Vizitator Diego Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 O data la 2 ani, daca se intampla sa-l scapi si esti pretentios il poti vopsi din nou. Nu este foarte scump.Pai cred ca asta o sa fac, vopsire regulata. Nu-s foarte pretentios dar pe fostul motor, crashbarul si suruburile la suportul de topcase (Givi) erau singurele surse de rugina pe motor. Speram ca SW sa stea mai bine la capitolul asta.DL-ul nou l-ai adus de afara? Sa mai dai amanunte daca nu sunt secrete. Sunt mai multi interesati de achizitii.De pe moto.it, inca n-a ajuns, s-a oferit cineva sa ma ajute cu transportul daca am rabdare pana se intoarce de acolo. Sper ca pana in martie sa il am aici inmatriculat. O sa bag niste poze si detalii dupa ce-mi vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 pune-i givi. e singurul care ofera cea mai buna protectie la cazaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 pune-i givi. e singurul care ofera cea mai buna protectie la cazaturi. Si eu zic la fel. Am crashbarul original care are aceeasi forma cu cel SW, este vopsit bine si nu rugineste dar este aproape inutil. Spun aproape pentru ca protejeaza doar radiatorul. Am scapat motocicleta cu crashbarul asta si mare noroc am avut ca era un pietris mai afanat jos, unde mai pui ca desi nu am putut sa o tin am lasat-o usor pe jos cat sa nu se tranteasca, chiar si asa ghidonul cu maneta de frana, carena si semnalizarea erau ingropate in pietrisul ala, daca jos era asfalt as fi mers cale de vreo 300km fara maneta de frana. Cum am ajuns acasa m-am apucat sa-l modific si i-am adaugat niste extensii astfel incat atunci cand pica sa stea doar pe roti si pe crashbar. Eu as alege sa-mi fac unul zdravan la cineva priceput cum este bogdan harea sau baietii de la heavyduties.ro. Daca vrei neaparat sa fie de serie mergi pe varianta givi sau kapa sint identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 pune-i givi. e singurul care ofera cea mai buna protectie la cazaturi.Si care se indoaie la fiecare cazatura usoara de pe loc. In plus intra in rezonanta la 4000-5000 ture si uneori se mai si reteaza fara motiv de la suduri. Nu zic sa nu-l iei, ca este cel mai frumos, dar e bine de stiut pe ce dai banii. bogdane ca tu esti priceput la toate si ai si scule...ai cumva un abcant sau vreo menghina mai mare cu care sa deschid putin unghiul la crashbarul meu ? cred ca merge si co o presa. parca nu l-as lua eu la ciocane pe marginea bordurii. am scapat motoreta pe dreapta si s-a dus putin in interior. ma gandesc sa le mai cracanez putin sa nu stea asa apropiate de carene. poate nu chiar atat de tare cum am tras eu linia aia verde, dar la unghiul ala vreau sa umblu. A fost un tip maruntel de statura fost proprietar de DL care a scapat motorul de cateva ori pe jos. M-a rugat sa il indrept de cel putin doua ori. Nu-ti trebuie presa, ci doar unu, doi prieteni si doua lemne lungi de 2-2,5 m. Demontezi tevile si cu tija filetata de 8 si cateva piulite il reconstitui la forma de pe motor. Bagi lemnele intre tevi si facand o parghie mare il aduci la forma initiala. Nu se zgarie sau deformeaza local si se indreapta garantat. Oricine il poate indrepta,daca are un mic ajutor, pt ca trebuie tras zdravan. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Metoda taraneasca, dar foarte rapida si eficienta de indreptat crash-bar: (Am vazut-o la altii si am folosit-o si eu la V-strom de 2 ori (crash-bar Givi) Se foloseste o chinga de ancorare Se duce motorul langa un pom sau stalp tzapan Se infasoara chinga in jurul stalpului/pomului si in jurul crash-bar-ului Se trage de moto / se apleaca moto pana se indreapta crash-bar-ul - in reprize scurte, si se verifica distanta (comparativ cu partea pe care nu a fost cazuta) Rezultat garantat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 (editat) Foarte misto ! Functioneza sigur, cel putin la Givi, pt ca teava este foarte subtire. Editat Februarie 5, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 garantat merge si la alelalte chiar daca sunt mai groase. am indreptat eu. si crezi ca daca sunt mai tapeneie si iei o busitura mai sanatoasa e mai ok sa se strambe crash-ul ca e mai subtire si absoarbe socul sau cadrul, ca tava e mai groasa si rezista la solicitari????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Teorii cu accesorii moto ( cutii, crash) pe post de airbaguri am tot auzit. Personal nu agreez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 vorbeam strict de crashbar-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Cu atat mai mult. Sa se stambe pana la carene doar din cazatura de pe loc, le fac inutile in cazul unei cazaturi relativ usoare la 40 Km/h, nu zic mai mult. Givi imi plac si mie, dar prea multa economie. Trebuia o teava macar de 2 mm in carne, daca nu 2,5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 eu ma temeam sa nu cumva sa cedeze pe la suruburi daca trag de el o sa incerc sa leg crashbarul de vreun stalp mai tzapan si sa las motoreta pe partea opusa. se indreapta sub propria-i greutate ) daca se rupe vreun surub stiu unde va gasesc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Suruburile sunt tzapene, nu se rup asa usor. Sa ne spui si noua cum a functionat metoda. Mai buna decat cea incercata de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Diego Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 garantat merge si la alelalte chiar daca sunt mai groase. am indreptat eu. si crezi ca daca sunt mai tapeneie si iei o busitura mai sanatoasa e mai ok sa se strambe crash-ul ca e mai subtire si absoarbe socul sau cadrul, ca tava e mai groasa si rezista la solicitari????? Daca cedeaza crashbarul atunci probabil ai sanse mai mari sa-ti zdrobesti piciorul. Daca cumva se rupe, e si mai grav. Sunt de acord cu @bogdan_harea ca orice crashbar trebuie sa fie cat mai solid. Nu e acelasi lucru cu bullbarul de pe auto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 pana acum de la givi cel mult se indoaie si salveaza sigur piciorul. chiar si la accidente grave nu am vazut nici unul rupt. in schimb cadru rupt de la crash bar facute sa reziste la bomba, da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 (editat) Teorii cu accesorii moto ( cutii, crash) pe post de airbaguri am tot auzit. Personal nu agreez. In septembrie anul trecut cand mergeam in Thassos, Mugur a cazut intr-o curba. Mobra s-a oprit pe crash si pe laterale. Viteza era mica si n-au fost decat zgarieturi pe cele doua, dar daca nu erau se ducea dracu vacanta noastra Editat Februarie 6, 2013 de Vlad_N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Nu am prea inteles. Discutia era apropos de crash si eventual cutii moi, deformabile, care sa preia socul unei cazaturi, distrugandu-se, dar protejand cadrul. Aici nu sunt de acord. Si una si cealalta nu ar trebui sa se deformeze la o cazatura usoara. Sa nu uitam crash-urile facute de adevarati sunt din teava groasa in carne, uneori chiar inox, care este cel putin de doua ori mai tare decat fierul obisnuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Eu am facut extensiile la crashbar din teava de fier trasa de diametru identic cu crashbarul givi, Pur si simplu nu imi pasa care cedeaza prima data cadrul sau crashbarul cat timp nu-mi cade motocicleta pe picior sa il zdrobeasca. Mi s-a intamplat sa cad cu motocicleta, motocicleta peste mine, pe deal singur fiind si fara telefon, daca nu-mi puteam scoate piciorul de sub ea se complica inutil situatia. Chiar si un cadru e mai ieftin ca un sir de operatii tije si alte sedinte de recuperare. Asta este marele avantaj BMW asupra celorlalte mobre din clasa asta, te protejeaza ceva mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 (editat) deja am dat-o in sf-uri. era vorba strict de crash-uri. si florin imi zice de bmw. apropo sunt multi cu gleznele rupte de la cilindri. la mine cei care au venit cu givi indoit nu au patit nimic la picioare si l-am indreptat fara nici cea mai mica problema. in schimb unul de la swmotech m-am chinut o gramada sa il indrept si tot stramb a ramas ca daca incercam mai mult plesneam urechile la cadru. da fiecare face cum vrea cu banii si cadrul lui. Editat Februarie 6, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 (editat) Din experienta personala il aprob pe Fabio. Givi este foarte bun. Mi' se falfaie ca se indoaie daca imi cade motorul de pe loc(probabil datorita bratului fortei destul de mare, mai mare decat la toate celelalte). Pot sa il indrept si singur Atunci cand am avut nevoie sa imi protejeze piciorul si motocicleta si-a facut treaba exemplar. Editat Februarie 6, 2013 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Asta ziceam si eu important e sa-si faca treaba, ce se intampla mai departe cu fierul nu conteaza daca ai scapat intreg Bre fabio nu te supara incercam si eu sa gasesc un avantaj bmw-ului ca defectele le cunoastem toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 nici ala nu e un avantaj. trei sa ai grija sa nu te arzi sau sa iti prinzi piciorul sub el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 pana acum de la givi cel mult se indoaie si salveaza sigur piciorul. chiar si la accidente grave nu am vazut nici unul rupt. in schimb cadru rupt de la crash bar facute sa reziste la bomba, da. S-a rupt al meu dupa ce a alunecat 150 de metri pe autostrada de la 120km/h si s-a infipt intr-o bordura. Dar am plecat pe motor de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Eu am facut extensiile la crashbar din teava de fier trasa de diametru identic cu crashbarul givi, Pur si simplu nu imi pasa care cedeaza prima data cadrul sau crashbarul cat timp nu-mi cade motocicleta pe picior sa il zdrobeasca. Mi s-a intamplat sa cad cu motocicleta, motocicleta peste mine, pe deal singur fiind si fara telefon, daca nu-mi puteam scoate piciorul de sub ea se complica inutil situatia. Chiar si un cadru e mai ieftin ca un sir de operatii tije si alte sedinte de recuperare. Asta este marele avantaj BMW asupra celorlalte mobre din clasa asta, te protejeaza ceva mai mult. uite aici situatie nasoala nu cred ca mai conteaza tipul motocicletei in situatii dinastea, desi bmw ar trebui sa aiba un usor avantaj . tu ce extensii i-ai mai pus ca ma intereseaza si pe mine. poti sa pui niste poze? eu ma gandeam sa-mi fac un soi de higway pegs care sa fie fie folositoare si in momentul in care ai pus-o pe-o parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 S-a rupt al meu dupa ce a alunecat 150 de metri pe autostrada de la 120km/h si s-a infipt intr-o bordura. Dar am plecat pe motor de acolo. zi merci. daca era mai rezistent sunt convins ca rupeai altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) tu ce extensii i-ai mai pus ca ma intereseaza si pe mine. poti sa pui niste poze? eu ma gandeam sa-mi fac un soi de higway pegs care sa fie fie folositoare si in momentul in care ai pus-o pe-o parte Astea sunt. Am umplut gaurile cu niste proiectoare de 10W bucata, (alea de 55w sunt foarte mari pt incarcarea stroamei) am mai pus poze acum ceva timp: Editat Februarie 7, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.