Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

M-a ferit Dumnezeu de acel ST. Al meu este Supertenere 1200 pe care unii l-au botezat tot ST.

Eeee....Fain,fain.Am vazut una pe drum,la un olandez si am mers o bucata impreuna.Dar mi s-a parut destul de ingusta(asa,mai offroad) si ciudat faptul ca,doar ce am intrat in oras si deja ii mergea ventilatorul in draci,pe cand umila mea Suzi tacea malc.Spun asta fiindca amandoi veneam de la drum lung si oricum erau incinse ambele motoare.Poate ca asa e setat senzorul de temperatura din radiator,nu stiu.Oricum e un motor pe cinste.Felicitari!!!

A!Sa nu uit!Nu stie careva cum dracu sa reglez farurile cand sunt incarcat bine?Adica stiu cum,dar nu are careva idee despre o scula,o cheie improvizata,ceva,ca sistemul de reglare sus-jos la Suzuki e ca naiba... :scratch:

 

Are cineva asa ceva pe motor?

post-44963-0-85361900-1348941988_thumb.jpg

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1348941991[/url]' post='3245647']

Eeee....Fain,fain.Am vazut una pe drum,la un olandez si am mers o bucata impreuna.Dar mi s-a parut destul de ingusta(asa,mai offroad) si ciudat faptul ca,doar ce am intrat in oras si deja ii mergea ventilatorul in draci,pe cand umila mea Suzi tacea malc.Spun asta fiindca amandoi veneam de la drum lung si oricum erau incinse ambele motoare.Poate ca asa e setat senzorul de temperatura din radiator,nu stiu.Oricum e un motor pe cinste.Felicitari!!!

A!Sa nu uit!Nu stie careva cum dracu sa reglez farurile cand sunt incarcat bine?Adica stiu cum,dar nu are careva idee despre o scula,o cheie improvizata,ceva,ca sistemul de reglare sus-jos la Suzuki e ca naiba... :scratch:

 

Are cineva asa ceva pe motor?

 

La reglarea farurilor se puneau doape de CocaCola sauPepsi presate in capul suruburilor de reglaj si apoi le puteai actiona direct cu mana. Erau bune doapele mai vechi ca astea noi sunt mai subtiri pt economie si s-ar putea sa nu poata fi folosite. Supertenerele intradevar in oras se incalzeste destul de repede mai ales la semafor, dar ventilatorul este supradimensionat si raceste imediat, pornind mai des decat la Vstrom. Asta probabil pt ca are radiatorul destul de mic si amplasat pe laterala. La drum intins nu a pornit niciodata, chiar daca am mers incet, sau foarte repede. Senzorul porneste la 105 si se opreste la 95.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La reglarea farurilor se puneau doape de CocaCola sauPepsi presate in capul suruburilor de reglaj si apoi le puteai actiona direct cu mana. Erau bune doapele mai vechi ca astea noi sunt mai subtiri pt economie si s-ar putea sa nu poata fi folosite. Supertenerele intradevar in oras se incalzeste destul de repede mai ales la semafor, dar ventilatorul este supradimensionat si raceste imediat, pornind mai des decat la Vstrom. Asta probabil pt ca are radiatorul destul de mic si amplasat pe laterala. La drum intins nu a pornit niciodata, chiar daca am mers incet, sau foarte repede. Senzorul porneste la 105 si se opreste la 95.

Da,ma gandeam eu.Am vazut ca pe dreapta e acumulatorul si electronica.Dar nu cred ca e vreun bai.Oricum e facuta sa reziste la abuzuri serioase.Referitor la problema mea,cred ca voi suda de doua tubulare cate o mica rozeta(nu va ganditi la prostii)si vad eu pe urma cum le fixez pe suruburile de reglaj.Eventual dau o gaura mai mica de-a lungul surubului de reglaj,fac filet si voi fixa rozetele cu o saiba si un surub mai subtire.Si daca ma gandesc bine o tubulara ajunge,daca o tai in doua fiindca latimea capului surubului de de reglaj e de vreo 4,5-5 mm.Nu stiu cat de explicit am fost :scratch: Ei?Astept sugestii fiindca tre' s-o fac neaparat.M-am saturat sa tot fiu blitzuit de masini,noaptea(doar cand sunt incarcat bine.Solo nu e nici o problema)

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O idee pentru amplasarea afisajului vitezelor(daca aveti derestrictor cu afisaj).Nu il ploua si nici nu atrage privirea celor care nu prea isi tin mainile acasa.Cand e stins se confunda cu "peisajul".

de unde ai luat modulul asta ?

vroiam sa iau si eu unul dar mi s-au parut foarte scumpe . cel mai ieftin l-am gasit pe la 65$+11$ transportul. daca asta e pretul ...mai bine mi-l fac singur ...si-i mai pun si-un termometru si poate si alte functii :)

 

Referitor la problema mea,cred ca voi suda de doua tubulare cate o mica rozeta(nu va ganditi la prostii)si vad eu pe urma cum le fixez pe suruburile de reglaj.Eventual dau o gaura mai mica de-a lungul surubului de reglaj,fac filet si voi fixa rozetele cu o saiba si un surub mai subtire.Si daca ma gandesc bine o tubulara ajunge,daca o tai in doua fiindca latimea capului surubului de de reglaj e de vreo 4,5-5 mm.Nu stiu cat de explicit am fost :scratch: Ei?Astept sugestii fiindca tre' s-o fac neaparat.M-am saturat sa tot fiu blitzuit de masini,noaptea(doar cand sunt incarcat bine.Solo nu e nici o problema)

 

poate o piulita fluture cu o tubulara in cap ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa facem de toate, cel putin doua dimensiuni de cutii si doua dimensiuni de topcase-uri. Primul lot de 12 cutii mari este gata, maine dimineata le vopsesc electrostatic negru mat si pleaca la primii clienti. Erau vopsite de mult, dar am gasit greu reactivul pt fosfatarea aluminiunului. Doua seturi raman pe langa casa omului ca vreau sa le chinui la greu. As fi pus si poze, dar a murit aparatul foto si cu telefonul scartaie lumea. Miercuri se filmeaza ultimile secvente din filmul de prezentare in care vor fi incluse si cateva incercari, edificatoare sper eu.:cheers:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daaa.Buna idee!Sa stii ca asa o sa fac.E mai solida treaba decat cu dopuri.Referitor la derestrictor l-am luat de la Vegh-Tech(tipul care mi-a facut maparea Dyno)si a fost cam 50 de euro cu tot cu banii pentru expediere.Pare de calitate si e facut de PropTech in Ungaria.

 

Apropo!Mi-am modificat distantierele la roata spate.Acum parca intra in viteze o idee mai usor si pe stander roata se invarte usor si mult.In schimb sunt suta la suta sigur ca,,,cu distantierele originale se invartea al naibii de greu si zornaia lantul tare.Distantierul exterior +2mm,distantierul interior -2mm.Cei de pe VSRI,care halesc V-Strom pe paine,sustin sus si tare cum ca pinionul si lantul(respectiv roata)e decalata cu 2 mm.spre stanga,privind din spate.Si tot ei nu inteleg cum de au scapat inginerii japonezi asta din vedere si dece continua sa nu faca masuratorile exacte,desi cica au sesizat Suzuki.Nu stiu cum o fi la modelele 2012

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daaa.Buna idee!Sa stii ca asa o sa fac.E mai solida treaba decat cu dopuri.Referitor la derestrictor l-am luat de la Vegh-Tech(tipul care mi-a facut maparea Dyno)si a fost cam 50 de euro cu tot cu banii pentru expediere.Pare de calitate si e facut de PropTech in Ungaria.

 

Apropo!Mi-am modificat distantierele la roata spate.Acum parca intra in viteze o idee mai usor si pe stander roata se invarte usor si mult.In schimb sunt suta la suta sigur ca,,,cu distantierele originale se invartea al naibii de greu si zornaia lantul tare.Distantierul exterior +2mm,distantierul interior -2mm.Cei de pe VSRI,care halesc V-Strom pe paine,sustin sus si tare cum ca pinionul si lantul(respectiv roata)e decalata cu 2 mm.spre stanga,privind din spate.Si tot ei nu inteleg cum de au scapat inginerii japonezi asta din vedere si dece continua sa nu faca masuratorile exacte,desi cica au sesizat Suzuki.Nu stiu cum o fi la modelele 2012

 

distantierele alea se pot comanda pe undeva ?

pe mine ma interesa indicatorul de treapta nu si derestrictorul ...sau derestrictorul e incus in indicatorul de treapta?

practic ala e un switch cu o anumita rezistenta care e usor de confectionat. eu am K8 si dupa cum ziceai tu intr-un post mai sus , se poate scoate restrictia taind nu's ce fir :). ai vreo schema electrica pentru operatiunea asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

distantierele alea se pot comanda pe undeva ?

pe mine ma interesa indicatorul de treapta nu si derestrictorul ...sau derestrictorul e incus in indicatorul de treapta?

practic ala e un switch cu o anumita rezistenta care e usor de confectionat. eu am K8 si dupa cum ziceai tu intr-un post mai sus , se poate scoate restrictia taind nu's ce fir :). ai vreo schema electrica pentru operatiunea asta ?

Se pot,dar din USA.Eu le-am dat pe ale mele unui Nea Tilica,strungar si le-a facut exact la fel,dar cu cotele noi.Derestictorul avea afisajul inclus iar pentru montare nu trebuie sa tai nici un fir.E o mufa alba,relativ triunghiulara, cu 3 pini,care se vede imediat ce ridici partea din spate a rezervorului.Desfaci mufa in doua si fiecare parte se introduce in mufa corespunzatoare de la gadget.Se seteaza automat,nu cum e la altele,ca tre' sa o bagi in fiecare viteza si apoi sa apesi SET sau mai stiu eu ce.Defapt smecheria asta raporteaza la ECU o minciuna.Adica il prosteste cum ca ar fi mereu intr-a 4-a,aceasta viteza fiind total full power(indiferent in ce viteza esti).Iar a 5-a e total restrictionata(vezi diagrama Dyno).Se pare ca exista si variante mai simple,cum ar fi asta:

Dar eu zic sa mergi aici:http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,7838.0.html si poate ca o scoti cumva la capat.Numai bine!!!

post-44963-0-26430700-1349194181_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge din prima fara setare pt ca, preia niste tensiuni variabile cu treapta de viteza, dintr-un comutator ce merge odata cu levierul de viteze. Celelate, care trebuie setate la montare, fac un raport intre turatie si viteza la roata si dupa calcul indica treapta. Asta-mi trebuie si mie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge din prima fara setare pt ca, preia niste tensiuni variabile cu treapta de viteza, dintr-un comutator ce merge odata cu levierul de viteze. Celelate, care trebuie setate la montare, fac un raport intre turatie si viteza la roata si dupa calcul indica treapta. Asta-mi trebuie si mie.

Cel putin acu vreo trei ani am vazut ceva derestrictoare care asa mergeau la inceput.Sau poate ma insel.Naiba sa le ia!L-am pus,asta e!Ei?Schema sau topicul iti foloseste la ceva?Ca daca iti doresti doar gear indicator,imi pare rau dar nu stiu cum sa te ajut... :scratch:

 

E intriganta!Farul pare a fi ciordit de la KTM Adventure iar profilul e un fel de Multistrada fara monobrat.Oare ce i-or fi schimbat la motor,electronica si ce up-date-uri o fi primit?Oglinzile aceleasi.Furtunele la frana-ambreiaj aceleasi,cadrul,bascula,aparatoarea lant,motorul aceleasi.Vad ca i-au pus up-side down,evacuare inbarligata smechereste,scaun colorat si un parbriz pe post de briz-briz.Subcadrul spate,din tevi se vrea a la BMW.Macar au venit cu ceva nou....ca era cazul.

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul cred ca este din acest mileniu, respectiv euro 3-4. Furca upside down, etriere pe fata cu prindere radiala, ABS. Peste 100 CP va avea sigur. Un control al tractiunii ar fi minunat si mult cuplu de jos. In rest e in ton cu noutatile. Elemente de design preluate de la Multistrada, care le-a preluat de la BMW si tot asa. Bine macar ca nu s-au complicat cu bascula pe o parte. Sper sa apara si pe la noi la reprezentante.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul cred ca este din acest mileniu, respectiv euro 3-4. Furca upside down, etriere pe fata cu prindere radiala, ABS. Peste 100 CP va avea sigur. Un control al tractiunii ar fi minunat si mult cuplu de jos. In rest e in ton cu noutatile. Elemente de design preluate de la Multistrada, care le-a preluat de la BMW si tot asa. Bine macar ca nu s-au complicat cu bascula pe o parte. Sper sa apara si pe la noi la reprezentante.

Am fost pe-un gand...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar s-au zgarcit astia de la suzuki.

s-a dus pe copca farurile de care ne bucuram in fiecare zi. parbrizul ...hmmm..unde-i ? transmisie pe lant ? :scratch:

dar handguard-urile imi plac .

si nu uitati un amanunt. in poza se afla modelul concept, deci cel de serie va fi ceva mai saracut :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba, ia pune-ti voi pe hartie o motocicleta sa vaza si ochiu meu cum ati vrea voi sa arate pt voi mobra perfecta!!! :scratch: carcotasilor, e un concept in primul rand si in al doilea e normal sa se mai schimbe ceva pe la mobre ca altfel un model ar arata la fel timp de 100 de ani. cum ar fi sa ai au ford T cu abs airbag si xenon. e normal sa arate altfel: se cheama progres! :grinbandit:

 

ps. las ca ie frumos bemveu...... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps. las ca ie frumos bemveu...... :lol:

 

pai asta-i buba, cam toti au copiat ciocul de la bmw (nu comentez cit de frumos e ciocul, tine de gusturi, nu-mi place dar nici nu-mi displace). ori are un avantaj tehnic ciocul ala (aerodinamic sau altceva) ori sint toti prosti si cred ca trebuie sa copieze bmw-ul ca altfel nu pot avea succes.

 

pe motorcyclenews comentau unii ca sint deja morti in apa in 2014 cu 1000 cmc dar eu sper ca raminind la 1000 cmc suzuki va avea in continuare preturi normale si nu se va duce la categoria premium peste 12.000 euro. daca ramin la preturi bune fata de concurenta vor avea in continuare piata chiar daca nu vor fi lideri pe segment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...