Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salutare.

 

Am si eu un v strom 1000 k7.

De cand l am luat imi pleca intr in cilindru la rece apoi la prima acceleratie pleca si al doilea. Mergea bine in ture dar la relanti sau cand reduceam mai dadea cate un rateu. Am schimbat bujii, acelasi lucru. A parut ca nu mai are probleme cu benzina de afara.

Am masurat pipe, bobine pare totul ok. Filtre ok.

Nu am sincronizat clapete dar nu vad legatura.

Nu am nici o eroare pe bord in modul diagnoza.

A patit cineva asa ceva?

 

Ps cum dau de baietii de la tng, ca nu vad rubrica de contact :)).

» Post actualizat in 26 Mar 2016 13:17

S a rezolvat problema, o piesa pe admisie era sarita de la locul ei. Simptomele ma duceau cu gandul catre altceva. Multumesc bozoro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare V-Stromitsti,

 

O miica problema. In toamna am setat surubul de cold start astfel incat motorul sa porneasca pe la 1600-1700 rpm cand e rece. Toate bune pana saptamana trecuta cand am observat ca porneste cateodata la 2000 rpm, dar cum am zis doar cateodata si nu tot timpul. Este cand porneste la cat trebuie (1600-1700 rpm), dar este si cand porneste la 2000 rpm dupa care scade la 1600-1700 rpm.

 

Trebuie sa umblu iar la surubul de cold start sau poate sa fie vorba despre altceva?

 

Multumesc,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare si tie!

iti porneste mai sus cand e frig frig? posibil sa ai o usoara denivelare de la uzura pe cama de la fast idle si sa actioneze un pic mai mult decat la temperatura la care ai facut tu reglajul ...

eu nu mi-as bate capul.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Paul,

 

Nu cred ca are legatura cu temperatura de afara. Daca ies cu mobra, fac o tura de o ora de exemplu, il opresc si il pornesc dupa 5-10 minute porneste cateodata la 2000 rpm...motorul inca nu s-a racit.

 

 

salutare si tie!

iti porneste mai sus cand e frig frig? posibil sa ai o usoara denivelare de la uzura pe cama de la fast idle si sa actioneze un pic mai mult decat la temperatura la care ai facut tu reglajul ...

eu nu mi-as bate capul.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-au dat burdufele ...

stima,

paul

 

In alta ordine de idei au ramas prin garaj o pereche de burdufuri din cauciuc de foarte buna calitate pentru jambe si un corpul injector (de pe o motoreta cu 30k km si folosit foarte putin de mine - functioneaza perfect).

 

Daca si le doreste cineva (100lei burdufele si 500lei corpul) - dati-mi un semn.

attachicon.gifprotectii jambe.jpgattachicon.gif20160319_215139.jpg

 

stima,

paul


» Post actualizat in 19 Mar 2016 23:51

Ah - si o cheie pentru jug (150lei):

attachicon.gifcheie jug.JPG

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu fac o tura scurta duminica, merg cu kawasaki kle 500

 

acesta este traseul https://www.google.r...67674!3e0?hl=en

 

mai merg cu 5 prieteni, daca este cineva interesat ne putem intalni la omv ul de la 1 decembrie 1918 la 09 00, plecarea la 09 15


» Post actualizat in 01 Apr 2016 20:39

7 moto sunt pana la urma,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua!

 

A schimbat cineva semnalele OEM si ii prisosesc. Am reusit sa-l sparg pe stanga fata si doresc sa cumpar unul in loc.

Prefer sh.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua!

 

A schimbat cineva semnalele OEM si ii prisosesc. Am reusit sa-l sparg pe stanga fata si doresc sa cumpar unul in loc.

Prefer sh.

 

Multumesc!

ai mesageria plina,am eu daca mai esti interesat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dicutii cu cat si depsre suspensia spate. Frane si consum

 

Dupa studiul pietei si experientelor personale ale unor colegi de pe aici m-am decis sa nu invetesc o avere intr-un telescop wilbers sau unu hyperpro, cu tot felu de reglaje mai mult sau mai putin folositoare. Asa ca dupa recomandari am ales sa investesc 105,9 euro aici http://store.so-products.com/ . Usor neseriosi oamenii in sensu ca l-am platit in 19 decembrie, iar ei au emis factura in 8 ianuarie si a ajuns la adresa in germania in 12 ianuarie, in conditiile in care eu am parasit germania in 10 ianuarie. Asa ca am asteptat sa vina careva de pe acolo cu ocazia pastelor catolice cu cutia mea de carton cu un arc mov in ea.

 

Discutia e simpla, cica tine cu ceva kg in plus per centimetru de compresie si in total parca are peste 20 si de kg in plus fata de cel din fabrica si cel mai important lucru este un arc progresiv nu unul liniar ca cel din fabrica. O data montat movulica l-am scos la o tura cu pasager. E cu totul alta viata. In primul rand cand se suie pasageru din doatare nu se mai lasa asa tare spatele. Cand te lasi in scarite si sari ca bezmeticu pe ele nu simti nici o data ca vei ajunge la capatul telescopului, iar miscarea lui e minima. Dupa primele curbe cu denivelari, impresia este pozitiva. Apoi parasesc asfaltu pt un drum pietruit. Pai inainte pe acolo daca aveam 40 la ora, acum meream cu 50-60. A aparut o senzatie de siguranta care nu exista inainte. Apoi iar asfalt iar curbe si curbe, incredibil cat de bine inchegata se simtea mototoreta. Asa ca am parasit din nou asfaltu pt un drum cu mai putina piatra, mai mult pamant, dar uscat. Apare primu hop mai sanatos, imi zic ca acu dau cu scutu de pamant, strang tare din buci surpriza, nu avea nici pe draq, parca mai aveam cativa centimetri de joaca. Bun. Urmeaza o urcare draceasca de vreo 24% nu ceva pietre si evident inevitabilele fagase. De vreo 3 ori am zis ca voi da cu burta de pamant si ca acolo raman, in timp ce ma gandeam bine bine cum naiba plec mai departe si cum va ajunge mobra n vale. Surpriza dupa primu fagas nimic, dupa al 2 lea nimic, dupa al 3 lea nimic, deja am prins curaj si am ajuns sus fara nici o problema. Deci fratilor, Nici singur nu am avut asa o senzatie de siguranta cum a reusit acest nou arc sa imi ofere. Eu am setata suspensia spate cu preloadul la maxim, iar reboundul undeva usor dupa jumate. Furca fata are preloadul la maxim pe ambele brate. Impreuna, eu pasageru si rucsacul meu din fatza, imbracati si cu ceva bagaje minime avem usor peste 185 de kg. Apai cand mai punem si bagajele sau echipamentul de camping sarim de 210 kg. Daca stiam ca se poate sa se modifice asa de radical suspensia cu un pic peste 600 de lei (daca calculam si manopera) o faceam din momentul in care am cumparat vstromul.

 

Recomand la toata lumea care merge cu pasager sa investeasca o suma modica pt confortul si de ce nu siguranta echipajului. Este pt prima oara cand simt mobra inchegata si toata la locu ei asa cum ar trebui sa fie.

 

 

Si daca tot am dat roata jos am observat ca dupa doar vreo 13500 s-au gatat placutele de frana Goldfren modelul AD. Nush ce sa zic, daca au tinut mult, sau putin, idea e ca cele cu care am luat mombra leam folosit eu peste 17 mii de km si neamtu inca o gramada. Cel mai tare defapt ma deranjeaza ca pe discul spate au aparut semne vizibile de uzura. Am trecut si pe spate pe brembo albastre, dar spre deosebire de toata lumea care le lauda asa de mult, eu pot spune ca senzatia de franare e mai slaba decat la goldfren. Vedem noi cati km vor tine si cum va arata discu, dar asta abea la anu. Sunt dezamagit si de goldfren si momentan si de brembo.

 

 

Tot cu ocazia primaverii, am facut consumul peste iarna. Decembrie-martie. Mobra folosita exclusiv in oras pe distante scurte si deplasari de minim 10 minute. Adica daca ma plimbam 7 minute, mai asteptam 3. Nu pot sa spun ca defiecare data ajungea temp la 90 de grade, dar am incercat de fiecare data sa tin vstromu pornit minim 10 minute. Temperatura minima afara -12 grade, dar de regula intre minus 5 si plus 5. In cei doar 400 de km am avut un consum de doar 9,04 la suta. Evident benzina de 98 ca am zis ca poate sta mai multa vreme, si oricum benzina se invecheste si pierde din cifra octanica. Pana acum am facut in oras vreo 4mii de km cu un consum mediu de 6,47 litri la suta. Nu am multe de zis pe tema consumului, dar ma asteptam sa fie mai mic, adevarul e ca iarna trecuta am avut un consum de 7,5 la suta cu benzina normala de 95, dar parca nu a fost asa frig sau nu m-am plimbat eu pe asa friguri ca anul asta sau poate faceam trasee mai lungi, nu imi aduc aminte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a venit vremea sa imi fac din nou rcaul. Sa imi pice fata. 410 lei pe un an. In conditiile in care anu trecut platisem vreo 190 lei si nu am avut vreo dauna vreodata. Asa ca recent am auzit ca iti poti muta clasa de bonus/malux de pe un vehicul vandut pe altu, daca e din aceasi categorie. Am trimis brokerului de asigurari un set de acte, CV, polita veche de la motociclul vechi, copie CI, dovada de radiere (de la primarie) si declaratia pe propria rapsundere ca pe vechea polita nu au fost incidente. Si uite asa din B4 am B6 desi conform actelor trebuia sa am B7 si de la 410 am de plata 363 lei. Cata vreme era asigurarea 100-200 de lei nu ma interesa daca e cu 10/20 de lei mai scumpa si oricum nu stiam de artificiul asta cu mutarea clasei de bonus/malux, dar uite ca se poate. Deci Vraji, ivanp si ceilalti care ati mai facut upgrade la mototorete si nu ati rezolvat inca cu asigurarea o puteti face, daca nu acum la urmatoarea asigurare, e pacat sa le dati bani aiurea asiguratorilor. din pacate operatiunea aceasta necesita un broker si nu se poate face online via emag.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uite asa din B4 am B6 desi conform actelor trebuia sa am B7 si de la 410 am de plata 363 lei. Cata vreme era asigurarea 100-200 de lei nu ma interesa daca e cu 10/20 de lei mai scumpa si oricum nu stiam de artificiul asta cu mutarea clasei de bonus/malux, dar uite ca se poate. Deci Vraji, ivanp si ceilalti care ati mai facut upgrade la mototorete si nu ati rezolvat inca cu asigurarea o puteti face, daca nu acum la urmatoarea asigurare, e pacat sa le dati bani aiurea asiguratorilor. din pacate operatiunea aceasta necesita un broker si nu se poate face online via emag.

Salut domnule.

Merci - la mine a fost cazul ca a trebui a doua asigurare pana nu am vandut prima. Stiam de varianta dar ma enerveaza birocratia din spate ca sa obtin ceva ce e de bun simt intr-un loc civilizat. probabil trebuie sa mai muncim cu totii ca sa obtinem acel loc civilizat.

acum sunt in punctul sa ma motivez sa ma duc peste cei de la finante cu o cerere sa imi returneze jumatate din impozitul platit pe tot anul si cu mobra vanduta in martie ... desi si asta ar fi natural sa fie returnat automat ca avans pentru viitoarele taxe. e o suma mica dar ma scot din sarite genul acesta de disfunctionalitati.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rectificare, am cumparat motoru nou, am facut asigurare, lam vandut dupa vreo 4 5 luni pe cel vechi, am recuperat banii de pe vechea asigurare, si am reglat partea cu clasa de bonus acum cand trebuia sa imi fac asigurarea pe al 3 lea an la motoru nou. Deci se poate retroactiv, trebuie vb cu un broker care se ocupa el mai departe de acte la noul asigurator.

 

ivanp suna ma si iti dau numaru la brokeru care ma ajutat pe mine,


» Post actualizat in 05 Apr 2016 11:00

iar impozitu la vstrom e 16 lei, acu pt 8 lei nu prea merita sa meri pana la primarie sa stai la coada sa depui vreun act

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci se poate retroactiv, trebuie vb cu un broker care se ocupa el mai departe de acte la noul asigurator.

corect (nici eu nu am mai zis ca o sa urmeze efortul la urmatoarea asigurare dupa cele sase luni curente - de fapt 5 ramase).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 05 Apr 2016 11:00

iar impozitu la vstrom e 16 lei, acu pt 8 lei nu prea merita sa meri pana la primarie sa stai la coada sa depui vreun act

ba, mie imi da ca e 32 de lei pe an - cel putin in 2015 ... si mi-e lene sa caut in softul de ciufut al domnului robu - deci teoretic imi sunt datori 16 lei cel putin. Evident ca nu e o suma semnificativa dar ma enerveaza ca se face returnarea automat.

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 05 Apr 2016 11:17

Ce moto ti-ai luat Paul? Tind sa cred ca BMW dupa gentile care le ai la vanzare. Asa e? GS 1200?

da. comentarii?

:P

tine-mi pumnii, te sun daca raman pe undeva.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oscilez intre Metzler tourance (simplu) / Metzler tourance next( cum am acum pe motocicleta) / Pirelli scorpion trail 2

Sunt multumit de Next dar am reusit sa le fac muchii...

 

Detalii

- utilaj DL1000 k5

- Eu am 105kg

- ture de weekend din care 99% pe sosea / prin oras merg doar pana la prima iesire

- fac intre 8 000 ~12 000 pe an

 

Cel mai mult imi surad Pirelli scorpion trail 2

Sunt cam la acelasi pret toate

 

Voi ce ma sfatuiti?

Editat de big_boy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oscilez intre Metzler tourance (simplu) / Metzler tourance next( cum am acum pe motocicleta) / Pirelli scorpion trail 2

Sunt multumit de Next dar am reusit sa le fac muchii...

 

Detalii

- utilaj DL1000 k5

- Eu am 105kg

- ture de weekend din care 99% pe sosea / prin oras merg doar pana la prima iesire

- fac intre 8 000 ~12 000 pe an

 

Cel mai mult imi surad Pirelli scorpion trail 2

Sunt cam la acelasi pret toate

 

Voi ce ma sfatuiti?

Salut,

 

Eu am luat pirelli scorpion trail 2 pentru o motocicleta un pic mai grea. Foarte faina aderenta (m-au dus cu gandul la anakee 2 pentru Dl650), nu am idee de rezistenta in timp si review-urile sunt foarte bune (sper ca nu e doar marketing). Au un profil un pic mai "offroad" fata de anakee 3 - pe mine m-a bucurat asta (offroad ramane strict cu ghilimele pentru ca sunt gume de strada).

Ce nu mi-a placut - a fost nevoie de mult plumb pentru echilibrare fara ca jantele sa fie strambe/dezechilibrare. La prima am crezut ca e o problema dar la a 2-a l-am rugat pe tip sa verifice echilibrarea cu cauciucul vechi si era perfecta cu 2 plumbi mici care erau pe zona opusa valvei (valva destul de grea cu sensor de presiune) insa la echilibrare cu cauciucul nou cred ca a fost nevoie cam de 12 plumbi (7+5) din aia de echilibrare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe spate pune Brembo da rosii. nu sunt ca alea de fata, nu uzeaza discul. si franeaza mai bine ca alea albastre.

Si daca tot am dat roata jos am observat ca dupa doar vreo 13500 s-au gatat placutele de frana Goldfren modelul AD. Nush ce sa zic, daca au tinut mult, sau putin, idea e ca cele cu care am luat mombra leam folosit eu peste 17 mii de km si neamtu inca o gramada. Cel mai tare defapt ma deranjeaza ca pe discul spate au aparut semne vizibile de uzura. Am trecut si pe spate pe brembo albastre, dar spre deosebire de toata lumea care le lauda asa de mult, eu pot spune ca senzatia de franare e mai slaba decat la goldfren. Vedem noi cati km vor tine si cum va arata discu, dar asta abea la anu. Sunt dezamagit si de goldfren si momentan si de brembo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da. comentarii?

:P

tine-mi pumnii, te sun daca raman pe undeva.

 

numai bine,

paul

 

Nu am comentarii. Doar ghiceam. Bravo! Sa o stapanesti sanatos. Sunt curios la asta ce ii mai faci, ca nu cred ca o sa zici ca e perfecta.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos. Sunt curios la asta ce ii mai faci, ca nu cred ca o sa zici ca e perfecta.

Merci!

La modificari - pana acum doar din astea de baza: diagnoza GS911 (pentru un somn linistit), inaltatoare ghidon rox, parbriz, scarite, sa mai joasa, proiectoare, suport genti laterale, 2 suporturi topcase (primul nu mi-a placut), protectii capace cilindri, crashbar inferior, crashbar superior (asta nu mi-a placut si l-am dat mai departe), scut touratech, protectie noroi roata spate wunderlich, protectii wunderlich furca si cardan, tankrucsac Givi XS308 (asta se potrivea cel mai bine cel putin din poze pe rezervorul cu forma de camila), valva rapida pentru golire ulei (asta a fost o chestie pe care mi-o planuiam si la DL dar nu am mai apucat).

:)

si atat deocamdata.

Sincer la clasa respectiva nu ma asteptam sa fie nevoie de atatea accesorii dar nah ... erau asteptarile mele proaste :D.

De perfectiune - nu cred ca exista!

Mobra merge foarte fain (cand merge!) - extrem de multumit (cuplu, manevrabilitate, frana, suspensii, consum). Singurele nemultumiri sunt de cum au gandit tehnic unele componente ale motocicletei dar nah - am vrut neaparat boxer racit pe ulei/aer cu tele/para.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda. Si costuri pe masura. Dar ai dreptate cu ciclistica si fanele au dat lovitura.

Si numele diagnozei e belea: GS 911 (nu 112 ca se prindea tot europeanul si aveau vanzari mai mici) - pun pariu ca in america ii zice GS112 la diagnoza.

La Zuza nu ai programul de diagnoza? Ca stiu ca si astia au unu'!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...