Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Ok, o sa pun acum o intrebare pentru care probabil o sa ma huiduiti, care e viteza de croaziera "admisa" de legea bunului simt la un v-strom 650 fara sa-l ucid ?

 

 

Referitor la ABS, din ce an s-a pus ?

 

Pai eu zica ca vre-o 160 - 180 e ok...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, o sa pun acum o intrebare pentru care probabil o sa ma huiduiti, care e viteza de croaziera "admisa" de legea bunului simt la un v-strom 650 fara sa-l ucid ?

 

 

Referitor la ABS, din ce an s-a pus ?

 

Eu zic ca undeva in jur de 160. Am mers ceva si cu 180-200, mai ales cand trebuia sa ma tin dupa vitezane, dar aveam senzatia ca nu e bine ce fac :cheers: , motorul asta nu e facut pt asa ceva. Plus ca la vitezele astea incepe sa pape ulei.

Deci, "legea bunului simt" mie imi zice undeva pana in 160 (adica ~7000rpm), mai ales cu pasager si bagaje. Iar daca te uiti la portofel, undeva pana in 140, pentru ca peste 130-140 creste vertiginos consumul.

ABS-ul s-a bagat optional din 2007, si merita toti banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie imi place cum toarce la 140,aud doar un zumzet la motor si vintul pe linga casca,la un drum am tinut-o in 130-160 de la turnu severin pina la bucuresti fara probleme ,eram si cu pasager.iar consumul a fost pina in 5% , (inca n-am ajuns la un consum de 7% nici in oras,dar nici peste 150/h nu prea alerg)...din cite am auzit abia de la 150 in sus se face diferenta intre cel de 650 si cel de o 1000,se simte diferenta de putere...din 2007 au bagat abs pe dl 650

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, multam pentru cele doua reply-uri .

 

Pai momentan sunt in cautari de motireta, bugetul este in jur de 3800-4000 E

 

In banii astia am gasit modelul 650 an mai nou (2006-2007) si 1000 mai vechi (2004-2005)

 

 

Nu am mai avut motor in v(2), iar vreo 50.000 km am mers pe 4 linie , nu ar fi o problema asta, nu o sa ma astept la v-strom sa imi indeplineasca cerintele de forja, pentru ca tocmai d-aia am renuntat la vitezana, vreau mers linistit, la drum lung fara spate inchilozat si fara ganduri ca imi sare pasagera din spate cu tot cu bagaje.

 

Ideea este ca sunt destul de greut + pasager + bagaje si nu vreau sa fortez motorul ca sa traga cu noi, vreau sa-l tin o perioada buna de timp, nu vreau sa-l lesin.

 

Daca voi ziceti ca 650 e ok si nu o sa-mi crape in urma "sodomizarii" o sa iau la test drive una, mai astept pareri totusi..

 

@AS25 : am avut zx10 - 2004

 

:cheers:

 

salut, vad ca esti in dilema cu alegerea intre 650 si 1000...greu de spus, pe 650 il poti gasi cu abs, pe 1000 din cite stiu nu s-a pus. cred ca cel mai bine ar fi sa le testezi ambele variante. personal am optat pentru 1000, am cam tot ce-mi doresc de la un motor, pot merge la turatii mici in oras, pot avea si cuplu foarte bun in momentul cind accelerez, si pot merge si cu 240 daca e cazul (o singura data am incercat) . acum am 40 000 km si nu am avut nici o problema cu el si este din 2002.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toată lumea :cheers:

IceCube a spart gheața, vin Âşi eu după el :huh: Tocmai mi-am vândut cbr-ul Âşi următoarea cel mai porbabil o să fie V-Strom. Însă aceeaÂşi dilemă o am Âşi eu. 650 sau 1000? Am tot citit topicul Âşi am văzut că în trecut au fost niÂşte discuții 650 vs. 1000, dar nu m-au lămurit foarte tare. Înainte de cbr am avut sv1000 Âşi fiind acelaÂşi motor Âşi pe DL1000 înclin foarte tare spre varianta asta (am fost foarte impresionat de V-twin-ul de 1000 :D)

Acum, dilema mea e diferența de consum dintre cele două modele. ÂŞtiu consumul la 650 Âşi în oraÂş Âşi pe autostradă la 130 - 140, însă poate cineva să mă lămurească cu cel de 1000?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toată lumea :cheers:

IceCube a spart gheața, vin Âşi eu după el :D Tocmai mi-am vândut cbr-ul Âşi următoarea cel mai porbabil o să fie V-Strom. Însă aceeaÂşi dilemă o am Âşi eu. 650 sau 1000? Am tot citit topicul Âşi am văzut că în trecut au fost niÂşte discuții 650 vs. 1000, dar nu m-au lămurit foarte tare. Înainte de cbr am avut sv1000 Âşi fiind acelaÂşi motor Âşi pe DL1000 înclin foarte tare spre varianta asta (am fost foarte impresionat de V-twin-ul de 1000 :P)

Acum, dilema mea e diferența de consum dintre cele două modele. ÂŞtiu consumul la 650 Âşi în oraÂş Âşi pe autostradă la 130 - 140, însă poate cineva să mă lămurească cu cel de 1000?

 

 

eu as alege pe cel de 650. are suficienta vana, e mai usor si consuma si mult mai putin. plus gasesti cu ABS :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu as alege pe cel de 650. are suficienta vana, e mai usor si consuma si mult mai putin. plus gasesti cu ABS :cheers:

Acum depinde ce inseamna "suficienta", cineva care vine de pe un sv1000 sau chiar si o vitezana de 600 s-ar putea sa aiba alte pareri decat noi. :huh:

Eu sunt de acord ca are putere suficienta si in 99% din cazuri ma satisface pe deplin, dar recunosc ca in ultimul timp m-am gandit de cateva ori sa incerc ceva mai nervos. :D

Oricum, tinut in 6000-9000rpm chiar si un v-strom de 650 e o mica bestie. :P

Cred ca o sa-mi montez si eu un "de-limitator" din ala, sunt curios daca chiar se simte ceva. Daca nu, poate functioneaza macar efectul placebo. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum depinde ce inseamna "suficienta", cineva care vine de pe un sv1000 sau chiar si o vitezana de 600 s-ar putea sa aiba alte pareri decat noi. :cheers:

Eu sunt de acord ca are putere suficienta si in 99% din cazuri ma satisface pe deplin, dar recunosc ca in ultimul timp m-am gandit de cateva ori sa incerc ceva mai nervos. :huh:

Oricum, tinut in 6000-9000rpm chiar si un v-strom de 650 e o mica bestie. :P

Cred ca o sa-mi montez si eu un "de-limitator" din ala, sunt curios daca chiar se simte ceva. Daca nu, poate functioneaza macar efectul placebo. :moto:

 

 

fiind o motoreta de touring este suficient cel de 650. acum ca baietii vin de pe sportive si vor sa se dea cu 180 pe curbe, atunci le va trebui dl1000 sa fie pe deplin satisfacuti.

 

dar in opinia mea o motereta de touring este o motoreta care te duce de la A la B in conditii de siguranta (ABS ) cu minim de efort si consum (4-5%), plus ca are o autonomie foarte mare la cei 22 de litri rezulta undeva la 400-450 km

 

acum asta e doar parerea mea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am ales 650 pentru ca am putut sa o iau nou, si cu abs.

eu singur = motoreta imi e suficienta. in tote conditiile.

eu cu pasager: o simt putin neputincioasa doar in pasuri montane cu pasager, dar cand zic neputincioasa ma refer doar la asteptul de distractie pura.

 

una peste alta, am facut cam 1500 cu pasager , majoritatea prin munte si motorul a fost super...

 

 

acum o intrebare a mea:

 

as vrea sa schimb scaritele.

 

o varianta ce pare tentanta: scarite de enduro de pe louis 10046557 , la 14 e setul. avantajul astora este ca pot sa le modific ulterior, pot sa le lungesc/latesc dupa pofta.

 

intrebare mea este: stie cineva daca scaritele astea de la louis se potrivesc pe v-strom? as lua o pereche doar sa ma pot juca cu ele si sa vad cum ma simt la drum lung cu o scarita mai lata/lunga etc..

 

nu vreau sa incerc scaritele de la touratech, sunt prea scumpe pentru un moft si prefer sa fac km decat sa dau 100e pe scarite aftermarket cand cele originale sunt acceptabile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca undeva in jur de 160. Am mers ceva si cu 180-200, mai ales cand trebuia sa ma tin dupa vitezane, dar aveam senzatia ca nu e bine ce fac :cheers: , motorul asta nu e facut pt asa ceva. Plus ca la vitezele astea incepe sa pape ulei.

Deci, "legea bunului simt" mie imi zice undeva pana in 160 (adica ~7000rpm), mai ales cu pasager si bagaje. Iar daca te uiti la portofel, undeva pana in 140, pentru ca peste 130-140 creste vertiginos consumul.

ABS-ul s-a bagat optional din 2007, si merita toti banii.

asa este.eu am aproape 30000km cu v-strom-ul......cu o mica mentiune,cel mai bine si mai bine.......!!!!motorul asta merge la 130km/h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

Fost posesor de vitezana, viitor posesor de enduro-touring !

 

Drept sa fiu , visul meu era un bmw r1200gs, dar bani de el nu am (ma incanta ca are cardan, abs si FIABILITATE MARITA)

 

Drept urmare, m-am hotarat sa optez pentru un suzuki V-strom, de vreo 2 ore tot citesc topicul, dar poate nu am fost suficient de atent sa-mi dau seama ce-mi trebuie exact..

 

O sa fie folosit la drumuri lungi + oras , foarte rar drum forestier (drum de tara mai mult) si va fi folosit in mare parte cu pasager + bagaje.

 

Eu 100 kg + prietena ~ 45-50 kg + bagaje = v-strom 650 sau v-strom 1000 ?

 

Nu as vrea sa-l gatui, si vreau sa-l tin o perioada buna de timp.

 

Astept parerile voastre dragi posesori de v-strom :huh:

 

:cheers:

 

 

cel de 1000 nu prea este pentru oras; etajarea treptelor nu prea prietenoasa pentru trafic aglomerat si consumul de 8-9% in bucuresti ma deranjeaza. merg zilnic cu el la serviciu dar sint convins ca as fi mult mai fericit cu cel de 650 in oras. motoarele de 1000 mai au si ceva sughituri, cele de 650 nu prea dau semne neprietenoase; nu e vorba de defecte majore de la care sa se strice ceva ci sughituri la turatii mici.

 

pe de alta parte pentru restul drumurilor si pentru felul meu de a merge cel de 1000 este foarte bun si nu l-as schimba cu unul de 650. diferenta de ~30 cai putere si ~40 Nm sigur se simte daca esti o persoana careia ii place sa traga de acceleratie in anumite situatii (ex: drumuri virajate).

 

alte comparatii intre modele gasesti si pe prima pagina de aici: http://vstrom.info/ . tot aici sint si multe informatii utile pentru ambele modele.

Editat de adrian cristea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

Sper ca de maine voi fi si eu detinator de V-strom.

Voi cumpara unul secondhand si maine suntem programati la service pt investigatii ca sa fiu sigur ca nu cumpar o petarda.

Ca detalii va pot spune ca este cel de 650, culoare neagra, din 2004 si cu 29000km.

Are ca dotari optionale: crashbar-uri, scut motor, cric central, handguards si topcase shad de 42l.

 

Sper ca totul sa fie ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

 

Sper ca de maine voi fi si eu detinator de V-strom.

Voi cumpara unul secondhand si maine suntem programati la service pt investigatii ca sa fiu sigur ca nu cumpar o petarda.

Ca detalii va pot spune ca este cel de 650, culoare neagra, din 2004 si cu 29000km.

Are ca dotari optionale: crashbar-uri, scut motor, cric central, handguards si topcase shad de 42l.

 

Sper ca totul sa fie ok.

 

salut

 

sunt mecanicul stromistilor. daca vrei sa o controlam impreuna ma poti suna sa o vedem inainte de a o cumpara.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

sunt mecanicul stromistilor. daca vrei sa o controlam impreuna ma poti suna sa o vedem inainte de a o cumpara.

 

bafta

 

Multumesc pt oferta :cheers:

Din pacate am facut programarea la MOTOR TEAM.

Pe viitor o sa tin cont si ne auzim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un de-limitator pentru V-strom (simuleaza o temperatura mai mica a aerului aspirat si anuleaza sonda lambda). Este reglabil si poate fi conectat printr-un intrerupator sa-l folosesti doar cand ai nevoie. Creste puterea si bineinteles consumul de benzina.

L-am luat in iarna cand am cumparat motorul, dar cand am vazut ca ajung la 200 si fara de-limitator am renuntat la el.

Daca-l vrea cineva este disponibil la 100 lei.

Hai noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un de-limitator pentru V-strom (simuleaza o temperatura mai mica a aerului aspirat si anuleaza sonda lambda). Este reglabil si poate fi conectat printr-un intrerupator sa-l folosesti doar cand ai nevoie. Creste puterea si bineinteles consumul de benzina.

L-am luat in iarna cand am cumparat motorul, dar cand am vazut ca ajung la 200 si fara de-limitator am renuntat la el.

Daca-l vrea cineva este disponibil la 100 lei.

Hai noroc.

 

Se potriveste si pe modelul din 2008?? cu cat creste consumul??

 

 

1. Care ati facut jocul la supape pana acum, unde ati mers si cat v-a costat si cat dureaza?

2. Ce ulei puneti la v-stroame ca iar sunt in dilema?

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am controlat eu jocul la destule stroame.......toate in parametri normali chiar si la 58k.

pune ulei Motul 5100 10w-40, sau 15w-40. mai ales ca vine vara.

Daca este asa cum spui cand ma sfatuiesti sa umblu acolo?

Eu pana acum am pus motul 7100 si 300v numai 10W40 dar se simtea ciudat cutia mai ales cand se incalzea. Acum am Putoline Syntec 4+ 15w50 se schimba mult mai usor la temperaturi mari dar parca nu este perfect. Semisintetic sau mineral nu am pus inca pentru ca mai schimb vitezele si la 10000rpm din cand in cand.

Eram curios de ce pun alti posesori si cum se simte cutia.

20W50 crezi ca este o idee buna pt caldura?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, multam pentru cele doua reply-uri .

 

Pai momentan sunt in cautari de motireta, bugetul este in jur de 3800-4000 E

 

In banii astia am gasit modelul 650 an mai nou (2006-2007) si 1000 mai vechi (2004-2005)

 

 

Nu am mai avut motor in v(2), iar vreo 50.000 km am mers pe 4 linie , nu ar fi o problema asta, nu o sa ma astept la v-strom sa imi indeplineasca cerintele de forja, pentru ca tocmai d-aia am renuntat la vitezana, vreau mers linistit, la drum lung fara spate inchilozat si fara ganduri ca imi sare pasagera din spate cu tot cu bagaje.

 

Ideea este ca sunt destul de greut + pasager + bagaje si nu vreau sa fortez motorul ca sa traga cu noi, vreau sa-l tin o perioada buna de timp, nu vreau sa-l lesin.

 

Daca voi ziceti ca 650 e ok si nu o sa-mi crape in urma "sodomizarii" o sa iau la test drive una, mai astept pareri totusi..

 

@AS25 : am avut zx10 - 2004

 

:cheers:

 

 

 

 

salut

eu am renuntat la zx 9r,pentru v-strom,o sa simti deiferenta de cp,dar exceleaza la toate celelalte capitole,pe care la o vitezana nu ai sa le ai niciodata:confort,pozitie de condus,feeling pe viraje(aici eu zic ca poti sa te distrezi mult mai bine pe viraje decat cu zx-ul),plus ca poti face 400-500km pe zi fara sa te resimti cum ai face-o pe o vitezana.

prima data am incercat 650-ul,si dupa aia mi-am dat seama ca asta e motorul pe care il vreau.Totusi am optat pentru varianta de 1000,din cauza plusului de cp,si a faptului ca vreau sa fac drumuri lungi, sa ies din tara,cu pasager si bagaje,la consum eu am scos undeva la 5,4 - 5.6,viteza pana in 140km/h.Depinde ce anume vrei sa faci cu el,daca te rezumi la plimbari prin tara,fara autostrazi,fara drumuri unde sa tii constant 140-150 km/h,nu are rost sa iti iei dl-1000,majoritatea testelor l-au dat castigator pe fratele mai mic.Oricare varianta ai alege cu v-stromul nu ai cum sa gresesti.

o zi buna si bafta multa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa rup maneta de frana fata,stie cineva de unde sa iau alta si la ce pret

salve,sa inteleg ca ai rupt maneta pe drumul spre obirsia lotrului ? chiar asa de greu e drumul ? cum ai ajuns la lac ,de la petrosani sau sebes ? din poze nu prea mai e zapada....despre achizitionat manete nu stiu de unde poti cumpara,eu am reusit doar sa sparg un semnalizator de gardul unde o leg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am urcat la obarsie dinspre Petrila(cel mai mare oras din sudestul europei) si am rupt maneta la 1km de casa pe asfalt acoperit cu nisip,ca-n clasa intai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este asa cum spui cand ma sfatuiesti sa umblu acolo?

Eu pana acum am pus motul 7100 si 300v numai 10W40 dar se simtea ciudat cutia mai ales cand se incalzea. Acum am Putoline Syntec 4+ 15w50 se schimba mult mai usor la temperaturi mari dar parca nu este perfect. Semisintetic sau mineral nu am pus inca pentru ca mai schimb vitezele si la 10000rpm din cand in cand.

Eram curios de ce pun alti posesori si cum se simte cutia.

20W50 crezi ca este o idee buna pt caldura?

 

lasa supapele in pace daca nu fac zgomot.

eu am incercat multe tipuri de ulei da cel mai bine se simte cu MOTUL 5100 10W-40 SAU 15W-40.

cu toate celelalte cutia trosneste. cu motul merge unsa, dar uleiul sintetic nu il digera, tot semi e mai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...