pentru plaja de sub 3000 turatii am gasit (clasicul) power commander si acest boosterplug.

Eu unul nu sunt tentat sa dau 400 de euro pentru un power commander, plus ca nu cunosc vreun service capabil (avand si dyno) pentru configurare.

Insa din ce pot eu sa inteleg de la boosterplug... pare destul de logic ce pretind ei. (in ideea ca motoretele sunt setate din fabrica sa mearga mai sarac in benzina pentru a trece testele de noxe cu brio)

Editat de kr3at0r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ieri in timpul unei plimbari am intampinat o problema: voblajul.

M-a mancat in f*nd sa alerg motocicleta un pic: Eu + topcase(gol), cauciucuri Anakee 3(merg cu ele de peste 2 ani) si pentru prima oara ... am intalnit fenomenul voblajului.

Mergand anul trecut cu prietena in spate + topcase ... nu am intampinat aceasta problema...

 

Am verificat presiunea in roti si este in regula... sa fie topcase-ul de vina?

patesc si eu la fel in anumite conditii. de la 180 in sus daca am greutate pe spate si bate vantul incepe sa-mi vobleze usor. verifica si suruburile din cadru. eu am gasit unul desfacut destul de binisor si din cauza asta cand faceam opturi aveam impresia ca am motocicleta articulata :D

daca merg singur si nu bate vantulsi daca ma intind pe rezervor merge si cu 235 fara sa vobleze :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu chiar... temperatura motorului se citeste de undeva la systemul de racire.. radiator(termocupla ceva).

Chestia asta transmite ecm-ului ca temperatura aerului este mai joasa decat in realitate, si intradevar ecm-ul decide sa bage mai multa benzina.

 

Am cautat destul de mult pe forumuri externe si am gasit multe review-uri foarte bune... in special de la oamenii cu BikesMadeWeird

scuze - temperatura aerului am vrut sa zic (ca acel sensor e locat in cutia filtrului de aer).

stiu ca exista si pentru bmw dar nush ce sa zic - nush daca diferenta merita banii.

(eu de banii aia mi-as lua valve ricor :P)

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Vstromisti!

 

De un an sunt posesor de V-strom si pot sa zica ca sunt multumit de el exceptant problema clasica cu furca si de urmatoarea problema care a aparut anul acesta.

In primavara am scos-o din iernat, am schimbat uleiul si filtrul de aer si de atunci in timpul mersului (nu mereu ) cand decelerez, iar apoi accelerez dinnou, da senzatia ca se inneaca. Cateodata la semafor trebuie sa o tin putin din acceleratie, dar is revine imediat relantiul. Treaba e ca nu face mereu, doar cand si cand. Moto este din 2007 varianta cu 2 bujii pe cilindru.

Eu suspectez bujiile dar totusi banuiesc ca o bujie care nu functioneaza e moarta tot timpul.

 

Va rog daca stiti cumva rezolvarea sa imi spuneti.

 

Multumesc!

Salut. Nu are treaba cu bujiile.Ori e TPS-ul ori pompa putin infundata si baga putina benzina. Trebuiesc oricum verificate amandoua. Cand ai timp si drum, treci pe la mine sa verificam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...inca la vanzare - 2000lei

 

Wilbers 641 pentru Suzuki DL 650 cu preload hidraulic.
Setari:
- preload - continuu
- rebound - 22 clicks
- low speed compression - 22 clicks
- high speed compression - 22 clicks

post-18136-0-28100600-1463213148_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru cei care au mai facut operatiunea asta:

Statorul pentru vstrom 1000 este compatibil cu cel de pe modelul 650 si sv 650?

nu am facut operatiunea dar dupa codul OEM cel de vstrom 650 este acelasi cu sv 650 dar diferit de 1000cc.

vezi link:

http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/p/suzuki/32101-17g01/stator-assy

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am facut operatiunea dar dupa codul OEM este cel de vstrom 650 este acelasi cu sv 650 dar diferit de 1000cc.

vezi link:

http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/p/suzuki/32101-17g01/stator-assy

 

stima,

paul

Asa am gasit si eu,din pacate.

Ma gandeam ca ar merge sa caut pe la dezmembrari,dar cred ca mai bine nou.

Multumesc pentru raspuns

» Post actualizat in 15 May 2016 17:46

Din cate am inteles ala oem e cam stricacios.

Daca tot umblam acolo ca sa il inlocuim,nu exista ceva after market,cu o mai buna calitate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am inteles ala oem e cam stricacios.

Daca tot umblam acolo ca sa il inlocuim,nu exista ceva after market,cu o mai buna calitate?

:)

nu statorul este problema.

problema este releul de incarcare OEM care suprasolicita statorul.

vezi postul acesta de mai demult si discutiile de pe acolo: /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/?p=3830840

si astea 5 randuri:

OEM - tehnologie SCR (tiristor), SHUNT (prost)

FH012AA si FH020AA - tehnologie mosfet, SHUNT (prost)

SH775 - tehnologie SCR, SERIAL (compromis ok)

SH847 - tehnologie mosfet, SERIAL (ideal)

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

nu statorul este problema.

problema este releul de incarcare OEM care suprasolicita statorul.

vezi postul acesta de mai demult si discutiile de pe acolo: /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/?p=3830840

si astea 5 randuri:

OEM - tehnologie SCR (tiristor), SHUNT (prost)

FH012AA si FH020AA - tehnologie mosfet, SHUNT (prost)

SH775 - tehnologie SCR, SERIAL (compromis ok)

SH847 - tehnologie mosfet, SERIAL (ideal)

bafta,

paul

Explicat foarte bine,multumesc.

Sa inteleg ca tre sa comande(fratemiu,caci despre mobra lui e vorba) stator oem.

Daca nu schimba releul,exista posibilitatea sa prajeasca statorul nou,relativ repede?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca tre sa comande(fratemiu,caci despre mobra lui e vorba) stator oem.

Daca nu schimba releul,exista posibilitatea sa prajeasca statorul nou,relativ repede?

cam da - eu as schimba si releul.

PS - nu am inteles foarte clar ce model are fratele tau (dl650 sau dl1000) - poate mi-a scapat vre-un detaliu insa daca este vorba despre dl650 cred ca este un stator OEM la paulmoto.ro in Tm (pot ajuta cu inspectia vizuala ca este ok).

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam da - eu as schimba si releul.

PS - nu am inteles foarte clar ce model are fratele tau (dl650 sau dl1000) - poate mi-a scapat vre-un detaliu insa daca este vorba despre dl650 cred ca este un stator OEM la paulmoto.ro in Tm (pot ajuta cu inspectia vizuala ca este ok).

 

bafta!

1000.

De asta intrebasem prima data daca nu cumva este identic cu cel de 650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare V-Stromisti,

 

E normal ca discurile de frana pe fata sa se uzeze mai tare pe interior?..cel putin asta am observat la mine, au uzura doar pe interior. E vorba de DL650 2006 si discurile au ajuns la o grosime de 4.15 mm, respectiv 4.25 mm, dar uzura e doar pe interior. Cum manualul zice ca trebuie schimbate la 4.5 mm ce discuri de frana imi recomandati?

 

Multam,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare V-Stromisti,

E normal ca discurile de frana pe fata sa se uzeze mai tare pe interior?

Mihai

:P

nu.

colegii de suferinta iti recomanda OEM (+ un service la etrieri).

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P

nu.

colegii de suferinta iti recomanda OEM (+ un service la etrieri).

 

stima,

paul

Mersi Paul,

 

La ce pret au discurile de frana (cel putin cele aftermarket) chiar ca e suferinta. :) Probabil si cele OEM sunt tot pe acolo..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Paul,

 

La ce pret au discurile de frana (cel putin cele aftermarket) chiar ca e suferinta. :) Probabil si cele OEM sunt tot pe acolo..

... o sa razi/plangi dar sigur cele OEM de obicei sunt semnificativ mai scumpe ... 1500 ambele OEM noi in TM (pretul la suzuki este de vre-o 950 de lei bucata).

cel de spate (daca iti trebuie) mai este disponibil SH dar in stare foarte buna la paulmoto.ro in Tm - 150lei.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...