Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Checking tyre pressures

• Check/correct tyre pressures.

Tyre pressures:

Solo ..................................... front 1.9 bar (27.0 psi)

............................................. rear 2.1 bar (29.9 psi)

With full load......................... front 2.1 bar (29.9 psi)

............................................. rear 2.3 bar (32.7 psi)

 

Asta e pt motorul meu!

 

Îmi pare rău că m am băgat in seama pt ca nu avem același tip de motocicleta, dar la greutate cred ca sânt pe acolo.... era vb de metzler tourance aia folosesc și eram curios cum au ajuns sa crape...

 

Numai bine,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce motor ai, dar incearca tu sa pui 400 km cu presiunile alea, mai ales pe asfalt romanesc (cu gropi). Sa imi spui cum rezolvi cu gropile. Am mers cu 450 (patru sute cincizeci) kilograme, presiunile din carte (,2,25 fata, 2,8 spate)- insa pe cald cresteau simtitor, daca bagam 2,1, distrugeam guma. Chiar si cu 2,3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze încă o data...

 

Un Gs de 650 am, foarte aproape de 200 kg are motorul, 2 persoane destul peste 100 kg + bagaje, nu sânt nici eu departe deloc de 400 kg și merge foarte bine cu presiunile alea, nici măcar cu presiunile recomandate nu merg, pun 2. 2 spate și 2.0 fata și merge foarte bine, cu 400 kg ... Da cum am zis, scuze încă o data...

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti pe topicul de Suzuki V-Strom. Ce drac de motorete crezi ca avem?

Ce inteligent ești da, da știu și mi am cerut scuze, când am început discuția un despre motor în sine era vb... Nu mai contează, imi pare rău sincer..

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

attachicon.gif20170815_160338.jpgattachicon.gif20170815_160325.jpgattachicon.gif20170815_160531.jpg

 

 

Asa arata ale mele dupa 10k km. (dot 15 si 16, puse in aprilie) Din pacate, vreo 3-4k au fost facuti pe autostrada sau la viteze mici (cu motocicleta dreapta - deh 70km/h limita in afara localitatii) si s-au aplatizat foarte mult.

 

@bozoro,

nici de crapaturile astea nu trebuie sa imi fac griji?

Crapaturile de la baza cramponului nu au nimic. Asa sunt de la inceputul pana la sfarsitul vietii cauciucului. Taietura aia e urata. Da daca e doar de suprafata ce vrei sa ii faci? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

174 am si eu, stau foarte ok. Pe teren drept, cam jumatate de talpa (gen semi-varf :))). Cu bagaje si pasager, cam toata talpa.

 

Vad ca esti din Bucuresti, mergi la MotorTeam pe Bd. Timisoara si urca-te pe 650 ca sa-ti faci o idee. Mai e un dealer pe la Aparatorii Patriei, Just Motors, dar nu stiu daca au motoare in showroom. Suna inainte se te duci la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este prea inalt pentru mine...abia ating cu varfurile solul.

Vino si facem schimb, io am link de reducere a inaltimii montat pe capra mea de cand am luat-o, si-s inalt...ating cu genunchii de sol! :crack: Schimbul acelui link de la bascula intre capre il fac personal intr-o amiaza si nu ne costa nimic, si-n felu' asta vor fi doi oameni multumiti! Ce zici?! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Is 300 km. Dus intors 600, adica vreo 26 litri de benzina (daca se merge cat de cat civilizat). Adica 120 lei. Manopera moca, pretul piesei tot moca (un link de inaltare, care e la acelasi pret cu cel de coborare) este cca 280 lei. Pe manopera la meseriasi mai dai cca 50 lei, minim. Daca pui la socoteala si faptul ca faci ceva placut (te plimbi), eu zic ca iesi in castig. Eu am venit de la 400 km (neamt) la Fabio, ca sa imi puna motorul la punct. Nu spun cat m-a costat, dar numai benzina a fost vreo 200 lei, poate si mai bine (am mers stil torpila). Daca a meritat? Da, motorul merge altfel acum.

Deci nu te uita la 600 km, ca nu e atat de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vino si facem schimb, io am link de reducere a inaltimii montat pe capra mea de cand am luat-o, si-s inalt...ating cu genunchii de sol! :crack: Schimbul acelui link de la bascula intre capre il fac personal intr-o amiaza si nu ne costa nimic, si-n felu' asta vor fi doi oameni multumiti! Ce zici?! :peace:

 

 

Nu se potriveste kit-ul de V-Strom la F 650!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...