magarusulmarius Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Ai inceput transformarea? Etrieri ai gasit? Noi sau SH?Cat te astepti sa coste toata afacerea? Ha haaa... acum incepe toata lumea sa-si schimbe franele Tu ce etriere ai gasit?Inteleg ca sunt diferente intre adaptoarele pt Tokico si Nissin.Daca gasesc si eu etriere pe undeva la pret rezonabil, cred ca fac si eu modificarea. hai sa povestesc putin : pana anul asta am mers cu frane stock si nu prea eram multumit,la o franare mai ferma motocicleta plonja in nas destul de mult apoi am pus placute brembo rosii si ulei medium/hard in furci si am fost foarte multumit, apoi am mers pe un varadero 1000 si am ramas uluit ce frane eficiente are . avand in vedere ca merg numai pe asfalt cred ca este foarte buna combinatia ulei medium / hard in furci si adaptarea asta cu etrierii cu 4 pistonase etrieri am gasit si nissin si tokico, la dezmembrari, dar am preferat sa iau de la amicul lui florin radu costurile ar fi cam 300 ron etrierii SH si 350 adaptoarele cu transpport cu tot si o manopera de 20 minute, rezultatul : ai frane ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 apoi am mers pe un varadero 1000 si am ramas uluit ce frane eficiente are . pai cred ca de la dual cbs ti-au placut. la stilul meu de mers - mambo, cu ebc hh sunt multumit de cum franeaza. suspensiile le-as mai modifica. stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 E o maaare diferenta intre franele V-Stromului si frane de SS Macar sa fie ca alea de GS. Mai bine scrie acolo "asigur montaj profesional pt adaptoare si etriere de CBR/GSXR pe V-Strom", ia-ne banii si taci Ce naiba, trebuie sa te invat eu? ) Evident, fiecare pe propria raspundere. La nevoie, punem o supapa ca sa actioneze numai un singur etrier pe offroad Haideti ma, ce dreaq. Credeam ca se lasa cu sange pe acilea. Imi pregatisem popcorn-ul si berea dar ati dat-o la pace. Nu poti cu vstromaniacii astia sa savurezi o cearta buna. Ma mut la sectiunea Accidente sau cel mai bine la Motoveterani. Apropos atw-ule, acu' o saptamana am vazut un tutorial filmat cu o camera de mare viteza in ceea ce priveste fumctionarea ABS-ului. Sa vezi si sa nu crezi: inainte de cuplarea abs-ului se blocheaza roata Cum fac rost de filmulet il postez sa-l vedem impreuna. Deci Andrei, reiau afirmatia de la care ne-am ciondanit acum multe luni: ABS-ul nu are cum sa functioneze predictibil. El detecteaza blocarea rotii si apoi intra in functiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 (editat) Asa este la sistemele de ABS vechi. Noua generatie de ABS , proiectate pt moto, cu o alta filozofie de functionare ca cele auto, nu mai blocheaza roata, ci doar compara turatiile dintre cele doua roti, evident tinand cont de diferenta de diametru si moduleaza franarea pt ca cele doua sa se invarta sincron. Ce nu stiam si m-a surprins si pe mine, toate ABS-urile montate pe moto erau construite auto si adaptate pe moto. Cele noi tin cont de conditiile specifice ale comportamentului moto. Am banuiala ca si Vstromul nou are asa ceva. Editat Octombrie 10, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Intentionez sa-mi scot mobra la vanzare si peste iarna sa-mi iau modelul cu ABS. Se spune ca ABS-ul este pentru fraierii care nu stiu sa franeze, dar am constatat ca si eu fac parte din categoria asta. Acum cateva zile am fost pus de doua ori in situatia sa aplic franarea de urgenta (mi-a iesit un caine in fata dintr-un tufis) si n-am fost deloc multumit. Am ajuns sa blochez spatele. N-a fost nici o problema, nu m-am panicat, am derapat-o controlat dar mi-a fost frica sa nu blochez si fata. Asta e! N-am sa ajung prea curand un motociciclist desavarsit. Trebuie sa apelez la sistemele de siguranta Asa este la sistemele de ABS vechi. Noua generatie de ABS , proiectate pt moto, cu o alta filozofie de functionare ca cele auto, nu mai blocheaza roata, ci doar compara turatiile dintre cele doua roti, evident tinand cont de diferenta de diametru si moduleaza franarea pt ca cele doua sa se invarta sincron. Ce nu stiam si m-a surprins si pe mine, toate ABS-urile montate pe moto erau construite auto si adaptate pe moto. Cele noi tin cont de conditiile specifice ale comportamentului moto. Am banuiala ca si Vstromul nou are asa ceva. Cu exact aceste afirmatii m-a convins Andrei. Testul vazut de mine era facut pe ultimul sistem ABS. Revin cand intru in posesia tutorialului. Daca gresesc imi fac mea culpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Testul vazut de mine era facut pe ultimul sistem ABS. Sper ca nu de la BMW, ca ne pierdem timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Sper ca nu de la BMW, ca ne pierdem timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Haideti ma, ce dreaq. Credeam ca se lasa cu sange pe acilea. Imi pregatisem popcorn-ul si berea dar ati dat-o la pace. Nu poti cu vstromaniacii astia sa savurezi o cearta buna. Ma mut la sectiunea Accidente sau cel mai bine la Motoveterani.Stai sa vezi! Apropos atw-ule, acu' o saptamana am vazut un tutorial filmat cu o camera de mare viteza in ceea ce priveste fumctionarea ABS-ului. Sa vezi si sa nu crezi: inainte de cuplarea abs-ului se blocheaza roata Cum fac rost de filmulet il postez sa-l vedem impreuna. Deci Andrei, reiau afirmatia de la care ne-am ciondanit acum multe luni: ABS-ul nu are cum sa functioneze predictibil. El detecteaza blocarea rotii si apoi intra in functiune. Depinde foarte mult de viteza, suprafata drumului, starea cauciucurilor, incarcarea motocicletei (si greutatea in sine, si distributia greutatii in momentul ala), etc. Una e sa zici ca ai vazut un test in care roata pare sa se blocheze momentan (nu zic ca nu se poate intampla, mai ales la viteza foarte mica, unde nu se mai poate masura suficient de precis), si alta sa zici ca "ABS-ul nu are cum sa functioneze predictibil" - ba are cum, si chiar asa functioneaza. Oricum, indiferent de detaliile tehnice, rezultatul mi se pare evident: la o franare de urgenta, mai ales pe suprafete dubioase, ai mult mai multe sanse sa te versi fara ABS decat cu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Bai fizica spune: mai multe pistonase inseamna frane mai usor dozabile si am trait asta pe pielea mea. Fara sa ma cacao pe mine franele cu 4 pistonase chiar se dozeaza mult mai usor indiferent ca este asfalt sau pietris. Stock simti ca nu franeaza apoi daca strangi mai tare le blochezi a durat destul de mult ca sa ma obisnuiesc sa franez foarte tare fara sa intre abs-ul. Plus ca se afunda mult mai tare fata pe franare cu sistemul stock pentru ca plonjeaza dintr-o data. I-am pus si placute de frana touring carbon lorraine A3+ si se simte fantastic de bine. Singurul meu regret este ca nu am facut modificarea din mai 2008 Daca vrea cineva sa multiplice kitul de adaptare pentru etriere cu 4 pistonase NISSIN le pun eu la bataie pana faceti ceva masuratori. Cu mult talent cred ca se poate rezolva. Eu unu dupa ce am vazut cat de bine sunt facute adaptoarele astea parca mu m-as risca sa-mi fac unele de capul meu decat daca sunt copie fidela dupa unele gata testate si cu materiale cel putin la fel de rezistente. Pana acum le dau eu pe ale mele la masuratori daca le da si marius pe cele pentru etrierii tokico vom avea intreaga gasca de v-stromisti multumiti. P.S Acum ca si o gluma era sa mananc de catva ori bordul la inceput dar m-am obisnuit repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 (editat) Sariti cu modelele sa le masuram si le bag in lucru. Din ce sunt facute? Suruburile sunt cele originale sau trebuie cumparate altele? Au metric normal sau cu pas marunt?Fabio un set de etrieri te rog! Editat Octombrie 10, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 (editat) Sariti cu modelele sa le masuram si le bag in lucru. Din ce sunt facute? Suruburile sunt cele originale sau trebuie cumparate altele? Au metric normal sau cu pas marunt?Fabio un set de etrieri te rog! Bogdan eu nu am cu ce sa le masor si chiar daca as avea probabil nu as sti cum. Cred ca cel mai simplu este sa dau o fuga pe la tine cand gasesc putin timp liber si cu ocazia asta sa vorbim si despre capul de ungere dublu. Ca material nu-mi dau seama ca sunt vopsite, probabil dural ca mi se par cam usoare ca sa fie otel Suruburile sunt de inox cu pas normal dar nu stiu marimea mie imi par standard merg cu imbus de 6 si de 8 Editat Octombrie 10, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 (editat) Am intrebat de suruburi pt ca la Fabory numai cele cu pas normal sunt din inox. Cand poti dupa amiaza ne vedem cu un tel in prealabil.Cap dublu s-ar putea sa mai am ceva viabil. Editat Octombrie 10, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 pun eu la dispozitie adaptoarele, numai ca trebuie sa le cumpar intai,,, asadar, este cineva care poate sa faca o plata paypal ?? fac cinste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Vino cu motorul si noile etriere sa le facem dupa ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Vreau si eu un cap dublu de ungere daca mai ai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Am sa caut prin ciorcioboate sa vad ce mai gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 (editat) pun eu la dispozitie adaptoarele, numai ca trebuie sa le cumpar intai,,, asadar, este cineva care poate sa faca o plata paypal ?? fac cinste Eu as putea sa te ajut cu asta doar sa nu fii grabit cu livrarea, adresa pe care am cardurile si contul de paypal e in provincie si deci ar fi nevoie sa-mi fac drum ca sa-l ridic. As zice mijlocul lui Noiembrie ca o data realista de livrare. PS: cei interesati de schimbarea etrierilor: s-ar putea, mai ales la modelele cu ABS, sa fie nevoie si de schimbarea pompei de frana cu una cu un pistonas mai mare in diametru pentru a pastra cursa manetei in limite normale, etrierii cu 4 pistonase cer miscarea unui volum de lichid mai mare. Asta pe langa cele spuse de Fabio cu frane prea puternice pentru o motocicleta care mai vede si drumuri de pamant, pietris samd. Deasemenea pentru cei cu ABS, cea mai la indemana modificare pentru a inlatura senzatia de frana "bleaga" ar fi inlocuirea furtunelor de cauciuc dintre repartitor si conductele de ABS cu unele cu insertie metalica. Editat Octombrie 11, 2012 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 (editat) Eu as putea sa te ajut cu asta doar sa nu fii grabit cu livrarea, adresa pe care am cardurile si contul de paypal e in provincie si deci ar fi nevoie sa-mi fac drum ca sa-l ridic. As zice mijlocul lui Noiembrie ca o data realista de livrare. PS: cei interesati de schimbarea etrierilor: s-ar putea, mai ales la modelele cu ABS, sa fie nevoie si de schimbarea pompei de frana cu una cu un pistonas mai mare in diametru pentru a pastra cursa manetei in limite normale, etrierii cu 4 pistonase cer miscarea unui volum de lichid mai mare. Asta pe langa cele spuse de Fabio cu frane prea puternice pentru o motocicleta care mai vede si drumuri de pamant, pietris samd. Deasemenea pentru cei cu ABS, cea mai la indemana modificare pentru a inlatura senzatia de frana "bleaga" ar fi inlocuirea furtunelor de cauciuc dintre repartitor si conductele de ABS cu unele cu insertie metalica. Plati prin paypal pot face si eu, dar sunt in Timisoara, teoretic se poate rezolva cu ajutorul Posta Romana, curier, timp , etc. Oare discurile originale vor face fata la noile etriere? Sa nu fie riscul de supraincalzire sau deformare. Ca fapt divers, se poate face burn-out cu vstroamele care au ABS, fara ajutorul unui zid, a incercat cineva? ) Mi-am luat ieri un kit de lant, pinionul din spate are 48 de dinti, respectiv cel din fata are 15. N-ar trebui ca cel din spate sa aibe 47 de dinti? Cred ca si lantul are 120 de zale in loc de 118. Stie cineva sigur, care sunt dimensiunile la kitul original pt v-strom de 650 din 2007? Editat Octombrie 11, 2012 de bibix2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 (editat) Ca fapt divers, se poate face burn-out cu vstroamele care au ABS, fara ajutorul unui zid, a incercat cineva? ) Mi-am luat ieri un kit de lant, pinionul din spate are 48 de dinti, respectiv cel din fata are 15. N-ar trebui ca cel din spate sa aibe 47 de dinti? Cred ca si lantul are 120 de zale in loc de 118. Stie cineva sigur, care sunt dimensiunile la kitul original pt v-strom de 650 din 2007? Cu ce te incurca ABS-ul la burnout si de ce-ai vrea sa folosesti in V-strom pentru un asemenea "spectacol"? Kitul de lant la VStromul din 2007 si mai nou e compus din pinion fata 15 dinti, pinion spate 47 dinti, lant 118 zale. Ce-ai cumparat tu nu e de V-strom. Editat Octombrie 11, 2012 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Eu as putea sa te ajut cu asta doar sa nu fii grabit cu livrarea, adresa pe care am cardurile si contul de paypal e in provincie si deci ar fi nevoie sa-mi fac drum ca sa-l ridic. As zice mijlocul lui Noiembrie ca o data realista de livrare. PS: cei interesati de schimbarea etrierilor: s-ar putea, mai ales la modelele cu ABS, sa fie nevoie si de schimbarea pompei de frana cu una cu un pistonas mai mare in diametru pentru a pastra cursa manetei in limite normale, etrierii cu 4 pistonase cer miscarea unui volum de lichid mai mare. Asta pe langa cele spuse de Fabio cu frane prea puternice pentru o motocicleta care mai vede si drumuri de pamant, pietris samd. Deasemenea pentru cei cu ABS, cea mai la indemana modificare pentru a inlatura senzatia de frana "bleaga" ar fi inlocuirea furtunelor de cauciuc dintre repartitor si conductele de ABS cu unele cu insertie metalica. Am facut cu ani in urma inlocuirea furtunurilor. A fost o inbunatatire sesizabila, dar care s-a pierdut oadata cu schimbarea placutelor originale cu tot felul de placute SBS, Ferodo si altele. Totusi in cea mai fasta perioada frana fata era modesta in comparatie cu altele testate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 ma ajuta userul mgi cu plata paypal, multumesc daca mai este cineva care vrea etrierii pt modificare frane, poate sa incerce aici: userul "lamaie" are etrierii de la un 600 rr, tel 0724391050 userul mike999ss are etrieii de la 1000 rr, tokico, 0761093046 useru motodr are etr. de la 1000 rr , tel 0722269189 userul disabled_cata are etr de la 600 rr 0727207310 userul cesar are etr de la 600 rr, 0722620397 poate ne strngem mai multi si dam comanda impreuna marius 0722564401 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Cu ce te incurca ABS-ul la burnout si de ce-ai vrea sa folosesti in V-strom pentru un asemenea "spectacol"? Kitul de lant la VStromul din 2007 si mai nou e compus din pinion fata 15 dinti, pinion spate 47 dinti, lant 118 zale. Ce-ai cumparat tu nu e de V-strom. Nu am de gand sa folosesc vreodata v-stromul pt burnout, asa ceva am facut o singura data cu alt motor, eram pe iarba, si a durat vreo 7 secunde , nici macar nu poate fi numit burnout... E doar o situatie in care tii frana de mana blocata, in timp ce roata din spate se roteste, caz in care ma astept ca ABS-ul sa deblocheze roata din fata... ar fi din seria "Please do not try this at home!!!" Merci pentru dimensiuni, deci ar trebui sa-l duc inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 E doar o situatie in care tii frana de mana blocata, in timp ce roata din spate se roteste, caz in care ma astept ca ABS-ul sa deblocheze roata din fata... ar fi din seria "Please do not try this at home!!!" ABS-ul functioneaza cand esti in miscare si detecteaza o deceleratie prea brusca a rotii, nu cand stai pe loc. Deci poti sa faci linistit burnout-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 (editat) Cu ce te incurca ABS-ul la burnout si de ce-ai vrea sa folosesti in V-strom pentru un asemenea "spectacol"? Kitul de lant la VStromul din 2007 si mai nou e compus din pinion fata 15 dinti, pinion spate 47 dinti, lant 118 zale. Ce-ai cumparat tu nu e de V-strom. Ideea e ca cele 2 pinioanele si lantul sunt ambalate separat, lantul e DID, iar pe ambalajele celor 2 pinioane scrie "JT". Cei care ati mai luat kit de lant DID, tot asa l-ati primit? Editat Octombrie 11, 2012 de bibix2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.