Lucian_M Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Exact asa am vazut si eu. Si sincer nu imi prea arde de experimente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Checking tyre pressures • Check/correct tyre pressures. Tyre pressures: Solo ..................................... front 1.9 bar (27.0 psi) ............................................. rear 2.1 bar (29.9 psi) With full load......................... front 2.1 bar (29.9 psi) ............................................. rear 2.3 bar (32.7 psi) Asta e pt motorul meu! Îmi pare rău că m am băgat in seama pt ca nu avem același tip de motocicleta, dar la greutate cred ca sânt pe acolo.... era vb de metzler tourance aia folosesc și eram curios cum au ajuns sa crape... Numai bine, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Nu stiu ce motor ai, dar incearca tu sa pui 400 km cu presiunile alea, mai ales pe asfalt romanesc (cu gropi). Sa imi spui cum rezolvi cu gropile. Am mers cu 450 (patru sute cincizeci) kilograme, presiunile din carte (,2,25 fata, 2,8 spate)- insa pe cald cresteau simtitor, daca bagam 2,1, distrugeam guma. Chiar si cu 2,3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Scuze încă o data... Un Gs de 650 am, foarte aproape de 200 kg are motorul, 2 persoane destul peste 100 kg + bagaje, nu sânt nici eu departe deloc de 400 kg și merge foarte bine cu presiunile alea, nici măcar cu presiunile recomandate nu merg, pun 2. 2 spate și 2.0 fata și merge foarte bine, cu 400 kg ... Da cum am zis, scuze încă o data... Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Esti pe topicul de Suzuki V-Strom. Ce drac de motorete crezi ca avem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Ca te em. Nu are treaba, fiecare producator moto spune (scrie, de fapt) undeva cu ce presiuni de merge. Eu urmez acele indicatii. Fiecare e liber sa mearga cu ce presiuni vrea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Esti pe topicul de Suzuki V-Strom. Ce drac de motorete crezi ca avem? Ce inteligent ești da, da știu și mi am cerut scuze, când am început discuția un despre motor în sine era vb... Nu mai contează, imi pare rău sincer.. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Nu cred ca e problema. Eu ma repet: fiecare producator moto scrie ce presiuni se RECOMANDA pentru buna functionare a agregatuilui. Mai departe, fiecare baga cat vrea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 20170815_160338.jpg20170815_160325.jpg20170815_160531.jpg Asa arata ale mele dupa 10k km. (dot 15 si 16, puse in aprilie) Din pacate, vreo 3-4k au fost facuti pe autostrada sau la viteze mici (cu motocicleta dreapta - deh 70km/h limita in afara localitatii) si s-au aplatizat foarte mult. @bozoro, nici de crapaturile astea nu trebuie sa imi fac griji? Crapaturile de la baza cramponului nu au nimic. Asa sunt de la inceputul pana la sfarsitul vietii cauciucului. Taietura aia e urata. Da daca e doar de suprafata ce vrei sa ii faci? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafia01 Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 Imi spune si mie cineva cat este de inalt un DL650? Am 1.74 si as vrea sa imi fac o parere cat de mult atinge solul talpa piciorului. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 stai perfect pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 @mafia01: vezi aici http://cycle-ergo.com/ alege motocicleta, completeaza-ti datele si vezi cum ai arata pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafia01 Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 Am verificat deja acolo, dar nu stiu cat de real arata si de aceea am zis sa si intreb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 174 am si eu, stau foarte ok. Pe teren drept, cam jumatate de talpa (gen semi-varf )). Cu bagaje si pasager, cam toata talpa. Vad ca esti din Bucuresti, mergi la MotorTeam pe Bd. Timisoara si urca-te pe 650 ca sa-ti faci o idee. Mai e un dealer pe la Aparatorii Patriei, Just Motors, dar nu stiu daca au motoare in showroom. Suna inainte se te duci la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafia01 Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Mersi mult pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Intrebare de baraj: de ce vrei sa treci de la BMW la Suzuki? Nu e ceva de facut flame, doar un gand care m-a "fulgerat", dupa ce am vazut ce agregat detii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafia01 Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Este prea inalt pentru mine...abia ating cu varfurile solul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Si eu am vandut mobra tot pt asta si pt ceva mai rapid . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafia01 Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Eu nu simt nevoia de ceva mai rapid, doar ca vreau sa am o suprafata mai mare din talpa atingând solul. As vrea sa pot sa pot impinge motocicleta si in spate ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Este prea inalt pentru mine...abia ating cu varfurile solul. Vino si facem schimb, io am link de reducere a inaltimii montat pe capra mea de cand am luat-o, si-s inalt...ating cu genunchii de sol! Schimbul acelui link de la bascula intre capre il fac personal intr-o amiaza si nu ne costa nimic, si-n felu' asta vor fi doi oameni multumiti! Ce zici?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafia01 Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Multumesc frumos pentru oferta, dar cred ca esti o idee cam departe de Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Is 300 km. Dus intors 600, adica vreo 26 litri de benzina (daca se merge cat de cat civilizat). Adica 120 lei. Manopera moca, pretul piesei tot moca (un link de inaltare, care e la acelasi pret cu cel de coborare) este cca 280 lei. Pe manopera la meseriasi mai dai cca 50 lei, minim. Daca pui la socoteala si faptul ca faci ceva placut (te plimbi), eu zic ca iesi in castig. Eu am venit de la 400 km (neamt) la Fabio, ca sa imi puna motorul la punct. Nu spun cat m-a costat, dar numai benzina a fost vreo 200 lei, poate si mai bine (am mers stil torpila). Daca a meritat? Da, motorul merge altfel acum. Deci nu te uita la 600 km, ca nu e atat de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore1 Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Mafia01 poti sa te sui pe a mea ..de marti incolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 19, 2017 Share Postat August 19, 2017 Poate s-a saturat omu de baraiala de monotilindru sub poponeata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 Vino si facem schimb, io am link de reducere a inaltimii montat pe capra mea de cand am luat-o, si-s inalt...ating cu genunchii de sol! Schimbul acelui link de la bascula intre capre il fac personal intr-o amiaza si nu ne costa nimic, si-n felu' asta vor fi doi oameni multumiti! Ce zici?! Nu se potriveste kit-ul de V-Strom la F 650! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.