Vlad_N Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) tu ce extensii i-ai mai pus ca ma intereseaza si pe mine. poti sa pui niste poze? eu ma gandeam sa-mi fac un soi de higway pegs care sa fie fie folositoare si in momentul in care ai pus-o pe-o parte Astea sunt. Am umplut gaurile cu niste proiectoare de 10W bucata, (alea de 55w sunt foarte mari pt incarcarea stroamei) am mai pus poze acum ceva timp: Acum vreo doi ani ma intorceam de la Brasov si cand mergeam linistit pe drumul dintre Comarnic si Ploiesti, vad in retrovizoare trei faruri care se apropiau vijelios de mine. Timp de cateva secunde am cautat cu privirea calea ferata sa-mi dau seama de unde vine locomotiva. Cand a trecut pe langa mine am vazut de era un BMW 1200 GS cu proiectoare. Bai ca dracu arata in oglinzi aratarea aia. La stroama se integreaza estetic foarte bine proiectoarele Editat Februarie 7, 2013 de Vlad_N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 La GS e musai, ca farul e chior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Imi place si mie cum arata. Banuiesc ca sunt un fel de "prototip" nu? Pot sa gasesc si pentru Givi ceva de genu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) Pai cred ca iti poate face un mester mai priceput. Referitor la proiectoare, te fac o idee mai vizibil in trafic, la lumini stroama exceleaza Poate pana acum mai aveati dubii ca as fi in deplinatatea facultatilor mintale cand vine vorba de v-strom, acum o sa va convingeti ca nu Azi am primit un cadou care ar face invidios majoritatea posesorilor de vitezane, mai ales pe cei care merg pe circuit O minunatie de pompa de frana brembo radiala 19X20 zace de azi pe ghidonul meu. Montajul hmmm un chin peste 5 ore am bibiulit la ea sa o fac sa se "pupe" cu stroama - mi-am confectionat suportul butoiasului - am mutat oglinda separat pe ghidon, nu mai este pe pompa - am schimbat furtunul de frana original cu unul mai lung pana la repartitor - pompa asta are intrerupator pentru stopul pe frana prin presiune si au trebuie alti papuci alte fire mai ales ca am vrut sa pastrez mufa netaiata in caz ca vreau sa revin la configuratia standard - a trebuit sa dau alta gaura in handguard ca sa il potrivesc Spun cu mana pe inima ca meritat fiecare secunda pierduta la montaj nu-mi vine sa ma mai dau jos dupa ea scuzati calitatea pozelor dar telefonul meu cu certificare militara face poze ca pixu Editat Februarie 7, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) Pai nu prea am ce review sa fac ... E clar ca pentru genul asta de motocicleta un sistem de franare in configuratia asta este overkill. Sincer daca pompa nu o primeam cadou o lasam asa si preferam ca cei 400 de euro cat costa una completa cu butoias de lichid, furtun metalic, surub cu contact de presiune, imi luam un amortizor complet pe spate sau trageam o plimbare mai lunga. Franeaza impecabil! indiferent ca folosesti un deget sau doua Editat Februarie 7, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 @florin radu Felicitari. Par interesante modificarile aduse. Ce upgrade a influentat cel mai mult comportamentul franelor? eu banuiesc ca pompa influenteaza mai mult decat etrierii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 @florin radu Felicitari. Par interesante modificarile aduse. Ce upgrade a influentat cel mai mult comportamentul franelor? eu banuiesc ca pompa influenteaza mai mult decat etrierii Etrierii cu 4 pistonase influenteaza franarea cel mai mult, lucru absolut normal de la 2x 27mm pe etrier la 2x32 + 2x34mm forta mai mult decat dubla. Pompa radiala reduce chiar mai mult efortul are o cursa extrem de mica si frana o dozezi excelent indiferent de situatie, te ajuta sa te bucuri mai mult de etrieri. Eu am fost extrem de multumit si de configuratia pompa originala/ pompa cbr cu etrieri cbr si recomand modificarea oricui. Acum pur si simplu este perfecta, nu cred ca am mers pe vreo motocicleta cu frane mai bune si am calarit destule rachete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Fabio e cel mai in masura sa-ti dea amante legat de improvizatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 (editat) am facut eu deja vreo 10 modificari. merg toate fara probleme. nu apar probleme la presiunea de injectie pentru ca supapa de suprapresiune lucreaza dupa bypass asa ca benzina iese cu aceeasi presiune. ca filtru extern poti folosi chisr si un filtru din ala de 5 lei din benzinarii. merge la fel. dar cele mai ok sunt alea metalice tip auto de mici dimensiuni. eu la mine folosesc ce am la indemana. @bogdan: aia nu e bre improvizatie. e singura solutie posibila si au patentat-o americanii. (nu exista filtru de inalta presiune ca si piesa de schimb) Editat Februarie 8, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Daca au inventat-o americanii nu e improvizatie? Schimbarea pompei, cu filtre cu tot, ar fi solutia oficiala. Bine macar ca functioneaza si ne mai scuteste de gologani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 pai pana si la suzuki fac asa. asa ca nu e improvizatie. eu merg cu modificarea asta din vara lui 2009. de atunci am facut fo 60.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Da ma, am inteles o improvizatie cu viza de State, nu este improvizatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Ce ma bucur ca s-a deschis subiectul asta. Am un sv 650 s 2006 in garaj care nu vrea nici batut sa mearga sustinut la peste 7000rpm incepe sa tuseasca si daca nu-l lasi vreo cateva minute sa se odihneasca nici ralantiul nu-si tine. Cred ca o sa primeasca acelasi tratament de bypass. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Ce ma bucur ca s-a deschis subiectul asta. Am un sv 650 s 2006 in garaj care nu vrea nici batut sa mearga sustinut la peste 7000rpm incepe sa tuseasca si daca nu-l lasi vreo cateva minute sa se odihneasca nici ralantiul nu-si tine. Cred ca o sa primeasca acelasi tratament de bypass. Recomandarea mea, du-te la Fabio ca are experienta cu modificarea. Gaurile in pompa trebuie date precis si daca nu ma insel filtrul adaugat este in exteriorul rezervorului, necesitand furtune si coliere sigure. Nu ai vrea sa curga benzina peste motorul cald. Pericolul de incendiu exista daca lucrurile nu sunt facute max de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Clar o sa treaca pe la mecanic cum se incalzeste. Nu ma bag in astfel de chestii sa fac pe inteligentul. Mai am de invatat multe pana sa ma apuc de reglaje si modificari la admisie. Din cate situ eu acolo sunt vreo 3 bari presiune si trebuie lucrat cu grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Februarie 10, 2013 Autor Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) Ma cam bate un gind ... sa vind motorul. Se poate considera deja de epoca tinind cont ca este printre primele din RO. http://cautare.mobile.ro/motocicleta-anunturi/suzuki-v-strom-dl-650-fara-nici-o-problema-tehnica-bucuresti/174428328.html?lang=ro&pageNumber=1&secret=6313fa4f03bf61e7d30e2ca4f95bab88&tabNumber=1 Editat Februarie 10, 2013 de AS25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 pai si cine o are din 2004 cu cat sa o dea? 7-8000, ca e de epoca???? hihihi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) Cool Ural! Editat Februarie 10, 2013 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Nu vad legatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 am facut eu deja vreo 10 modificari. merg toate fara probleme. nu apar probleme la presiunea de injectie pentru ca supapa de suprapresiune lucreaza dupa bypass asa ca benzina iese cu aceeasi presiune. ca filtru extern poti folosi chisr si un filtru din ala de 5 lei din benzinarii. merge la fel. dar cele mai ok sunt alea metalice tip auto de mici dimensiuni. eu la mine folosesc ce am la indemana. @bogdan: aia nu e bre improvizatie. e singura solutie posibila si au patentat-o americanii. (nu exista filtru de inalta presiune ca si piesa de schimb) Fabio, la motorul meu K8 1000 e la fel ? imi pregatesc rezervorul de vopsit si am pompa scoasa, deci as cam putea sa-i fac modificarea daca se merita si este safe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 (editat) Ai deja simtome. Nu trage la turatie mare? La unii s-a intamplat necazul la cateva zeci de mii de km. A mea are 90000 si nu da semne. K8 e de fapt K7 ultimul an in care DL 1000 s-a vandut in Europa, dar si asa, cati km ai? Editat Februarie 11, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Februarie 11, 2013 Autor Share Postat Februarie 11, 2013 Oldies, but goodies ! Daaaaaaaa. Oricum ideea e simpla, cine doreste sa faca o oferta. Se ofera si factura. Plus ca motocicleta poate povesti multe si ii cunoaste pe multi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 (editat) @ sergiu_q: la 650 din 2007 au modificat pompa si nu mai are filtrul de inalta presiune. are doar in filtru mic si simplu care costa vreo 30 de euro si se poate schimba fara probleme. la miar sa fiu sincer nu imi mai aduc aminte. dar nu cred. nu imi aduc aminte ca miarul sa fi fost modificat in anii aia. Editat Februarie 11, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 (editat) @ sergiu_q: la 650 din 2007 au modificat pompa si nu mai are filtrul de inalta presiune. are doar in filtru mic si simplu care costa vreo 30 de euro si se poate schimba fara probleme. la miar sa fiu sincer nu imi mai aduc aminte. dar nu cred. nu imi aduc aminte ca miarul sa fi fost modificat in anii aia. Salut Eu am unul de 650 din 2006 pe certificat, dar e modelul cu 2 bujii (2007?). Se poate vedea usor daca are filtrul asta ''mic si simplu care costa vreo 30 de euro si se poate schimba fara probleme''? Nu de alta, dar as vrea sa mai stiu ceva detalii despre motocicleta,pentru ca cand am luat-o am bagat numai ulei, benzina si kilometri. Incep sa ma ingrijorez, BMW-ul mai face si fite din cand in cand si aveam cu ce sa imi umplu timpul . Editat Februarie 11, 2013 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.