mki79r Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Salutare, Sambata 8 Mai pe Transfagarasan se desfasoara etapa a 2-a a raliului Argesului. Eu as vrea sa merg , mai sunt ceva doritori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 O sa trec azi pe la arc sa vad ceva v-stromuri.. See`ya there Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Salutare, Sambata 8 Mai pe Transfagarasan se desfasoara etapa a 2-a a raliului Argesului. Eu as vrea sa merg , mai sunt ceva doritori? E deschis Transfagarasanul? La ce ora incepe raliul? As veni si eu, daca nu trebuie sa fim la 7 dimineata acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex4 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 La 8.30 se inchide,ar trebui sa fiti acolo inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mki79r Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 E deschis Transfagarasanul? La ce ora incepe raliul? As veni si eu, daca nu trebuie sa fim la 7 dimineata acolo! Au anuntat ca se inchide la 8.30 , la baraj la Vidraru, asa ca ar trebui sa fim pe la 8 acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalin74 Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 (editat) Oameni buni ... citesc aici de viteze de croaziera de 180-200 km/h ! Oare cum reusiti voi sa mergeti constant cu 200 cu un DL de 650??? Cartea tehnica il duce undeva la 184 km/h in fine nu vreau sa trezesc polemici. Asa cum a spus si Cristi, eu nu am experienta lui pe DL, cel mai bine e la 130-140. Una peste alta sunt foarte multumit de motorul asta! Editat Mai 6, 2010 de madalin74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Oameni buni ... citesc aici de viteze de croaziera de 180-200 km/h !Oare cum reusiti voi sa mergeti constant cu 200 cu un DL de 650??? Cartea tehnica il duce undeva la 184 km/h in fine nu vreau sa trezesc polemici. Asa cum a spus si Cristi, eu nu am experienta lui pe DL, cel mai bine e la 130-140. Una peste alta sunt foarte multumit de motorul asta! madaline nu e vorba de polemica,intradevar viteza de croaziera este undeva intre 120 si 150...ca performanta se ajunge la 200, omul a avut vitezana si intreba cam ce poate motorul de dl650,noi l-am informat si chiar si aseara la arc ne-am intilnit ,am discutat si se pare ca am cistigat inca un coleg stromist. cei de la suzuki ar trebuie sa-mi dea ceva bani pentru reclama care le-o fac la v-strom (chestia e ca de rau nu prea am ce spune),in afara de tipul cu vitezana a mai venit cineva cu-n motor de 850 sa ceara informatii,omul cind v-a reusi sa-si vinda motorul tot v-strom de 650 isi va cumpara...tot mai multi se intereseaza de acest model...oare de ce ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madalin74 Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 (editat) In ritmul asta o sa ne fie greu cu cazarea la intalnirea V-Strom-lor ! O sa fie nevoie de un hotel intreg ! Ma repet: Ce bine de voi ca va puteti intalni saptamanal. Asa mai poti primi un sfat, o idee. O sa vin si eu intr-o miercuri la voi! Editat Mai 6, 2010 de madalin74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 te asteptam,oricind esti bine venit. asa sper si eu anul acesta la intrunire sa ne stringem in jur de 50 stromisti,nu pot veni chiar toti,ar prea frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saint Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Salutare din nou! Deci am devenit propietar de V-Strom DL650. Am intrat in posesia lui ieri pe la 14:00 si deja am baga 200km. Este superb!!!! Oricum trecerea de la YBR250 la V-Strom este un salt imens dar este unul bine gandit(zic eu). Am totusi cateva intrebari pt cei in tema. 1. ce presiune se face la roti? 2. la verificarea in service totul a fost OK cu cateva mici exceptii la care astept sfaturi. a. semeringurile la furca nu mai au mult. b. cica nu prea incarca bateria; aici mentionez ca bateria este cea originala din 2004(6 ani vechime) 3. cine ma poate ajuta cu un manual de utilizare si service pt V-strom dl560 2004 fac cinste cu o bere. 4. maneta de frana este rupta(asa am luat-o) dar se poate folosi-zici ca este de enduro , de unde pot lua una si la ce pret. Deocamdata cam atat. Daca mai este ceva cu siguranta va cer ajutorul. Km fara numar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Oameni buni ... citesc aici de viteze de croaziera de 180-200 km/h !Oare cum reusiti voi sa mergeti constant cu 200 cu un DL de 650??? Cartea tehnica il duce undeva la 184 km/h in fine nu vreau sa trezesc polemici. Pai viteza reala probabil ca pe acolo e. Vitezometrul arata cu 7-8% in plus (toate motoarele si aproape toate masinile arata un pic in plus...), deci atunci cand arata 200 viteza reala e pe la 185. Oricum, nimeni n-a zis ca merge constant asa, doar ca e posibil sa ajunga si la viteza asta! Am mers de vreo 2-3 ori cu 180 constant (pe vitezometru) pe autostrada, dar e destul de obositor si consuma enorm la viteza aia, cred ca peste 8 (bine, masina imi consuma 14-15 la viteza aia... ). In rest, 130-140 si daca ma grabesc 150-160. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skullz Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Salutare din nou! Deci am devenit propietar de V-Strom DL650. Am intrat in posesia lui ieri pe la 14:00 si deja am baga 200km. Este superb!!!! Oricum trecerea de la YBR250 la V-Strom este un salt imens dar este unul bine gandit(zic eu). Am totusi cateva intrebari pt cei in tema. 1. ce presiune se face la roti? 2. la verificarea in service totul a fost OK cu cateva mici exceptii la care astept sfaturi. a. semeringurile la furca nu mai au mult. b. cica nu prea incarca bateria; aici mentionez ca bateria este cea originala din 2004(6 ani vechime) 3. cine ma poate ajuta cu un manual de utilizare si service pt V-strom dl560 2004 fac cinste cu o bere. 4. maneta de frana este rupta(asa am luat-o) dar se poate folosi-zici ca este de enduro , de unde pot lua una si la ce pret. Deocamdata cam atat. Daca mai este ceva cu siguranta va cer ajutorul. Km fara numar. Salut sa o stapanesti sanatos! 1. 2,25 fata si 2,5 spate pentru mers singur, 2,8 pentru mers cu pasager. 2. a. Sunt curios cum si-a dat seama ca nu mai au mult simeringurile... adica alea ori curg (caz in care trebuie schimbate) sau nu curg (caz in care sunt bune)... aproape curg e cam greu de observat zic eu... dar nu-s chiar de specialitate 3. Te potajuta cu manualele (cel de service e in Eng cel de utilizare Fr) 4. Incearca www.louis.de -> Bike-datenbank maneta de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saint Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Salut sa o stapanesti sanatos! 1. 2,25 fata si 2,5 spate pentru mers singur, 2,8 pentru mers cu pasager. 2. a. Sunt curios cum si-a dat seama ca nu mai au mult simeringurile... adica alea ori curg (caz in care trebuie schimbate) sau nu curg (caz in care sunt bune)... aproape curg e cam greu de observat zic eu... dar nu-s chiar de specialitate 3. Te potajuta cu manualele (cel de service e in Eng cel de utilizare Fr) 4. Incearca www.louis.de -> Bike-datenbank maneta de frana Multumesc! Daca se poate manual in engleza ca franceza chiar nu mi-a placut la scoala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skullz Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Multumesc!Daca se poate manual in engleza ca franceza chiar nu mi-a placut la scoala. Faza naspa e ca nu am gasit nimic in eng... culmea dupa achizitionarea mobrei am gasit sub sa manualul de utilizare... in franceza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saint Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Faza naspa e ca nu am gasit nimic in eng... culmea dupa achizitionarea mobrei am gasit sub sa manualul de utilizare... in franceza... al meu e in germana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Salutare din nou! Deci am devenit propietar de V-Strom DL650. Am intrat in posesia lui ieri pe la 14:00 si deja am baga 200km. Este superb!!!! Oricum trecerea de la YBR250 la V-Strom este un salt imens dar este unul bine gandit(zic eu) bine ai venit in gasca,s-o stapinesti sanatos !!!!.... saltul este reusit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 pt cine mai vrea informatii tehnice: 0733546951 Fabio am si manualele in engleza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 (editat) Salutare si bine ai venit printre noi. Am si eu manualele in limba engleza si ti le pot trimite prin transfer.ro pentru ca au cam 100 de megi. Oricum si eu te sfatuiesc ca pentru intrebari tehnice sa mergi pana la Fabio sa dea si el un ochi peste mobra. Simte bine orice neregula dintr-o simpla tura de bloc. Apropos de Fabio, nu stiu ce a facut dar nu mi se mai aude cloncanitul in furca de cand a schimbat uleiul si am aproape de 2500 de km de la revizia facut de el. Am testat-o fara voia mea ieri cand m-am avantat sa cobor o bordura. Abia in ultimul moment am vazut ca este inalta cam de 30 cm, motiv pentru care m-am proptit in scarite si am ridicat-o putin de coarne. Am coborat fara nici cea mica problema, fara trosnituri, fara cloncanituri desi furca a culisat destul de mult. Am ramas placut impresionat. Deci coana-mare poate si enduro un pic mai hard. Asa ca domn' Fabio sper sa-ti amintesti amestecul de ulei pentru furci ca buna treaba ai facut. Editat Mai 6, 2010 de Vlad_N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saint Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 pt cine mai vrea informatii tehnice: 0733546951 Fabioam si manualele in engleza. permite-mi sa te bag in agenda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 chiar te rog...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90RIK Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Multumesc!Daca se poate manual in engleza ca franceza chiar nu mi-a placut la scoala. Daca mai ai nevoie da-mi adresa de mail. am service manual/engl. ver. ptr modelul k4 (are cam 20Mb sper sa pot sa-l dau). S-o stapanesti sanatos !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 (editat) ia d-acilea manualeeeeeeeeeeeeeeee: MANUALEEEEE Editat Mai 6, 2010 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 ai si cu fistic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
optaru Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 (editat) Salut! Plimbarica weekendul asta? Vlad, Fabio ce planuri aveti?Inteleg ca Mugur o sa fie plecat. P.S:- promit sa-i indrum pe doritorii de poze cu mobre catre VStroame Editat Mai 7, 2010 de optaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Salutare la toti Vstromaniacii.....de ziua mea.... daca sunteti pe acasa si nu mai conduceti, faceti un pustiu de bine si o bere doua si pentru mine. Multa sanatate fericire, care mi-o doresc din toata inima si eu mie...ca eu am inceput cu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.