BikerXX Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 (editat) nu am v strom dar cred ca e inacceptabil ca un motor modern sa consume ulei (in afara de boxer) Editat Iunie 5, 2010 de kevin77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maril Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 Ia legatura cu Fabio. Il gasesti pe V-strom 650/1000 ca Bozoro. Cred ca-ti va putea spune daca are, sau nu probleme motorul, insa eu nu cred ca ar avea ceva. Este posibil ca intradevar sa fi fost de vina uleiul. Al meu se intelege excelent cu Motul 5100 15W50. Bafta! De fapt nu ma ingrijorez ci i-mi displace chestia cind cumperi motor nou de la noi cauta sa te atraga dar cind ai o problema te plimba ori este uleiul ori trebuie schimbat pistoanele complete si semeringurile de supape doar prin astea doua pot consuma ulei in afara de pierderi ceea ce nu este cazul. Concluzia decit nou de la noi mai bine second de afara e la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebi dr Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 Nu stiu cum este sa fie nou,as fi vrut...! Al meu este din 2005, are 46.000 km., merge superb si din cate am vazut din facturile pe care le-am primit odata cu el, in afara de consumabile nu a schimbat nimic. Nu stiu ce sa spun de Elfwork, pentru ca nu am fost la ei, urmeaza sa fac acolo I.T.P.-ul, sper, am auzit si lucruri bune, dar inevitabil si rele, la noi este greu sa multumesti pe toti. Contacteaza-l pe Bozoro, si te va indruma el in asa fel incat sa nu pierzi reparatia in garantie, asta in cazul in care, Doamne fereste, trebuie desfacut motorul, insa nu cred ca este cazul! Scotea fum alb, sau in exces? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 In mod normal V-Stromul nu consuma ulei. Sunt cateva zeci de motoare in RO, majoritatea ne cunoastem, discutam si nu am auzit pe nimeni sa se planga. Multe au peste 60000 km la bord si merg ca noi. Eu am trecut de 60000 fara nici o problema. Singurul care a semnalat asa ceva este userul atw, dar dupa un drum lung in care a mers mult timp cu peste 180km/h. Incearca si cu Motul si intra la sectiunea dedicata poate stie altcineva ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mki79r Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 (editat) Din intamplare are cineva un acumulator de care nu mai are nevoie si care sa mai tina cat de cat curentul in el? Editat Iunie 6, 2010 de mki79r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 da ce patisi bre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mki79r Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 da ce patisi bre? Nu este nimic grav, dar am nevoie la motoreta fetitei pana imi vine cea noua si este cam mult de asteptat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 daca zici ca ai luat-o de noua, conteaza foarte mult si rodajul care l-ai facut in primii km. Cum l-ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maril Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 daca zici ca ai luat-o de noua, conteaza foarte mult si rodajul care l-ai facut in primii km. Cum l-ai facut? Multumim de sfaturi dar sa va spun citeva lucruri despre mine. Am 41 ani sunt mecanic auto de meserie am lucrat si prin germania in urma cu multi ani, daca-ti povestesc despre tehnica si motoare scrii 10 carti, motorul este in garantie si vroiam sa-l faca ei sau sa-mi dea solutia buna, de facut miine pot sa-l desfac si daca am marimile lui de pe un manual tehnic pot sa-l verific tot, problema este de a fi corect l-am platit de nou cu abs acostat vreo 7600 euro cu accesorii plata cash si problema cu consumul am semnalato de anul trecut, dar m-au tot aminat, iar in toata povestea asta nu-mi place ca vor sa scape de mine, adica pt. ei este important doar cind i-ti vinde bunul ca sa cistige ceva dupa care Dumnezeu cu mila. Asta este viata in Romania. Le-am dat o reclamatie scrisa ca asa este normal motorul este pe firmea mea si intre firme se corespondeaza numai scris iar reclamatiile numai in scris se fac pentru ca stii ,,vorba volant scripta manet.. zice un proverb roman din dreptul civil. Astept sa vad ce-mi spun si voua va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Revin la fixul meu cu uleiul ca tot a venit caldura : A incercat cineva pana acum 20w-50? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 confirm papatul de ulei se intampla la viteza (turatie) mare si daca ai bagat ulei fullsintetic dupa ce am luat v-stromu am bagat motul 7100 (fullsintetic)din care mi-a papat pana la 1 (unu) litru dupa care am trecut la motul 5100 (semisintetic) din care papa 3-400g per interval de revizie si consumul asta e pt ca ma mai dau la ea ocazional in cazul meu dl1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Revin la fixul meu cu uleiul ca tot a venit caldura : A incercat cineva pana acum 20w-50? 15w50 semi-sintetic cu specificatii tehnice corecte (marca e mai putin importanta) iti sunt suficiente. Indiferent cat de uzat sau cat de mult oras bagi prin canicula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maril Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 confirm papatul de uleise intampla la viteza (turatie) mare si daca ai bagat ulei fullsintetic dupa ce am luat v-stromu am bagat motul 7100 (fullsintetic)din care mi-a papat pana la 1 (unu) litru dupa care am trecut la motul 5100 (semisintetic) din care papa 3-400g per interval de revizie si consumul asta e pt ca ma mai dau la ea ocazional in cazul meu dl1000 Amice eu nu ma dau la el rar a depasit 6000rpm in general merg la 3000 pina la 5000 rpm, il las sa se incalzeasca la rece cind il pornesc intradevar primul ulei a fost 10w40 full sintetic dar cartea lui recomnada 10w40 dar nu stiu daca full sintetic sau nu acum i-am pus 15w50 Motul 5100 in prezent nu stiu exact cum este am mers abia 800km de cind am pus motul sa fi fost problema ca era full sintetic primil pus? Nu stiu oricum am reclamt la astia la Elf si nu prea vor nimic sa faca astept oricum nu este un capat de tara daca ma supar il demontez eu si-l fac daca are ceva daca va merge bine cu motul ii pun de asta si gata. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Nu vreau sa te descurajez dar este problema mare cu garantiile la Suzuki. Si pe forumurile din afara se tot plang oamenii ca sunt sictiriti de dealeri. Legat de consumul de ulei nici vara la peste 30 de grade nu scadea nivelul de ulei din motor si chiar sar frecvent de 8000 rpm pana acum am avut motul 7100 10w40 care este destul de subtire. Bujiile cum arata? sunt negre si uleioase? Scoate vreun pic de fum pe acceleratie sau in frana de motor? Sunt sanse mai mari sa fie un ulei contrafacut sau care nu coincide specificatiilor de pe ambalaj. Bafta multa cu rezolvarea problemei si nu te rezuma sa reclami doar la Elf, desi cred ca un ulei mai gros nu o sa-l mai manance Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Iunie 9, 2010 Autor Share Postat Iunie 9, 2010 CINE SOSESTE LA ARC ASTAZI ?? Mesaj completat 15w50 semi-sintetic cu specificatii tehnice corecte (marca e mai putin importanta) iti sunt suficiente. Indiferent cat de uzat sau cat de mult oras bagi prin canicula. Ce mai faci domnule THOMAS. Pe unde te mai plimbi ca prin Buc nu te mai vede lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 CINE SOSESTE LA ARC ASTAZI ??Mesaj completat Ce mai faci domnule THOMAS. Pe unde te mai plimbi ca prin Buc nu te mai vede lumea. Multumesc bine Munca, familie, etc. La Arc nu mai e ce-a fost, barurile sunt multe si gastile impartite (nu cum era Etrusco atunci), asa ca e cam greu sa ne nimerim in acelasi timp Discutam pe PM daca e, oricum va "urmaresc" discutiile aici, mai ales ca am prieteni cu V-Strom-uri si eu cochetasem cu ideea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 (editat) 15w50 semi-sintetic cu specificatii tehnice corecte (marca e mai putin importanta) iti sunt suficiente. Indiferent cat de uzat sau cat de mult oras bagi prin canicula. dar am citit ca la DL 1000 multi folosesc si 20w50-mai taie din zgomote Editat Iunie 9, 2010 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 vedeti ca dl 650 are obiceiul sa consume uleiul sintetic, si nu prea ii place altceva decat motul. si nu e un moft al meu este o proba facuta pe multe motoare si cu multe tipuri de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maril Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Nu vreau sa te descurajez dar este problema mare cu garantiile la Suzuki. Si pe forumurile din afara se tot plang oamenii ca sunt sictiriti de dealeri. Legat de consumul de ulei nici vara la peste 30 de grade nu scadea nivelul de ulei din motor si chiar sar frecvent de 8000 rpm pana acum am avut motul 7100 10w40 care este destul de subtire. Bujiile cum arata? sunt negre si uleioase? Scoate vreun pic de fum pe acceleratie sau in frana de motor? Sunt sanse mai mari sa fie un ulei contrafacut sau care nu coincide specificatiilor de pe ambalaj. Bafta multa cu rezolvarea problemei si nu te rezuma sa reclami doar la Elf, desi cred ca un ulei mai gros nu o sa-l mai manance [/quote Bujiile arta foarte bine nu negre nimic nu scoate fum neobisnuit pot sa spun ca merge perfect , cit despre ulei l-am pus de la ei nu stiu cum este ei spun ca este foarte bun, am citit toata documentatia despre vstrom spune ca uleiul bun este 10w40 nu zice ca sintetic sa nesintetic, acum astept sa vedem ce se intimpla. Daca scotea fum alb il halea pe tot intr-o mie de km dar asta mi-a mincat de la max pina putin sub minim in cca 2200 km si a doua oara in 2800 km aceeasi cantitate uleiul fiind 10w40 full sintetic. acum dupa Motul 5100 15w50 inca nu stiu am doar 800 km eu cred ca a luat 3-4 mm de la max in jos . Asta este ma asteptam ca cel care mi-a vindut motorul sa fie mai saritor dar se pare ca nu prea il intereseaza, i-am dat o reclamatie scrisa in care semnalat defectul si i-mi raspunde ca sa vorbeasca cu avocata, eu zic ce sa vorbesti am luat un motor de la tine si am garantie .... Sunt sigur ca asteapta sa iasa din garantie. asta e traim in Romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Am un prieten cu un VW PASSAT care la fel,in garantie,consuma ulei de speriat ( aprox 1,5 l la 1000km) , l-a lasat sa crape ptr ca nicaieri in nici scrie ca trebuie sa completezi ulei. Dupa indelungi certuri si amenintari cu justitia si altele si altele,i-au schimbat motorul! A stat omul vreo 6 luni fara masina dar pana la urma i-au schimbat motorul! Si asta mananca ulei dar acum a invatat sa completeze! Nu te sfatuiesc in sensul asta, dar sigur este o probema ptr ca si eu am avut V strom si nu consuma ulei absolut deloc ! Bate-i la cap cat mai e in garantie! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
licuriciul Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Gata Vlad, am platit si eu avansul. Inainteeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIonutz Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Stimati domni, Scuze pentru indrazneala si naivitate , dar nu stiu la ce banca sa platesc avansul...nu sunt in domeniul financiar-bancar si nici nu prea am avut mult de-a face cu asa ceva. Ma puteti ajuta? Multumesc anticipat. Cu respect, I.Marinescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R600 Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Stimati domni,Scuze pentru indrazneala si naivitate , dar nu stiu la ce banca sa platesc avansul...nu sunt in domeniul financiar-bancar si nici nu prea am avut mult de-a face cu asa ceva. Ma puteti ajuta? Multumesc anticipat. Cu respect, I.Marinescu RNCB din contul respectiv este codul IBAN pentru BCR - Banca Comerciala Romana. Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIonutz Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 RNCB din contul respectiv este codul IBAN pentru BCR - Banca Comerciala Romana. Florin Multumesc frumos Florin pentru informatie! Astazi voi achita avansul!........dar se mai tine ceva?!?!!? Caci nu am mai auzit nimic!.... Cu respect, I.Marinescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Multumesc frumos Florin pentru informatie! Astazi voi achita avansul!........dar se mai tine ceva?!?!!? Caci nu am mai auzit nimic!.... Cu respect, I.Marinescu Normal ca se tine! Numai eu sunt putin prins cu ceva congrese prin Oradea si Jhon este in delegatie. Din aceste motive nu am mai venit nici pe la Arc si nici n-am mai postat. In week-end-ul 19-20 Iunie merg cu Jhon intr-o plimbare pana la Frumoasa. Vineri pe 18 Iunie iau extrasul de cont, retrag banii stransi si sambata achitam avansul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.