MIonutz Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 Salutare tuturor, La jumatatea lui ianuarie s-ar putea sa am un suport de parbriz Madstad (http://www.madstad.com/s.nl/it.A/id.121/.f) nou-noutz de vanzare pentru cine doreste. Am incercat sa cumpar de la doua surse (prieteni) din America, si se pare ca ambele imi vor trimite obiectul. In cazul in care ma aleg cu doua, sunt nevoit sa vand unul (fara costuri suplimentare fata de cele initiale doar in plus o bere fara alcool ). Cu respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 eu ma bag. avand in vedere ca fac destul de des offroad unu din ala imi e bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 Ai probleme cu bascula? Daca nu ai, las-o asa. Pe ce merge bine, nu pune mana. Taie lantul si bate-l. E mai bine...... Nu trebuie sa il tai. El vine direct desfacut si tu il presezi. De obicei are zala de imperechere si cu siguranta si fara. Eu mi-am luat o presa DID. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 nu toate vin desfacute, dar cum el zicea ca il pune intreg am banuit ca asa il are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 (editat) Ai probleme cu bascula? Daca nu ai, las-o asa. Pe ce merge bine, nu pune mana. Taie lantul si bate-l. E mai bine...... Asta este politica de puturos Eu n-am avut problema cu bascula, dar am desfacut-o dupa 2 ani de functionare odata cu schimbarea lantului. Toate articulatiile cu rulmenti cu ace din suspensia spate erau uscate. Nema vaselina. Le-am gresat si le-am pus la loc. Toata operatia o jumatate de ora, dar sigur merita. La BMW-ul dinainte nu am umblat la timp nici la bascula si nici la rulmentii la ghidon. Cand le-am desfacut intre bile se formasera damburi de rugina pt ca din fabricatie se facuse economie la vaselina. Daca tot umbli intr-o zona este pacat sa nu verifici tot in zona respectiva. Editat Decembrie 12, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
licuriciul Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 a mea e la iernat intr-un loc cu caldurica.....la primavara o sa-i fac o revizie mai atenta de abia astept urmatorul sezon sa mergem peste mari si tari.. hai ai nostri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Asta este politica de puturos Eu n-am avut problema cu bascula, dar am desfacut-o dupa 2 ani de functionare odata cu schimbarea lantului. Toate articulatiile cu rulmenti cu ace din suspensia spate erau uscate. Nema vaselina. Le-am gresat si le-am pus la loc. Toata operatia o jumatate de ora, dar sigur merita. La BMW-ul dinainte nu am umblat la timp nici la bascula si nici la rulmentii la ghidon. Cand le-am desfacut intre bile se formasera damburi de rugina pt ca din fabricatie se facuse economie la vaselina. Daca tot umbli intr-o zona este pacat sa nu verifici tot in zona respectiva. Bogdan ce cheie ai folosit ca sa desfaci axul de la bascula, se cumpara de undeva sau se poate confectiona cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIonutz Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 a mea e la iernat intr-un loc cu caldurica.....la primavara o sa-i fac o revizie mai atenta de abia astept urmatorul sezon sa mergem peste mari si tari.. hai ai nostri ! Salutare, Apropo, este o problema daca motorul va sta iarna asta afara (sub husa)? Va fi ceva afectat de temperaturile negative din timpul iernii? Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Cu respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Salutare,Apropo, este o problema daca motorul va sta iarna asta afara (sub husa)? Va fi ceva afectat de temperaturile negative din timpul iernii? Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Cu respect. Cam ce e realizat din cauciuc. Dar avem incredere in cauciucul japonez. 'Cause it's the best Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Azi am intrat in sevraj cand am vazut soarele si am dat o tura scurta de vreo 30 de km. Parca merge mai bine motorul cand e frig afara (schimbari de viteza mai fine, motorul se aude mai placut) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 asta fiindca e uleiul mai gros........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Gata, azi am bagat-o si eu la "iernat"... adica am legat-o cu lantul de gard si i-am pus husa. Dar inca nu mi-am pierdut speranta, saptamana viitoare se anunta caldura mare, 4-6 grade... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 ieri, fiind foarte inspirat, i-am dat o cheie si m-am plimbat prin curte pana s-a incalzit la temperatura optima (si inca ceva timp dupa) ca sa incarc un pic bateria si sa ii mai misc pistoanele, iar azi dimineata... surpriza... la noi ninge bland ca in povestile de fratii Grimm. Asa ca ... pa motoreala pana nu se duce zapada. Trecem pe snowboard si alte "sporturi albe" (cum ar fi bautul vinului si tuicii fierte). Dar asta nu inseamna ca ne lasam pe tanjeala. Incep sa imi descarc hartile de satelit de pe traseele pe care vreau sa le fac la anu'. Am gasit GPS Tuner care poate sa foloseasca harti din alea si sa imi arate in teren, exact pozitia in care ma aflu. Daca mai e careva cu device cu Windows mobile si cu GPS (in el sau extern) va pot pune la dispozitie softul pentru PDA si softul de descarcat hartile si calibrare automata a lor. GPS tuner are si posibilitatea sa afiseze hartile online de pe google maps (dar asta presupune semnal gsm pe unde mergi, si se recomanda conexiune 3G pentru ca pe GPRS iti rogi moartea pana descarca o harta, iar aceste facilitati nu prea sunt de gasit prin padure). Tot pentru ei am si pentru cei care folosesc S2U2 ca sa isi blocheze telefonul un skin cu sigla de la Suzuki si cu V-Strom scris in caseta de slide. (numai pentru deviceuri care au rezolutia la ecran de 480x640, ca la alea de 240X320 inca lucrez). Asa ca la vara... mai putem face ceva trasee prin muntii patriei (cei care nu au ramas cu gust amar de la ultima intalnire). Si inca ceva. Ce ziceti de o transalpina in gasca la vara? (eu oricum am in plan sa o fac, ca cica e un "must have" pentru cei care au "enduro" in definirea tipului motocicletei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 salut,nu stiu daca mai ajung prin coclauri cu motorul (asa pe nepregatite),dar nu se stie cind apare ocazia ,asa ca baga softul. transalpina am vrut si eu sa fac anul asta dar n-am mai apucat,cica aproape jumatate din traseu e asfaltat ,dar nu cred ca il vor termina anul viitor...in curind vom merge pe transalpina ca pe transfagarasan..vom vedea la vara cum ,cind si cine se baga la o tura pe acolo apropo de pregatiri..am comandat cauciucuri heidenau k76 (criza mare)in 3 zile le-au adus ,acum astept primavara sa le schimb si sa vad cit de bune sint ca am auzit multe lucruri bune despre ele.....m-am luat dupa voi dragi colegi cum ca v-stromul nu sta la hibernat si acum l-a prins zapada priponit de gard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 salut,nu stiu daca mai ajung prin coclauri cu motorul (asa pe nepregatite),dar nu se stie cind apare ocazia ,asa ca baga softul. te-am speriat? (cu coclaurile?) uite aici: In GPSTuner.zip - GPSTuner_v54m_EASY.cab => programul pentru PDA. "full version" GPSTuner.zip In MapCalibrator.zip - MapCalibrator2_Install.exe => program ce se instaleaza pe PC si descarca hartile de la google sau terramap si le poate salva ca fisiere de folosit pentru GPSTuner. La salvare face in directorul Maps de pe PC (e localizat acolo unde se instaleaza MapCalibrator) 2 fisiere: 1 JPG care e harta in sine si 1 GMI care e fisierul de calibrare (sa stie gps-ul sa localizeze pozitia curenta pe JPG). - folderul GFX este pentru S2U2 si se copiaza in Program Files/S2U2 de pe PDA, suprascriindul pe cel existent. MapCalibrator.zip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 nu ma sperii asa usor, doar ca lipseste ceva experienta si astfel de drumetii nu prea se fac cu pasager si cind stii ca motorul nu e echipat cu ce trebuie. excursia aia nu se va uita curind, mie mi-a placut plimbarea si faptul ca am reusit sa ne stringem atiti v-stromisti la un loc...LA MAI MULTE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIonutz Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 salut,nu stiu daca mai ajung prin coclauri cu motorul (asa pe nepregatite),dar nu se stie cind apare ocazia ,asa ca baga softul.transalpina am vrut si eu sa fac anul asta dar n-am mai apucat,cica aproape jumatate din traseu e asfaltat ,dar nu cred ca il vor termina anul viitor...in curind vom merge pe transalpina ca pe transfagarasan..vom vedea la vara cum ,cind si cine se baga la o tura pe acolo apropo de pregatiri..am comandat cauciucuri heidenau k76 (criza mare)in 3 zile le-au adus ,acum astept primavara sa le schimb si sa vad cit de bune sint ca am auzit multe lucruri bune despre ele.....m-am luat dupa voi dragi colegi cum ca v-stromul nu sta la hibernat si acum l-a prins zapada priponit de gard. salutare, Pentru Transfagarasan eu ma inscriu de pe acum in principiu (depinde de perioada + job). Pentru Transalpina as merge cu Cagiva ARW12, cred ca este mai potrivita pentru astfel de drumuri decat V-Stromul. Adica sincer, tin prea mult la motorasul asta (VStrom) ca sa-l prapadesc pe acolo. Ma rog, nu stiu exact cum este drumul, dar dupa nume, pare unul destul de dur. Apropo de plimbari de ocazie, duminica am furat si eu vre-o 30Km de plimbare cu motoru....de, a fost ceva soare si uscat pe jos. La fiecare pauza de ninsoare cred ca am sa-i mai fac o tura de roata! Cu respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 (editat) Bogdan ce cheie ai folosit ca sa desfaci axul de la bascula, se cumpara de undeva sau se poate confectiona cumva? Am umblat iarna trecuta acolo si am facut o improvizatie, dar nu-mi mai aduc aminte exant ce Ori o teava crestata, ori o platbanda cu doi pinteni, ori un cap de cheie de 32 polizata. Undeva sigur exista si am s-o caut. Improvizatia nu trebuie sa fie prea solida pt ca cu ea tii doar contra, forta adevarata este pe partea cealalta in piulita. Editat Decembrie 15, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 vad ca pe aici e lincezeala mare,afara e iarna si nimeni nu se mai plimba cu mobra,eu am citeva zile libere, ma plictisesc si mintea mea pleaca cu sorcova..m-am gindit sa va fac un mic istoric cu acest topic.. .se zice ca toamna se numara bobocii si cum eu n-am boboci(eventual citeva pasarici la etaj) ma apuc sa numar posesorii de v-strom (indiferent de care ca tot sint frati si seamana unul cu celalalt)aici ii bag pe cei ce au aparut pe forum ca poate or mai fi si altii dar din diverse motive n-au aparut pe aici in feb 2006 AS25 deschide acest topic intrebind in ce categorie se incadreaza acest motor,au urmat aproape doua luni de discutii pina sa apara urmatorul posesor de v-strom,(se pare ca lumea nu prea auzise de ea)........deci in 2006 existau 4 detinatori la sfirsitul anului 2007 se adunau 19 detinatori,lumea incepe sa afle de calitatile mobrei,pun intrebari pe topic si informati oamenii dau bani pe el.faptu ca suzuki v-strom 650 a cistigat titlu de regina alpilor doi ani la rind incep sa dea roade,din ce in ce mai multe persoane se intereseaza de aceasta motocicleta si astfel la sfirsitul anului 2008 se string 34 posesori, acest topic cred ca are o contributie mare la alegerea unora de asi cumpara un "dl",aici toata lumea a fost bine primita,cei vechi intodeauna binevoitori si saritori sa ajute pe cei noi,oameni de treaba dupa cum s-a vazut si la prima noastra adunare de la cisnadioara,apropo ar fi bine sa existe in fiecare an o adunare a noastra (sint convins ca vom fi din ce in ce mai multi). acum se apropie si sfirsitul lui 2009 si cind trag linie si adun ies la socoteala 60 de propietari al unui suzuki v-strom (daca il pun si pe cel de la care am luat-o sint 61) in decursul acestui an am observat ca uni dintre cei vechi n-au prea mai scris pe topic si automat imi pun intrebarea daca ei mai sint posesori de "dl-euri",daca au trecut cumva la alta categorie sau alt motor ?...sint printre noi destui care au avut inainte alte genuri de mobre. ce e clar este faptul ca abia dupa virsta de 30-35 de ani apreciezi calitatile unui enduro-touring mai ales tinind cont de minunatele noastre drumuri,ca abia de atunci te cam apuca cheful de drumuri lungi (stiu eu citeva persoane care au facut in 2009 peste 20.000 de km) si ca sa vedeti ca nu bat cimpii atasez lista cu posesorii (este intocmita cu aproximatie in ordinea aparitiei) sper sa nu fi omis pe cineva : 1 - As25 Bucuresti 31 - Johann Timisoara 2 - Novix Bucuresti 32 - Nyky Petrila 3 - EricDraven Bucuresti 33 - A.Andy Bucuresti 4 - Levap Bucuresti 34 - Vladvalah Ploiesti 5 - Catalin 35 - Adrian Cerches Topoloveni 6 - LEON Bucuresti 36 - D3leicuie Bucuresti 7 - Stomer 37 - Iqi Tarnaveni 8 - Comieu 2005 Iasi 38 - Babicu Ploiesti 9 - CATAREPLY 39 - Drrr Miercurea Ciuc 10 - Pretorian Bucuresti 40 - Xdxanny Galati 11 - Talpamare Bucuresti 41 - Sebi dr Bucuresti 12 - Bogdan Harea Bucuresti 42 - Iacomia Bucuresti 13 - Alex man Bucuresti 43 - Alex4 Bucuresti 14 - SPD Lugoj 44 - Iustys Bucuresti 15 - Marele alb Arad-Timis 45 - Jhon Paul Maramures 16 - Andrei I Bucuresti 46 - Smire Bucuresti 17 - Marele mosier Bucuresti 47 - Lenoyy Bucuresti 18 - Mit zone Bucuresti 48 - blue-nightwishx 19 - Ovidua Timisoara 49 - transilvania72 Bistrita 20 - Boxitoth Miercurea Ciuc 50 - andumi Bucuresti 21 - Atw Bucuresti 51 - Edutzu 22 - Senior Jax Bucuresti 52 - emilian rks Timisoara 23 - Florin Radu Ploiesti 53 - John-Paul Maramures 24 - Marcone Bucuresti 54 - Akuno Timisoara 25 - 90Rik 55 - Rul Brasov 26 - Iraque Galati 56 - Mionutz 27 - Drqescu Bucuresti 57 - ideal Bucuresti 28 - MKI79 Bucuresti 58 - bozoro Bucuresti 29 - Vrajitoru Sibiu 59 - univet Constanta 30 - Jhon-n Bucuresti 60 - sorinv-strom 61- danelutu (cel de la care am cumparat mobra) lista ramine deschisa... cu aceasta ocazie le urez tuturor sarbatori fericite,un an nou mai bun decit asta,la mai multi km,sa vi se implineasca dorintele in realizarea traseelor visate, un sincer LA MULTI ANI !!! Mesaj completat scuze a iesit lista cam ciudat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 oau ce lista impresionanta. am facut si eu una asemanatoare la tdm-isti dar nu am am ajuns decat la o treime din cifra voastra. felicitari pentru topicul minunat pe care il gestionati. calatoria pe care am facut-o cu florin radu si discutiile cu domnul Bogdan Harea m-au facut serios sa ma gandesc la achizitionarea unui DL. dar cum nu sunt bani nu ramanem cu visele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIonutz Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 (editat) Stimati Domni, Plecand de la ideea colegului nostru, am intocmit lista detinatorilor de DL V-Strom in format excel (lucru care faciliteaza o filtrare si indexare dupa mai multe criteri, precum, Localitate, capacitate cilindrica, etc) dar nu poate fi atasat asa ca am salvat-o in format txt. Eu propun sa o numim MASTER LIST si sa fie folosita pentru intalniri, plimbari, etc. Nu ma prea pricep cum sa o atasez intr-un loc in care sa poata fi consultata si completata de toata lumea de bina credinta. Parerea mea este ca ideea cu aceasta lista este super. Iata cum am aflat ca in Ploiesti, spre exemplu, sunt inscrisi 4 persoane (pana acum), iar in Bucuresti o multime. Poate ne intalnim si noi candva! Cine vrea sa completeze sa faca un download si dupa completare sa o ataseze in mesajul sau. LA MULTI ANI si la "mai multi". Cu respect MASTER_LIST_Posesori_DL_16.12.2009.txt Editat Decembrie 16, 2009 de MIonutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 (editat) Am umblat iarna trecuta acolo si am facut o improvizatie, dar nu-mi mai aduc aminte exant ce Ori o teava crestata, ori o platbanda cu doi pinteni, ori un cap de cheie de 32 polizata. Undeva sigur exista si am s-o caut. Improvizatia nu trebuie sa fie prea solida pt ca cu ea tii doar contra, forta adevarata este pe partea cealalta in piulita. Fara suparare dar trebuie s-a te contrazic un pic:piulita crestata de pe partea drepta se strange la 90 Nm(deci este nevoie de o cheie destul de tare) iar cea de pe stanga unde spui ca este forta la 100 Nm!! date luate din manualul de reparatie pt DL 1000 dar nu cred sa difere la DL 650 Editat Decembrie 16, 2009 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 Fara suparare dar trebuie s-a te contrazic un pic:piulita crestata de pe partea drepta se strange la 90 Nm(deci este nevoie de o cheie destul de tare) iar cea de pe stanga unde spui ca este forta la 100 Nm!! date luate din manualul de reparatie pt DL 1000 dar nu cred sa difere la DL 650 Da, asa scrie si la 650, 90Nm pe dreapta si 100Nm pe stanga. Practic, cred ca trebuie sa te cam sui cu picioarele pe cheie. Multumim Jhon pt lista (si MIonut pt aranjare). Eu n-as fi avut rabdare sa sap in atatea sute de pagini! Unii dintre cei de pe lista sigur nu mai au V-Strom, altii au dar intra foarte rar pe forum. Si cred ca i-ai uitat pe adrian cristea si licuriciul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 Fara suparare dar trebuie s-a te contrazic un pic:piulita crestata de pe partea drepta se strange la 90 Nm(deci este nevoie de o cheie destul de tare) iar cea de pe stanga unde spui ca este forta la 100 Nm!! date luate din manualul de reparatie pt DL 1000 dar nu cred sa difere la DL 650 Chiar nu mai tin minte ce si cum. Operatia a decus simplu si nu am dat importanta. Am sa caut improvizatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 Are dreptate atw..unii au V-Strom si nu prea sunt prea activi pe forum...cum e si exemplul meu. NU scriu, dar va urmaresc cu interes. De ce nu scriu?....pentru ca urmatorii 3 ani, tot la Lisabona o sa locuiesc....si abia dupa intoarcerea in tara as putea participa cu voi la intruniri, ceea ce chiar mi-as dori. Am tras concluzia ca nucleul format acolo in tara e unul chiar ok. Pe de alta parte daca vreodata va duce V-Stromul incoace, ma ofer sa va ajut cu ce pot.... In rest, ce sa spun....aici astia ii spun iarna, si umbla cu cizme si manusi, dar trebuie sa recunosc ca la 15 grade cat sunt afara, chiar daca e mai umed....n-ai ce numi iarna. Asa ca eu ma bucur inca de motocicleta mea. NU stiu sa spun cum va fi mai incolo, pare-se ca nu frigul si ploile pot constitui o bariera, ci vantul foarte puternic si valurile care acopera uneori soseaua de coasta pe care o folosesc zilnic 40 de km dus intors de la servici. In Portugalia comunitatea moto e maricica si vara in iulie in Faro (regiunea Algarve..in sud) se aduna in medie 15000 de motociclisti....cica.... Numar neconfirmat inca, va spun la anul daca e asa. Va doresc tuturor Sarbatori Fericite si sa va aduca Mosul ce doriti.......eu chiar astept zilele astea un crash bar, handguards si engine guard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.