Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salutare,

 

Aveti idee daca gasesc pe plan local un kit de relee pt faruri cum e cel de pe easternbeaver.com ?

 

Mersi !


» Post actualizat in 31 Jul 2017 07:15

PS: Imi puteti sugera de asemenea o vulcanizare ok prin Bucuresti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Aveti idee daca gasesc pe plan local un kit de relee pt faruri cum e cel de pe easternbeaver.com ?

 

Mersi !

» Post actualizat in 31 Jul 2017 07:15

PS: Imi puteti sugera de asemenea o vulcanizare ok prin Bucuresti?

 

https://goo.gl/maps/sX5Je862G1G2

 

Aici am fost si sunt ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut. in urma unei scurte plimbari (dupa ~25km) apare urmatoarea problema: pun contactul, se aprind toate cele, cand sa dau la automat se taie curentul peste tot. bun, verificat toate sigurantele, toate bune, asa ca ma pun la impins motorul (200m) pana dau peste un service auto. ajuns acolo punem un starter (sau cum se numeste chestia care porneste motorul cand ai bateria slaba) si motocicleta o ia fara probleme. verific incarcarea => 13v la relanti, scade pe la 8-9v la acceleratie. banuiesc rectificatorul, asa ca il rog pe tipul de acolo (ii multumesc pe aceasta cale, motociclist si el) sa punem bateria la incarcat. o punem, dar nu imi arata sa incarce la aparatul lui. la borne 13v. cand pun contactul bateria scade la 6v, asa ca o pornesc asistata. hotarasc sa plec cu motorul dupa ~20min de stat la incarcat, dupa 100m se opreste mobra (cand sa schimb a 2-a si nici ca nu mai porneste).

 

fiind aproape de un magazin care au si baterii de motocicleta hotarasc sa iau una. o iau, o las la tip la formatat (eu plimbat 2h), pus pe motor, totul ok. cand sa merg sa imi dea garantia la baterie, tipul de acolo spune ca nu imi poate da asta (dupa masuratori, bineinteles), fiindca la relanti incarca 12.9, iar pe acceleratie maxim 13.5v. tipul de acolo imi spune ca trebuie sa ajunga la 14 pe acceleratie ca sa imi dea garantia

 

acum, la valorile astea sa ma gandesc la schimbarea rectificatorului? intreb asta fiindca si la anteriorul motor (funduro) tot cam valorile astea le aveam cu un rectificator nou si nici ca nu am avut probleme in 5 ani de zile cu el (schimbat o baterie).

si e normal ca o baterie sa cada in halul asta, asa deodata? stiam ca e mai batrana (mi-a spus-o vechiul proprietar al mobrei), dar nici ca ma asteptam sa pice in felul asta

 

va multumesc pt rabdare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut. in urma unei scurte plimbari (dupa ~25km) apare urmatoarea problema: pun contactul, se aprind toate cele, cand sa dau la automat se taie curentul peste tot. bun, verificat toate sigurantele, toate bune, asa ca ma pun la impins motorul (200m) pana dau peste un service auto. ajuns acolo punem un starter (sau cum se numeste chestia care porneste motorul cand ai bateria slaba) si motocicleta o ia fara probleme. verific incarcarea => 13v la relanti, scade pe la 8-9v la acceleratie. banuiesc rectificatorul, asa ca il rog pe tipul de acolo (ii multumesc pe aceasta cale, motociclist si el) sa punem bateria la incarcat. o punem, dar nu imi arata sa incarce la aparatul lui. la borne 13v. cand pun contactul bateria scade la 6v, asa ca o pornesc asistata. hotarasc sa plec cu motorul dupa ~20min de stat la incarcat, dupa 100m se opreste mobra (cand sa schimb a 2-a si nici ca nu mai porneste).

 

fiind aproape de un magazin care au si baterii de motocicleta hotarasc sa iau una. o iau, o las la tip la formatat (eu plimbat 2h), pus pe motor, totul ok. cand sa merg sa imi dea garantia la baterie, tipul de acolo spune ca nu imi poate da asta (dupa masuratori, bineinteles), fiindca la relanti incarca 12.9, iar pe acceleratie maxim 13.5v. tipul de acolo imi spune ca trebuie sa ajunga la 14 pe acceleratie ca sa imi dea garantia

 

acum, la valorile astea sa ma gandesc la schimbarea rectificatorului? intreb asta fiindca si la anteriorul motor (funduro) tot cam valorile astea le aveam cu un rectificator nou si nici ca nu am avut probleme in 5 ani de zile cu el (schimbat o baterie).

si e normal ca o baterie sa cada in halul asta, asa deodata? stiam ca e mai batrana (mi-a spus-o vechiul proprietar al mobrei), dar nici ca ma asteptam sa pice in felul asta

 

va multumesc pt rabdare!

 

Eu as verifica prima data statorul.

Daca multimetrul iti zice ca este ok acolo totul as incepe sa ma gandesc la releul de incarcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as verifica prima data statorul.

Daca multimetrul iti zice ca este ok acolo totul as incepe sa ma gandesc la releul de incarcare.

sa inteleg ca, valorile nu sunt normale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu. la 5000 de ture trebuie sa incarce peste 14. Minim 13,8. Dar asta in conditiile unei baterii bune. La relanti nu conteaza. Dupa care verifici ce e mai la indemana: cat scoate statorul si dupa aia cat ai la borne. Daca stoatorul scoate peste 60V pe toate 3 fazele treci la releu. Daca nu, schimbi statorul. Cam asta trebuie facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg ca, valorile nu sunt normale?

Presupun ca ai verificat doar cu farurile, fara alte acareturi pornite.

La mine incarca, doar cu farurile pornite (bec halogen), 13.9 - 14.0 in ture.

Daca pornesc proiectoarele scade la 13.6.

La relanti ... aceeasi valoare.

 

Referitor la baterie: da, asa cad modele noi de baterii: dintr-o data si dau niste simptome de nu stii de unde sa le apuci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc pt raspunsuri!

 

am cumparat azi un multimentru si am verificat si eu incarcarea. ~13.8 la relanti si 14.7 la 5k

ori multimetrul tipului nu era bun, ori bateria nu era incarcata cum trebuie (am cumparat-o de la magazin, au formatat-o baieti 2h,i dar nu au incarcat-o), probabil dde aici valorile acelea.

o sa verific si statorul zilele astea, dar banuiesc ca nu o sa gasesc nimic acolo.

 

citeam pe stromtrooper ca o buna practica pt prevenirea arderii statorului este pastrarea nivelului de ulei in ochiul magic la valoarea maxima. o s-o incerc pe viitor din moment ce statorul se cam prajeste la wee-uri

 

salutari cu farul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o problema recunoscuta doar la modelele de dupa 2012. La restul au fost sporadice nu se poate spune ca e regula.

Eu am suspectat indepartarea radiatorului de ulei care a facut sa creasca temperatura uleiului, si implicit a statorului. Si statorul a ramas acelasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa speram ca modelele noi sunt realizate cu mai multa grija...

 

Eu mi-am instalat un bec pe bord care se aprinde cand are peste (aprox) 13V bateria.

Momentan caut o solutie sa se vada mai bine ziua. Incercand sa il fac sa consume cat mai putin am ales un LED chior ( consuma 0.8W tot montajul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...