Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

eu am plecat de la Durau pe malul lacului bicaz,se poate merge linistit,eu nu am intalnit nici o alunecare de teren,doar drum petecit

merci ... mai ramane sa scriu la stapanire sa mai rareasca ploile ...

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) din cate stiu este si fork brace si service facut (oare ce ulei o avea? - daca 10w cu perna de aer 142 mm nu prea e nimic de verificat acolo ).

sugerezi sa isi verifice omul cuzinetii?

:P

 

stima,

paul

In cazul asta nu e furca. Ce am observat cand am dat jos setul precedent de Anakee 2 e ca pe fata s-a uzat in valuri..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul asta nu e furca. Ce am observat cand am dat jos setul precedent de Anakee 2 e ca pe fata s-a uzat in valuri..

Si la mine se pare ca Next-urile pe fata s-au uzat in valuri.

Daca pun sidecase-urile incarcate la 60-70 vobleaza. Dupa aia si inainte de aia nu. Si simt directia nesigura. Am verificat si nu am nici un joc (la 16K nici nu ar prea trebui sa fie).

Tind sa cred ca la mine e de la cauciucurile uzate (au cam 12K facute)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presiunea in roti e cea mai importanta si e foarte dependenta de temperatura de afara si temperatura de peste noapte. Daca ai facut cateva sute de km cu o presiune necorespunzatoare cu greu le mai tocesti gumele egal apoi. Evident ca incarcarea afecteaza si ea foarte mult treaba cu tocitu. Io sunt mega multumit de nexturi. La setu vechi, dupa tura de norvegia si vreo 15K km fata era tocita dupa marker si imi vobla ghidonu foarte rau, mai ales daca eram in frana de motor. Iar cu gumele noi la 150 pe autostrada cand am pierdut unul din suruburile ce tine toate plasticariaele din fata, iar al doilea statea sa pice de i se misca toata mecla mototoretei, a voblat ceva, dar acolo sunt convins ca nu era de la gume. :)

 

Apropo de pozitie, la inceputurile prieteniei dintre mine si weewee imi doream sa stau cat mai jos. Acum de o vreme incua, imi pare rau ca am insistat sa imi coboare usor sezutu din bureti si daca ar fi acum sa imi retapitez saua, as face o chiar mai inalta fata de cea stock. Am ajuns la concluzia ca nu ma intereseaza deloc daca ating sau nu perfect cu talpa pamantul cand sta pe loc si ca e mai important sa il pot controla usor mai de sus in mers.

Am ajuns si eu insfarsit la o plimbare duminica de vreo 30 de km de offroad in care am reusit sa dau cu burta de vreo trei ori, dar preloadul nu era la maxim si evident eram cu pasager. Scutura prea tare cand suntem numa noi doi fara bagaje si e preloadul la maxim :P cu arcu asta mov. Ideea e ca nu inteleg cum naiba sunt atatea utilaje cu doua roti care nu au scut.

Si da si motulul din germania e aproape ca ala din romania, adica tot un fel de apa chioara. Tre sa fac schimbu curand si e la minim iara, dupa ce am mai completat o data. Cu belrayu ultima oara am carat degeaba bidonu dupa mine prin norvegia ca nam pus strop de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si da si motulul din germania e aproape ca ala din romania, adica tot un fel de apa chioara.

care motul? 5100 sau 7100?

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa parerea mea nici un ulei sintetic nu isi merita banii intr-un motor cu asa tolerante ca cel al vstromului si in regimul de turatii exploatat. Pt mine cel mai mare avantaj al unui ulei semisintetic este acela ca il poti combina la nevoie fie cu unul sintetic fie cu unul mineral. Pana la urma avem intercoolerul si furtune pana la el, deci se poate intampla orice oricand pe drum. Si fiiinda ca a fost iarna vb de 10w40 5100.

Iar acum sa va pun si pe voi pe ganduri, caci si pe mine m-a pus R600 :) modelele dupa 2007 au filtru de benzina ce se poate schimba :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa parerea mea nici un ulei sintetic nu isi merita banii intr-un motor cu asa tolerante ca cel al vstromului si in regimul de turatii exploatat. Pt mine cel mai mare avantaj al unui ulei semisintetic este acela ca il poti combina la nevoie fie cu unul sintetic fie cu unul mineral. Pana la urma avem intercoolerul si furtune pana la el, deci se poate intampla orice oricand pe drum. Si fiiinda ca a fost iarna vb de 10w40 5100.

 

Iar acum sa va pun si pe voi pe ganduri, caci si pe mine m-a pus R600 :) modelele dupa 2007 au filtru de benzina ce se poate schimba :)

motul 5100 din experienta foarte multora este un ulei prost.

verifica diferenta intre un ulei sintetic si un ulei semisintetic dupa 5000km in acelasi motor - poate atunci o sa ti se para ca merita diferenta de bani.

 

care R600 te-a pus pe ganduri - io unul nu ma prind - e adevarat ca inca nu m-am trezit.

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care R600 te-a pus pe ganduri - io unul nu ma prind - e adevarat ca inca nu m-am trezit.

 

este userul R600 - are un V_strom alb:

/index.php?/user/47467-r600/

 

 

 

Deci pana la urma Metzeler Tourance Next sau Pirelli Scorpion Trail?

» Post actualizat in 26 May 2016 10:38

Am uitat sa zic, ca Anakee-urile ce le am pe moto, pe partea laterala sunt ingalbenite, de zici ca au jde'ani asta in conditiile in care motorul sta in garaj si nu a stat in soare mai deloc.

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este userul R600 - are un V_strom alb:

/index.php?/user/47467-r600/

 

Deci pana la urma Metzeler Tourance Next sau Pirelli Scorpion Trail?

pirelli scorpion trail dar 2 - eu le-as incerca si pe vstrom.

:D

 

aaa... era o intrebare de la culdip/R600 - daca filtrul este interschimbabil.

Pai au facut o tziganie din punctul meu de vedere - filtrul de inalta presiune de la modelul anterior l-au facut mai mic- cam 1/3 din modelul anterior (chiar daca bozoro o sa zica ca filtrul de joasa presiune l-au facut mai putin permisiv).

Da, se poate inlocui - costa 550 de lei.

La modelul anterior filtru de inalta presiune costa - 1250

dar tinand cont de dimensiuni - este mai ieftin modelul mai vechi.

:D

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa zic ca au facut o tiganie cu filtrele alea de inalta presiune si la ala vechi si la alea noi. Mai bine le elimini si schimbi filtrul cu ala dupa 2007 si la modelul vechi si le inlocuiesti la o data la 2/3 ani. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtru ala de benzina din rezervor/pompa de la modelele de dupa 2007 se poate inlocui, nu era intrebare, era o informare. R600 a inlocuit la motoru lui si spunea ca ala de la dat jos era foarte murdar, negru, iar cel nou evident era imaculat :)

La discutia cauciucurilor mi se pare foarte interesant ca nu prea am vazut pareri obiective de genu, anu acesta am mers 5 mii de km cu anake, 5 mii cu diablo, 5 mii cu nexturile :) deci toate parerile sunt subiective, iar marea majoritate au nexturi si sunt foarte multumiti de ele : )
Spun anu acesta, pt ca nu se compara modelele de acum 5 ani cu ce se farica acum, adica exista un progres indubitabil :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtru ala de benzina din rezervor/pompa de la modelele de dupa 2007 se poate inlocui, nu era intrebare, era o informare. R600 a inlocuit la motoru lui si spunea ca ala de la dat jos era foarte murdar, negru, iar cel nou evident era imaculat

La discutia cauciucurilor mi se pare foarte interesant ca nu prea am vazut pareri obiective de genu, anu acesta am mers 5 mii de km cu anake, 5 mii cu diablo, 5 mii cu nexturile deci toate parerile sunt subiective, iar marea majoritate au nexturi si sunt foarte multumiti de ele : )

Spun anu acesta, pt ca nu se compara modelele de acum 5 ani cu ce se farica acum, adica exista un progres indubitabil

:)

da, se poaet inlocui dar cum zicea si bozoro - mai degraba se face bypass la el si se inlocuieste doar filtrul de joasa presiune cu unul de model de dupa 2007.

Pentru puritani se poate pune un filtrul extern (KL145) care merge la fix:

post-18136-0-76670100-1464301191_thumb.jpg

 

Legat de cauciucuri - nu pot sa zic ca am ramas cu impresia ca modelele fabricate acum au evoluat.

De exemplu foloseam anakee 2 si acum 9 ani si nu era inferior modelului fabricat acum. In plus cand au aparut tourance next am folosit imediat si mi s-au parut mai slabe ca aderenta pe asfalt fata de Anakee2. Am mai facut o incercare cu next-uri si acum 3 ani parca ... aceeasi parere mi-au lasat ca sunt inferioare ca aderenta celor anakee 2. Next-urile mi s-au parut comparabile cu Anakee 3 la aderenta dar nu am idee de durabilitate ca nr de km ca a plecat mobra mai departe la Marcel dupa cam 5000km.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtru ala de benzina din rezervor/pompa de la modelele de dupa 2007 se poate inlocui, nu era intrebare, era o informare. R600 a inlocuit la motoru lui si spunea ca ala de la dat jos era foarte murdar, negru, iar cel nou evident era imaculat

 

La discutia cauciucurilor mi se pare foarte interesant ca nu prea am vazut pareri obiective de genu, anu acesta am mers 5 mii de km cu anake, 5 mii cu diablo, 5 mii cu nexturile deci toate parerile sunt subiective, iar marea majoritate au nexturi si sunt foarte multumiti de ele : )

Spun anu acesta, pt ca nu se compara modelele de acum 5 ani cu ce se farica acum, adica exista un progres indubitabil

filtrul ala alb de care zici tu este ala de joasa, de la sorb. ala de inalta este dupa pompa. ;)

 

eu am facut mii de km cu toate cele 3 tiputi de cauciucuri. in ordinea preferintelor:

 

1. Metzelet tourance: excelent raport calitate pret. excelenta durata, tinuta de drum foarte buna pentru tipologia de cauciuc fie pe uscat cat si pe ud Uajunge la scarite fara probleme si m-a surprins si pe ploaie destul de aplecat (am atins cu piciorul). destul de bune si pe off, evident sa fie uscat ca altfel sunt la fel ca toate celelalte din categorie. au o vibratie intre 50-70kmh dar la mine disparea dupa circa 3000km. durata: 25000km la martor. am mers pana la 30000 ulltimii km in pista ca erau slik-uri. 60%strada, 40% off.

2. Pirelli s.t.2: aproape iti citesc gandurile, fara pic de emotie pe strada fie uscat, fie ud. se lipesc si de cel mai prost asfalt de zici ca au prenadez pe ele. evident performantele se platesc, in bani si durata. nu prea trec de 10-15000 decat daca esti mai lent asa..... pe off...discrete. daca sunt pietre si alte rahaturi nu are cu ce sa se "agate". 90% strada, 10% off da lejer.

3. Metzeler Next: se apropie de Pirelli. da ceva mai economice si facute sa dureze ceva mai mult. excelente pe strada mai putin pe off. tin bine drumul, in curba nu au ezitari sau si nu dau senzatia ca ar vrea sa alunece. daca tind sa rupa aderenta te anunta din vreme ai timp de reactie. pe off ca si Pirelli. 90% strada, 10% off da si aici usor.

4. Michelin anakee2 (pe 3 imi e frica sa merg): relativok pe strada. nu dau senzatia de siguranta pe care o dau celelalte, mereu strangeam din buci la curbe. :) zgomotoase si cu vibratii. pe ploaie imi pareau si mai nesigure. pe off.....off.......ziceai ca e vie mobra sub mine in halul ala alunecau pe un amarat de drum cu praf. pe pietre sau alte resturi mergi de-adevaratelea cu morcovu. mai bine nu. ei zic ca sunt 50-50% da eu le dau nota 2. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat mobra cu anakee2, erau vechi si tocite, insa mergea perfect pe asfalt ud si cand ploua tare.

Am luat tot anakee2, imi plac, dar nu se preteaza deloc pe forestier, cred ca si din cauza greutatii mobrei, simt mereu ca vrea sa fuga.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bozoro zice la misto - vrea doar sa te linisteasca!

:P

 

nu zice la misto din pacate :) . eu am avut anakee2 pe pe spate si l-am dat jos dupa vreo 2000km. dupa ce am luat o trânta inexplicabila.

de cativa ani merg numai pe dunlop trailmax si sunt super ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se explica ea tranta aia de undeva.este la mine sti asta ,dar se comporta bn pana acum ,eu merg asa mai calculat zic,si nu am treaba cu off road-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vreau sa imi schimb motocicleta,(am SV 650) si m am hotarat la v strom tot de 650.

Cine este dispus sa ma lase sa ma urc.pe una sa vad cum stau si daca se poate sa merg cu ea putin.

Sunt din Pitești, deci as prefera pe cineva cat de cat aproape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am o intrebare de baraj :
Faptul ca VStromul nu se strica este de la sine inteles. O axioma.
Si totusi, ce componente (cu exceptia consumabilelor clasice) ati recomanda a se lua in desaga vstromului la drum lung. Care ar fi calcaiul lui Ahile pentru japonez ?

A se defini drumul lung ca fiind peste 7000 de km.


Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...