bozoro Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 mai baieti, vreau sa-mi iau si eu un V-strom dar ma confrunt cu o mica problema. eu am vreo 1.66-167cm înălțime . vreau sa stiu cam cat se poate cobora un V-strom ? din ce am văzut în specificații înălțimea la Âşea este de 840mm. Hornetul meu este la 800mm si stau bine. am vreo sansa sa cobor V-stromul 40mm ? din ce am observat seaua este foarte groasa, deci vreo 2 cm as mai putea scoate de acolo ..desi asta e deja țigănie.m-am urcat astazi pe un V-strom 1000 si abia ajungeam pe varfuri. motoreta apartine unui baiat care are vreo 1.90m deci banuiesc ca era setata destul de sus. salut 1. miarul este cu vreo 2-3 cm mai inalt decat 650 (nu mai tin minte exact cat) 2. se poate lasa mai jos din biscutii de la suspensie sau de la sa, taind cauciucurile de dedesubt, nu sa cobori mobra e o problema. 3. 0733546951 treci pe la mine sa probezi o mobra sa vezi cat de sus e.......mai mereu am una prin atelier.... Inainte sa fac pasul asta o sa ma mai documentez. Parca nu mi-ar pinde rau caii si cuplul in plus. Daca diferenta de consum e de 2l la 1000 de km un 20l in plus nu sunt un capat de lume. Ca fiabilitate sunt diferente intre 650 si miar? sunt mari diferente de fiabilitate intre miar si sasejuma'. 650 nu are nimic care sa se stie ca cedeaza in timp sau da probleme, daca e sa se intample ceva sunt doar defecte ocazionale. 1000 are destule probleme: de la mersul neregulat al motorului pana la defecte ale alternatorului, pompa ambreaj si altele pe care nu mi le amintesc acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 salut 1. miarul este cu vreo 2-3 cm mai inalt decat 650 (nu mai tin minte exact cat) 2. se poate lasa mai jos din biscutii de la suspensie sau de la sa, taind cauciucurile de dedesubt, nu sa cobori mobra e o problema. 3. 0733546951 treci pe la mine sa probezi o mobra sa vezi cat de sus e.......mai mereu am una prin atelier.... sunt mari diferente de fiabilitate intre miar si sasejuma'. 650 nu are nimic care sa se stie ca cedeaza in timp sau da probleme, daca e sa se intample ceva sunt doar defecte ocazionale. 1000 are destule probleme: de la mersul neregulat al motorului pana la defecte ale alternatorului, pompa ambreaj si altele pe care nu mi le amintesc acum. sarumana' din ce am gasit eu pe net ambele modele au 840mm inaltime la sea. am stat aseara si am citit care e faza cu "biscuitii" si din ce am vazut pe la "straineji" erau chiar niste fete de 160cm care si-au luat V-strom deci se poate. daca ai una coborata trec sama urc si eu pe ea..pe aia inalta stiu cum este ) . adica stau ca o balerina ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 sarumana'din ce am gasit eu pe net ambele modele au 840mm inaltime la sea. am stat aseara si am citit care e faza cu "biscuitii" si din ce am vazut pe la "straineji" erau chiar niste fete de 160cm care si-au luat V-strom deci se poate.daca ai una coborata trec sama urc si eu pe ea..pe aia inalta stiu cum este ) . adica stau ca o balerina ) suna-ma si treci pe aici.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Inainte sa fac pasul asta o sa ma mai documentez. Parca nu mi-ar pinde rau caii si cuplul in plus. Daca diferenta de consum e de 2l la 1000 de km un 20l in plus nu sunt un capat de lume. Ca fiabilitate sunt diferente intre 650 si miar? despre fiabilitate/probleme 650 vs. 1000 http://vstromania.ro/forum/49-general/2691-fiabilitate 200.000km cu vstrom 650 http://www.stromtrooper.com/australia-new-zealand/49252-how-many-kms-your-strom-5.html numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mki79r Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Acum am ajuns acasa dupa o tura Bucuresti-Cheia-Brasov-Transfagarasan-Curtea de Arges-Pitesti-Bucuresti, am facut plinul la Brasov mers pe Transfagarasan in forta,o plimbare prin Curtea de Arges si autostrada mers constant 130 Km/h si alimentat la intrare in Bucuresti dupa 378 de km fix 19 litri (benzina de la Mol). Deci cred ca este un consum rezonabil pentru DL1000. Fiecare are anumite avantaje, pe mine miar-ul ma multumeste din toate punctele de vedere, dar si 650-ul care l-am avut inainte era ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 sarumana' din ce am gasit eu pe net ambele modele au 840mm inaltime la sea. am stat aseara si am citit care e faza cu "biscuitii" si din ce am vazut pe la "straineji" erau chiar niste fete de 160cm care si-au luat V-strom deci se poate. daca ai una coborata trec sama urc si eu pe ea..pe aia inalta stiu cum este ) . adica stau ca o balerina ) daca miercuri nu ploua sint prezent la arc,poti sa probezi mobra mea...eu am 1,71cm si totusi am coborit-o din "biscuiti" cu 2cm,am reglat si fata si nu s-a schimbat cilistica. inainte cind eram singur nici o problema chiar daca puneam doar jumate de talpa jos,dar am preferat siguranta pentru atunci cind am pasager. la dl650 inaltimea la sa e de 820mm Acum am ajuns acasa dupa o tura Bucuresti-Cheia-Brasov-Transfagarasan-Curtea de Arges-Pitesti-Bucuresti, am facut plinul la Brasov mers pe Transfagarasan in forta,o plimbare prin Curtea de Arges si autostrada mers constant 130 Km/h si alimentat la intrare in Bucuresti dupa 378 de km fix 19 litri (benzina de la Mol). Deci cred ca este un consum rezonabil pentru DL1000. Fiecare are anumite avantaje, pe mine miar-ul ma multumeste din toate punctele de vedere, dar si 650-ul care l-am avut inainte era ok. la mai multe ture. bine ca pe asta de o mie n-o alergi,ai grija de ea,pe aia mica in schimb o cam forjai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mki79r Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 daca miercuri nu ploua sint prezent la arc,poti sa probezi mobra mea...eu am 1,71cm si totusi am coborit-o din "biscuiti" cu 2cm,am reglat si fata si nu s-a schimbat cilistica. inainte cind eram singur nici o problema chiar daca puneam doar jumate de talpa jos,dar am preferat siguranta pentru atunci cind am pasager. la dl650 inaltimea la sa e de 820mm la mai multe ture. bine ca pe asta de o mie n-o alergi,ai grija de ea,pe aia mica in schimb o cam forjai Pe asta nu mai trebuie sa o forjez ca si asa este ea destul de nervoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 (editat) Cosumuri la stroama mea de 650: - 5.5 in oras - 60-70 km/h; - 4.6 in afara cu top si side case - 60-130 km/h; Am avut un bandit 650-2008 inainte si ma rupea cu 7.5L in oras. DL650 tine cu casa, iar puterea e suficienta pentru 99% din situatii. Am mers si cu un miar. Am fost pana in Ceahlau si retur. Reconfortanta puterea dar, zau daca am avut loc pentru ea. Iar consumul a fost undeva pe la 6.0-6.2 Editat August 17, 2011 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat August 19, 2011 Share Postat August 19, 2011 (editat) Duminca bagam un Transfagarasan. Intalnirea o facem la ora 9 Agip Otopeni. Momentan suntem 5 mobre, dar presimt ca ne voi inmulti. Editat August 19, 2011 de Vlad_N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 (editat) Duminca bagam un Transfagarasan. Intalnirea o facem la ora 9 Agip Otopeni. Momentan suntem 5 mobre, dar presimt ca ne voi inmulti. Mai bine bagati o Mongolie, ca sapati mai bine la cap calitatea drumului. Asfalt uscat si atentie la gropi, ca sunt destule!!! Editat August 20, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 Duminca bagam un Transfagarasan. Intalnirea o facem la ora 9 Agip Otopeni. Momentan suntem 5 mobre, dar presimt ca ne voi inmulti. Dati detalii pe unde mergeti si cu orele ca poate ne vedem ca nu am nimic in plan maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian66 Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 Salut, o sursa pentru un releu incarcare pt v-strom dl1000 k7? multumesc 0729019872 ADI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 o sa incerc eu maine sa iti gasesc unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shade Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Salutare, as vrea sa imi spuneti si mie cum este V-strom-ul ca motocicleta pentru incepatori, ca PRIMA motocicleta din cariera. Eu o sa iau carnetul peste cateva saptamani, nu imi doresc altceva decat un sport-tourer, iar dintre acestea V-strom imi place cel mai mult. In plus, dealerul de second din orasul meu are un 650 splendid, desi cam scump. Despre mine: 180cm/80kg, 47 de ani (pasiune tarzie, deh), 29 de ani cu B-ul, cateva (multe) mii de km pe bicicleta, motoare ioc! Multe multumiri anticipate pentru orice pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Salutare, as vrea sa imi spuneti si mie cum este V-strom-ul ca motocicleta pentru incepatori, ca PRIMA motocicleta din cariera. Eu o sa iau carnetul peste cateva saptamani, nu imi doresc altceva decat un sport-tourer, iar dintre acestea V-strom imi place cel mai mult. In plus, dealerul de second din orasul meu are un 650 splendid, desi cam scump. Despre mine: 180cm/80kg, 47 de ani (pasiune tarzie, deh), 29 de ani cu B-ul, cateva (multe) mii de km pe bicicleta, motoare ioc! Multe multumiri anticipate pentru orice pareri. Shade e ok oricum zic eu sa o ceri de la dealer imprumut la o tura dupa permis,vezi cum te simti pe el.daca o sa ai acea senzatie de siguranta,atunci este mobra ta.E ok pt are acceleratia lineara,nu bruscheaza plus are o ciclistica super.Cindva vroiam doar kawasaki 750 si am mers la cluj unde cineva mi la imprumutat.Dupa 30 min l-am adus inapoi si am renuntat definitiv la el.Parerea mea e ca daca esti atent si dupa o luna nu te crezi pilot e ok va veti impaca perfect fara divorturi:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 salut, cu greu ti se va raspunde pe topicul asta.....vstromisti sunt la plimbare... on topic: e o motocicleta pe care multi au inceput viata pe 2 roti, manevrabila, comoda, fiabila si ce e mai important iarta greselile, toate, chiar si pe cele de incepator; nu e brutala sau brusca in reactii, te anunta din timp cand faci erori de pilotaj in general e foarte prietenoasa cu cei care sunt la inceput. e o alegere buna, nu o sa regreti. bafta la examen, si daca crezi cel care o vinde pe cea din orasul tau, mai cauta, mai sunt cateva stroame bune la pret corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 @Fabio... mai sunt unii care stau la munca... @Shade: V-Strom a fost prima mea motocicleta si in afara de niste scapari pe jos nu mi-a facut probleme la inceput. Cam aceleasi dimensiuni le am si eu si varsta e apropiata (tot pasiune tarzie). Pana acum ne-am impacat fara probleme. Si cam face orice. De la ture lungi prin Europa pana la forestiere prin munti. Totul e sa fie cat de cat un drum. Nu e recomandabil sa o scoti de pe drum pentru ca e grea si nu poti sa tragi de ea daca se intepeneste. In rest... suporta orice fel de drum si oricati kilometri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Eu sunt de alta parere si anume ca nu prea se preteaza ca prima motocicleta. Dar asta se datoreaza unui instinct de conservare, poate putin prea exagerat, din partea mea. Un V2 trage in ture joase si este prea brutal pentru un incepator care nu a avut timp sa-si obisnuiasca creierul cu senzatia de accelerare a unei motociclete si nici nu are un sistem de comparatie cu alte mobre. Un inceptator are multe de perfectionat pana sa-si dea seama de ciclistica. El inca mai cauta cu piciorul schimbatorul de viteza, cand trage de maneta de frana, decupleaza si ambreiajul, nu aude/simte turatia motorului, se concentraza sa nu iute in ce treapta de viteza este, pune picioarele jos cu mult inainte de a se opri etc Pana cand aceste lucruri nu devin reflexe, un V2 ca Stromul ar putea fi un pic cam mult. Noua ne iarta greselile ca ne concentram pe alte lucruri si gandim repede si de cele mai multe ori bine cum sa corectam o eventuala scapare. Eu am blocat de doua ori spatele si mi s-a intors mobra de faceam conversatie cu top-case-ul. Oricum, cele scrise mai sus nu se poate constitui intr-o generalizare valabila tuturor incepatorilor. Nu de putine ori am vazut persoana care imediat ce s-au suit pe mobra, parca se nascusera pe ea. Sunt doar problemele pe care le-am intampinat eu ca incepator si imi mentin parerea ca am facut bine ca nu am inceput cu Stromul. Cel putin am putut sa-l apreciez mai bine si inca nu a incetat sa ma minuneze. Eu mi-am gasit echilibrul si nu mai caut nimic altceva: touring-enduro si V-Strom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Am mai scris pe forum despre motoreta de inceput. Am dat sfaturi si mi-am exprimat parerea... de regula e inutil, repectivul face tot cum il taie capul. Mi-am dat seama ca nu cerem sfaturi sau pareri ci mai degraba pe cineva care sa ne confirme ca cea ce ne dorim, desi stim in adancul sufletului ca nu-i foarte intelept, este bine. Si atunci, vin si spun. DA! E ok sa-ti iei V-Strom, e motoreta pefecta, pentru ca este cel mai bun compromis. Cum spune Bozoro, face de toate. Nu exceleaza in nimik, decat in faptul ca face de toate. Shade are 47 de ani si s-a apucat de motociclism, eu am 43 si m-am luat la 38. Suntem oameni cu capul pe umeri si chiar daca am cautat schimbatorul de viteze nu l-am cautat precum cei de 18 ani la 220 la ora. Nu cred sa fie motive de ingrijorare in cea ce-l priveste pe Shade, V-Strom nu este brutal asa cum spun unii... chiar daca e in V n-are frun cuplu minune [am avut chopper de 1000 in V... acolo sa vezi cuplu] si nici fro racheta nu e. E foarte manevrabil si greutatea e rezonabila. Mi-am scrantit mana cu chopper incercand sa nu dau cromul pe jos. Nu sfatuiesc sa ceri in probe motoreta nimanui, ca incepator, risti sa strici fara sa vrei ceva ce nu-i al tau. Iar daca ti-e teama... e bine, pastreaza teama asta cat vei fii motociclist. E sanatoasa. Recomand aceasta motoreta... am cautat-o mult in alte motociclete. Yamaha XV 535, Yamaha XV 1100, Suzuki SV 650, KTM Adv 640, Bandit 650... si in final DL 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mgi Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Sunt si eu in aceeasi situatie cu shade, doar cu cativa ani mai mic: aceleasi dimensiuni (1.80 / 80kg), aceeasi 'pata' pe v-strom. Instincte de strada le am doar pe cele de la auto (de 15 ani), banuiesc ca ma pot adapta usor la cele de moto, fara sa scap mana in gaz de prea multe ori Din pacate n-am gasit nicaieri sa incerc una - cum se procedeaza cu drive-test-ul la dealeri?. Ca experienta, singura chestie mai apropiata cu care am mers era un BMW g650, care mi s-a parut usor cam inalt, e cineva care poate sa faca o comparatie intre cele doua? Manevrabilitate / cum se 'aseaza' pe drum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 daca ai spune de unde esti poate am reusi sa te ajutam cumva sa verifici inaltimea.... .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mgi Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 My bad, am completat la profil : Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R600 Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Sunt si eu in aceeasi situatie cu shade, doar cu cativa ani mai mic: aceleasi dimensiuni (1.80 / 80kg), aceeasi 'pata' pe v-strom. Instincte de strada le am doar pe cele de la auto (de 15 ani), banuiesc ca ma pot adapta usor la cele de moto, fara sa scap mana in gaz de prea multe ori Din pacate n-am gasit nicaieri sa incerc una - cum se procedeaza cu drive-test-ul la dealeri?. Ca experienta, singura chestie mai apropiata cu care am mers era un BMW g650, care mi s-a parut usor cam inalt, e cineva care poate sa faca o comparatie intre cele doua? Manevrabilitate / cum se 'aseaza' pe drum? 1.80/76kg - vstrom perfect pentru mine, ajung cu toata talpa jos, chiar stau lejer, as putea sa-l mai ridic putin si tot as ajunge cu toata talpa. La fel cred ca o sa fie si pentru tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 .... V-Strom nu este brutal asa cum spun unii... chiar daca e in V n-are frun cuplu minune [am avut chopper de 1000 in V... acolo sa vezi cuplu] si nici fro racheta nu e. .... Recomand aceasta motoreta... am cautat-o mult in alte motociclete. Yamaha XV 535, Yamaha XV 1100, Suzuki SV 650, KTM Adv 640, Bandit 650... si in final DL 650. Si eu am si un Virago 535 care lasa in lacrimi un Strom la demarare. Ieri am vazut un ZX10R care trage din 2000 de ture si a doua o schimbi pe la 140, dar comparatiile sunt inutile, pentru ca incepatorul nu are termen de comparatie. El s-a urcat doar pe un motor de scoala, intr-un poligon de maxim un hectar si principala lui preocupare este sa faca opturile. Desi spui (si cred lucrul asta) ca ai experienta de ceva ani si ti-au trecut mai multe mobre prin mana fa cateva chestii specifice incepatorului: vireaza din ghidon, nu prin inclinare, la intersectii cand reduci viteza, baga baga direct in prima treapta de viteza si trage apoi de gaz, stai in coloana la semafor, nu te strecura printre masini si ai sa constati ca nu e cea mai prietenoasa mobra. Basca ca vaca e mare si inalta iar incepatorul nu se simte prea confortabil cand e prea sus. Dupa 1 an jumate, 20.000 km si un curs la AMCKart am reusit sa invat un lucru: Stromul este una dintre cele mai versatile mobre doar daca esti relaxat si o lasi sa faca ce vrea. Cand fiecare muschi iti este incordat, mainile iti sunt inclestate pe mansoane si te lupti cu ea, asa cum face orice incepator, nu mai este o placere. Deci raman la parerea mea: nu e de prima mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R600 Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 (editat) .... asa cum face orice incepator, nu mai este o placere. Deci raman la parerea mea: nu e de prima mobra... Prima mea mobra, mi-a iertat multe tampenii (ABS-ul face toti banii)... Nu cred ca puteam sa fac o alegere mai buna tinand cont ca doream neaparat un enduro-tourer. Daca te atrage in schimb alta gama, sau iti doresti sa faci altceva cu motorul decat calatorii lungi pe drumuri nu neaparat asfaltate, atunci probabil ca ai alte variante mult mai potrivite. Daca in schimb, asta e clasa la care vrei sa te inscrii, nu cred ca exista varianta mai buna ca prim motor, parerea mea... Editat August 25, 2011 de R600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.