Vlad_N Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 (editat) Stii parerea mea despre Madstand. Se regleaza suficient de greu pt a te descuraja sa faci operatia de cate ori este nevoie. Eu fac sistemul probat la mine in ultimile doua sezoane. Reglajul este simplu, repectiv se slabesc doua rozete si parbrizul gliseaza pe doua glisiere cu bile asezate in coada de randunica. Nu trebuie scule si se face din sa fara sa te dai jos, practic din mers cu o singura mana. Pt scuturi trebuie o tabla de dural mai groasa probabil de 3-4 mm. Daca apar solicitari mai multe ma incumet sa cumpar o coala altfel nu prea merita. Eu constat ca tu nu stii ce face Madstad-ul si nici nu te-ai jucat cu el. El se regleaza cu o singura mana si are doua grade de libertate: culisare sus-jos pentru a ridica/cobori parbrizul si una de rotatie fata-spate pentru a-ti arunca curentul peste casca. Uite cat se simplu este de reglat. Este montat chiar pe V-strom. Editat Ianuarie 17, 2013 de Vlad_N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Reglajul este simplu, repectiv se slabesc doua rozete si parbrizul gliseaza pe doua glisiere cu bile asezate in coada de randunica. Nu trebuie scule si se face din sa fara sa te dai jos, practic din mers cu o singura mana. Pai exact la fel este si Madstad-ul (poate fara bile si coada de randunica ), doar ca se poate regla si inclinarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 misto madstadul mai ales daca ai termopanu' mare si vrei sa mai mergi pe coclau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Din cate imi amintesc cursa de reglaj la Madstand nu este mai mare de 5 cm. Ideea era ca in oras si off parbrizul sa fie cat mai jos pt vizibilitate, iar la drum lung sa se transforme in unul turing. Personal nu apreciez dpdv aspect pozitia prea inclinata a parbrizului si nu am luat-o ca optiune. Cele cateva table din care este alcatuit Madstand-ul pot fi usor replicate, dar nefiind pe gustul meu nu am fost atras de subiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Pt scuturi trebuie o tabla de dural mai groasa probabil de 3-4 mm. Daca apar solicitari mai multe ma incumet sa cumpar o coala altfel nu prea merita. De scut motor de vstrom sunt si eu interesat. Eventual si de wrr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Din cate imi amintesc cursa de reglaj la Madstand nu este mai mare de 5 cm. Ideea era ca in oras si off parbrizul sa fie cat mai jos pt vizibilitate, iar la drum lung sa se transforme in unul turing. Personal nu apreciez dpdv aspect pozitia prea inclinata a parbrizului si nu am luat-o ca optiune. Cele cateva table din care este alcatuit Madstand-ul pot fi usor replicate, dar nefiind pe gustul meu nu am fost atras de subiect. In specificatii scrie ca are cam 76mm (3") cursa verticala, si 25 de grade rotatie. Nu te obliga nimeni sa-l tii foarte inclinat, poti sa-l tii si in pozitia originala, si inclinat, si vertical, cum vrei tu - e bine sa ai de unde alege. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 Ma tot uit la filmuletul asta si nu inteleg ceva... DE CE? Este inconstienta pura si ceva skill dupa parerea mea... http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zKpnJ1jFcLU#! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 nu da doi bani pe viata lui ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 Ma tot uit la filmuletul asta si nu inteleg ceva... DE CE?Este inconstienta pura si ceva skill dupa parerea mea... http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zKpnJ1jFcLU#! N-am avut rabdare sa ma uit pana la final... scapa? Un anunt pt Vstrom-isti. Lucrez la un parbriz pt DL 1000 si DL 650 pt turing, dar care sa gliseze pe verticala min 10 cm. In felul asta ai o vizibilitate buna peste parbriz in oras sau off si o protectie maxima la vant, intemperii si zgomot la drum lung. Fata de alte sisteme probate la noi, cel facut de mine, se poate configura usor fara scule, direct din saua motocicletei,chiar si din mers. Daca sunt interesati de subiect astept comenzi. Este deja montat pe DL 1000. Revin cu poze. Si-ntrun stil pur romanesc: - Este electric? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 Mister Harea,hai dom'le cu pozele alea odata ca ma furnica rau.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Rosca Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 Un anunt pt Vstrom-isti. Lucrez la un parbriz pt DL 1000 si DL 650 pt turing, dar care sa gliseze pe verticala min 10 cm. In felul asta ai o vizibilitate buna peste parbriz in oras sau off si o protectie maxima la vant, intemperii si zgomot la drum lung. Fata de alte sisteme probate la noi, cel facut de mine, se poate configura usor fara scule, direct din saua motocicletei,chiar si din mers. Daca sunt interesati de subiect astept comenzi. Este deja montat pe DL 1000. Revin cu poze. Cel de DL 650 este pentru mine. Abea astept sa fie gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Si eu as fi interesat de parbriz.. pe mine ma deranjeaza asta original ca se zgarie usor si se vede urat prin el. Pretul care ar fi? M-ar interesa si pt scutul motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Suportul deocamdata, maine si cu parbrizul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Sunt identice pt ambele modele. Am mai marit cursa, acum fiind de cca 140mm, la care se adauga pozitionarea suportului pe motocicleta in gaurile originale din care mai rezulta 3 pozitii de montaj cu o plaja de inca 56 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samuraimache Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Salut. Si la cat ar ajunge sistemul cu totul? ca tare bine arata ( cel putin fata de cel stock ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Nu sună rău ! ( n-am V-Strom, nu aruncaţi cu pietre căci sunt tot un iubitor al motorului V-Twin ) Zău că ai folosit aceaşi cuvâtare preamăreaţă ca şi a preaCuvinciosului Adris de pe la Vaslui, Arhiepiscopul Tschul-ului şi al DRZ-ului Într-U cu totul preacinstit dealer ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Ce face iarna asta din motociclisti ) btw, mai viseaza cineva ca se da cu motoru? Eu "azinoapte" ma rugam de unu sa imi dea un scuter macar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Rosca Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Poze cu parbrizul montat. Lasat. Si ridicat. Facut de Bogdan Harea. Multumesc Bogdan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 (editat) Primul reglabil a fost montat pe fostul tau motor. Ce se mai aude cu GS-ul ? Editat Ianuarie 25, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Am trecut astazi pe la Dan Demetrescu. Are DL-ul nou 650 cel de la Durau la vanzare la 6800 euro, 8000 km, echipat, cu garantie si factura la numai 6800 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Suna-l pe Dan si intreaba.0722766739 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 (editat) Sa ne mai clatim ochii Editat Ianuarie 28, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Astept sa-ti cumperi bmw si apoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Voi ce ulei de furca folositi si mai ales ce vascozitate? pana acum am folosit repsol, motul, si motorex toate 10w. Da fiecare am impresia ca-si schimba proprietatile destul de repede 2-3000km maxim. M-ar interesa sa pun ceva mai bun poate nu se mai "impute" asa repede cat sa-l schimb an de an. Bel Ray 10W imi face cu ochiu l-a folosit cineva pana acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Imposibil sa se strice dupa cateva mii de km. In mod normal se schimba la 2 ani, dar si anual, daca esti mai tipicar, nu mi se pare excesiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.